Muistaako kukaan Niina Kyöttistä, joka oli Suomen mestarikin taitoluistelussa 70 luvulla.
Myöhemmin hänen amerikkalainen aviomies yritti polttaa Ninan, ja tälle jäi melkoiset
palovammat tapahtuneesta.
Niina Kyöttinen kuoli hiljattain, VASTA 54vuotiaana... Kyllästyikö hän elämään vai miten
hänen elämäntiensä katkesi niin äkkiä .... Tietäiskö joku asiasta jotain.
NIINA KYÖTTINEN, mihin taitoluistelija kuoli ...
7
3676
Vastaukset
- boomerdog
Sairaskuolema.
- Anonyymi
Aloin jo kirjoittaa asiallista ja tietävää kommenttia aiheeseen, mutta se hävisi jonnekin bittiavaruuteen. Minä tiedän asiasta jotakin, olen kuullut luotettavasta lähteestä. Ja minulla on omakin mielipiteeni asiaan !!!
- Anonyymi
Kerro.
- Anonyymi
Olin Niinan kanssa Töölön sairaalassa samassa huoneessa vuonna 1991. Tänään selailin vanhoja sairaalapapereita ja hänen nimensä tuli esiin.
Oli karmea kohtalo hänellä.- Anonyymi
Kerrotko lisää?
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä...
- Anonyymi
Minä muistan Niinan juhannushäät 1982. Kaikki oli hyvin- mutta miesten perisynti eli epärehellisyys tuli esiin. Gus Paquet teeskenteli olevansa jotakin muuta, kuin oli. Totta ihmeessä suomalainen nainen saa asiat esiin, ja se oli Ninnin - meidän kaikkien Joensuun Katajan pikkytyttöjen- idoli; myös valmentajien. Kuolinsyy? Minua pistää vihaksi huhut itsemurhasta. Ninni kuoli kuten keuhkojensiirron saanutkin Niki Lauda -teidän on pakko tietää tämä formula 1 - kuljettaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074957Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744281579- 1921146
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181044Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826