kulttuurin suosio

suivautuneempi

Olipa tilaisuus mikä tahansa, aina on lausuntaa. Eikö Kemijärveltä muita innokkaita löydy, musiikin ja muun suhteen. Nykyisin ei viitsi tilaisuuksissa käydä. Kaikki kunnia kuitenkin lausujille, kunpitävät profiiliaan ylhäällä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulunlaulut

      on teatterin seurue, toivomme että he pääsevät sovintoon, viittaan lehtijuttuun seurueen riidoista, kirjoituksiin Koti-Lapissa. asiaan totesi täällä myös K. Nurmikumpu, että ei sovi riitelyt teatteritoimintaan, kiitos!

      • eijesses

        Eikö yhtään ketjua voi olla ilman tuota "avaruustutkijaa" ?


      • joulunlaulut

        Nurmikumpu vain kommentoi asiaa ja olen samaa mieltä, että teatterin pitäisi olla mukava harrastus eikä siinä pitäisi riidellä. Kannanotto oli asiallinen. Hän, Nurmikumpu, ei itse ole ollut tietääkseni Kemppateatterissa mukana. Olen käynyt monta heidän näytöstään katsomassa, ei ole ollut yhdessäkään näyttelemässä.


      • teatteristasota
        joulunlaulut kirjoitti:

        Nurmikumpu vain kommentoi asiaa ja olen samaa mieltä, että teatterin pitäisi olla mukava harrastus eikä siinä pitäisi riidellä. Kannanotto oli asiallinen. Hän, Nurmikumpu, ei itse ole ollut tietääkseni Kemppateatterissa mukana. Olen käynyt monta heidän näytöstään katsomassa, ei ole ollut yhdessäkään näyttelemässä.

        Miksi Kello Topi erosi teatteriyhdistyksestä? Viittaan hänen kirjoitukseensa.


    • uuskirkko

      Luttisen Lasse hanuristeineen ja lausujat joka tilaisuudessa. Pitäisi muitakin suosia jo.

    • ölk876
      • hyvätavaton

        Kaikenlaisia sontalehtiä sitä onkin, pikkuvilkaisu paljasti sontalehden suunnan, ei kukaan muu tuollaista viitsi lukeakaan, alatyylin ilmaisuja "lehdessä"


      • millainenesitys

        mikä on Kemppa teatterin seuraava näytös, esitys!!!????


    • teater

      Teatteri on hyvä asia, ei riitelyä, vaan sovintoa, se on pää juttu!

      Toivomme voimia kaikille teatteri-ihmisille! Onkohan Kello-Topi lähdössä nyt kunnallisiin vaaleihin?

    • höpölärpätystä

      mitä pirua pukkaat sinne kyllä täälä muutakin tapahtuu

    • Kurasanteri

      Kello Leo oli paljon parempi lausuja kuin tämä nykyinen "Kello". Hamlettia kun esitti, ei tarvittu pääkalloja, tenttupullo ajoi saman asian, ja siitä piimällä lantrattiin sopivia siivuja ennen seuraavaa lausuntoa.

      • hyvätihmiset

        Kello Topia ei valittu kaupunginvaltuustoon. No, antavatko demarit luottamuspaikkoja muuten, vai käykö kuten "sääprofeetalle Persuissa"? Tai miten kävi demareiden kansanedustaja ehdokkalle? Demareiden kannatus koki murskatappion Kemijärven vaaleissa. Miksi? Keskinäinen riitely oli suurin syy. Noloa seurata.

        No hyvä nyt keskustella asioista. Hyvää joulua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe