Apua laihtumiseen

Henr.L

Hei kaikille. Olen 35 vuotias mies ja olen tänä vuonna aloittanut laihduttamisen. Olen laihtunut ~12 kiloa, aloituspainoa en mitannut tarkkaan mutta tiedän sen suunnilleen. Olen syönyt vanhaan malliin sisäfilee pihvejä kastikkeilla, munia ja kalaa, kanaa yms, mutta olen lisännyt ruokavalioon paljon siemeniä, hyviä rasvoja ja paljon vihreätä ja kasviksia/salaattia. Mutta ongelmani on se, että minusta on alkanut nyt tuntumaan että paino ei enää putoa .. mitä siis tehdä.

Liikuntana olen harrastanut tänä vuonna pyöräilyä n. 50 km joka päivä, paitsi keskiviikkona ja sunnuntaina olen pitänyt välipäivän, jolloin olen käynyt kävelyllä.
(välillä on ollut lunta 20 cm tiellä ja pyöräily on jäänyt väkisinkin väliin, mutta eiköhän se kevättä kohden helpota ettei ole mitään tekosyytä jättää lenkkiä väliin)

Olenkin pohtinut, että pitäisikö minun siis pidentää lenkkejäni esimerkiksi 80 kilometriin päivässä? Vai muutanko ruokavaliota?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli.sama.juttu

Annoskoko, tasaisuus ja unenmäärä ovat tärkeitä. Magnesium, D-3

• hirveenläski

Ei noin paljon tarvii polkea. Itse poljen 20-30 minsaa kuntopyöärää, juoksen 10-20 minsaa, ja nostelen puntteja. paino pudonnut 15 kg 3 kk. Salille poljen 10 km edestakas. En syö mitään pihvejä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7726
    2. 108
      5921
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2918
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2046
    Aihe