Mitä se tarkoittaa, jos...

PistääVihaksi

Mitä se tarkoittaa, että nainen ei katso kadulla lainkaan silmiin ohi kulkiessaan, vaan kääntää katseen poispäin juuri kun olisi hyvä hetki katsoa silmiin? Eikö se ole miehen dissaamista? Kun nainen tekee sen vielä inhoa ja ärsyyntyneisyyttä ilmeessään.

Olen huomannut, että naiset katsovat komeita miehiä silmiin ohi kulkiessaan. Minulla on komeita kavereita, ja joka kerta kun olemme porukalla ulkona ja vastaan tulee nätti nainen, JOKA AINUT KERTA nainen katsoo silmiin jotain komeista kavereistani, mutta ei minua. En ole ruma, mutten myöskään yhtä komea kuin nämä komeat kaverini. Naisen katse on lyhyt ja hajamielisen näköinen, MUTTA AINA NAINEN VILKAISEE SILMIIN. Arvatkaa onko mukavaa olla porukalla jossain, kun aina on porukan ainoa, joka on täysin näkymätön?? Joskus puhumme etukäteen jostain naisesta, että on hyvännäköinen, ja kun nainen tulee vastaan, se vilkaisee jotain näistä kavereistani. Vaikka värjäisin hiukset vihreiksi ja pukeutuisin pellepukuun, olen silti varma, ettei kukaan nainen ikinä katsoisi minuun.

Kun tavallisen näköinen mies tulee vastaan, katse käännetään jonnekin muuallle. OVATKO NAISET NIIN PINNALLISIA?

32

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RebelYell

On.

Ja vastaus olikin tässä; "nätti nainen, JOKA AINUT KERTA nainen katsoo silmiin jotain komeista kavereistani"

Nätti nainen katselee vain superkomeita miehiä, koska kusi on noussu huaran päähän. Se on näin ja pysyy. Eikä muuksi muutu. Turhauttavaa, mutta niin totta. Ainakin suomessa, muusta ei ole kokemusta.

Joku suakin varmasti odottaa jossain... On vain sua varten :)

• rillit_huurussa

Ei. Minulla ei ole tapana katsoa tuntemattomia vastaantulijoita silmiin, edes niitä komeita. En muutenkaan pidä silmiintuijottajista. Että, sori nyt vaan ap ellen kato sua silmiin, ei ole henkilökohtaista.

• lkjkugjhgkjvvg

Ei kukaan normi nainen katsele vieraita miehiä silmiin.. Ne on pissiksiä ne jotka katselee.. Komeita miehiä.

• alllloittaja

Kyllä sinäkin katsot, mutta teet sen juuri sillä lyhyellä hajamielisellä tavalla, jolla olen nähnyt naisten katsobvan komeita kavereitani. Se katse on hajamielinen, ohimenevä ja utelias, kiinnostus on herännyt tyyppinen katse. Se on tiedostamaton vilkaisu.

• Viola.biflora
        alllloittaja kirjoitti:

Kyllä sinäkin katsot, mutta teet sen juuri sillä lyhyellä hajamielisellä tavalla, jolla olen nähnyt naisten katsobvan komeita kavereitani. Se katse on hajamielinen, ohimenevä ja utelias, kiinnostus on herännyt tyyppinen katse. Se on tiedostamaton vilkaisu.

Jos en pidä edes komeista miehistä, jos pidän sellaisia pinnallisina mulkkuina. Mistä Sinä tiedät katsonko Minä?

• en_sokea_sentään
        alllloittaja kirjoitti:

No en taatusti katso edes hajamielisesti, olen katsos näkövammainen. Tosi lähelle pitää tulla että silmät erottaisin hyvin. Kuvittelet liikoja.

• Naisasialooseri

No ei kai sinunkaan katse käänny Tojota Avensikseen sen enempää kuin Fiatin rotteloonkaan jos sellainen vastaan tulee. Katse kääntyy vasta jos vastaan tulee Ferrari, Porsche,Lambo tms.

Sama miehissä. Eikö se taannoinen kuuluista Tinder-testikin jo todistanut, että tavismies on lähes samalla tasolla kuin rumakin, mitä tulee naisten kiinostuksen kohteena olemiseen? Jotkut pöljät vielä yllättyivät tuosta tuloksesta, luulivat, että kiinnostus jakautuu tasaisesti ruman, taviksen ja komean välillä. Minä kyllä tiesin ilman testejäkin, että tuossa testissä ruma mies 3% tavis 7% ja komea 90%

Ja ihan samalla tavalla se menee tuolla kadullakin kuin mitä netissä, joten en ihmettele yhtään noita kokemuksiasi. Ennemminkin olisin kuin puulla päähän lyöty jos ne naiset katsoisivat tavismiestä vaikka olisivat itsekin taviksia kuten 99% naisista on.

• gewgwegw

Aina silti kuulee varsinkin naisilta kommentteja että kauneus on katsojan silmässä ym valheita vaikka suosio jakautuu aina vain tietynnäköisille kasvoille, hajontaa ei juuri ole.

• Naisasialooseri

Kauneus on katsoja silmässä, mutta kaikki pitävät samaa kauniina

• hyvätpahaterikoiset
        Naisasialooseri kirjoitti:

Kauneus on katsoja silmässä, mutta kaikki pitävät samaa kauniina

On sellaisiakin ihmisiä, jotka on yhden mielestä hyvännäköisiä ja toisen mielestä rumia. Uskoakseni sellaisia tosin on aika vähän, mutta heidän suhteensa se menee oikeasti niin, että "kauneus on katsojan silmässä".

Mistä tiedän sellaisten ihmisten olemassaolon? Koska olen itse sellainen ja olen elämässäni tavannut pari muutakin "meikäläistä". Tätä meikäläisten kategoriaa voi kutsua "erikoisen näköisiksi", koska he jakavat esteettiset mielipiteet ja maut radikaalisti.

On siis karkeasti jakaen 1. rumat, 2. tavikset, 3. kauniit / komeat 4. erikoisen näköiset.

Julkisuuden henkilöistä erikoisen näköisten kategoriaan kuuluvat esim. miehistä näyttelijä Robert Pattinson http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/pattinson1jl1310.jpg
        ja naisista Cambridgen herttuatar Catherine http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Kate-Middleton-Will-Show-Off-Her-Baby-Bump-In-First-Public-Appearance-461808-2.jpg

Julkkiksina he ovat toki ihailtuja ja esiintyvät muotilehtien yms. sivuilla, mutta heitä molempia haukutaan jatkuvasti rumiksi ja toisaalta heidän komeuttaan / kauneuttaan toiset taas ylistävät.

• elikkä
        hyvätpahaterikoiset kirjoitti:

On sellaisiakin ihmisiä, jotka on yhden mielestä hyvännäköisiä ja toisen mielestä rumia. Uskoakseni sellaisia tosin on aika vähän, mutta heidän suhteensa se menee oikeasti niin, että "kauneus on katsojan silmässä".

Mistä tiedän sellaisten ihmisten olemassaolon? Koska olen itse sellainen ja olen elämässäni tavannut pari muutakin "meikäläistä". Tätä meikäläisten kategoriaa voi kutsua "erikoisen näköisiksi", koska he jakavat esteettiset mielipiteet ja maut radikaalisti.

On siis karkeasti jakaen 1. rumat, 2. tavikset, 3. kauniit / komeat 4. erikoisen näköiset.

Julkisuuden henkilöistä erikoisen näköisten kategoriaan kuuluvat esim. miehistä näyttelijä Robert Pattinson http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/pattinson1jl1310.jpg
        ja naisista Cambridgen herttuatar Catherine http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Kate-Middleton-Will-Show-Off-Her-Baby-Bump-In-First-Public-Appearance-461808-2.jpg

Julkkiksina he ovat toki ihailtuja ja esiintyvät muotilehtien yms. sivuilla, mutta heitä molempia haukutaan jatkuvasti rumiksi ja toisaalta heidän komeuttaan / kauneuttaan toiset taas ylistävät.

Ns. two face. Esim. Christina Aguilera on välillä ruma ja välillä kaunis.

• tavisnainenvaan

Eipä aloittajakaan katsoisi minua silmiin jos kadulla vastaan kävelisin niinkuin ei kukaan muukaan. Mutta ei haittaa en ole tyrkky.

• pahamieli

Miksi te haluutte vaan niitä pissiksiä :( Eikö ätmit ymmärrä ettei nekään teitä halua.

• Äädämi

En pysty nussimaan vanhaa ja rumaa naista, koska muna ei seiso. Ei sille mitään voi, se on biologian syytä.

• sellastasebiologiaon
        Äädämi kirjoitti:

En pysty nussimaan vanhaa ja rumaa naista, koska muna ei seiso. Ei sille mitään voi, se on biologian syytä.

Harmi sun kannaltasi sillä todennäköisesti et sitten nussi lainkaan, jos itsekin olet vanha ja ruma :(

• vice_versa
        Äädämi kirjoitti:

Eli sinäkin katsot vain kauniita (komeita) ja ohitat taviksia ja rumia.

• pahamaa
        vice_versa kirjoitti:

Eli sinäkin katsot vain kauniita (komeita) ja ohitat taviksia ja rumia.

Onko toi äädämi sama ku aloittaja? Sehän selittäs kaiken :(

• vice_versa
        pahamaa kirjoitti:

Onko toi äädämi sama ku aloittaja? Sehän selittäs kaiken :(

Samaan kategoriaan olen noi niputtanut. Palstalla törmää näihin ätmeihin tuon tuosta ja sama itkuvirsi. Aivan sama kenelle vastaa.

• nIImimerk

No katsotteko te miehet silmiin niitä naisia, joista ette ole ensivilkaisulla niin kauhean kiinnostuneita?

Minä en katso miehiä enkä ketään muutakaan silmiin. Osittain se johtuu ujoudesta, osittain se on puolustusmekanismi ja osittain se johtuu siitä, että koen oloni uhatuksi, jos katsoisin jotakuta silmiin ja mies tulisi yhtäkkiä juttelemaan. Tapaan mielelläni miehiä baarissa tai netin kautta, mutta haluan mielelläni rauhoittaa kaupassakäynnit ja kävelylenkit siihen, mitä varten olen liikkeellä eli ostamassa ruokaa, kuntoilemassa tms.

Voin muuten sanoa, ettei suurkaupungeissa maailmallakaan ole tapana katsella suoraan silmiin, sillä äkkiä saat kimppuusi pahimmassa tapauksessa mielenterveysongelmaisen, hallusinaatioista kärsivän lääkekoukussa olevan tms.

AP:n juttuun sanon niin, että vastaantulijassa näet vain ulkonäön. Kuitenkin moni parisuhde saa alkunsa siitä, että ihastuu toisen älyyn, lempeyteen, huumoriin tms. asiaan. Muutenhan kukaan nainen ei valitsisi muita kuin huippukomeita miehiä. Muuten ei Hjallis Harkimot, Mikael Jungnerit ja vastaavan ulkonäön tavikset saisi itselleen naista.

• taaaaas

AP:n juttuun sanon niin, että vastaantulijassa näet vain ulkonäön. Kuitenkin moni parisuhde saa alkunsa siitä, että ihastuu toisen älyyn, lempeyteen, huumoriin tms. asiaan. Muutenhan kukaan nainen ei valitsisi muita kuin huippukomeita miehiä. Muuten ei Hjallis Harkimot, Mikael Jungnerit ja vastaavan ulkonäön tavikset saisi itselleen naista.

Huippu tekstiä!!!

Ja Aloittaja paljasti pinnallisuutensa myös, huomasin saman :(

• ExPUA
        taaaaas kirjoitti:

Huippu tekstiä!!!

Ja Aloittaja paljasti pinnallisuutensa myös, huomasin saman :(

"Kuitenkin moni parisuhde saa alkunsa siitä, että ihastuu toisen älyyn, lempeyteen, huumoriin tms. asiaan. Muutenhan kukaan nainen ei valitsisi muita kuin huippukomeita miehiä. Muuten ei Hjallis Harkimot, Mikael Jungnerit ja vastaavan ulkonäön tavikset saisi itselleen naista."

:D Onko enää typerämpää kuultu?!

Väitätkö sinä todella, että näiden ytmien kohdalla kyse oli noista tekijöistä?

"Ja Aloittaja paljasti pinnallisuutensa myös, huomasin saman :("

Se paljasti naisten pinnallisuuden. Että tätä ämmien yritystä kääntää asia päälaelleen. Miten itsekkäitä ihmiset oikein voivat olla?

• Mies32veeee

Kyllä ovat. Tsiisus kuinka monta kertaa pitää kertoa että naiset on perseestä?! omg

• eiTuomita

Homosuhteetkin on nykypäivänä ihan okei

• Mies32veeee
        eiTuomita kirjoitti:

Homosuhteetkin on nykypäivänä ihan okei

Hävisit heti.

Kuvittelit että homottelu on joku kk bäckiin.

Homo ei olisi mennyt noin pitkälle. Peukkua antanut. :)

Vieläkin ihmetyttää että ihme sankareita löytyy.

Haasta mut!!! ;)

• ätmel

Tänään nätit nuoret kaksosnaiset katsoivat silmiin, kun olivat vermeistä päätellen tulossa läheiseltä kuntosalilta jalat pumpissa. Aloin heti fantasioida kaikenlaista. :(

Yleensä silmiin katsovat kauniit ja rumat naiset. Tavallisissa on enemmän nirppanokkia jostain syystä. Olen joskus känkkäränkkäpäivinä harrastanut sitä, että katson vastaantulevia rumia tai ujon oloisia naisia silmiin vähän liiankin pitkään ja jätän tällätyt horot huomiotta.

• gravedigger

Voi sentään, kyllä sä sit ootkin nokkela känkkis.

• ätmel
        gravedigger kirjoitti:

Voi sentään, kyllä sä sit ootkin nokkela känkkis.

Sinä et uskalla paljastaa itsestäsi mitään, mutta ammuskelet kuitenkin muita bunkkeristasi käsin. Mitä tämä kertoo sinusta?

• ölejcldkvjkf

Vastakysymys

Miksi miehet aina kyylää naisten perseitä? Mua hävettää heidän mukana olevien vaimojen puolesta! Jos olisin se vaimo vetäsisin lättyyn moisesta jo!

• Focusz

Ihan oikeasti mietit tuollaista? Miksi ei hyvännäköistä ihmistä katsoisi vähän pidempään ja tavallisen näköiset jäisi huomaamatta. Ja kuka pällistelee jokaista päivän aikana vastaan tulevaa ihmistä silmiin.
      Siinä kävellessä voi vaikka miettiä että onkohan kotona vielä maitoa jäljellä, alas katsoen. Sitten muistaa että eilen sitä taisikin ostaa purkillisen ja vilkaisee taas eteenpäin. Vastaan tulee teidän porukka ja kiinnittää huomion komeisiin kasvoihin hetkeksi. Kahden sekunnin päästä mieleen tulee että perkule se maito menikin makaroonilaatikkoon! Noo kai sitä pärjää päivän ilman maitoakin kun ei muutenkaan tule paljoa juotua. Juustoja ja rahkaa tulee kyllä syötyä joista saa kalsiumia. Ihan kun muistelisin että banaanistakin saa kalsiumia, vai olikohan se appelsiinista... No kuitenkin, ruoka on valmiina sen kun syö kotiin päästyä. Tänään vois mennä aikasin nukkumaan että kerkeää huomenna siivota koko kämpän. Illalla voi mennä saunomaan ja tehdä vaikka jalkahoidon.

• Ätmi-

Kerran olin baarissa komean kaverini kanssa ja siihen tuli kaks jotain kaverini tuttua naista meidän pöytään. Molemmat jutteli kaverini kanssa ja minua ne ei katsonut. toinen naisista tuijotteli baaritiskille päin koko ajan. Sitten lähdin vessaan ja sinä aikana ne tytöt pyysi kaveriani baarin yläkertaan. Olisivat siis halunneet jättää minut yksin alakertaan ja mennä kaverini kanssa yläkertaan, näin kaverini sanoi jälkeenpäin minulle mutta kaverini ei suostunut.

• Saman asian olen huomannut. Ainakin minun ohi kävellessäni useat naiset katsovat enimmäkseen mahaan ja välttävät katsekontaktia. Jos niin harvinaisesti sattuu että joku nainen on hyvällä tuulella, katsoo minuun ja hymyillee, niin hymyilen takaisin. Näin tosin käy ehkä pari kertaa vuodessa.

Itse katson yleensä eteenpäin, niin kuin ihmiset yleensä kävellessään tekevät, enkä tuijota kengänkärkiä ja jotain pientareita.

• mäenymmärrä

Aloittajalle!

Miksi sulle on niin tärkeää että vieraat naiset sinua katsoisivat silmiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59