Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin. Minulla on tänä vuonna luistelun luistelukoulussa aloittanut 5-vuotias poika. Meillä ei ole mitään aikaisempaa kosketusta taitoluistelumaailmaan. Nyt tuli sähköpostitse ilmoitus, että tulossa on luisteluseuran vuosikokous johon voi mennä jos haluaa. Vähän kiinnostaisi, mutta onko ihan hölmöä mennä sinne asioista tietämättömänä kuuntelemaan seuran asioita? Katsotaanko sitä kummastuneena? Voiko sinne mennä ihan kuka vaan vanhempi, joka on seuran jäsen (jäsenyyttä vaaditaan siihen ja olen maksanut oman maksuni), vai käykö siellä vain seuran henkilökuntaa? Erottuisinko häiritsevästi joukosta? Helsinkiläinen seura kyseessä.
Voiko mennä luisteluseuran vuosikokoukseen?
miettiiettärohkeneeko
2
191
Vastaukset
- Menevaan
Tottakai kannattaa mennä kuuntelemaan ja oppimaan. Täysjärkinen ihminen tajuaa nopeasti millainen seura on kyseessä kun käy vanhempainillat ja vuosikokoukset. Seuroissa on suuria eroja!
- Anonyymi
Seurasta riippumatta voi tuota sähkön hintakattoa kannattaa. Sehän saattaa mahdollistaa hyvät valot kentällä. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043