Moi!
Olen kesällä muuttamasssa Tampereelle ja haluaisin vähän läheisien tallien nimiä jakokemuksia paikasta,hevosista,opettajasta.
PS. Mieluten maneesitalli:)
Tampereella ratsastuskouluja?
4
284
Vastaukset 4
- GoldenChapp
Hei!
Itse useita Tampereen talleja kiertäneenä voin suositella Kravin ratsutallia Multisillassa, jos et mitään laatutallia etsi. Opettaja on ammattitaitoinen ja mukava, hevosia löytyy rauhallisista vaativiin, tunnit kehittäviä ja monipuolisia, ja porukka tallilla on aivan mahtava. Tallilta löytyy hieno maneesi (jossa tunnit pääsääntöisesti järjestetään) ja kenttä. Kannattaa käydä kokeilemassa! :)
http://www.kravinratsutallit.com - GoldenChapp
Ai niin! Lisäksi bussipysäkki reilun kilometrin päässä Kravilta.
- Miwsuum
Joo näitähän on monia, horseforte, niihamariding, harmonia talli, herttuala, kravi, ja lisäksi yksityistallit joissa tunnit 5-15€ sekä vuokraus 0-30€ kaikkiallahan ei ole yhtä halpaa. Itse käyn hepomäessä:)
- Jokuvaa88d
Niihama Ridingissä on todella kalliit hinnat. Ja hevoset vähän on mitä on. Siellä siis aloittaa uusi omistaja syksyllä. Tästä nykyisestä en tiedä paljoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku86817Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29761- 64677
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15531Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466