Housut isolle pepulle?

Hosuliini

Pitäisi lähteä ostoksille, listalla farkut ja leggarit (ei ohutta trikoota, vaan kunnolliset pitkän paitapuseron kanssa käytettävät), eikä nappaa, ei sitten yhtään. En ole erityisen isokokoinen, yleensä ihan tavallisten kokojen osastolta löydän vaatteita, mutta farkuissa (koko ehkä 46 tavallisella asteikolla) tahtoo olla kaksi ongelmaa: jäävät takaa liian alas - eli istuessa sitten TODELLA alas - ja lahkeissa on ihan liikaa pituutta. Leggaresissa en halua mitään ihan ohutta trikoota, vaan napakampaa kangasta ja niissäkin takaosa helposti jää liian alas, jolloin saa jatkuvasti olla kiskomassa leggareita ylöspäin. Lahkeen pituudessa sama juttu: olen vähän alle 170 cm pitkä, joten 185 cm pitkille tehdyissä on kasvun varaa... :)

Ostoksilla käyn joko pk-seudulla tai Turun alueella, nettikauppoja välttelen koska inhoan sitä palauttelurumbaa. Vinkkejä?

21

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bärsmeedel

      Osta korkeavyötäröiset farkut, ne on nyt muotiakin. Misswindyshop netissä löytyy istuvia farkkuja,isopeppuisellekin.

      • namiaaaaa

        mikään ei ole komiampaa kuin tiukat legginsit ja vähän tytinä lihaa pepussa.on komiaa katsottavaa.ja voi pojat jos vielä pääsis käsiksi noihin ihaniin muhkuroihin nam


      • pulleatpallerot

        pullea hyllyvä peppu on kaunista katsottavaa.ja haluttua makiaa.on mahottoman hienoa kun saa käsiinsä pulleat lihat.oikein siinä aisa kovettuu,namia namiaa


      • vienjavikiset

        pulleat pepu ja runsas etuvarustus pullea etupuoli,siihen tiukat leccixit johan on hieno yhdistelmä.ihan siinä silmä lepää kun katsoo mehukasta mimmiä,ikään katsomatta käy iäkkäämmillekkin misuille,ja on varmasti vientiä että vikisee.


    • hankala_asiakas

      Isopeppuisena mutta lyhyenä ymmärrän ongelman. Tykkään farkuista mutta on ollut tosi vaikeaa löytää istuvia. Kokeilin sitten kerran että jos mulle sopisi korkeavyötäröiset jotka joustaa ja nyt en muita käyttäisikään! Lahkeita tosin jouduin lyhentämään kuten koko elämäni aikana mutta se on pienempi paha se ;)

    • lc1

      kokeileppa Lee Cooperin LC1 perusfarkut korkeavyötäröiset, tuumakoot myös lahkeenpituuksissa löytyy....

    • namiaoiii

      mikä komiampaa kuin tiukat leggisit misun päällä ja vähän tytisee.ihan siinä silimä lepää.ja oi jos pääsis käsiksi moiseen herkkunn.

    • SkottishWhiskey

      Miksi housut? Hamekin käy... kokeile vaikka kilttiä...*

    • iluna

      Ei ole ollut ongelmia, nro 44 ja 46 löytyy ihan taviskaupoista, kuten Aleksi 13 ja jotkut marketitkin. Kun ei etsi ns. merkkifarkkuja, meikämimmille kelpaa kunhan on joustoa, hyvä istuvuus ja ehkä vähän glitteriäkin takataskuissa. Lyhentää tosin aina pitää, se onnistuu minulta vaikka puolipimeässä. Nyt on ilo ollut etsiä pari numeroa pienempiä farkkuja ja myydä niitä 46 äksälliä torissa - tosi kivaa, suosittelen!

    • Toinen mahdollisuus ompelemalla itse.

    • pullllukka

      Isosisko?

    • Aumapeppu

      Kyllä se on elastaani tai stretch tai joku muu joustava materiaali, joka toimii isopyllyiselläkin. Olen itse 167 senttinen enkä mikään paksukainen, mutta pepussa on kokoa ja näköä. Monet miehet ovat ihan hulluna minuun ja haluaisivat kanssani kamariin, mutta kun en harrasta sellaisia kunniattomia juttuja.

      Nytkin on farkut päällä, ja hyvin pysyvät, kun ovat oikean malliset ja denimiin on sekoitettu stretchiä. Eivät yhtään tunnu tiukoilta, mutta korostavat kyllä näyttävyyttäni.

      • vanhapiika

        miksi pihtaat anna vaan pojille kyytiä.ja nauti kiimoistasi.ei sillä enää eläkkeellä tee mitään eikä sitä kukaan jahtaa.opi antamaan ja saat hyvät mehut rasiaasi


    • justiina55

      Tai jos ei sitten, mekko ja rikoohousut

    • jjaanastiina

      Oletko käynyt Marks&Spencerillä?

    • Nimimerkkikäytössäonp

      Itse olen löytänyt Kappahlista hyvin istuvat farkut sieltä xlnt-mallistosta. Eli isojen tyttöjen osastolta. Siellä riittää pienempikin koko, ja istuvuus on isopeppuiselle aika hyvä! Käy kokeilemassa! ;)

    • LÄSKIT

      FREDDYT XXXXXXXXXXXXXXXXL. :D

    • Pear85

      Moi Hosuliini! Minulla on vähän sama ongelma, tosin vaatekoko on isompi. Olen oikea malliesimerkki päärynävartalosta, lantio ja takapuoli ovat todella muhkeat, mutta sitten vyötäröstä olen xl kokoa. Olen käyttänyt leggareita ja pidempiä paitoja, paita vaan nousee koko ajan ylös kävellessä ja leggarit valuvat alaspäin varsinkin istuessa. Alushousut vilkkuvat, joten käytän paljon mekkoja. Kesällä sen on mahdollista, talvella tarvitsisin muita ratkaisuja. Minulla on housukoko 54-56 välillä. Tavallisissa vaatemyymälöissä tarjotaan eioota, joten tarvitsisin vinkkiä mistä saa trendikkäitä pluskoon vaatteita. Oletko mahdollisesti löytänyt jo jotain?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe