Jos onnistuu pudottamaan painoaan niin että läskit "palavat", miten kilot katoavat kropasta, mihin olomuotoon se läski muuttuu "palaessaan", lämmöksi vai poistuuko kilot esim. paskan mukana elimistöstä :D
Vastaukset 5
- aikalaillapotuttaa
Mulla ei ainakaan millään meinaa läski kadota, vaikka kuinka huhtoos lenkillä tuntikausia ja olis 1000:n kalorin tuntumas jo viikkokaupalla. Moon niitä naisia, jokka ei hikoole ku 100% saunas ja paskendaalia ei oikeastaan tuu ku syö vähän. En oikeastaan oo lihava, mutta hiukan pulleo......painoindeksi 26...
- lämpökattila
Paljonko on asunnossasi sisälämpötila? Pudota sisälämpötila n. 20-21C äläkä pue liikoja vaatteita päälle vaan pistä kroppa lämmityshommiin, jo alkaa rasva palamaan. Pikku paleleminen polttaa kuulemma tehokkaasti energiaa...
- TotuusOnTämä
Sun keho on säästöliekillä eli laihdutat väärin.
- harras-telia
Paneminen kuluttaa kuulemma paljon energiaa. Harrasta paljon.
- Fysiikkaa
Ymmärtääkseni läski muuttuu like- ja lämpöenergiaksi ihan samalla lailla kuin ruoan kalorit. Kalorivaje toimii siten, että jos syö esimerkiksi 2500 kilokalorin verran päivässä ja kuluttaa elintoimintoihin ja liikkumiseen tasan saman verran, niin kroppa ottaa tarvitsemansa energian kokonaan ruoasta eikä siis laihtumista tai lihomista tapahdu. Jos taas kulutus pysyy samana, mutta kilokalorimäärää lasketaankin 1500:een, kropan on jostain revittävä puuttuvat 1000 kcal, koska se ei voi oikein sulkea elintoimintojaankaan. Tämä vaje otetaan kehon rasvavarastoista ja lihaksista. Eli rasvavarastojen energia "muuttuu" ruumiinlämmöksi, hieksi, liikunnan liike-energiaksi ja ylipäätään samoiksi asioiksi kuin ruoan sisältämät kilokalorit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338