Hei! Olen reipas, oma-aloitteinen ja sosiaalinen lukiosta syksyllä 2015 valmistuva 18-vuotias tyttö. Etsisin työpaikkaa espanjasta, Fuengirolasta. Omaan hyvän suomen ja espanjan kielen sekä espanja ja ruotsikin sujuu. Etsin töitä asiakaspalvelun puolelta, muunmuassa kassatyöntekijänä, sekä mahdollisesti lastenhoitajana tai kotiavustajana.
Aikaisempaa työkokemusta minulla on puhelinmyyjänä kesältä 2012 Livepromoters Oy.llä. Olen ollut myös työssä oppimassa Dresmannissa, vastaamassa hyllytyksessä ja tuotteiden esillepanosta ja pizeria Carismassa vastaamassa mainosten jaosta ja tuotteiden kuljetuksesta.
Lastenhoidon puolelta kokemusta löytyy lastentarhassa työssä oppisis ajalta ja omien sisarusten hoidosta.
Voin työskennellä tarpeen mukaan vuoden ja työt aloittaisin mielellään heti. Aloitusajankohdasta ja työskentelyn kestosta olen kuitenkin valmis joustamaan, joten omia ehdotuksia saa ja pitää esittää! :)
Jos kiinnostuit, niin laita viestiä osoitteeseen: [email protected]
Työntekijää Fuengirolaan
RummuNe
1
192
Vastaukset
- Maria_Vir
Hei, Nella! Kiva että aiot Fuengirolaan, lukion jälkeen onkin hyvä tilaisuus lähteä maailmalle :) Itse löysin suomalaisen Fixi-nimisen yrityksen ja heidän rekrytointisivustonsa Fixille.fi, kun googlettelin, että mitä töitä Aurinkorannikolta löytyisi. Näyttäisi hauskalta heidän menonsa ainakin minun silmääni ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2224515Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142178Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141840Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25984- 75918
- 54916