Kärnä paljastaa olevan KOKOOMUSLAINEN....

entinenystävä

Kärnä valehtelee ensimmäisen ½ minuutin aikana ihan sata nolla. Onneksi tämän voi tarkastaa osoitteessa http://vaalikone.yle.fi/

Kärnä vastaa YLEN vaalikoneessa:
Toimittaja kysyy millainen keskustalainen olet? Mikko vastaa suoraan KOKOOMUKSEN SLOGANILLA.
"No minä olen olen varmaan aika perinteisiä arvoja edustava keskustalainen, oon kokenut että tämä arvot KOTI, USKONTO JA ISÄNMAA ne on hyvä pohja jolta lähtee politiikkaa rakentamaan...
siis LOIKKAAMAAN takaisin Kokoomukseen missä oikeasti on ollut aina.

Eräs vanha Nokia miljonääri (markka/euro) kertoi tämän puolue taustasta jo vuonna 2012.

Seuraavaksi heittää että on sanonta täällä Lapissa: ilman keskustaa ja Golf virtaa olisi Lapissa kylmää. Lapissa asuneena en ole IKINÄ kuullut tällaista väitettä. Mikko on media tietoinen kaveri mutta kaikki ei mene läpi edes Enontekiöllä.
Seuraavaksi kysytään Saamelaisista ja Mikko väittää pokeri naamalla että "No erittäin hyvin mulla on paljon saamelaisia ystäviä" siis täyttä sontaa. Staatuksettomia saamelaisia varmaan on mutta se olisi hyvä mainita.... Katsokaa keskustan ehdokasta miten kaveri /ystävä voi valehdella pokeri naamalla.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

      Mikko menee ja sanoo ja tekee taidoillaan mitä vaan. Hänen ei tarvitse alentua aloittajan provosoivaan keskustelu väitteisiin. Omilla eteenpäin,ei toisten morkkamisella.

      • toivomaparasta

        Esillä hän on ollut ja niinhän kunnanjohtajan tulee olla. Onko hän sitten meidän muoniolaisten sanansaattaja,toivottavasti. Pääsisipä monta edustajaa näiltä perukoilta yli puoluerajojen.


    • eoonapinpainaja

      hallituksesta hyödyllistä lapille . kokomuksen autto johtaa , kun pääsi painamaan nappia . hauen ala yä mitasta .

    • joutavat

      ee tuu menis jo , jättäs väyrysen pavelle , joka osaa ministerinkin hommat.

      • kommenttikärnä

        Kärnällä ehdottamasti paras mainos tv.ssä. Kertoo jotain luovuudesta.


    • lappilainenparas

      Ei voi äänestää Kainuulaista....

      • älähupattele

        lappilainen se on kärnäkin.pohjosen ihminen ja paras valinta.


    • rolex1.4

      Lapista menee varmana Keskusta puolueen listalta läpi 8-11 edustajaa:

      Mäntyniemi, Kärnä, Salmijärvi, Miettunen, Viiri, Martimo, Lohi, Väyrynen, Kulmuni, Seurujärvi tai Ansala. Oho nyt uudistuu Suomi tai sitten ei Lappi.

      T: Rolex näyttää edelleen 1.4 päivämäärää

    • menijo

      jäämeren juna ohi muonion . vislas mennessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe