Muistaako kukaan Niina Kyöttistä, joka oli Suomen mestarikin taitoluistelussa 70 luvulla.
Myöhemmin hänen amerikkalainen aviomies yritti polttaa Ninan, ja tälle jäi melkoiset
palovammat tapahtuneesta.
Niina Kyöttinen kuoli hiljattain, VASTA 54vuotiaana... Kyllästyikö hän elämään vai miten
hänen elämäntiensä katkesi niin äkkiä .... Tietäiskö joku asiasta jotain.
NIINA KYÖTTINEN, mihin taitoluistelija kuoli ...
7
4033
Vastaukset
- boomerdog
Sairaskuolema.
- Anonyymi
Aloin jo kirjoittaa asiallista ja tietävää kommenttia aiheeseen, mutta se hävisi jonnekin bittiavaruuteen. Minä tiedän asiasta jotakin, olen kuullut luotettavasta lähteestä. Ja minulla on omakin mielipiteeni asiaan !!!
- Anonyymi
Kerro.
- Anonyymi
Olin Niinan kanssa Töölön sairaalassa samassa huoneessa vuonna 1991. Tänään selailin vanhoja sairaalapapereita ja hänen nimensä tuli esiin.
Oli karmea kohtalo hänellä.- Anonyymi
Kerrotko lisää?
- Anonyymi
Eikö kukaan tiedä...
- Anonyymi
Minä muistan Niinan juhannushäät 1982. Kaikki oli hyvin- mutta miesten perisynti eli epärehellisyys tuli esiin. Gus Paquet teeskenteli olevansa jotakin muuta, kuin oli. Totta ihmeessä suomalainen nainen saa asiat esiin, ja se oli Ninnin - meidän kaikkien Joensuun Katajan pikkytyttöjen- idoli; myös valmentajien. Kuolinsyy? Minua pistää vihaksi huhut itsemurhasta. Ninni kuoli kuten keuhkojensiirron saanutkin Niki Lauda -teidän on pakko tietää tämä formula 1 - kuljettaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1313891Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83269Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai342884Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122792Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1342469- 502104
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951286Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631266Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist131182Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139