Siksi Perussuomalaiset koska he

nääääin

Eivät hyväksy tukipaketeita. Eivät hyväksy eu liittovaltiota. Eivät hyväksy elintasopakolaisia. Eivät hyväksy pakkoruotsia. Ja koska he haluavat auttaa Suomea ja tavallisia suomalsisia nousemaan ylös polviasennosta johon tämä kansa on vanhojen puolueiden tsholta lyöty. Ei olisi mukava jos vanhat änkyrät Juhantalot Vanhaset Väyryset Sipilän suullakaan huonontaisivat edelleenkin köyhimpien oloja (kuten myös kokoomus ja demarit) samalla jakaen tukeja muutamalle tuhannelle suurmasnviljelijälle. Heitäkin tarvitaan mutta puolue mikä tahansa joka ajaa vain jonkun pienen ryhmän etuja, on myrkkyä muille. Suomi voisi nousta pienyritteliäisyyteen kannustamalla sekä innostamalla nuoret ja vanhemmatkin opiskelemaan nykyistä enemmän.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisweri

      Pakkoruotsin vastustaminenkin riittää siihen että äänet Perussuomalaisille

      • puhutaanasiaa

        liittovaltion ja tukipakettien vastustaminen puheissa ei riitä,
        on vaadittava eroa EU;sta ja eurosta, vain siten niistä päästään.

        Nuo päätökset tehdään EU;ssa meidän 13 meppiämme ei riitä niitä
        kaatamaan kun suuret jäsenvaltiot niistä hyötyvät.

        Erovaatimus olisi pitänyt esittää eduskunnassa mutta sitä ei tehty,
        yrityksetkin siitä torpattiin alkuunsa,
        Saarakkala yritti ottaa puheeksi sen miten euro haittaa vientiämme,
        mutta Heinäluoma kielsi keskustelun eikä muut persut pukahtaneetkaan,
        Soinin pelko vaientaa.


      • puhutaanasiaa kirjoitti:

        liittovaltion ja tukipakettien vastustaminen puheissa ei riitä,
        on vaadittava eroa EU;sta ja eurosta, vain siten niistä päästään.

        Nuo päätökset tehdään EU;ssa meidän 13 meppiämme ei riitä niitä
        kaatamaan kun suuret jäsenvaltiot niistä hyötyvät.

        Erovaatimus olisi pitänyt esittää eduskunnassa mutta sitä ei tehty,
        yrityksetkin siitä torpattiin alkuunsa,
        Saarakkala yritti ottaa puheeksi sen miten euro haittaa vientiämme,
        mutta Heinäluoma kielsi keskustelun eikä muut persut pukahtaneetkaan,
        Soinin pelko vaientaa.

        Persut ovat kääntäneet takkinsa EU:sta ja Eurosta eroamisen osalta.


      • suomalainenolen
        pepep kirjoitti:

        Persut ovat kääntäneet takkinsa EU:sta ja Eurosta eroamisen osalta.

        PS elää tätä elämää AJASSA. Aika aikaansa kutakin. Tilanteet ja mahdollisuudet eivät kestä kuin oman aikansa. Sen pitäisi jokaisen tajuta.

        " Kun eksyy syvälle metsään ja tulee pimeä ja sade, siellä on pysyttävä ja selvitettävä mahdollisuus sen yön viettämiseen siellä. Eli takaisinpaluu joutuu odottamaan." (Siis näin, kun kännykkä jäin kotiin heh.)

        "Kyllä kansa tietää" sanoi Veikko Vennamo usein. Kansa tiesikin ja tykkäsi oikein paljon, kun valtio huolehti asutuslakipykälin kotipaikan kaikille tarvitseville sodan jälkeen. Se on ollut historiamme merkittävä (-in) aikaansaannos ja tämän maaseudun puolue (PS) sai aikaan, koska oli herkillä tuntosarvillaan nimenomaan oikeassa ajassa ja oikeassa paikassa.

        Sitten tuosta ajasta kului 25 v, niin seuraavalle sukupolvelle ei enää tarjottukaan maanviljelystontteja, vaan kiihtyvällä vauhdilla pitikin paketoida hiellä raivatut pellot tai myydä/vuokrata lähisuurtiloille. Mutta tätä kulttuurimuutosta ei saanut aikaan tietenkään V Vennamon joukot, vaan SDP ja muut.

        Tapahtui raju ennakoimaton muutos maassamme, kun taas kansa piti asuttaa. Nyt muuton syynä oli siirtyminen takaisin ns. torppariaikakauteen. Suurin osa itselliseen yrittäjäelämään tottuneesta (nuoret ml.) kansasta alistettiin valvottuun työorjuuteen. Nyt torppatalot kuitenkin olivat tiilitaloja, mutta silmät saivat tottua milloin tehtaan harmauteen ja milloin asfalttikatuun, ei siintäneet silmissä viljapellot eikä järvet tai valkoiset lumihanget päivät pitkät.

        Padaroksi tässä historian kulussa on, koska nimenomaan PUNAISTA LIPPUA viime vuosisadan alun sisälliskahinoissa heiluttavat halusivat päästä itsellisiksi yrittäjiksi torppaansa ja saada oman maatilan .
        Myös talvi- ja jatkosota käytiin, jotta oma maa, oma kansa, oma päätäntävalta itsellisesti toteutuisi jokaisen kansalaisemme kohdalla. Kansalaisoikeus. Näin kansa uskoi ja toivo oli ylimmillään juurikin -50-60- luvun vaihteen maaseudun kukoistuksessa. Tuosta kukoistuskauden aikaansaannoksesta on kiittäminen MAASEUDUN PUOLUETTA, mutta luonnollisesti osassa maaseudun edistystä vaikutti myös maalaisliitto. Mutta tiettävästi se ei huolehtinut pikkutilallisien menestymisestä niinkään.

        Jostakin kummallisesta syystä "Kyllä kansa tietää" muuttuikin "Kansa ei tiedä" ja tässä tänään ollaan vedenjakajalla monella tavalla. Nyt olisi tulipalokiire kansan itse ymmärtää mitä haluaa. On kysymys SUOMESTA, KANSASTAMME JA USKONNOSTAMME. Niiden riistoa ulkoapäin ei tarvinne läheskään niin paljon pelätä, kuin mitä jo on tapahtunut kansamme saastutuksessa sisältäpäin. Henkisessä stressiriistossa mammuttilakipykälin. Verorahojen upottamisessa ateismimetodein annettavaan koulutukseen ja vielä pahemmin ateismiperusteiseen varhaiskasvatukseen. Äidin- ja lapsenriistoon heidät väkisin eroittaen työvelvoitelakien perusteilla.
        Suomalaisuus on menossa aborttilainkeksijöijen ja mamupolitiikankeksijöiden puolueiden tavoitteissa kohti sukupuuttoa. Onko se ollut liian hidasta, kun nyt on äärimmäinen kiire opettaa suomalaiskansaa opettajien laillistetun oppimateriaalin turvin homoihannointiin. Näinkö sukupuuttoidea nopeimmin toteutuisi?


      • suomalainenolen kirjoitti:

        PS elää tätä elämää AJASSA. Aika aikaansa kutakin. Tilanteet ja mahdollisuudet eivät kestä kuin oman aikansa. Sen pitäisi jokaisen tajuta.

        " Kun eksyy syvälle metsään ja tulee pimeä ja sade, siellä on pysyttävä ja selvitettävä mahdollisuus sen yön viettämiseen siellä. Eli takaisinpaluu joutuu odottamaan." (Siis näin, kun kännykkä jäin kotiin heh.)

        "Kyllä kansa tietää" sanoi Veikko Vennamo usein. Kansa tiesikin ja tykkäsi oikein paljon, kun valtio huolehti asutuslakipykälin kotipaikan kaikille tarvitseville sodan jälkeen. Se on ollut historiamme merkittävä (-in) aikaansaannos ja tämän maaseudun puolue (PS) sai aikaan, koska oli herkillä tuntosarvillaan nimenomaan oikeassa ajassa ja oikeassa paikassa.

        Sitten tuosta ajasta kului 25 v, niin seuraavalle sukupolvelle ei enää tarjottukaan maanviljelystontteja, vaan kiihtyvällä vauhdilla pitikin paketoida hiellä raivatut pellot tai myydä/vuokrata lähisuurtiloille. Mutta tätä kulttuurimuutosta ei saanut aikaan tietenkään V Vennamon joukot, vaan SDP ja muut.

        Tapahtui raju ennakoimaton muutos maassamme, kun taas kansa piti asuttaa. Nyt muuton syynä oli siirtyminen takaisin ns. torppariaikakauteen. Suurin osa itselliseen yrittäjäelämään tottuneesta (nuoret ml.) kansasta alistettiin valvottuun työorjuuteen. Nyt torppatalot kuitenkin olivat tiilitaloja, mutta silmät saivat tottua milloin tehtaan harmauteen ja milloin asfalttikatuun, ei siintäneet silmissä viljapellot eikä järvet tai valkoiset lumihanget päivät pitkät.

        Padaroksi tässä historian kulussa on, koska nimenomaan PUNAISTA LIPPUA viime vuosisadan alun sisälliskahinoissa heiluttavat halusivat päästä itsellisiksi yrittäjiksi torppaansa ja saada oman maatilan .
        Myös talvi- ja jatkosota käytiin, jotta oma maa, oma kansa, oma päätäntävalta itsellisesti toteutuisi jokaisen kansalaisemme kohdalla. Kansalaisoikeus. Näin kansa uskoi ja toivo oli ylimmillään juurikin -50-60- luvun vaihteen maaseudun kukoistuksessa. Tuosta kukoistuskauden aikaansaannoksesta on kiittäminen MAASEUDUN PUOLUETTA, mutta luonnollisesti osassa maaseudun edistystä vaikutti myös maalaisliitto. Mutta tiettävästi se ei huolehtinut pikkutilallisien menestymisestä niinkään.

        Jostakin kummallisesta syystä "Kyllä kansa tietää" muuttuikin "Kansa ei tiedä" ja tässä tänään ollaan vedenjakajalla monella tavalla. Nyt olisi tulipalokiire kansan itse ymmärtää mitä haluaa. On kysymys SUOMESTA, KANSASTAMME JA USKONNOSTAMME. Niiden riistoa ulkoapäin ei tarvinne läheskään niin paljon pelätä, kuin mitä jo on tapahtunut kansamme saastutuksessa sisältäpäin. Henkisessä stressiriistossa mammuttilakipykälin. Verorahojen upottamisessa ateismimetodein annettavaan koulutukseen ja vielä pahemmin ateismiperusteiseen varhaiskasvatukseen. Äidin- ja lapsenriistoon heidät väkisin eroittaen työvelvoitelakien perusteilla.
        Suomalaisuus on menossa aborttilainkeksijöijen ja mamupolitiikankeksijöiden puolueiden tavoitteissa kohti sukupuuttoa. Onko se ollut liian hidasta, kun nyt on äärimmäinen kiire opettaa suomalaiskansaa opettajien laillistetun oppimateriaalin turvin homoihannointiin. Näinkö sukupuuttoidea nopeimmin toteutuisi?

        Eli audin takapenkki houkuttelee Soinia - siksi hän joutuu tekemään kompromisseja. Vai onko nimimerkillä suomalainenolen jokin parempi selitys Soinin mielen muuttumiselle?


      • suoraselkäinenMies

      • suoraselkäinenMies kirjoitti:

        Tässäpä vähän takinkääntöä:
        http://pakkoruotsi-aanestys.info/

        Ei tuo silti muuta sitä tosiseikkaa, että Persut ovat kääntäneet takkinsa!


    • OpiskeluYhteiskunta

      Opiskelemalla menestykseen? Miten opiskelulla tienataan?
      Meinaajia ja selittelijöitä meillä on riittävästi, tekijät puuttuu, ja niitä ei opiskelemalla synny !!

    • jatkuvaa_tappelua

      Eivät hyväksy edes toisiaan.

    • ääniperussuomalaisil

      Olisi hullua äänestää muita kuin Perussuomalaisia

      • tosi.persu

        Hyvin sanottu.Suomi ei pelastu ilman persuja.


      • konnapuolue-kok

        Olisi hullua äänestää muita kuin Perussuomalaisia

        ------äänioikeus ja kansalaisuus pois passeineen näiltä idiooteilta jotka ei äänestä PS:ää,valtionpettureita koko konnajengi!!


      • Vainmansikka
        tosi.persu kirjoitti:

        Hyvin sanottu.Suomi ei pelastu ilman persuja.

        Jokaisen puolueen pitäisi olla suurimmaksi osaksi samoilla linjoilla kuin perussuomalaiset. Näin luulisi ajattelevan JOKAISEN viimesodan käyneen isän jälkeläisen. Minä en ainakaan unohda -50-luvun kurjuutta ja siitä ihmeellistä nousua. Siinä nousussa näytteli perussuomalaisten edeltäjä Vennamon johdolla erittäin merkittävää osaa. Leivän hankkiminen maasta itsellisenä yrittäjänä luotiin mahdolliseksi jokaiselle perheelle. Sen ohella ei unohdettu Jeesuksen Sanan leipää, vaan kansa kavoi kiitollisuuteen.
        Oma maa mansikka , muu maa mustikka!


    • sevainonnäin

      Isänmaallinen ei voi äänestää muuta kuin Perussuomalaisia

      • suomiOnSuomalaisten

        Olen samaa mieltä.Ei ole muita puolueita kuin persut joita olisi mitään järkeä äänestää.


      • HullluLaho

        Kuka änestää pelkureita sivareita? Myös Soinin pakeneminen 2011 on hyvin muistissa. Siinä sai ihra liikettä Timon juostessa pakoon.


      • mikäolisihyvä

        Nuorempi ruotsalaisväestö käyttää englantia kielenään omassa maassaan, koska heillä on valtaisa ulkomaalaisväestö. Siis väistämättä nopeammin vaihtavat kielensä englantiin kuin nämä naapurimaat. Suomessa ei enlantilaiskielisyys ole vielä niin pitkällä, eikä voikaan, koska sen opiskelu puolitetaan eli puolet pakkoruotsia ja puolet pakkoenglantia. No , lieneekö perinteemme säilymisen kannalta tuokin ilmiö eduksi. Huonosti kaikenlaisia kieliä osaava kansa pitää mahdollisimman kauan oman rakkaan suomenkielensä pääkielenään.

        Joten, siinähän perussuomalaispuolue taisteleekin suomenkielen tuhoamisen puolesta, kun toivoo ruotsinkielen opiskelun lopettamista!


    • näinonassia

      Juuri siksikin Perussuomalaiset

      • miksiköhän

        Jaa siksikö


    • parastaäänestetään

      Siksi !

    • johdatuskako

      Perussuomalaiset saattaa olla Korkeimman johdatusta Suomen nöyryytetylle kärsivälle kansalle

      • johdatustapyydämme

        Ei ole edes puolueita eikä uskonlahkoja, kun Jeesus Kristus saa olla TIEMME TOTUUTEMME JA ELÄMÄMME-
        Hänen johdatuksessaan on tie oikea. Ihminen kyllä suunnittelee tiensä , mutta Herra ohjaa askeleet.
        On selkeästi kirjoitettu Raamatussa ihmisten mieltymys sellaisiin rikkomuksiin, joissa rypeminen ei voi johtaa taivasten valtakuntaan. "Tulkoon Sinun Valtakuntasi ja tapahtukoon Sinun tahtosi myös MAAN PÄÄLLÄ NIINKUIN TAIVAISSA".

        Tällaiset sananpaikat Raamatusta tulivat eteeni ja koen, kansamme vaaleihin myös liittyy. Sillä, "Jos ei Jumala huonetta rakenna, turhaan sen rakentajat vaivaa näkevät".

        "Jesaja 41
        8 Mutta sinä Israel, minun palvelijani, sinä Jaakob, jonka minä olen valinnut, Aabrahamin, minun ystäväni, siemen,
        9 jonka minä olen ottanut maan ääristä ja kutsunut maan kaukaisimmilta periltä, jolle minä sanoin: "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt",
        10 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä.".

        "Jesaja 45
        1 Näin sanoo Herra voidellulleen Koorekselle, jonka oikeaan käteen minä olen tarttunut kukistaakseni kansat hänen edestään ja riisuakseni kuninkaitten kupeilta vyöt, että ovet hänen edessään avautuisivat eivätkä portit sulkeutuisi:
        2 Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vaskiovet ja rikon rautasalvat.
        3 Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että minä, Herra, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, minä, Israelin Jumala.
        4 Palvelijani Jaakobin ja valittuni Israelin tähden minä kutsuin sinut nimeltä ja annoin sinulle kunnianimen, vaikka sinä et minua tuntenut.
        5 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne,
        6 jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole,
        7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.".


    • kibike

      Mitä sitä hyvää vaihtamaan.Siksi perussuomalaiset.

      • pro-puskamölinä.


    • M1lähete

      Taas yksi fanaatikkopersu keskustelee itsensä kanssa. Voi hyvänen aika!

    • hyvävalinta

      Minä äänestin ennen maalaisliittoa. Ny Perussuomalaisia

      • Otan osaa.


    • enkösminäsanonut

      Perussuomalaiset on rasistinen populistipuolue. Puolueella ei ole aikomustakaan ottaa vastuuta maan asioista hallituksessa. Soinin puheet hallitukseen menosta johtuvat vain siitä, että hän saisi ennen vaaleja höynäytettyä mahdollisimman monta äänestäjää uskomaan, että nyt persut menee laittamaan maan asiat kuntoon. Todellisuudessa vaalien jälkeen, oli vaalitulos sittten millainen hyvänsä, Soini keksii taas niin tiukkoja kynnyskysymyksiä hallitukseen menon ehdoiksi, ettei puoletta hallitukseen huolita. Ja tämähän on Soinin tavoitekin: oppositiosta käsin on paljon helpompi heitellä Jusulan keksimiä sutkauksia ja huudella, että "enkös minä niin sanonutkin".......eikä ottaa ikävää vastuuta maan asioitten ollesa huonolla tolalla.

      Vai mitä? Enkös minä sitä sanonut......

      • ÅÅdw

        Perussuomaalaiset ei "kuse" äänestäjiensä kintuille.


      • ÅÅdw kirjoitti:

        Perussuomaalaiset ei "kuse" äänestäjiensä kintuille.

        Mistä tiedät?


      • ÅÅdw

    • ainoastaanps

      Ainoa Suomen puolustaja

      • tyyu6777

        Rasismi ei ole mikään rikos kukkahattutätien joutavaa horinaa ja muistakaa äänestää PS puoluetta .


      • tyyu6777 kirjoitti:

        Rasismi ei ole mikään rikos kukkahattutätien joutavaa horinaa ja muistakaa äänestää PS puoluetta .

        Itseasiassa Halla-aho on tuomittu rasistisesta rikoksesta...


      • persuäänestäjäexkepu
        pepep kirjoitti:

        Itseasiassa Halla-aho on tuomittu rasistisesta rikoksesta...

        Haha. Rasisti siellä, rasisti tuolla, joka paikassa rasisti. Vihervasutien rasistikorteille nauraa kaikki. Lupaan olla sinä päivänä äänestämättä persua kun rasistikortilla pelaamisella ei yritetä vaientaa kriittistä keskustelua.


      • persuäänestäjäexkepu kirjoitti:

        Haha. Rasisti siellä, rasisti tuolla, joka paikassa rasisti. Vihervasutien rasistikorteille nauraa kaikki. Lupaan olla sinä päivänä äänestämättä persua kun rasistikortilla pelaamisella ei yritetä vaientaa kriittistä keskustelua.

        Se ei ollut pääasia, vaan se, että rasismi on rikos. Vai voitko muka kieltää, ettei rasismi olisi rikos? Tuskimpa tähän vastaat, mutta kirjoitimpa kuitenkin.


    • vainpersutok

      Tarpeeksi syitä äänestää Perussuomalaisia

      • Ei ole.


    • Sanokaapas nyt sitten, vaikkei nämä eurovaalit olekkaan, että mitä perustavalaatuista pahaa on mielestänne liittovaltiokehityksessä?

    • eipakkoruotsiaei

      Hyviä puolia kaikki

      • Huonoja.


    • suomenparhaaksi

      Hyviä asioita

      • Huonoja.


    • iäniäääniä

      Iäniä paljon Perussuomalaisille niin tukipakettipolitiikka loppuu

    • eitukiluotoille

      Saisi loppua

    • ettäsixps

      Vaurautta köyhillekin

      • Jos Sampo Terhosta on kiinni, niin ei ole tulossa.


      • vasuritollot
        pepep kirjoitti:

        Jos Sampo Terhosta on kiinni, niin ei ole tulossa.

        Hanki köyhä elämä:))


      • vasuritollot kirjoitti:

        Hanki köyhä elämä:))

        Toivota tasapuolisuuden nimissä myös nimimerkille ettäsixps, joka tämän köyhistä puhumisen aloitti - persuja ylistääkseen. Nimimerkki vasuritollot ei vaikuta ymmärtävän, mitä kirjoittaa. Vai oletko persu?


      • jumalarakastaa
        pepep kirjoitti:

        Toivota tasapuolisuuden nimissä myös nimimerkille ettäsixps, joka tämän köyhistä puhumisen aloitti - persuja ylistääkseen. Nimimerkki vasuritollot ei vaikuta ymmärtävän, mitä kirjoittaa. Vai oletko persu?

        Jeesus rakastaa sinua...


      • jumalarakastaa kirjoitti:

        Jeesus rakastaa sinua...

        OK.


    • eitukip

      Juuri näin

    • Miettikää

      Minä oikeasti toivoisin kansalaisten ymmärtävän nämä asiat.

      Suomi ei ole enää itsenäinen päättämään omista asioista. Jonka myötä meillä ei ole täysin omaa päätösvaltaa vastustaa uusia Kreikka tukipaketteja. Perimmäinen ongelma on tässä itsenäisyyden puuttuminen Suomelta. Johonka perussuomalaiset ei tuo ratkaisua. He kannattavat Suomen pysymistä EU:ssa jatkossakin.

      EU:n liittovaltio kehitys. EU aina ollut liittovaltio projekti jo ensimmäsistä asiakirjoista lähtien 1945-luvulta. EU on luotu ja suunniteltu liittovaltioksi, siihen sitä on aina pyritty kehittämään ja siihen se tullaan myös viemään. Ainoa mieleen tuleva järkevä ratkaisu on erota EU:sta jos vastustaa EU:n liittovaltio kehitystä. Perussuomalaiset kannattaa Suomen pysymistä EUssa jatkossakin.

      Mitään todellista muutosta ei kertakaikkiaan pysty tapahtumaan, jos meillä ei ole itsenäisyyttä tehdä sitä. Mitään parempaa tulevasta on turha mielessä toivoa, jos pysymme EU:ssa ja euro valuutassa. Suomi joutuu ottamaan velkaa euroopan keskuspankilta jonka seurauksena raha virtaa ulos Suomesta. Me maksamme velkoja ulos Suomesta. Aina kun otamme velkaa se meidän pitää maksaa moninkertaisesti takaisin euroopan keskuspankille. Suomella kun ei ole vientituotteita ulkomaille, meillä ei ole rahaa millä maksaa lainojen korot euroopan keskuspankille.

      Suomella kun ei ole omaa valuuttaa eikä omaa keskuspankkia, olemme Euroopan keskuspankin orja. Emme saa vientiä ulkomaille syntymään, koska emme voi määritellä omamme valuuttamme arvoa. Tästä tulee myös vanhukset kärsimään aivan varmasti.

      Timo Soini ei esitä ymmärtääkseni yhtään konkreettista tapaa ratkaista perimmäinen ongelma. Sillä annankin ääneni Itsenäisyyspuolueelle joka ajaa Suomen pois EU:sta ja euro valuutasta. Jonka seurauksena meillä on oma keskuspankki ja vapaus painaa oma raha ilman ulkomaa velkaa. Se on mahdollista. Ruotsikin toimii oman valuutan ehdoilla.

      Mitään muutosta ei tule perussuomalaisista. Annan ääneni itsenäisyyspuolueelle.

    • onoikeassaaloittaja

      Aloittaja on oikeassa. Suurkiitos !

    • aloittajaoikeassa

      Aloittaja oikeassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe