Niin voit yhtä hyvin unohtaa koko jutun. Melkein poikkeuksetta naiset odottavat että mies on mainio läpänheittäjä joka saa naiset nauramaan.
Jos sinulla ei tätä taitoa ole niin ihan sama kuinka kunnollinen ja kiltti mies olet, sinut jätetään koska seurassasi ei viihdytä. Jos nainen nyt sattuisi olemaan hieman kunnollisempaa tyyppiä joka ei perusta tyhhänpäiväisestä läpänheitosta niin tarvot silti vaativia taitoja. Sinun pitää pystyä pitämään keskustelua yllä, ei saa tulla hiljaisia hetkiä treffeillä. Jos tulee niin nainen ilmoittaa että ei vaan kemiat johdanneet.
Mistä tiedät löytäneesi todellisen rakkauden? Siitä kun on luonnollista olla ihan puhumatta ja molemmilla on silti hauskaa, pelkkä toisen läheisyys ja läsnäolo riittää. Valitettavasti tälläisiä naisia on Suomessa todella harvassa.
jos et saa naista nauramaan treffeillä
26
389
Vastaukset
- 52352352
Nainen nauraa tyhmillekin jutuille, jos pitää miehestä. Jos ei pidä, niin hän ei naura parhaillekaan vitseille.
- ExPUA
Juuri näin. Tuo naurattaminen ei yksin riitä, mutta jos naista kiinnostaa on kaikki vitsin kaltaisetkin hänestä uskomattoman hauskoja.
Mutta totta kai naisen perfektionismi on sitä luokkaa, että tuokin asia kuuluu loputtomalle ostoslistalle.
(Haudataanko jo toivo? - kaadan kohta lisää punaviiniä sillä se on voimaa)
Olen tismalleen samaa mieltä niin naisten naurattamisesta kuin hiljaisuudestakin. Taidatkos tuota enää paremmin sanoa.
- miesssszz
ahaa, minä sanoin yhdelle naiselle että sen poikaystävä hakkasi exänsä ja yritti myös tappaa. Nainen ei nauranut vaan kysyi että ihanko totta. Vakuutin tietäväni mutta nainen vakuutti miehensä olevan kunnollinen.
- 14plus17
Minä en alennu miksikään koomikoksi tai pelleksi. Jos en kelpaa omana asiallisena itsenä niin en sitten ollenkaan.
- ikikikiki
Voin allekirjoittaa tämän. Kuukauden tapailun jälkeen alkoi tulemaan aika hiljaista ja nainen sanoikin aika pian että ehkä meistä ei tule mitään..
- toimiikännykälläkin
höpö, höpö. olen ihan kohtuu puhelias ja sosiaalinen sinkkumies ja minulla on muutama takuuvarma hauska juttu jotka heitän melkein kaikille naisille kerran jossain vaiheessa ja joka kerta saan naisen nauramaan, mutta ei se tuo muutaman kerran naurattaminen mitään takaa ja suurin osa treffeistä jää siihen yhteen kertaan
- Ujompimies
Ei tarvitse olla mikään jumalainen läpänheittäjä, mutta ei niitä toisia treffejä tule jos on kovin vakava ja tosikkomainen tunnelma.
Kyllähän se tapailu sitä vaatii, että viihtyy toisen seurassa. Nauru taas saa rentoutumaan. Sellainen väkinäinen vitsien viljelijä taas ei kovin moneen naiseen vetoa.Komppaan. Väkisin väännettyä ja ennakkoon opeteltua läppää ei kauaa jaksa. Olin kerran treffeillä tyypin kanssa, jonka repertuaari oli opeteltu kaikista sketsisarjoista... Eli ihan kun olis ollut kummeleiden ja kumppaneiden kanssa treffeillä!
Juttua tulee luonnostaan, jos on ylipäätään treffeillä oikeanlaisen, itselleen sopivan tyypin kanssa. Sama konsepti ei toimi kaikkiin.
- Nähtyäjakoettua
Pyh!
Kyllä se niin menee että jos naiset kokee miehen viehättäväkis että mies on komea ja statusta löytyy niin naiset kikattelee tämän jutuillle vaikka ne eivät kovin kummoisia olisikaan.
Suht supliikkina miehenä ja myös hauskana niin sanoisin että ei nuo yksinään tuo mitään jos ei tarpeeksi ole komeutta tai statusta.
Toisin sanottuna nuo luonnejutut ovat aivan yliarvostettuja juttuja kun kyse on naisista. Kyllä naisia kiinnostaa ne pinnalliset jutut ja jos nainen on off tilassa niin nainen nauraa kyllä jutuille ja sinusta tulee se mukava hauska kaveri jota voi silloin tällöin nähdä -kaverina.
Tietysti jos sinulla ei ole itselläsi mitään rimaa niin sitten hauskana olo toki helpottaa verrattuna "ujoon" tai "tylsään" tyyppiin.
Sitten jos satut joskus olemaan hiljaisempi niin se ei käy vaan sinun odotetaan olevan se viihdyttäjä tyyppi aina. Toisaalta jos olet vähän liian humoristinen niin sinua pidetään lapsellisena.
Naiset ovat tuollaisia otuksia että mikään ei ole koskaan hyväksi liiaksi ja lopula ne pinnalliset arvot ratkaisee tuleeko jutusta seksin osalta jne. mitään. Tästä on ihan turha jauhaa jotain päinvastaista tuubaa joidenkin poikkeustapausten tai kaveripiiriessä tavattujen naisten perustelella.
"Naisten naurattaja" ovat tosiasiassa yleensä statusta omaavia sosiaalisia miehiä ja mahdollisesti komeita tai ainakin siihen miestyyppiin sopivia jotka tekevät naiseen heti vaikutuksen eli joku sliipattu/rock/renttu/boheemi versiot toimivat.
Sillä mitä juttuja nuo tyypit päästävät sitten suustaan ei hirvittävästi naureskele sitten muut kuin se naikkonen joka on ihan mehuissa -jo valmiiksi.- Nähtyäjakoettua
deebyline kirjoitti:
Naikkonen mehuissa?
JA ATM seisoo vieressä ja kysyy miksei pääse pukille. :)Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?
Naikkonen on mehuissa jo valmiiksi jonkun miehen takia joka on siinä hänen edessään eli komeus/status ja peliliikkeet ovat jo ratkaisseet sen nauraako nainen miehen jutuilla "siinä mielessä" vai ei.
Kun nainen on saatu sille tuulelle niin on aivan sama onko ne jutut oikeasti hauskoja vai ei, kun taas se että osaa olla huumorimies ei takaa sinällään yhtään mitään.
Varmaan joku ok näköinen hauska mies tehoaa pyöreään nörttinaiseen, mutta se johtuu vain siitä että mies on jo tehnyt vaikutuksen naiseen koska on tätä naista parempaa tasoa. ATM-Nörtti naimassa :)
ATM nörttien kannattaisi keskittyä piiskatuksitulemisfantasioihinsa eikä juosta naisten perässä, jotka on laatupanoja alfoille ja joskus keskitason miehillekin.- Nähtyäjakoettua
deebyline kirjoitti:
ATM-Nörtti naimassa :)
ATM nörttien kannattaisi keskittyä piiskatuksitulemisfantasioihinsa eikä juosta naisten perässä, jotka on laatupanoja alfoille ja joskus keskitason miehillekin.Mitä jos jättäisit tuon paskan jauhamisen.
En ole ATM enkä vittu todellakaan ole joku nörde.
deebyline, sinuna keskittyisin keskimääräistä suuremman egon sijasta hieromaan keskimääräistä pienempää pippeliäsi ja jätät miesten välisen keskustelun miehille.
Ihan vinkkinä niin ei tule niin pahasti nekkuun kun et osaa edes lukea.
- hutikuujuu
Ap, noilla "tiedoillasi" taidat olla sinkku palstalla vielä pitkään.
Ei mun seurassa tarvitse miehen olla vitsiniekka ja osaan myös ihan itse jutella eli tutustua. Aiheita löytyy vaikka lukemalla päivän lehdet ennen treffejä. Ei todellakaan kukaan ole aivan oma itsensä vieraan seurassa, jännitys kuuluu asiaan. Tutustuminenhan tarkoittaa juurikin vieraaseen ihmiseen tutustumista/ tunnustelua, okei?
En ole ollut itsekään todellakaan kaikille miehille mieleen, mutta oma itseni olen ollut ja se tärkeintä. Mulla on ihan hyvä käsitys miehistä edelleen, vaikka olisi pitänyt joitakin kertoja jättää väliin.En etsi seksiseuraa, se tuppaa olemaan useinkin hämmästys miehille..- ätmel
Hyvä, kunnon naisella on negatiivinen asenne seksiä kohtaan.
- hutikuujuu
ätmel kirjoitti:
Hyvä, kunnon naisella on negatiivinen asenne seksiä kohtaan.
Höpön löpö. Katselen parisuhdetta johon todellakin kuuluu seksielämä, hyvä sellainen. Ensin haluan rauhassa tutustua mieheen. Ei mulla ole kiire minnekään, eikä kunnollisella miehelläkään ole kiire.
- ätmel
Milloin me sitten tutustutaan?
- olenvapaavinkvink
Mun seurassa saa jännittää, olla hiljaakin. Se joka väittää ettei yhtään jännitä tapaaminen, ei mun mielestä ole oikeasti kumppania toivomassa elämäänsä. Musta ujous on söpöä. Ei ne pelkät vitsit riitä mulle kiinnostumiseen, pieni hymykin on paljon kivempi. Mä kyllä osaan jutella eli kyllä munkin kuuluu panostaa tapaamiseen. Riittää kun on asialliset käytöstavat ja edes sen verran itsetuntoa että treffeille uskaltaa tulla. Pilunkiilto silmissä mua on turha tavata, sitä antakoon muut treffiseuralaiset..
- ndldld
No en minä heti ekoilla treffeillä ole pillua vonkaamassa mutta kyllä minä naistaa sen takia haluan tavata että sitten jossain vaiheessa pääsisin höyläämään sen naisen naisen pillua. Sehän on ihan luonnollista, oletko joskus kuullut että mies tapailisi naista jos lopullisena tavoitteena ei olisi jatkuva pillulle pääsy, joka tapahtuu ainakin avioliitossa.
- xbvcn
Kyllä kait sitä nyt jossain vaiheessa tapailua saa olla pillunkiilto silmissä? Pitääkö pyytää lupa?
- funaswtf
Ei tarvitse olla mikään vitsiniekka, mutta hienoa on jos on huumorintajua ja pystyy nauramaan yhdessä. Meille naisille kielellinen kommunikaatio on tärkeämpää, siten asiat vain ovat.
- 1212
Niin varmasti, mutta ristiriita on siinä että suurin osa naisista on aivan tumpeloita kommunikoinnissa. Eli tämäkin homma jää pitkälti miehen harteille. Ellei se mies tekisi aloitetta keskusteluun, etenemiseen kamusektorilta flirttailuun, kosketteluun, jne...treffit päättyisivät tuttuun tuomioon "ei ollut kemiaa".
Ja ei, aloitteena "saa tulla flirttaamaan"-katse ei ole mitenkään verrattavissa siihen kun mies avaa keskustelun, vitsailee, siirtää naista paikasta toiseen, ja aloittaa koskettelun yleensä pelimieskaavalla käsivarsi-vyötäiset-intiimimmät alueet kuten reisi tms.
- Vitsi_kalsareissa
Nauraako se jos sille näyttää pippelin? Se on aika pieni joten on varmaan naurettava.
- sinkkuikuinen
Analyyttisena introverttinä koen tyhjänpäiväisen läpänheiton ahdistavana energiasyöppönä. Ns. naistennaurattamiskaavalla lähestyvät eivät sytytä yhtään, vaikka ulkonäkö olisi ok.
- Ehkävieläjoskus
Minun ihastus-mieheni kertoo seurassani usein erittäin huonoja vitsejä, mutta pidän tätä pelkästään söpönä. :) Me molemmat pidämme toisistamme ja tiedämme sen, mutta harmi että olemme liian ujoja sanomaan sen suoraan... Eli pointti oli se, etteivät huonot vitsit välttämättä pelota naista tiehensä, jos hän todella on kiinnostunut. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161518Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82081091Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77773
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637