No niin. Kun kerran muualla maailmassa, niin miksei meilläkin? Onhan meitä joutilaita työttömiä ja miksi ei työssäkäyviäkin perustamaan piiloleikkiryhmä. ( vai onko jo?)
Sovitaan ryhmässä tietty viikonpäivä ja mennään Ikeaan leikkimää piiloleikkiä.
Päästäisiin kotoa pois ja tutustumaan ihmisiin ihan livenä?
Tässä linkki ja jokainenhan säännöt tietää.
http://yle.fi/uutiset/ikea_kyllastyi_kuurupiiloa_leikkiviin_aikuisiin_on_vaikea_huolehtia_turvallisuudesta_jos_emme_loyda_heita/7871311
Tavataan Ikeassa.
Kuurupiiloa
3
74
Vastaukset
- Kymmenentikkualaudalla
Näkkyy tuolla facebookissa jo ryhmä olevan, mut on niin sanottu suljettu ryhmä. Mukaan pääsee vain kaverin suosituksella.
- kaki34
Kiitos että annoit Late Lapista1 Juoruämmätittelin. Se on siitä leuhka.
- Anonyymi
Onko sillä Latella ihan oma facebook-ryhmä? Vai mikä tää juoruämmätitteli juttu on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669