Parhaat farkut tai muut housut skeittaukseen?

freeballerboy

Kysymys teille muille pojille jotka skeittaatte: mitkä on teidän kokemusten mukaan parhaat tai ennen kaikkea kestävimmät farkut? Mä käytän aika halpis farkkuja (esim. hennesiltä ostettuja) ja kiinnostas tietää et onks skeittaukseen vähän paremmin suunnitellut tietyt farkut oikeesti yhtään sen kestävämpiä? Vai onks halpis farkut ihan yhtä hyvät?

Tai käytätteks jotain muun tyylisiä housuja? Onks kukaan skedenny tuulihousuissa? Mä käytän joskus muuten tuulihousuja mut kyse on siitä et kehtaaks niissä mennä skeittaa :D :D

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

5

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dd69

Ite käytän chinoja ja farkkuja perus hm laatu toimii ja seppälä näin lapsille (minulle) eikä maksa paljoo joku20-30€

• freeballerboy

Joo mä käytän kans välillä chino housuja. Ne on varsin miellyttävät sen jälkeen kun on paljon käyttäny farkkuja. Eikä oo tähän asti ollu kestävyyden suhteen ongelmia vaikka on jokseenkin halpis tavaraa. Paitsi et kesäl ne saattaa haalistua auringosta joten sillon farkut on paremmat.

• freeballerboy

Oikeestaan ihan paras puoli on et chinoja pystyy hyvin käyttää ilman boksereita. Toimii hyvin kun alla ei oo mitään myös siis skeittauksessa. Toki farkuissakin mut chinoot on kyl mielyttävämmät jos ei käytä alkkareita (ite en käytä, enkä myöskään farkkujen alla).

• freeballerboy

Oisko jollain kokemusta farkuista jotka suunniteltu just skeittaukseen ja et miten ne on erityisesti paremmat? Mä oon käyttäny ihan perus aika edullisia farkkuja tai chino housuja mut kiinnostais tietää onks muidenkin mielestä ne sillei riittävän toimivat vai kantsiiko panostaa mahdollisesti parempiin?

• freeballerboy

Onks muita jotka jättää alkkarit pois farkkujen alta kun menee skeittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe