Hei kaikille. Olen 35 vuotias mies ja olen tänä vuonna aloittanut laihduttamisen. Olen laihtunut ~12 kiloa, aloituspainoa en mitannut tarkkaan mutta tiedän sen suunnilleen. Olen syönyt vanhaan malliin sisäfilee pihvejä kastikkeilla, munia ja kalaa, kanaa yms, mutta olen lisännyt ruokavalioon paljon siemeniä, hyviä rasvoja ja paljon vihreätä ja kasviksia/salaattia. Mutta ongelmani on se, että minusta on alkanut nyt tuntumaan että paino ei enää putoa .. mitä siis tehdä.
Liikuntana olen harrastanut tänä vuonna pyöräilyä n. 50 km joka päivä, paitsi keskiviikkona ja sunnuntaina olen pitänyt välipäivän, jolloin olen käynyt kävelyllä.
(välillä on ollut lunta 20 cm tiellä ja pyöräily on jäänyt väkisinkin väliin, mutta eiköhän se kevättä kohden helpota ettei ole mitään tekosyytä jättää lenkkiä väliin)
Olenkin pohtinut, että pitäisikö minun siis pidentää lenkkejäni esimerkiksi 80 kilometriin päivässä? Vai muutanko ruokavaliota?
Apua laihtumiseen
Henr.L
2
<50
Vastaukset
- oli.sama.juttu
Annoskoko, tasaisuus ja unenmäärä ovat tärkeitä. Magnesium, D-3
- hirveenläski
Ei noin paljon tarvii polkea. Itse poljen 20-30 minsaa kuntopyöärää, juoksen 10-20 minsaa, ja nostelen puntteja. paino pudonnut 15 kg 3 kk. Salille poljen 10 km edestakas. En syö mitään pihvejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32511265Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko333458- 793047
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan952751- 892621
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542341Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2712233S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam242040- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131445