Mielipiteitä?

kesäkuntoon

Olen nyt aloittanut dieetin, jossa ma-pe syön 500-800kcal päivässä ja la-su normaalisti, eli noin reilut 2000 kcal päivässä. Mitä mieltä olette, tuleeko paino tippumaan? Painoni on noin 80kg ja pituutta reilut 165cm

14

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21124124d

      Tuskinpa tippuu ainakaa paljoo. Tuo on aikamoista kiduttamista. Todennäkösesti sun aineenvaihdunta hidastuu ja keho menee "säästöliekille" ja sillo ei paino tipu vaikka tekisit mitä. Mahaki varmaan menee sekasi tollasella "dieetillä".

      • painotippuuuuuuuu

        tuskin menee säästikselle jos syö vklp iha normisti


      • justjoopajoo

        Säästöliekki on höpöhöpö hommaa. Harvapa syömättömyydellä on lihonut.


    • mamikka

      Epäilen että ei onnistu.Muutama viikko voi kyllä mennä.

    • Anorektikkoainesta

      Selvitäpä pölhökustaa minkä määrän kaloreita tarvitsee jo pelkästään elintoimintosi. Tai siis sikäli mikäli aiot vielä jatkaa elämistä.

    • kesäkuntoon

      Olen syönyt 4 päivää viikossa nyt 800-1000kcal ja viikonloput olen mennyt normaalilla ruokavaliollani.

    • mälaihduinnäin

      Mä laihduin suunnilleen aloittajan mainitsemalla tavalla ennen tätä joulua 18kg/3kk. Ainoa, että olin myös vkoloput maksimissa alle 800kcal/päivä. Aloittaessa mulla oli ylipainoa 26kg. Nyt olen melkein normaalipainon ylärajoilla. Eli paino putosi alussa 1,5kg viikossa ja lopussa 1kg viikossa. Riippuu aloittajan lähtöpainosta, että miten nopeasti putoaa kilot.

    • mälaihduinnäin

      Painat ap näköjään suunnilleen saman verran, kun minä. Eli jos oot myös vkoloput alle 800kcal laihdut 1kg/viikossa tuolla, jos pyrit syömään hyvin lähelle 800kcal joka päivä. Tuossa menet ketoosiin ja nälkä katoaa. Kärsittäviä huonoja puolia tuossa on se, että joka ilta paleltaa tosi lujaa. Kuuma suihku auttaa tähän ja villapaidat yms. Lisäksi pissattaa päivittäin todella paljon, koska rasva poistuu virtsan mukana. Lisäksi voi olla pääkipua, mutta burana ja panadol auttaa. Sitten, kun tarpeeksi pitkään jatkat tota ja mässäät heti perään, kuten mä jouluna mässäsin tulee mahakipu ja oksennus. Paljon sivuoireita on, mutta myös hyvää. Laihtuu ripeästi ja on päivisin energinen. Iltaisin sen sijaan olo on, kuin ois tyrmäystippoja saanut. Itse menin tämän 3kk laihiksen aikana nukkumaan 8-9 aikaan illalla jo ja nukuin aamuun.

    • parempi_omaksua

      Yksikään nälkä dieetti ei toimi kuin väliaikaisesti. Muutaman kilon pudotuksen jälkeen on pakko palata takaisin entiseen. Yleensän nälkädiettien seurauksesna on aineenvaihdunnan heikkeneminen tai muuten häiriintyminen, jonka johdosta menetetyt kilot palaavat korkojen kanssa takaisin.
      Ainoa oikea tie laihduttamiseen on noudattaa vähähiilihydraattista ruokavaliota.
      Siis kaikki viljatuotteet on jätettävä pois, samoin peruna, joka sisältää pääasiassa tärkkelystä. Tärkkelys muuttuu elimistössä sokeriksi. Myös hedelmien syöntiä kannattaa rajoitaa. Perunan tilalle kasviksia, kuten erilaisia kaaleja, munakoisoa, kesäkurpitsaa tai lanttua. Vaihtoehtoja on monia. Kevytmaito tuotteet myös lihottavat, koska ne sisältää GMO maissitärkkelystä.
      Muuten voi syödä mahansa täyteen eikä tarvitse laskeskella kaloreita. Muista myös että margariini on kemianteollisuuden tuote, joka on terveyshaitta.
      Tätä ei voi kenellekään tyrkyttää, vaan asia on itse omaksuttava ja etsittävä netistä lisätietoa.
      Kaikki laihdutus hommat ovat bisnestä ei mitään muuta.

      • hpv

        Ainoastaan suömällä vähemmän kuin mitä kuluttaa voi laihtua. Rasvakuureissa ei ole mitään taikaa jonka avulla voisi syödä määrättömästi ja silti laihtua.

        Perunassa on noin 15% tärkkelystä eli se on varsin kevyttä syötävää.

        Esimerkiksi omenassa on noin 7 g sokeria per 100 g. Ei ole paljon.

        Maitoon saa lisätä vain D-vitamiinia. Jugurtteihin sitten lisätään tärkkelystä tai modifioitua tärkkelystä paksuntimeksi. Sitä on mitättömän vähän.

        Geenimuunneltuja elintarvikkeita ei ole juurikaan myynnissä Suomessa.

        Juu, varsinkin karppaus on häikäilemäyöntä bisnestä. Porukalle uskotellaan kaikenlaisia höpöjuttuja kuten että ilman insuliinia ei liho. Totta toki koska ilman insuliinia ihminen kuolee.


      • parempi_omaksua

        Yksinkertainen on käsityksesi.
        Ei ole olemassa kuin kaksi energiamuotoa; rasva tai hiilihydraatit (sokeri)
        Niin no alkoholi sisältää puhdasta energia, mutta kuka sitä nautii energiantarpeen tyydyttämiseksi.
        Sokeri lihottaa ja muutenkin sokeri on terveysriski, jonka kerto tilastot. siis syökäämme luonnon rasvoja eri muodoissa.


    • itsepidänhyvänä

      Tuollaisella dieetillä palaa rasvaa n. 1 kg viikossa. Paino voi pudota aluksi 2 kg eka viikot nesteiden poistumisen vuoksi. Sen jälkeen varmaan sitä 1 - 1,5 kg viikko, kun rasvaa vain palaa.

      Itse vetäsin joskus älyttömällä tahdilla 800 kcal dieetillä parissa viikossa n. 10 kg pois. Lisäksi tein lenkkejä monta kertaa päivässä ja käytin sykemittaria, jotta päivälle tuli aina lisävajetta yli 1000 kcal. Söin pääasiassa n. 0 kcal kasviksia ja protskua.

      Kun aloin syödä normaalisti, paino nousi kilon ja jäi siihen. Jos minun olisi pitänyt dieetata 0,5 kg viikko, mikä olisi tarkoittanut 20 viikon(!!!!) eli 5 kuukauden dieettiä, olisin repsahtanut jo varmaan ensimmäisen kolmen päivän jälkeen.

      Olihan se hienoa, kun housut tuntuivat suorastaan löysiltä, peilin edessä näytti paremmalta, ja salinkin jälkeen aina lihakset erottuivat paremmin :p

      • parempi_omaksua

        Kalori ja kalori. Sokerikorpuissa on paljon kaloreita, mutta ei pidä nälkää siinä missä sama määrä pekonia.


    • mälaihduinnäin

      Nyt oon laihtunut 17 viikossa 800kcal kuurilla 22kg.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe