Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin. Minulla on tänä vuonna luistelun luistelukoulussa aloittanut 5-vuotias poika. Meillä ei ole mitään aikaisempaa kosketusta taitoluistelumaailmaan. Nyt tuli sähköpostitse ilmoitus, että tulossa on luisteluseuran vuosikokous johon voi mennä jos haluaa. Vähän kiinnostaisi, mutta onko ihan hölmöä mennä sinne asioista tietämättömänä kuuntelemaan seuran asioita? Katsotaanko sitä kummastuneena? Voiko sinne mennä ihan kuka vaan vanhempi, joka on seuran jäsen (jäsenyyttä vaaditaan siihen ja olen maksanut oman maksuni), vai käykö siellä vain seuran henkilökuntaa? Erottuisinko häiritsevästi joukosta? Helsinkiläinen seura kyseessä.
Voiko mennä luisteluseuran vuosikokoukseen?
miettiiettärohkeneeko
2
251
Vastaukset
- Menevaan
Tottakai kannattaa mennä kuuntelemaan ja oppimaan. Täysjärkinen ihminen tajuaa nopeasti millainen seura on kyseessä kun käy vanhempainillat ja vuosikokoukset. Seuroissa on suuria eroja!
- Anonyymi
Seurasta riippumatta voi tuota sähkön hintakattoa kannattaa. Sehän saattaa mahdollistaa hyvät valot kentällä. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841