ÄLÄ äänestä

keskusta

Saat 46% äänistä ihan itelle Ole voittaja. Nukkuvat voittaa. Jakakoon rahat taas toisilleen.

26

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonkero5

      oispa noin yksinkertaista kumminkin porvarit käyvät varmasti äänestämässä älä äänestä näitä puolueita jotka ovat olleet tässä hallituksessa eli roskaa on valehtelijat SDP, RKP ,KOKOOMUS RETIISIT VASEMMISTO ja KRISTILLISET näitten ehdokkaiden äänestämättä jättäminen takaa ainakin sielunrauhan

      • neula

        äänestän persuja se on saletti


    • allanvalde

      Minäkin liityn voittajiin ja en taaskaan äänestä. Jopen tapaan Nam.

    • ruusasaara

      En sitten minäkään jos ei valte ja Allanikaan

    • rajavartija

      Vaikuta äänestys %. Älä äänestä voitat. Menee pasmat sekaisin rahanjakajilla Rosvoja ovat!!!

    • ääniharava

      Tolla matematiikalla eduskuntaan tulisi valituksi 108 edustajaa se olisi todellista demokratiaa, sitä odotellessa älä äänestä.

    • vanhempilehtori

      Houkka paskalle haiseva Kemiläinen! 200 tyhmää tuolia peesaa maailnmanmenoa tekemättä mitään. Viro teki kun pääsi Ryssän vallan alta. Mennee Suomen ohi. Älä äänestä vaikutat ja voittaja on nukkuvat.

    • rajavartija

      Joo rauhotu emmä äänestä ja voitamme.

    • rutistaanjäläkeen

      Jopa on akitaattorit vauhissa...äläkää nuita uskoko.käyään äänestämässä ja rutistaan sitte jos ei menny mielen mukkaan.

    • KESKUSTA

      Jopekin sanoi älä äänestä

      • keskusta

        Justiinsa


      • Äänestäkää

        Jope onkin hyväosainen,sille nykymeno kelpaa?


    • karppietvi

      Jopekin kieltäisi Kemiläisiä väärinäänestäjiä. Älkää äänestäkö. Olkaaa voittajia

    • valdeallan

      Joo ja kekkonen.

    • valdeallan

      Voi hyvä veli kun et Voi hyvin jos menet äänestään älä.

    • rehellinenteko

      Kemin urheat Nukkujat! En pane moloani tuppeen ennenkuin kaikki Persut on käyty läpi! Isänmaa on vaarassa älkäätten äänestäkö. Kolminkertainen huuto nukkujille äänestäjille: Älkäköön, Älkäköön,Älkäköön!

    • einajha

      Kautta esinahkani en anna äänestää itseni enkä Kemin pösilöiden. Älä äänestyä voetat c

    • urmasarmas

      Kem ei saa äänestää velat vaatii

    • kutsumus

      Älä äänestä vaan jälkiäänestä 20.4 ja voitat

    • LATE-LAPISTA1

      Älä äänestä ja voitat nukkuvien kanssa. On se niin järkevää ettei syyllisty ahneita hyysäämään.

    • ooiäneti

      Ajatteleppa ite kohalle äläkä vain äänestä voitat ja nukut mainiosti. Ei kuolleetkaan äänestä

      • Liyfr

        Mutta kuitenkin herräät ajoissa että kerkiät sossusta rahaa hakemaan Ja sitten purnaamaan kaikesta ja haukkumaan yhteiskuntaa ja sitten keppanaa kaaliin ja nukkumaan. On se niiiin mahtavaa! Ja seuraavana päivänä taas sama kierros ja seuraavana ja .......


    • Kyllä äänestän, sillä jokainen antamaton ääni on ääni kristillisille.

    • joopasejooopa

      Kemin pösilöt jotka äänestää pah. Me kemin nukkujat olemme voittajia emme häviä .Voitto kotiin.

    • karjalatakassinheti

      Kiitos muistutuksesta en nukun

    • hevonjaskaa

      Eihän Kemi äänestä keskusta ajatella nimi jossa kusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe