NAINEN VARASI MINUT ITSLLEEN!

poika-18v

Selittäkää asiantuntijat seuraavan naisen outo käytös: viime kesänä treffailimme ahkerasti ja hänen puheenaiheensa oli outoja: hän kyseli kaikkia henkilökohtaisia asioitani, suunnitteli minun kuulleni tulevaisuuden häitään ja tulevien lapsiensa nimiä. Sen jälkeen tilanne kuitenkin muuttui: hän alkoi vältellä minun kohtaamista henkilökohtaisesti, ja sen sijaan alkoi seurata salaa tekemisiäni: hän yhä katselee minua salaa hymyillen, kun luulen, etten huomaa ja sattuu kanssani "vahingossa" samoihin paikkoihin. Kerran kysyin, mikä on homman nimi: ja väitti että hänellä on sellainen olo, että hän ei uskalla seurustella, mutta silti en kuulemma saisi ihastua kenenkään muuhun kuin häneen. Miten etenen: unohdanko hänet ikiajoiksi vai odotanko sopivaa hetkeä?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfbeh

      Kyseessä on prinsessa syndrooma. unohda.

    • eipäsjuupas

      Se on poika niin että näissä leikeissä sitä mies oppii! Olet tosi kokematon vielä näissä jutuissa. Älä anna naisten pompottaa.Ne tekee sen jos pääsee niskan päälle,tällaiset Parishiltonit. Maksa potut pottuina ja etsi uusi. Jätä nirppanokka nuolemaan näppejään. Oppiihan siinä hänkin.

    • käskijämies

      Mä käsken tuollaisen naisen ottamaan pikkarit pois ja menemään kontalleen.

    • seuraavaan1

      Jos on oikeasti toisesta kiinnostunut, ei silloin välttele missään nimessä – vaan seurustelee. "Ei uskalla seurustella" kertoo ettei kiinnosta (yrittää olla vain kohtelias) tai epäröi joidenkin seikkojen vuoksi jotka mietityttävät, tai hän oli muuten vaan utelias tunteilla leikkivä ihminen(?). Ei oikein kuulosta luotettavalta hänen touhunsa: kiertää – mutta seuraa. Vai onko ujo. Koska olet kuitenkin tavoitettavissa normaalisti, eikö niin. Jos toista ei kiinnosta kertoa kysyttäessä miksi epäröi, että voisit vastata kysymykseen ja hän ei halua seurustella.. tottakai voit etsiä eri naisen. Ei pidä odotella, jos tuohon naiseen et saa mitään kontaktia vaikka yrität. Häntä ei silloin yleensä kiinnosta tarpeeksi, ellei ole joku poikkeus. Ehkä voisit suoraan jutella hänen kanssaan.. tai ehkä teit sen jo.

      • seuraavaan1

        Entä voiko hän olla varattu nainen? Onko ikäeroa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe