Oon nyt ajatellu maalata sähkökitaran, oon miettiny et se sais näyttää enimmäskeen tältä: http://www.gak.co.uk/rs/pictures/tn2_91581.jpg
Mutta nyt aloittelijana, niin onko tollasen maalaaminen halkalaa? Ja kun en nyt löytänyt videota, niin tollanen maalataan?
Kitaran maalaus
6
378
Vastaukset
- helppomaali
Kitaran maalaaminen on helppoo. Ei muuta kuin pensseli käteen ja lateksia skittaan.
- Ammattiruiskija
Komppaan: reippaasti leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä.
Mut tota maalivalintaa vähän kommentoisin: Siloplast 2 sävytettynä 2119 ja ohenteella kuulto hakien. Ihan helppo juttu.
- Mika222222222222
Tuon maalauksen nimi on sunburst ja kyllä se on hankalampi kuin miltä näyttää, mutta ihmiset niitä maalaa joten sinäkin pystyt siihen jos niin päätät. Hommaa kuitenkin pari harjoitusaihiota johon treenaat sitä ennen kitaraasi. Esimerkiksi www.muusikoiden.netsoitinrakennustopikissa voit kysellä vinkkejä miten pintakäsittelyt tehdään. Se voi olla vähän vaikeampia kuin äkkiä luulisi, mutta kuitenkin ihan tehtävissä olevia hommia.
- örri
Netistä löytyy useita ohjeita haulla "sunburst painting", alla eräs perusteellisimmista.
https://www.youtube.com/watch?v=bEj4HhDX7cA
Kannattanee harjoitella vanerin paloilla ennen kitaran kimppuun käymistä. - bluusi
Jos kitaralla on vähääkän arvoa, niin ÄLÄ MAALAA! Koska maalaamisen jälkeen kitara on melko lailla arvoton. Myös itsekin saatat maalaukseen ajan myötä kyllästyä, esim. jos olet siihen maalannut Nalle Puhin tms.
- ei-arvos_mene
Petsauksella ei mene arvo samoin, ja maalit saa aina hiottua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888