Olen kyllä nuori, 19 vuotias nainen. En ole koskaan seurustellut, en pussannut poikaa, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. En tiedä mikä minussa on vikana. Olen pienen elämäni aikana pyytänyt lukuisia poikia ja miehiä ulos, mutta kukaan ei ole suostunut. Minua on joskus kouluaikoina kiusattu ja luulen että olen niin ruma, ettei kukaan halua lähempää kontaktia kanssani. Mielestäni en ole hirveän lihava, mutta minulla on kaksoisleuka. Olen ujo myös, mikä voi olla syynä. Olen kuitenkin kertonut avoimesti olleeni ihastunut. Näin tein, koska kuulin, että miehet ei välttämättä ole huomannut mitä tunnen heitä kohtaan (ujouden takia) ja otin niskasta itseäni kiinni että pakko se on sanoa sitten ääneen, niin ei jää epäselväksi. No, ei se mitään auttanut. Siihen loppui kaveruus. Olen pyytänyt omanikäisiäni poikia ulos ja sen lisäksi myös paljon vanhempiakin, eikä kukaan. Kerroin kaverilleni yhdestä ihastuksestani. Tämä ihastus on kaverini kaveri. Kaveri sanoi sitten että tuskin se sinusta tykkää. Ilmeisesti kaverinikin ajattelee, että olen ruma vielä tylsä luonteeltani. Se ei ollut ainoa kaverini kaveri, johon olen ihastunut. Sen toisen ihastuksen kanssa kävi niin, että se poika oli haukkunut minut ihan täysin. Kaveria harmitti hieman, ja minuakin todella. Tällaiset haukkumiset ja "tsemppaavat" sanat että "ei se sinulle lämpeä" ei kuulosta kivalta ja nyt tuntuu etten koskaan saa poikaystävää. En jaksa enää edes yrittää, kun menee ihan harakoille koko juttu. :( Mikä minussa on vikana?
Kukaan ei pidä minusta
31
451
Vastaukset
- sinkkujäbä27v
Oletkos mistäpäin kotoisin❓
- 9plus10
Jos sinulla on kaksoisleuka niin olet liian lihava
- Anonyymi
TÖRKEÄÄ SANOA NOIN
- kilttiatm
Eikä minusta pidetä. Aletaanko olee, kelpaako sinulle alle 170 cm ruma mies.?
- Munaotus
Nainen saa aina miehen. Lakkaa nirsoilemasta ja kelpuuta joku omantasoisesi ruma mies.
- Kumpatietäisin
Ihmettelen, miksi niin moni minuakin vielä lihavampi on onnistunut saamaan miehen. Olen pyytänyt treffeille myös itseäni lihavampaa miestä, sekään ei lähtenyt. Olen ainoa lihava nainen, joka ei kelpaa? Ps. olen Kuopiosta.
- nuorimies25
En usko, että sun ulkonäkö on syy. Kaikennäköiset ihmiset löytää jossain vaiheessa kumppanin, muutamia poikkeuksia (löytyy tältä palstalta) lukuunottamatta.
Ehkä sinun ujous tai lähestymistapasi olisi syy. Todennäköisesti olet liian ujo tai jopa liian tyrkky ? Paras keino löytää seurustelukumppani on olla etsimättä sitä. Epätoivo on paras keino karkottaa ihmisiä ympäriltäsi, ole oma itsesi ja nauti sinkkuelämästä. Kun olet sitä mitä todellisuudessa olet, hymyilet ja olet iloinen ja sosiaalinen - ennen pitkää miehet kiinnostuvat. :)
t. mies Kuopion läheltä.
- öslfui
Ei se oo lihavuudesta kiinni. Voi olla että epätoivoisuutesi näkyy ja se pelästyttää miehet, koeta järjestellä elämäsi mukavaksi muuten. Sattuma tuo tullessaan miehen sit kun aika on:)
- Otis
Löytyy myös miehiä, joille se naisen epätoivoisuus on kutsumerkki.
Aloittajalla taitaa olla kysymyksessä nuorten miesten nirsoilu, kun vielä kuvittelevat olevansa jotain yli-ihmisiä..
- ewrwerw
Jos tilanne on todellakin tuollainen niin ulkonäön on oltava aika huono. Miehille kun yleensä kelpaa mikä vain.
- 21n
Todenäköisesti sinusta tietämättäsi paitaa läpi tietty epätoivoisuus tai liika yrittäminen ja se on iso turn off miehille. Miehet pitävät tunteesta, että he ovat itse tehneet aloitteen. Ei kannata aivan kylmiltään mennä vain kysymään miestä ulos vaan pehmitellä tätä ensin katseilla ja pienillä vihjailuilla. Jos mies ei siitäkään huolimatta osoita kiinnostusta sinuun hän ei todenäköisesti ole kiinnostunut tai sitten hän on vain liian ujo tehdäkseen mitään.
Voit toki kysyä häntä siitä huolimatta ulos, mutta en suosittele. Oman kokemukseni mukaan miehet menettävät kiinnostuksensa heti jos heille antaa mitään helposti.
Paras vinkki jonka olen koskaan kuullut miesten iskemisestä on : "Kuvittele hänet kokoajan lihavanpuoleiseksi, sosiaallisesti kömpelöksi serkuksesti. Miten toimisit serkkusi seurassa? Et ainakaan yrittäisi tehdä tähän vaikutusta, vaan olisit tälle vain mukava ja kohtelias".
En ole erityisen kaunis, mutta olen aina kohtelias ja mukava kaikille. Todellakaan kaikki miehet eivät ole kiinnostuneita, ja se on ihan ok. Minulle riittää se, että ne jotka ovat kiinnostuneita ovat todella rakastuneet. (tätä on tosin vaikea arvioida sillä en käy paljoakaan missään missä olisi paljon ihmisiä)
Yritä nauttia elämästä äläkä stressaa liikaa mies asioita. Ihmiset pitävät monenlaisista ihmisistä ja jos olet vain avoin ja käyt ihmisten ilmoilla, löydät kyllä poikaystävän.
Ei ole vain yhtä nais tai miestyyppiä josta pidetään.- afafa
"Miehet pitävät tunteesta, että he ovat itse tehneet aloitteen. Ei kannata aivan kylmiltään mennä vain kysymään miestä ulos vaan pehmitellä tätä ensin katseilla ja pienillä vihjailuilla."
Ei herranjestas miten pihalla voi nainen olla. Minä voin miehenä kertoa totuuden että me miehet pidetään siitä kun nainen tekee itse suoran aloitteen miehelle.. Ei katseita eikä mitään vitun vihjailuja - 21n
Kommenttisi on samaa sarjaa kuin se kun naiset sanovat haluavansa "kiltin ja mukavan miehen"
Luulet haluavasi naisen joka lähestyy sinua, mutta joku a) haluat vain seksiä naisesta ja oletat naisen haluavan sinusta vain seksiä tai b) et halua tyttöystävää vaan äidin.
Vaikka kuinka luulet arvostavan naista joka sinua lähestyy, et todella arvostaisi vaan pitäisit tätä itsestäänselvyytenä. Alitajuntaisesti ajattelisit naisen olevan epätoivoinen ja selvä nakki. - dream.on.bitch
21n kirjoitti:
Kommenttisi on samaa sarjaa kuin se kun naiset sanovat haluavansa "kiltin ja mukavan miehen"
Luulet haluavasi naisen joka lähestyy sinua, mutta joku a) haluat vain seksiä naisesta ja oletat naisen haluavan sinusta vain seksiä tai b) et halua tyttöystävää vaan äidin.
Vaikka kuinka luulet arvostavan naista joka sinua lähestyy, et todella arvostaisi vaan pitäisit tätä itsestäänselvyytenä. Alitajuntaisesti ajattelisit naisen olevan epätoivoinen ja selvä nakki."Vaikka kuinka luulet arvostavan naista joka sinua lähestyy, et todella arvostaisi vaan pitäisit tätä itsestäänselvyytenä. Alitajuntaisesti ajattelisit naisen olevan epätoivoinen ja selvä nakki."
En todellakaan pitäisi naista epätoivoisena tai itsestäänselvyytenä. Tuo on teidän naisten omaa propagandaa että teidän ei tarvitsisi tehdä aloitteita ja siten kärsiä mahdollisia pakkeja..
- rumamies25
ET varmaan ole mikään sairaan lihava. 10 kg ylipainoa ei ole mitään ja sellaisen laihduttaa pois 3 kuukaudessa. Salille vaan treenaaman jos sua haittaa oma painosi. Minulla oli 27 kg ylipainoa mutta laihdutin ja en kelpaa siltin naisille.
- ätmi-sinkku
Mahdoton ajatus että naisesta ei voi pitää. En ole kuullut että naiset olisivat yksinäisiä ikinä. Nainen saa aina seuraa jos haluaa, pitää tosi itse tehdä alotteitakin.
- Kumpatietäisin
Paino ei haittaa minua ollenkaan jos se ei haittaa muitakaan. Luulisi että mies on otettu siitä että olen tunnustanut tunteeni heille, jopa ujotkin luulisi saavan jotain rohkeutta tulla myös minua vastaan, mutta kaikki juoksee karkuun. Kai se on epätoivoisuus mikä tunkee läpi. :( En voi muuttua, vaikka haluan. Kunpa se joku tulisi vastaan joka hyväksyy minut tällaisena.
- 1212
Millaisia poikia/miehiä olet pyytänyt ulos?
Kun nainen sanoo ettei kukaan halua häntä, se voi tarkoittaa ettei kukaan halua häntä (epätodennäköistä) tai että ne suositut miehet joista muutkin naiset haaveilevat eivät halua heitä (todennäköistä).
Esim. minä tunnen 20 naisen joka sanoo ettei kukaan halua häntä. Hän ei ole koskaan seurustellut. Mutta hän on rakastunut mieheen jota pitää itselleen oikeana, ja se mies sattuu olemaan erään puolisuositun rockbändin solisti.
Jos olet epäsuosittuna naisena pyytänyt ulos epäsuosittuja miehiä eivätkä he suostu, nämä keinot saattavat auttaa:
- mielestäsi et ole hirveän lihava. Ok se on hyvä. Mutta olisiko vartalossasi parantamisen varaa? Näyttäisitkö paremmalta hoikempana tai treenatumpana?
- muistatko hymyillä? Se on tärkeää. Nauratko ikinä? Sekin on tärkeää
- naiset osaavat pukeutumalla korostaa vartalonsa hyviä puolia. Onhan tämä hallussa? - Kumpatietäisin
Olen ujo ja arka. Oikeastaan hihittelen paljon, mutta en ole kovin kovaääninen. ujous on täysin turn off? Jos mies tietää, että haluan häntä, niin on outoa ettei kukaan yritä edes tyytyä minuun. Miehet, joita ulos olen pyytänyt on ollut erilaisia. Jotkut hyvin sosiaaliset ja puheliaat, lihava ja hoikatkin. Sitten on sellaisiakin joiden itsetunto ei välttämättä ole paras, sellaiset ns. "epäsuositut" siis. Mutta ei. Ainakin itsestä puhuessa, olisin varmasti lähtenyt miehen mukaan kuka minulle olisi vihjannut kiinnostusta. Miksi ne epäsuositut ei edes tyydy minuun? Kai minä olen niin vastenmielinen. Noh, ainakin olen yrittänyt panostaa ulkonäköön ja päästä ujoudesta eroon. Mikään ei tunnu riittävän. Tai sitten kuopiolaiset ovat hyvin vaativia. :)
- DF_on_neitsyt_älä_sä_ole
Älä välitä, olet vasta 19-vuotias ja sinulla on elämäsi parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin.
Täällä palstalla kirjoittelee sellainen 37-vuotias neitsytsetä DarkFear johon pätee nuo samat jutut, joita kerroit itsestäsi. DarkFear:kaan ei ole koskaan seurustellut, pussannut poikaa tai pitänyt poikaa kädestä vaikka olisi kovasti niin halunnutkin. Että jos sun tilanne on DarkFearin ikäisenä edelleen sama, niin siinä tapauksessa on kyllä syytä huoleen, mutta tässä vaiheessa sinun on turha olla huolissaan. Lähde vaikka laivaristeilylle tutustumaan ihmisiin! :)- Kumpatietäisin
No ei ihmekään jos tuollainen tyyppi on melkein nelikymppisenä neitsyt. Hyvä kun kerroit hänestä niin en ainakaan häneen erehdy tutustumaan!
- ätmel
Mä voisin muuten pitää susta, mutta olet kuopiolainen. :/
moro mä etsin tällä hetkelle tyttöystävää ja olen 20v poika :) mua kinnostaa sua, mut jos sua kinnostaa mua nii lähetä viesti nii voidaan puhua lisää =)
- sinkkujäbä27v
Itse olen Joensuusta, joten voin tulla luoksesi omalla autolla ;)
- Kumpatietäisin
Tässä sen huomaa, että kun jollekin kelpaa niin ne ovat ne miehet joille kelpaa vaan "ne" tiedätte, mitä tarkoitan. Te ette tunne minua, ette tiedä minkä näköinen olen. Eli he joille ulkonäkö sun muut ominaisuudet on ihan sama, kelpaa vaan. Olisi kiva että joku rakastuu minussa johonkin.
- otansinut
Moi!
Sanoit olevasi täysin kokematon seksin suhteen, mutta se ei haittaa minua yhtään...
Oon sinua sopivasti vanhempi..Sillai, että on jo itsevarmuutta tehdä aloite seksiin ja osaa viedä asioita eteenpäin. Tässä on ajomatkaa jonkin verran, mutta jos sulla on paikka, tai järkkäät meille sellaisen, niin minun kans voit päästä harjoittelemaan juttuja ja ihan kaikkee sitten mitä vaan mieleesi tulee. Oon hyväkuntoinen kaveri, et siitä ei ole kysymystäkään..Laitatko meili osoitteen, niin kirjotan sulle takas.. Tää on nyt sun kyytis, joten eiku toimeks vaan;) - eiperkkkkkeellelelelelel
"otansinut" vittu oot tyhmä..
- jännämies32
Etsin pantavaa muijaa jonka voi jättää panon jälkeen.
- 1212
Veikkaukseni:
- kuten moni arvailikin, epätoivoisuus paistaa sinusta läpi
- etsit miestä joka ei välitä ulkonäöstä ym pinnallisista asioista, mutta haluat itse miehen joka on komea/suosittu
Ulkonäköön kannattaa panostaa, kylmä totuus on että ulkonäkö on naisella asia numero yksi. - Anonyymi
ei se haittaa, koska ei muakaan
- Anonyymi
Eiköhän aloittaja ole jo viidennessä parisuhteessa aloituksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867