Voiko tästä tulla mitään

PahaltaVaikuttaa

Kokeilinpas sitten arvioida muutamien netistä löytyneiden kalorilaskurien avulla, että paljonko se oma kulutus olisi ja arvioida, että paljonko pitäisi vähentää syömisiä, jotta laihtuisi, ja täytyy sanoa, että aika pahalta näyttää.

Nimittäin kun useimpien laskureiden mukaan normaali peruskulutukseni olisi tällä hetkellä jotain 2000-2500 kcal päivässä (liikunnalla kulutetun määrän jätin pois, koska kohdallani se vaihtelee päivittäin todella paljon).

Niin jo käsittäkseni ihan normaalina pidettyyn 1 kg/ viikko painonpudotukseen päästäkseni minun täytyisi pahimmassa tapauksessa syödä alle 1000 kcal päivässä ja tietääkseni sellaista laihdutusta EI kannata tehdä.

Ja ne muut vaihtoehdothan ovat sitten, että joko liikkua tolkuttomasti (ei minulla ole aikaa tuntien treenaamiseen joka päivä), tai että laihduttamiseen menee monia vuosia. Ja kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kovin houkuttelevalta nekään.

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enosaamuutasanoa

Jospa ihan alat syömään monipuolisesti ja säännöllisesti jätät herkut minimiin liikut sen verran mikä hyvältä tuntuu ja syö täysjyvä tuotteita paljon kasviksia ja hedelmiä kohtuudella

• hiljaahyvä

Normaali tahtihan on -500g viikossa. Vähennät tuosta kulutuksesta 500kcal päivässä. Sen lisäksi liikut minkä liikut, niin hyvä tulee.
      Sanot, ettei sinulla ole aikaa liikkua paljoa, muttei myöskään halua syödä vähän tai odottaa pitkään. Et siis halua mitään äärimmilleen vietyä laihdutuskuuria. Tämän vuoksi yllä ehdottamani vaihtoehto on kuitenkin paras: ei tarvitse riutua tai rääkätä itseään, tulokset tulevat itsestään :) Huom! Jos et tee tätä pitkäaikaista muutosta, voi olla, että vielä vuoden päästäkin olet tässä samassa (tai tuhdimmassa painossa).

• 14221asdqr34

Kumman sitkeässä ihmisillä onvieläkin se harhakäsitys, että kaloreita tuijottamalla (vähentämällä) laihtuu.

Itse syön joka päivä noin 2000 kcal, joskus enemmänkin mutta siitä huolimatta tämän kuun alusta lähtien paino on tippunut 7 tai 8 kiloa.

Ps. En liiku paljoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3928
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1011
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      884
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      871
    Aihe