Mikä on jännämies?

jännämieskö

Ätmien kuvaus jännämiehille on mies joka on aloittanut seksielämän normaaliin aikaa (14-17-vuotiaana), jolla on tavallinen määrä seksikumppaneita elämässä (jos ei seurustele niin muutama vuodessa) ja joka hyväksyy, ettei nainen ole enää yli 20-vuotiaana kokematon. Eli 95% suomalaisista miehistä on jännämiehiä.

32

6799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa missähän tuollaiseen kuvaukseen olet törmännyt.

Jännämies on tyypillisesti rikollisen (väkivaltaisen) taustan omaava, mies, mahdollisesti ongelmia päihteiden kanssa, paljon irtosuhteita, tatuointeja jne. Entinen vankilakundi, rokkari jne. Ennen näitä kutsuttiin rentuiksi.

Näiden nämä miehet sitten kuvitelmissa ovat jännittäviä, haasteellisia ja jotenkin ylivoimaisia muihin miehiin nähden, kun puolustavat naisen koskemattomuutta ja kunniaa raivokkaasti. Naisen rakkaus ja hyvyys tietysti parantaa miehen väkivaltaisuuden.

Näistä miehistä kertovia tarinoitahan on ihan lasten saduista lähtien: mm Kaunotar ja Hirviö. Uusin muunnelma jännämiehestä on osittain fifty shades of grey. Siinäkin nainen rakkaudellaan parantaa sadistisen miehen.

• jännämieskö

Ätmit sanovat, että naiset antavat VAIN jännämiehille ja aina kun nainen mainitsee, että ei olekaan 25-vuotias neitsyt niin ätmit alkavat huutamaan, että nainen on pannut jännämiesten kanssa. Eikö tuo kuulosta siltä, että ätmeille "jännämies" on kuka tahansa normaali mies?

• ReipasMies1

Joukkuelaji-ytmit ja virimopoillaan terrorisoivat jännä-jonnet aloittavat kyllä mainitsemassasi iässä teinityttöjen kanssa toimimisen. Täältä se iskentä-show kumpuaakin johon kaikkien naista etsivien miesten tulee yltää. Ytmin ja jänniksen ero on siinä että ytmi on korkein sekä statukseltaan kuin myös sosioekonomiselta asemaltaan niin jännis voi dokailla, liikkua vain yöllä ja ajaa romuautolla ja silti naisia aina piisaa jonoksi asti. Jännikseltä ei, kas kummaa, vaadita koulutusta, premium-autoa sekä omistusasuntoakaan. Ain't it strange, naiset?

Parin naisen iskeminen vuodessa edellyttää jo komeutta sekä toimivaa iskentä-retoriikkaa. Ei normaaliutta tyyliin käyt-sä-usein-täällä, nainen unohtuu raflan vessaan. Siellä kai niitä pörrää keskenään useita loppu illasta. No just kidding, Peli menee ihan toisin. Sinne ytmien jatkoille ne tahtoo kadota.

Siinä prosentissa olet oikeassa että 95% Suomen miehistä sietää mitä vain sontaa naisilta kunhan saavat lopuksi Fixinsä heiltä.

• 1212

Jännämies on nimensä mukaisesti jännä.

Eli mies joka ei ole luotettava, vaan sellainen joka saa perhoset lentelemään naisen vatsassa kun ei oikein tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Saapuukohan treffeille? Saako yllättävän raivarin? Pettääkö toisen naisen kanssa? Ei ole pakko olla väkivaltainen ja voi edustaa montaa eri tyyppiä (rokkari, jyystärikarju, renttu, moottoripyöräkriminaali, bipo-mania-jännis, tms).

• JännisVsYtmi

Jännämies on istunut linnassa tai jos ei sinne asti ole päässyt niin usein ollut putkassa väkivaltaisuuden tai päihteiden takia. Jännämiestä kuvaa seuraavat miehet: Portsarit, moottoripyöräjengiläiset yleensä juurikin ne julkisuudesta tutut jengit yms ja tutummin vaikkapa Tauski. Katso kuva ja totea millainen on perus jännämies.
      Ytm kuuluu samaan kategoriaan eli saa naisia mutta on yleensä menestynyt supliikki mies ja komea esim Peter Franzen.

• NäinMeillä

Jännämies on miestyyppi jota on todellisuudessa noin 5% kaikista miehistä mutta jonka ATM:t haluavat yleistää koskemaan 60% miehistä jotta heidän ei tarvitsisi myöntää että ihan tavalliset miehetkin saavat naisia.

• Täytyy sanoa, että palstalaisilla on jännämiehet paljon paremmin hanskassa kuin naiset. ;-)

• kiltti_tyttö

Siltä vaikuttaa. Kiitos hyvästä hekotuksesta.
        Palstalaisten jännä-miehet ovat minusta aika säälittäviä enkä kelpuuttaisi seuraani missään tapauksessa.

• :-DDD

• kakkossmiess
        kiltti_tyttö kirjoitti:

Siltä vaikuttaa. Kiitos hyvästä hekotuksesta.
        Palstalaisten jännä-miehet ovat minusta aika säälittäviä enkä kelpuuttaisi seuraani missään tapauksessa.

Niinhän se on näin selvinpäin tietokoneen näppäimistön vieressä ajatellen, mutta kyllä naisten omituisesta vetovoimasta renttuihin on sen verran näyttöä, ettei se ihan tuulesta temmattu juttu ole.
        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014082918601736_lz.shtml

• kakkossmiess

• helka kirjoitti:

:-DDD

Ratikkakuski on helkan aisuri. Kumpikaan ei ole sinkku, joten voisitte kirjoitella vaikka runoja toisillenne.

• ExPUA
        super-atm kirjoitti:

Ratikkakuski on helkan aisuri. Kumpikaan ei ole sinkku, joten voisitte kirjoitella vaikka runoja toisillenne.

Jep, hiilivaunu itse edustaa ATM-luokkaa, mutta nuolemalla kurppien perseitä, ja puukottamalla muita ätmejä selkään, se kerää paljon janoamaansa hyväksyntää naisilta. Sen se uskoo jonain päivänä vievän hänet pois kaverialueelta, jossa on viettänyt mahdollisesti, viimeiset 40 vuotta.

• Valkoritari saa aina! ;-)

• super-atm kirjoitti:

No mikä ettei! ;-)

• NäinMeillä
        kakkossmiess kirjoitti:

Niinhän se on näin selvinpäin tietokoneen näppäimistön vieressä ajatellen, mutta kyllä naisten omituisesta vetovoimasta renttuihin on sen verran näyttöä, ettei se ihan tuulesta temmattu juttu ole.
        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014082918601736_lz.shtml

"Niinhän se on näin selvinpäin tietokoneen näppäimistön vieressä ajatellen, mutta kyllä naisten omituisesta vetovoimasta renttuihin on sen verran näyttöä, ettei se ihan tuulesta temmattu juttu ole."

No tuossa(kaan) jutussa ei onnistuttu antamaan minkäänlaisia lukuja siitä miten suurta osaa naisista kenties tämä "ongelma" renttuihin rakastumisesta mahtaisi koskea. Ainakaan siinä EI sanottu että se koskisi kaikkia naisia, ei edes enemmistöä kuten täällä halutaan aina uskoa.

• sdxzcvbcv

Jännämies on mies, joka ei ole kunnon mies. Jännämieheksi pääsyyn riittää siis esim. jokin seuraavista ominaisuuksista: kiroilu, alkoholin huvikäyttö, tatuoinnit, pikavipit, irtosuhteiden harrastaminen, runsaat kirjoitusvirheet, kiinnostuksen puute tiedettä ja muuta sivistystä kohtaan tai se, ettei välitä hinnasta ostaessaan jotain. Suurin osa miehistä on jännämiehiä. Tavallinenkin mies voi saada naisen, koska on useimmiten jännämies. Naisen saannissa on yleensä vaikeuksia miehillä, jotka ovat selvästi keskivertomiestä parempia tai huonompia, paitsi jos on huonompi esim. rikollisuuden kautta ja siten erityisen jännämies.

• AnnaMunKaikkiKestää

Eli siis sun mielestä sun pilluttomuus johtuu siitä, että olet vaan niin v*tun hyvä jätkä. Vähintäänkin parempi ihminen kuin 95% miehistä.

• vvbmnvccbn
        AnnaMunKaikkiKestää kirjoitti:

Eli siis sun mielestä sun pilluttomuus johtuu siitä, että olet vaan niin v*tun hyvä jätkä. Vähintäänkin parempi ihminen kuin 95% miehistä.

Kyllä, paitsi että en tietenkään kuvailisi asiaa ihan noin, koska en käytä kirosanoja. Se, että olen parempi, ei tarkoita, että olisin täydellinen, tai että olisin naisten mielestä kiinnostava kumppani. On yleisesti tiedossa, että kunnollinen mies on naisten mielestä tylsä.

• YTATM

Aikamoista pskaa. En ole "jännämies" eli en ole rokkari, linnakundi tai väkivaltainen. En myöskään mitenkään ole myyttinen "YTM" koska olen tavallisen näköinen köyhä opiskelija, jolla on pauttiarallaa 10 kiloa ylipainoa ja lasit. En urheile IKINÄ koska en tahdo. Siltikin tuo muutama seksiuhde vuodessa on toteutunut kohdallani ja poikuus lähti 18-vuotiaana.

Että keksikääpä nyt täällä ATM-tuskissanne rypevät joku hauska termi taviksille, jotka saa pilua.

• olet.jännämies

Ätmien mielestä olet jännämies, koska saat seksiä

• YTATM
        olet.jännämies kirjoitti:

Ätmien mielestä olet jännämies, koska saat seksiä

Niin tosiaan. Ehkä musta on voinut tulla "jännämies" jos joku mimmi on kertonut mun panneen sitä...

En tiiä. Aika huisi palsta. Kuvittelin, että täällä pohdittaisiin sinkkuna hilluntaa, mutta koko juttu tuntuu pyörivän sen pohdiskelussa miksi muut saa vaan minä en. Ja ne syyt on aika avaruudessa :D

• TasotSelville

No jos saat sitä pilua joltain mervi tapolan näköiseltä pubi ruusulta niin se ei tee sinusta lähellekään jännämiestä. Olet tyypillinen atm.

• YTATM
        TasotSelville kirjoitti:

No jos saat sitä pilua joltain mervi tapolan näköiseltä pubi ruusulta niin se ei tee sinusta lähellekään jännämiestä. Olet tyypillinen atm.

No täältä ne on olleet pääasiassa samasta koulusta mun ikäsiä tyttöjä ja sitten kavereitten kavereita. Mulla siis on kavereita eli se tehnee musta "YTM:n"...?

• EiNiinMustavalkoista
        YTATM kirjoitti:

No täältä ne on olleet pääasiassa samasta koulusta mun ikäsiä tyttöjä ja sitten kavereitten kavereita. Mulla siis on kavereita eli se tehnee musta "YTM:n"...?

Kyllä minullakin on kavereita ja laaja ystävä piiri sekä sosiaalinen elämä enkä silti kelpaa naisille koska olen ruma. Jos omaat komeat piirteet mitä ylipaino ei vielä kumoa niin saat naisia. Se on yksinkertaista. Jos omaat ruman naaman niin voit heittää hyvästit loppuelämällesi sille asialle että saisit joskus perheen. Onnea sille että et syntyessäsi saanut minunlaisia paskoja kortteja. Kakkos ja kolmos parilla sekä jätkä hailla on huono pelata hertta värisuoraa vastaan.

• YTATM
        EiNiinMustavalkoista kirjoitti:

Kyllä minullakin on kavereita ja laaja ystävä piiri sekä sosiaalinen elämä enkä silti kelpaa naisille koska olen ruma. Jos omaat komeat piirteet mitä ylipaino ei vielä kumoa niin saat naisia. Se on yksinkertaista. Jos omaat ruman naaman niin voit heittää hyvästit loppuelämällesi sille asialle että saisit joskus perheen. Onnea sille että et syntyessäsi saanut minunlaisia paskoja kortteja. Kakkos ja kolmos parilla sekä jätkä hailla on huono pelata hertta värisuoraa vastaan.

Komeaksi mua ei kukaan kehunut :D Peruskoulussa sain aika paljon kuulla ulkonäöstäni (läski, huono ryhti, liian isot huulet, rillipöllö jne.) Mimmit olen siksi saanut nimenomaan puhumalla. Varsinkin muutaman pitkän jälkeen naamani alkaa vissiin näyttämään paremmalta.

Itse olen vähän ujo, joten naisien isku onnistuu multakin vasta parin tuopin jälkeen.

En mä kyllä toisaalta itseäni rumana pidä paitsi kun olen valvonut ja turvonnut. Kadulla oon sellanen tavistyyppi, joita tulee sata tunnissa vastaan.

• 1234232412344

Heti löytyi kaksi ilmiselvää jännämiehen merkkiä: kiroilet ja harrastat seksisuhteita.

• 1234232412344
        YTATM kirjoitti:

Komeaksi mua ei kukaan kehunut :D Peruskoulussa sain aika paljon kuulla ulkonäöstäni (läski, huono ryhti, liian isot huulet, rillipöllö jne.) Mimmit olen siksi saanut nimenomaan puhumalla. Varsinkin muutaman pitkän jälkeen naamani alkaa vissiin näyttämään paremmalta.

Itse olen vähän ujo, joten naisien isku onnistuu multakin vasta parin tuopin jälkeen.

En mä kyllä toisaalta itseäni rumana pidä paitsi kun olen valvonut ja turvonnut. Kadulla oon sellanen tavistyyppi, joita tulee sata tunnissa vastaan.

Ja kolmaskin jännämiehen merkki: käytät alkoholia.

• Anonyymi

Jännämies on rikollinen ja iljetys

• Anonyymi

Semmonenkin on jännämies, joka saattaa ihan arvaamatta, yks kaks niks naks, runkkaamaan jossain julkisella paikalla, kuten esim. Tampereen ratikassa tai päiväkodin lähettyvillä. Yleensä semmonen keharin oloinen tyyppi.
      Sitten on naispuolinen jännis, eli jännäjenna. Se tekee elinkeinona miesten uunottamista, eli mm. sitä että jakaa pillua niin kauan, kunnes on saanut mielestään tarpeeksi rahallista hyötyä. Velkaa vähän joka puolelle jopa kymmenien tuhansien arvosta, eikä koskaan maksa sentin sinttiäkään takaisin kenellekään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1460
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1117
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1114
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1046
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe