Viikonloppu

Munaotus

Mitäs aiotte tehdä nyt viikonloppuna? Aiotteko mennä naisia katsastamaan baariin?

27

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SinkkuM84HKI

      Varmaan tätä menen jonnekin katsomaan:

      http://www.musicmarathon.fi/

      Tosin en vielä tiedä kenen kanssa, ei oikein se kaveri jonka varaan olin laskenut seuran ollut kauhean kiinnostunut tuosta...

    • ölölölölöööö

      Menen varmaan helvettiin.

    • 8plus13

      Menen naisen kanssa elokuviin

    • californiabluee

      Vedän jo pohjia ja kuuntelen musaa ja illalla baariin saunan jälkeen. Jos ei natsaa niin naapuris on varma pano jolta lohkee eli klo 3.45 viesti "moi mitä kuuluu" Vastaa aina et "ihanaa sä oot liikentees tuu kylään" Sellainen ei niin nuori varapillu.

    • kilttiatm

      Olen kotona koska olen atm.

      • faktaaaa

        Ja pysyt ATM:nä, jos pysyt kotona aina


      • tuhmaätmi

        Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!


      • kilttiatm
        tuhmaätmi kirjoitti:

        Vedä kilttis säkin joskus kunnon känni ja relaa!

        En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii


      • kymmenenpluskaks
        kilttiatm kirjoitti:

        En mä jaksa ryypätä, pelaan crysis 3 pelii

        Jumalauta kilttis! Mä vien sut baariin ja hommataan sulle muija! Saat elämääs sisältöä.


    • mies-34

      Laitan veneen vesille viikonloppuna, sitten saunon ja juon olutta.

    • Munaotus

      Relaamalla ei naisia saa. Pitää olla mahdollisimman vittumainen naisia kohtaan.

    • Jännämies40

      Minä ajattelin hakata naisia niin saan ainakin pillua.

    • Menen Jännämiehen luo, tietysti. Tehdään ruokaa, käydään kävelyillä, katsotaan telkkaria, saunotaan, tavataan hänen ystäväperhettään ja sellaista.

      • 14plus8

        Älä selitä! Taas läpi koko viikonlopun kaikkina kellon aikoina helkan tekstejä on ympäri suhteet ja tunteet palstaa. Tai oot tietenkin nokkela ja kirjoittelet viikonlopun ilman nimimerkkiä ettet jäis kiinni;)


    • Ajattelin vetää litran lekan Saaremaata pohjiksi ja illalla suuntaan Varissuon paikalliseen räkälään istumaan iltaa

    • ölölölööööö

      Huomenna kannattaa baariin mennä, ko baarit menee tuntiiaikasemmi kiinni, ko kelloja siirretään.

      • yhleksäntoistaplusnaljä

        Eikun myöhemmin. Tunti eteenpäin nääs.


    • MarkFear

      Ei sitä baariin kannata parhaita nuoruusvuosiaan viettävän varhaiskeski-ikäisen 40-50 -vuotiaan miehen yksin mennä, kun siellä kuitenkin kovaan ääneen ihmetellään sitä nuoren miehen yksin oloa, kun kaikki muut samanikäiset nuoret miehet sitä ovat tulleet kavereidensa kanssa hauskaa pitämään.

    • thats.the.way

      Ajattelin käydä naisen luona saunomassa ja rakastelemassa.

    • ätmel

      Ajattelin runkata vaihteeksi toisella kädellä.

    • mies-30-vuotta

      No mitäpä sitä muuta tekee kun ryyppää ja nai. Naiset on helppoja humalassa. Vaki pano tulee kohta kylään, tarjoon sille juotavaa ja sitten panen sitä.

    • kossuvichyt

      Siirretään taas kiltisti naama hymyssä suin kelloja tunnilla eteenpäin ja podetaan kunnon kankkusta.

      • pilluotus

        Huomenna baariin ja joku kulliotus saa multa taatusti


    • gethigh

      runkkaan ja poltan pilvee
      syön
      runkkaan ja poltan pilvee

    • Pelaan videopelejä, katselen elokuvia, luen kirjoja. Samaa ensi viikko ja sitä seuraavan viikon alunkin..olis talviloma ja pääsiäisloma vielä tässä viikonlopun jälkeen. Ei siinä sen ihmeempiä. Tsemiä!

    • angry_bird_

      Tänään lepään, ja huomenna menen kuuntelemaan live-musaa. Siellä on naisia ja miehiä.

    • eddf

      Huomisen päivän istun pilkillä ja sunnuntain istun pilkillä. Lauantai iltana käyn yksin ravintolassa syömässä viimesen päälle. Sit iltasin katselen telkkua ja tarkistan rehvisivuilta onko tullut viestejä. Sen jo tiedän etukäteen ettei niitä ole.
      Baari menee täällä todennäköisesti jo ysiltä kiinni, ei siellä naisia kyllä oliskaan. Enkä viitsi kaupukiinkaan asti lähteä. Illalla kympin kieppeillä vois ruveta jo maaten.
      On se yhtä juhlaa ja villiä tämä sinkkuelämä maalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe