Miksi vieras mies tuntuu niin hyvältä? :(

pöllyssä

Aluksi: en tiedä miksi olen yhä yhdessä mieheni kanssa. En todellakaan. Hän on sairaalloisen mustasukkainen, pettänyt luottamukseni monta kertaa... toki hänessä on hyvätkin puolensa. Olemme kuin parhaat kaverit jotka asuvat samassa osoitteessa.

Tapasin toisen, minua vähän nuoremman miehen, ajattelin että kiva uusi kaveri... Hän osoittautuikin myös älykkääksi ja kiltiksi, ei peluriksi. Olemme noin 27-vuotiaita, minä vähän yli, hän vähän alle. Kaikki tapahtui vahingossa parissa viikossa. Jokin ihmeellinen juttu meitä vetää yhteen, kai se on sitä kemiaa? Jo pelkästään se katse polttaa ihan helvetisti... Emme ole harrastaneet seksiä, mutta kaikki muu on kuin taikaa. Miehen otteet, suudelmat, kaikki on niin lempeää ja hellää, sellaista en ole kokenut kuin joskus aikasemmassa parisuhteessani. Tekisin sellaisen kosketuksen vuoksi mitä tahansa. KUKA TAHANSA NAINEN TEKISI! Vaikka se onkin väärin! Niinä hetkinä olen ikionnellinen, kuin jossain huumeissa, mies kokee samoin... Olemme keskustelleet tästä kylmällä järjellä, suhdetta ei tulisi, hän muuttaa työn perässä eri maahan. Mutta ne pienet hetket joita olen saanut muuttavat käsitykseni hellyydestä ja onnesta aivan täysin. En tiedä mitä seksi olisi. Joko uskomatonta tai sitten ei. Haluaisin nähdä sen...

Joskus jonkun taianomaisen ihmisen tapaa aivan väärällä hetkellä...

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmehöpötys

      Älä puhu kaikkien naisten puolesta. Seksi/rakkaustunteet on kaikkien fysiikalla samanmoisia, varsinkin jos mennään iholle. Itsekuri on se sana, jota sinä et tunne. Et vinkkaa, mitä pahaa miehesi on tehnyt. Älä petä, jos sinua ei ole petetty.

    • LoveIsDrug

      Ihanasti kerrottu! Juuri sitä se on kuin huumetta...NIIN IHANAA...!! Minä antaisin palaaa!!!

    • Karvakanki

      kantsii kysyy haluuko anaalia myös, vai piisääko löysä tussu.. kyllä se ihanuus siitä pikkuhiljaa haihtuu..

    • seksiäsevaanhakee

      Se tuntuu susta hyvältä pelkästään sen takia, että sä tiedät tekeväsi väärin miestäsi kohtaan. Se salailu ja ihastumisen tunne siitä hyvää tekee. Tuolla menolla kun jatkat, huomaat päätyneesi sänkyyn ihastuksen kanssa. Ja mikäs siinä, jos osaat ottaa seksin seksinä. Älä vain käy kuvittelemaan, että teistä oikea pari tulisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe