Parhaat farkut tai muut housut skeittaukseen?

freeballerboy

Kysymys teille muille pojille jotka skeittaatte: mitkä on teidän kokemusten mukaan parhaat tai ennen kaikkea kestävimmät farkut? Mä käytän aika halpis farkkuja (esim. hennesiltä ostettuja) ja kiinnostas tietää et onks skeittaukseen vähän paremmin suunnitellut tietyt farkut oikeesti yhtään sen kestävämpiä? Vai onks halpis farkut ihan yhtä hyvät?

Tai käytätteks jotain muun tyylisiä housuja? Onks kukaan skedenny tuulihousuissa? Mä käytän joskus muuten tuulihousuja mut kyse on siitä et kehtaaks niissä mennä skeittaa :D :D

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

5

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dd69

Ite käytän chinoja ja farkkuja perus hm laatu toimii ja seppälä näin lapsille (minulle) eikä maksa paljoo joku20-30€

• freeballerboy

Joo mä käytän kans välillä chino housuja. Ne on varsin miellyttävät sen jälkeen kun on paljon käyttäny farkkuja. Eikä oo tähän asti ollu kestävyyden suhteen ongelmia vaikka on jokseenkin halpis tavaraa. Paitsi et kesäl ne saattaa haalistua auringosta joten sillon farkut on paremmat.

• freeballerboy

Oikeestaan ihan paras puoli on et chinoja pystyy hyvin käyttää ilman boksereita. Toimii hyvin kun alla ei oo mitään myös siis skeittauksessa. Toki farkuissakin mut chinoot on kyl mielyttävämmät jos ei käytä alkkareita (ite en käytä, enkä myöskään farkkujen alla).

• freeballerboy

Oisko jollain kokemusta farkuista jotka suunniteltu just skeittaukseen ja et miten ne on erityisesti paremmat? Mä oon käyttäny ihan perus aika edullisia farkkuja tai chino housuja mut kiinnostais tietää onks muidenkin mielestä ne sillei riittävän toimivat vai kantsiiko panostaa mahdollisesti parempiin?

• freeballerboy

Onks muita jotka jättää alkkarit pois farkkujen alta kun menee skeittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      403
      2190
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      89
      1171
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      99
      1029
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      954
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe