Asiallista apua!

ketoasd

Moro!
Olen noin 95kg/185cm mies ja noin 3 päivää sitten aloitin ketoosin ja laihdutuksen.
Ketosticksin mukaan olisin jo ketoosissa joten nyt alkaa kuntoilu : )
Miten suosittelette aloitusta? Aluksi pelkkää lenkkiä vai heti salille heilumaan?
Tavoitehan on saada loput läskit pois ja samalla alkaa kasvattamaan/ylläpitämään vähäistä lihasmassaa.
En ole ikinä kunnon salitreeniä vetänyt joten olen jonkun asteen "laihaläski" käsissä ei ole juuri mitään ja mahaan kertynyt melkein kaikki....
Itese ajattelin ensin pari kolme viikkoa vaan lenkkeillä ja vetää kahvakuulilla treeniä kotona(1x8kg ja 2x4kg kuulat) että ketoosi alkaa syventymään!
eli nyt tarviii vinkkejä miten aloittaa lihaksen hankinta tälläisillä seteillä!

7

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raw

      Et pysty ketoosissa kasvattamaan lihasta. Eli ensin dietti ja sit plussa kaloreilla lihasten kasvatus...

    • ketoasd

      niikuin ylhäällä lukee "Tavoitehan on saada loput läskit pois ja samalla alkaa kasvattamaan/ylläpitämään vähäistä lihasmassaa." ylläpitämään

      • raw

        Niin eli kasvattaminen ei onnistu. Ylläpitäminenkään ei välttämättä onnistu, eli myös lihasta voi lähteä (tod. Näköisesti lähteekin). Lenkillä käynti kuluttaa ja sali reeni auttaa ylläpitämisessä. Molempia kannattaa lähteä tekemään nousujohteisesti (koventaa joka viikko) ja rauhallisesti, jos kerta et ole aikaisemmin reenannut... Oikeat tekniikat kannattaa myös opetella, ettet telo paikkoja...


    • eiaerobista

      Mä en mitään hirveen kovaa aerobista alkais ketoosilla tekemään. Kahvakuulaa ja punttia tekisin itse (ja teinkin).

      • KokemustaONasiasta

        Täysin järjetön treeni. Loput läskit lähtee kun kasvattaa lihasta johon tarvitaan kunnon ravintoa. Ei tarvitse tulla mitään kaapin kokoista vaan jäntevää ja itselle luonnollinen paino.
        Itse painan 109 kg ja olen 187cm. Pitkä. Kroppa on sopusuhtainen ja vatsa litteä. Karppaan ja salilla käyn 5 krt. Viikossa.


    • fwafaw

      Meinasit siis muutaman viikon aikana saada itsesi kuntoon vai?
      Ketoosi on helvetin vaarallinen tila jos et tiedä mitä sillä teet, ei todellakaan mikään ensi aloittajan dieetti.

      • ketooasd

        En antanu näköjään tarpeeksi tausta tietoa... Nyt oon puottanut 30kg intissä ja nyt ketoosilla otan loppuja pois. Ketoosin syy ei ole ainoastaan laihduttaa vaan myös auttaa ihosairauteen joka mulla on. Esim lääkäri suositteli sitä...
        Ja ei en aio parissa viikossa saada kuntoon vaan kesään mennessä jos pääsen tavoite mittoihin niin ois aika jees.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe