Parhaat farkut tai muut housut skeittaukseen?

freeballerboy

Kysymys teille muille pojille jotka skeittaatte: mitkä on teidän kokemusten mukaan parhaat tai ennen kaikkea kestävimmät farkut? Mä käytän aika halpis farkkuja (esim. hennesiltä ostettuja) ja kiinnostas tietää et onks skeittaukseen vähän paremmin suunnitellut tietyt farkut oikeesti yhtään sen kestävämpiä? Vai onks halpis farkut ihan yhtä hyvät?

Tai käytätteks jotain muun tyylisiä housuja? Onks kukaan skedenny tuulihousuissa? Mä käytän joskus muuten tuulihousuja mut kyse on siitä et kehtaaks niissä mennä skeittaa :D :D

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

5

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dd69

      Ite käytän chinoja ja farkkuja perus hm laatu toimii ja seppälä näin lapsille (minulle) eikä maksa paljoo joku20-30€

      • freeballerboy

        Joo mä käytän kans välillä chino housuja. Ne on varsin miellyttävät sen jälkeen kun on paljon käyttäny farkkuja. Eikä oo tähän asti ollu kestävyyden suhteen ongelmia vaikka on jokseenkin halpis tavaraa. Paitsi et kesäl ne saattaa haalistua auringosta joten sillon farkut on paremmat.


      • freeballerboy

        Oikeestaan ihan paras puoli on et chinoja pystyy hyvin käyttää ilman boksereita. Toimii hyvin kun alla ei oo mitään myös siis skeittauksessa. Toki farkuissakin mut chinoot on kyl mielyttävämmät jos ei käytä alkkareita (ite en käytä, enkä myöskään farkkujen alla).


    • freeballerboy

      Oisko jollain kokemusta farkuista jotka suunniteltu just skeittaukseen ja et miten ne on erityisesti paremmat? Mä oon käyttäny ihan perus aika edullisia farkkuja tai chino housuja mut kiinnostais tietää onks muidenkin mielestä ne sillei riittävän toimivat vai kantsiiko panostaa mahdollisesti parempiin?

    • freeballerboy

      Onks muita jotka jättää alkkarit pois farkkujen alta kun menee skeittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe