välipaloista

ideatvähissä

Syöttekö välipaloja ja mitä yleensä mä en itse pysty joka päivä mitään rahkoja syömään onko esim:hedelmät puurot tai täysjyväleipä hyvä vaihtoehto????

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihariii

Syön välipaloja vaan silloin kun olen oikeasti nälkäinen aterioiden välissä. Hyviksi olen havainnut naposteluporkkanat, päärynä,appelsiini, puol purkkia raejuustoa, skyrr rahka, pieni kourallinen pähkinoitä (suolattomia), makeanhimoon sopii jäiset mustikat maidon kanssa. mielellään aina sellaista missä on proteiinia. En syö puuroa tai leipää välipalana.... turhia hiilareita, parempi nauttia sellaiset aamupalaksi ;)

• palatonnnnnn

Iltapalaksi olis vielä parempi.

Mäkään en harrasta välipaloja vaan syön nelisen ateriaa päivässä, kaikki tasakokoisia ja samantyylisellä sisällöllä (kasvista, proteiinia ja rasvaa).

• Itse syön 1-2 tarpeen mukaan, riippuen siitä kuinka pitkä aterioiden välissä. Pyrin syömään 3-4 tunnin välein.
      Hedelmät ja puurot ovat hyviä välipaloja, mutta leipää valittaessa kannattaa tarkistaa suolan ja lisäaineiden määrä. Suosi leipiä, missä on Sydänmerkki, sillä niissä on suolaa enintään 0,7 %
      Myös proteiineihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun valitsee välipaloja. Hyvä esimerkki olisi vaikkapa rasvatonta maitorahkaa tai jogurttia, kaura- tai vehnäleseitä(missä on paljon nälkää pitäviä kuituja) ja pieni kourallinen tai 30 g pähkinöitä/siemeniä (paljon hyviä rasvoja jotka myös pitävät nälkää)
      Toivottavasti sait näistä jotain vinkkejä :)

• vaihtelevasti

Välipaloja syön silloin kun on tarpeen. Yleensä menee neljällä aterialla päivä.
      Välipala voi joskus olla myös kahvi ja pulla tai jäätelö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3800
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      215
      2285
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1532
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1284
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe