Onnistuuko tommoinen vaihto? Mulla on strato, jossa on alumperin ollut 010 kielet, muuta joskus ostinkin 009 mutta nyt tuntuu että liian ohkaset ja halusin takas noihin kymppeihin ni kannattaako / voiko vaihtaa?
Mietin vain että pitäiskö kaularautaa sitten säätää? En mieluusi koskisi siihen kun on nyt niin hyväässsä säädössä ja se "pultti" ei liiku mitenkään hyvin..
Noh?
Kielien vaihto 009 ->>>> 010
5
144
Vastaukset
- Mika222222222222
No senhän tietää sitten kunne kielet vaihtaa, mutta veikkaisin ettei ole välttämätöntä. Jos kaula menee liian notkolle niin sitten kiristät sitä neljänneskierroksen.
- Jouset-vaan
Ite oon vaihellut kieliä vuosia 9, 10 ja 11 sarjoissa ja ikinä en ole tallaa tai kaulaa joutunut säätelemään, no pikkusen tallaa nostellut olen ja laskenut mutta enemmän jousia.
- insinöörierkki
Not soon vähän niin, jotta jos sinnepäin riittää. Nii sit se o hyvä, kun kelepaa.
Mutta oikeasti kaulaahanjoutuu säätämään joka tapauksessa lämmityskauden alkaessa ja sen loppuessa. Meinaan jos haluaa säilyttää puhtaan soinnin ja hyvän tatsin.
Miten muuten jousia nostellaan ja laskellaan? Ihan vaan lisätäkseni tietoisuuttani - buaaaah ;9)
- jhgh
Ei sitä noin pienellä vahvuuserolla tarvitse säädellä. Itse iskin aikanaan myös ysistä kymppiin, eikä ollut tarvetta kaularautaan koskea.
- PuSe
Straton jouset lasketaan näin: yksi, kaksi, kolme. Insinöörille liian vaikeata. Voidaan laittaa kaksi lisää ja silloin on viisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153