Onko olemassa meikkivoidetta (mieluummin BB- tai CC-voidetta) joka ei pakkaudu ihohuokosiin? Mulla on poskipäissä nenän vieressä aika isot ihohuokoset, ja jos käytän mitä tahansa voidemaista peittävää tuotetta, niin ne ihohuokoset menee täyteen ko. tuotetta ja näyttää ihan kaamealta. Olen kokeillut erilaisia ihoa tasoittavia tuotteita ja seerumeita jne. alle, mutta sitten meikkivoide vaan kuoriutuu levitettäessä. Pelastukseni on Dermosilin mineraalipuuteri jota käytän nyt pelkästään kosteusvoiteen päällä, mutta joskus tekisi mieli aamulla vaan sutaista esim. BB-voide kasvoihin eikä räpeltää sen mineraali-irtopuuterin kanssa, menee aikaa ja se sotkee. Teenkö jotain väärin? Tätä ongelmaa ei ollut kolmekymppisenä, mutta näin nelikymppisenä on :(
Apua, BB- / meikkivoide pakkautuu ihohuokosiin
1
419
Vastaukset
- paunen
Primer! Eli meikinpohjustusvoide :)
Silikonipohjaiset primerit täyttävät ihohuokosia, jolloin ihon pinnasta tulee tasaisempi, eikä meikkivoide pakkaannu ihohuokosiin (ainakaan niin paljoa kuin ilman pohjustajaa). Itse olen tosin päälle 20v, mutta samasta ongelmasta kärsin itse: ihohuokoset nenässä ja poskilla todella näkyvät "reijät". Olen kokeillut lukemattomia pohjustajia, mutta kautta aikojen parhaaksi olen kokenut LUMENEn Matifying & Pore Minimizing Primerin!! Jos sinulla on myös rasvoittuva iho (kuten yleensä on tyypillistä jos ihohuokoset ovat isot ja avoinna), niin tämä hillitsee myös ihon kiiltelyä ja antaa iholle ihanan samettimaisen pinnan!
t.kosmetiikka-friikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403017- 702517
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332038- 181436
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366- 131259
- 101254
- 221231