Nyt Noriko Salo pudotti POMMIN!

Huhuh

43

4074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chomchom

      Pommista tiedä, mutta huolellisestihan Noriko puhui - ja veikkaanpa, että ymmärtää vielä rutkasti enemmän. Mielestäni jotenkin hiljaisella tavalla ihastuttava, elegantti nainen. Lapsiperheessä varsinkin on todella kätevää, jos puolisot ymmärtävät toistensa kieliä. Toki kielitaito laajentaa myös omia sosiaalisia piirejä antamalla vapautta ja riippumattomuutta.

      Parin avioliiton laadun tietänevät vain he itse. Vihkivalan uudistaminen viittaa siihen, että yritystä ainakin on. Eihän siitä haittaakaan ole, vaikkei olisi yleinen tapa. Itsekin mietin välillä, miten lapset asioita katsovat, avioerot kun ovat niin yleisiä. Lapsille saatetaan antaa erosta liian helppoja selityksiä.

      • eipäsvaan

        Siihen että akka on todennäköisesti ollut hermoromahduksen partaalla. Vaikutat itse aasialaiselta. Ei-aasialaiset yleensä pystyvät hyväksymään avioeron kypsän aikuisen tavoin.


      • Chomchom
        eipäsvaan kirjoitti:

        Siihen että akka on todennäköisesti ollut hermoromahduksen partaalla. Vaikutat itse aasialaiselta. Ei-aasialaiset yleensä pystyvät hyväksymään avioeron kypsän aikuisen tavoin.

        Millä perusteella pitäisi olla sitä mieltä, että pariskunnan tulisi erota? Kaipa he itse osaavat päättää? Avioero on hyvä ratkaisu joihinkin tilanteisiin, mutta mielestäni on hienoa, jos molemmat puolisot oikeasti haluavat yrittää. Se tuosta uutisesta välittyi.


      • höperöolet
        eipäsvaan kirjoitti:

        Siihen että akka on todennäköisesti ollut hermoromahduksen partaalla. Vaikutat itse aasialaiselta. Ei-aasialaiset yleensä pystyvät hyväksymään avioeron kypsän aikuisen tavoin.

        Ihanko totta, sehän on uutisistakin todettu se bussiakin päin karauttanut Suomi lyylerö oli eron partaalla, ei muuta ku lapset takapenkille ja hurauttaa bussia päin, semmoista kypsyyttä Suomiakalla, ettäs kehtaatkin kirjoitella tuommoista paskaa, kun kaikki olemme nähneet muuta tässä maassa.


      • tiedän
        Chomchom kirjoitti:

        Millä perusteella pitäisi olla sitä mieltä, että pariskunnan tulisi erota? Kaipa he itse osaavat päättää? Avioero on hyvä ratkaisu joihinkin tilanteisiin, mutta mielestäni on hienoa, jos molemmat puolisot oikeasti haluavat yrittää. Se tuosta uutisesta välittyi.

        Väkisin väännetty ei kauan kestä, uskokaa pois.


      • debby
        eipäsvaan kirjoitti:

        Siihen että akka on todennäköisesti ollut hermoromahduksen partaalla. Vaikutat itse aasialaiselta. Ei-aasialaiset yleensä pystyvät hyväksymään avioeron kypsän aikuisen tavoin.

        Aasialaisille on todellakin kasvojen menettäminen paha juttu, ja avioero, varsinkin jos olet jätetty, on elämääkin suurempi asia. Vaikka kai se on joillekin ei aasialaisillekin niin.


      • kasvojenmenetyssssss
        Chomchom kirjoitti:

        Millä perusteella pitäisi olla sitä mieltä, että pariskunnan tulisi erota? Kaipa he itse osaavat päättää? Avioero on hyvä ratkaisu joihinkin tilanteisiin, mutta mielestäni on hienoa, jos molemmat puolisot oikeasti haluavat yrittää. Se tuosta uutisesta välittyi.

        Yleensä kypsät ihmiset osaavat erota. Itsekeskeisillä lapsen tasolle henkisesti jämähtäneillä aasialaisilla tämä ei onnistu. Noriko ei ajattele lasten hyvinvointia, vaan omaa kunniaansa suvun silmissä. Hyi miten itsekeskeisiä ihmisiä! Aatelistokaan taida Euroopassa enää välittää suvun mielipiteistä.


      • suorituskykyinen
        debby kirjoitti:

        Aasialaisille on todellakin kasvojen menettäminen paha juttu, ja avioero, varsinkin jos olet jätetty, on elämääkin suurempi asia. Vaikka kai se on joillekin ei aasialaisillekin niin.

        Ja tämä tekee juuri elämästä niiden kanssa yhtä helvettiä. Elämä ei ole mitään mekaanista robottimaista apinointia. Elämään kuuluu vastoinkäymiset, avioerot, virheet ja muut ongelmat. Ilman amerikkalaisten antamia almuja Norikon kotimaa olisi nykyään Kiinan, Vietnamin ja Thaimaan tasolla, sama pätee Etelä-Koreaan.


      • Chomchom
        kasvojenmenetyssssss kirjoitti:

        Yleensä kypsät ihmiset osaavat erota. Itsekeskeisillä lapsen tasolle henkisesti jämähtäneillä aasialaisilla tämä ei onnistu. Noriko ei ajattele lasten hyvinvointia, vaan omaa kunniaansa suvun silmissä. Hyi miten itsekeskeisiä ihmisiä! Aatelistokaan taida Euroopassa enää välittää suvun mielipiteistä.

        Mitä oikeasti tiedät heidän suhteestaan? Vai perustuuko "tietosi" siihen, että Noriko on japanilainen ja luuloon, että kaikille aasialaisille avioero on häpeä? Itse arvelen, että Norikon tasoisella naisella ei ole hävittävää. Ero olisi helppo selittää. Jos ero tulisikin, nainen on pelannut korttinsa hyvin. Psykologista silmää löytyy. Toisaalta voi kysyä, pitäisikö ihmisten erota aina, kun tulee ongelmia. Jos et eroa, olet itsekeskeinen ja jämähtänyt, niinkö?

        Elän aasialaisen kanssa, eikä elämäni ole helvettiä. Joitakin asioita joutuu funtsimaan muidenkin kuin oman itsensä kannalta, mutta se on joskus ihan hyödyllistä. Toisekseen, jos nai puolison toisesta kulttuurista, kumpikaan ei voi olettaa, että asiat hoidetaan niin kuin itsellä on tapana. Kyllähän se haasteita tuo, mutta myös valinnanvapautta.


      • näääinon
        suorituskykyinen kirjoitti:

        Ja tämä tekee juuri elämästä niiden kanssa yhtä helvettiä. Elämä ei ole mitään mekaanista robottimaista apinointia. Elämään kuuluu vastoinkäymiset, avioerot, virheet ja muut ongelmat. Ilman amerikkalaisten antamia almuja Norikon kotimaa olisi nykyään Kiinan, Vietnamin ja Thaimaan tasolla, sama pätee Etelä-Koreaan.

        No potenttiaalinen lastensa murhaaja edustaja akka olisivain ihan hiljaa, mitähän mahtaa löytyä sun pakastimesta.


      • näääinon
        kasvojenmenetyssssss kirjoitti:

        Yleensä kypsät ihmiset osaavat erota. Itsekeskeisillä lapsen tasolle henkisesti jämähtäneillä aasialaisilla tämä ei onnistu. Noriko ei ajattele lasten hyvinvointia, vaan omaa kunniaansa suvun silmissä. Hyi miten itsekeskeisiä ihmisiä! Aatelistokaan taida Euroopassa enää välittää suvun mielipiteistä.

        Huomaa miten pimee ja henkisesti todella sairas yksilö olet, sinun kohdallasi eutanasia olisi paikallaan.


      • hahahhahahah
        tiedän kirjoitti:

        Väkisin väännetty ei kauan kestä, uskokaa pois.

        katkera vikisee siellä.


      • kasparov
        näääinon kirjoitti:

        Huomaa miten pimee ja henkisesti todella sairas yksilö olet, sinun kohdallasi eutanasia olisi paikallaan.

        Tuskinpa sinä reppana edes tiexät mitä eutanasia tarkoittaa, se ei ole sitä, että hierojasi ottaa ne likaiset pienet kulkusesi suuhunsa.


      • lohilohi
        hahahhahahah kirjoitti:

        katkera vikisee siellä.

        Jatka vain tuon hokemista, kukaan ei kuitenkaan ole sinun tai toisen luuserin Salon hierojalle katkera.


      • hierojasko
        Chomchom kirjoitti:

        Mitä oikeasti tiedät heidän suhteestaan? Vai perustuuko "tietosi" siihen, että Noriko on japanilainen ja luuloon, että kaikille aasialaisille avioero on häpeä? Itse arvelen, että Norikon tasoisella naisella ei ole hävittävää. Ero olisi helppo selittää. Jos ero tulisikin, nainen on pelannut korttinsa hyvin. Psykologista silmää löytyy. Toisaalta voi kysyä, pitäisikö ihmisten erota aina, kun tulee ongelmia. Jos et eroa, olet itsekeskeinen ja jämähtänyt, niinkö?

        Elän aasialaisen kanssa, eikä elämäni ole helvettiä. Joitakin asioita joutuu funtsimaan muidenkin kuin oman itsensä kannalta, mutta se on joskus ihan hyödyllistä. Toisekseen, jos nai puolison toisesta kulttuurista, kumpikaan ei voi olettaa, että asiat hoidetaan niin kuin itsellä on tapana. Kyllähän se haasteita tuo, mutta myös valinnanvapautta.

        Oooh että ihanko alusvaatemalli länsimaistunut yhdessä yössä, länsimsisuus ei tosin juuri etelään muuttaneiden junttien kakaroissa tai niiden kotikylissä viihdy.


      • rauhoitu
        hierojasko kirjoitti:

        Oooh että ihanko alusvaatemalli länsimaistunut yhdessä yössä, länsimsisuus ei tosin juuri etelään muuttaneiden junttien kakaroissa tai niiden kotikylissä viihdy.

        menkhö ihnah santhah seksahin kihkohsosas?


      • buahahhahah
        kasparov kirjoitti:

        Tuskinpa sinä reppana edes tiexät mitä eutanasia tarkoittaa, se ei ole sitä, että hierojasi ottaa ne likaiset pienet kulkusesi suuhunsa.

        Eikä sitä, että olet kova tyttö vieläkin imemään isoisäsi heppiä.


      • napanöyftä
        lohilohi kirjoitti:

        Jatka vain tuon hokemista, kukaan ei kuitenkaan ole sinun tai toisen luuserin Salon hierojalle katkera.

        Totta se on, sairas katkeruutesi loistaa kuten loistaa Suomalaisen siiderivalaan läskit taas Marmariksen auringon alla.


      • Anonyymi
        suorituskykyinen kirjoitti:

        Ja tämä tekee juuri elämästä niiden kanssa yhtä helvettiä. Elämä ei ole mitään mekaanista robottimaista apinointia. Elämään kuuluu vastoinkäymiset, avioerot, virheet ja muut ongelmat. Ilman amerikkalaisten antamia almuja Norikon kotimaa olisi nykyään Kiinan, Vietnamin ja Thaimaan tasolla, sama pätee Etelä-Koreaan.

        Avioerot eivät kuulu elämään! Kun avioliitto solmitaan niin se on tarkoitettu loppuelämän mittaiseksi toisin kuin luterilainen herännäisoppi väittää! Pettäminen ja aviorikos pitäisi olla kirjattu rikoslakiin ja rangaistukset kovimman kaavan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioerot eivät kuulu elämään! Kun avioliitto solmitaan niin se on tarkoitettu loppuelämän mittaiseksi toisin kuin luterilainen herännäisoppi väittää! Pettäminen ja aviorikos pitäisi olla kirjattu rikoslakiin ja rangaistukset kovimman kaavan mukaan.

        Miksi vastasit 5 vuotta vanhaan ketjuun?


    • hehehhahahahahahaa

      hahahahahahaaa voi hellan lettas että osaa oikein suomea hahahahahahaa ja millä tavalla se parantaa sun akan saanti mahiksiasi hahahahahahahah

      • hihiihihiihhhhh

        No oliko miehesi taas viimeyönä pusikossa vaanimassa?


    • KuinUniikki

      Vaimoni on ollut kuusi vuotta Suomessa ja hän on chileläinen. Puhuu nykyään täydellistä suomea.

      • kukamitenkin

        Minun työpaikassani on siistijänä chileläinen nainen, joka myös jo kuusi vuotta Suomessa, mutta kielen omaksuminen on hänelle kovin vaikeaa.


      • suomaaaa

        On täällä tosi tyhmiä kommentteja, ihan hölmöläisten touhua, heippa vaan.


      • höpölöpöhöpölöö
        kukamitenkin kirjoitti:

        Minun työpaikassani on siistijänä chileläinen nainen, joka myös jo kuusi vuotta Suomessa, mutta kielen omaksuminen on hänelle kovin vaikeaa.

        Joo joo niin aina lässyn lässyn


      • juuhjuu

        Mielikuvitus se tuntuu sinulla "Brasilian reissaajalla" ainakin laukkaavan.


      • buahahhahahha
        juuhjuu kirjoitti:

        Mielikuvitus se tuntuu sinulla "Brasilian reissaajalla" ainakin laukkaavan.

        No kaikki tuntuu mahdottomalta, kun oma matkailusi rajoittuu kehä kolmosen sisäpuolelle.


    • hähhähhäh

      Mikä POMMI se nyt on? Minunkin mieheni puhuu suomea kuin vettä vaan.

      • ählämöhlöm

        Ihanko totta? Kskila masuteila sinä kebab ottaa?


      • hähhähhäh

        Minun mieheni ei kyllä pidä kebabista ja on ihan suomessa syntynyt.


      • niiiiiihhhhh
        hähhähhäh kirjoitti:

        Minun mieheni ei kyllä pidä kebabista ja on ihan suomessa syntynyt.

        No niih ja sit elvistelet sen Suomenkielen taidoilla voi vitun spede, siinä on pikkasen eroa onko syntynyt täällä ja asunut nuoruutensa, kuin et tulee päältä parikymppisenä tänne ja opettelee kielen. Taidat olla vähän tyhmä, vai mitä?


      • hähhähhäh

        No kerro minulle, mikä POMMI on puhua suomea?
        Minäkin osaan puhua ruotsia ja englantia suomen lisäksi. Onko se POMMI?
        Suomessa asuu useita tuhansia ulkomaalaisia jotka osaavat puhua suomea, ruotsia, englantia, saksaa, kiinaa, japania, venäjää, arabiaa jne.
        Mielestäni se ei ole mikään pommi, vaan osoittaa, että kyseinen henkilö on uhrannut aikaa kielen opiskeluun ja on lahjakas oppimaan.
        Jos hän olisi vetäissyt housuistaan miehen vehkeet tai kertonut jotain todella sensaatiomaista, se olisi ollut POMMI.
        Te taidatte olla todella "maalaisia" jos jo se, että joku osaa puhua suomea, on mielestänne sensaatiomaista.
        Itse "Taidat olla vähän tyhmä, vai mitä?" Taidat olla niitä huvittavia verkkarikavereita, jotka kaula kenossa ja suu apposen ammollaan ihmettelee ja tuijottaa kun näkee ulkomaalaisen. Joskus tulen näyttämään sinulle kieltä.
        Ei ihme, että suomalaisia pidetään omituisina.


      • hehehhehhe
        hähhähhäh kirjoitti:

        No kerro minulle, mikä POMMI on puhua suomea?
        Minäkin osaan puhua ruotsia ja englantia suomen lisäksi. Onko se POMMI?
        Suomessa asuu useita tuhansia ulkomaalaisia jotka osaavat puhua suomea, ruotsia, englantia, saksaa, kiinaa, japania, venäjää, arabiaa jne.
        Mielestäni se ei ole mikään pommi, vaan osoittaa, että kyseinen henkilö on uhrannut aikaa kielen opiskeluun ja on lahjakas oppimaan.
        Jos hän olisi vetäissyt housuistaan miehen vehkeet tai kertonut jotain todella sensaatiomaista, se olisi ollut POMMI.
        Te taidatte olla todella "maalaisia" jos jo se, että joku osaa puhua suomea, on mielestänne sensaatiomaista.
        Itse "Taidat olla vähän tyhmä, vai mitä?" Taidat olla niitä huvittavia verkkarikavereita, jotka kaula kenossa ja suu apposen ammollaan ihmettelee ja tuijottaa kun näkee ulkomaalaisen. Joskus tulen näyttämään sinulle kieltä.
        Ei ihme, että suomalaisia pidetään omituisina.

        Voi hellanletunas sentäänsä, vaikka otsikko kieltämättä on vähän raflaava, niin vaan on sitten sinunkin reaktiosi siihen varsin omituinen. Jos aletaan näsäviisasteleen kanssa, niin voidaanhan se tulkita näinkin, jos on oletettu ettei Noriko puhu Suomea ja sitten kaikkien yllätykseksi puuhukin, niin sitten se onkin POMMI vi.tun tampio.

        Loppu tekstistäsi oli semmoista kuraa etten kommentoi, muuhun paitsi loppu isotteluusi, että aika ja paikka.


      • suusaippualla
        hehehhehhe kirjoitti:

        Voi hellanletunas sentäänsä, vaikka otsikko kieltämättä on vähän raflaava, niin vaan on sitten sinunkin reaktiosi siihen varsin omituinen. Jos aletaan näsäviisasteleen kanssa, niin voidaanhan se tulkita näinkin, jos on oletettu ettei Noriko puhu Suomea ja sitten kaikkien yllätykseksi puuhukin, niin sitten se onkin POMMI vi.tun tampio.

        Loppu tekstistäsi oli semmoista kuraa etten kommentoi, muuhun paitsi loppu isotteluusi, että aika ja paikka.

        Äläpä kiroile kakara.


      • hehhehehhehe
        suusaippualla kirjoitti:

        Äläpä kiroile kakara.

        Niinkö? Minulla on semmoinen tunne että se pissisliisi on ihan sielä päässä :D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8474
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      123
      2301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1956
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe