Eli etsinnässä loistava tekijä käsivarsi tatuoinnille jolle voisi antaa vapaat kädet. Olen kyllästynyt keskivertoisiin taiteilijoihin jotka ovat vakuuttaneet osaavansa asiansa. Pariin kertaan olen antanut vapaat kädet idean pohjalta ja toteutus on kestänyt todella kauan ja on ollut keskinkertainen. Kiinnostaisi myös hinta, paljonko mahdollisesti maksaa ja onko oltava kerralla maksettu vaiko erissä. Tykkään värillisistä kuvista, mutta toivoisin black&grey tyyliä jossa väriä kuitenkin käytetty hillitysti. Kiitos kaikista vastauksista! :)
Kokohihalle paras tekijä uusimaa +-100km?
tatstits
4
86
Vastaukset
- Muutamanoonottanu
Juha Mustonen, Custom X tattoo, Lahti.
- tatstits
Eipä tuokaan näköjään portfolion mukaan siistiä/suoraa viivaa saa aikaiseksi.
- MattCooley666
Ihan tarpeeks suoraa viivaa sulle ja huomasitko sitä portfolion vuosihaitaria, 2012 vuodelta tuoreimmat. Instagrammissa sitten uudet kuvat...
- ghhg
Suoraa viivaa?
Haetko siis graafista, abstraktia toteutusta vai kuten tavallista isoissa töissä taiteellista ja pehmeää, jossa viiva on rajoittava tekijä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943