ÄLÄ äänestä

keskusta

Saat 46% äänistä ihan itelle Ole voittaja. Nukkuvat voittaa. Jakakoon rahat taas toisilleen.

26

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonkero5

      oispa noin yksinkertaista kumminkin porvarit käyvät varmasti äänestämässä älä äänestä näitä puolueita jotka ovat olleet tässä hallituksessa eli roskaa on valehtelijat SDP, RKP ,KOKOOMUS RETIISIT VASEMMISTO ja KRISTILLISET näitten ehdokkaiden äänestämättä jättäminen takaa ainakin sielunrauhan

      • neula

        äänestän persuja se on saletti


    • allanvalde

      Minäkin liityn voittajiin ja en taaskaan äänestä. Jopen tapaan Nam.

    • ruusasaara

      En sitten minäkään jos ei valte ja Allanikaan

    • rajavartija

      Vaikuta äänestys %. Älä äänestä voitat. Menee pasmat sekaisin rahanjakajilla Rosvoja ovat!!!

    • ääniharava

      Tolla matematiikalla eduskuntaan tulisi valituksi 108 edustajaa se olisi todellista demokratiaa, sitä odotellessa älä äänestä.

    • vanhempilehtori

      Houkka paskalle haiseva Kemiläinen! 200 tyhmää tuolia peesaa maailnmanmenoa tekemättä mitään. Viro teki kun pääsi Ryssän vallan alta. Mennee Suomen ohi. Älä äänestä vaikutat ja voittaja on nukkuvat.

    • rajavartija

      Joo rauhotu emmä äänestä ja voitamme.

    • rutistaanjäläkeen

      Jopa on akitaattorit vauhissa...äläkää nuita uskoko.käyään äänestämässä ja rutistaan sitte jos ei menny mielen mukkaan.

    • KESKUSTA

      Jopekin sanoi älä äänestä

      • keskusta

        Justiinsa


      • Äänestäkää

        Jope onkin hyväosainen,sille nykymeno kelpaa?


    • karppietvi

      Jopekin kieltäisi Kemiläisiä väärinäänestäjiä. Älkää äänestäkö. Olkaaa voittajia

    • valdeallan

      Joo ja kekkonen.

    • valdeallan

      Voi hyvä veli kun et Voi hyvin jos menet äänestään älä.

    • rehellinenteko

      Kemin urheat Nukkujat! En pane moloani tuppeen ennenkuin kaikki Persut on käyty läpi! Isänmaa on vaarassa älkäätten äänestäkö. Kolminkertainen huuto nukkujille äänestäjille: Älkäköön, Älkäköön,Älkäköön!

    • einajha

      Kautta esinahkani en anna äänestää itseni enkä Kemin pösilöiden. Älä äänestyä voetat c

    • urmasarmas

      Kem ei saa äänestää velat vaatii

    • kutsumus

      Älä äänestä vaan jälkiäänestä 20.4 ja voitat

    • LATE-LAPISTA1

      Älä äänestä ja voitat nukkuvien kanssa. On se niin järkevää ettei syyllisty ahneita hyysäämään.

    • ooiäneti

      Ajatteleppa ite kohalle äläkä vain äänestä voitat ja nukut mainiosti. Ei kuolleetkaan äänestä

      • Liyfr

        Mutta kuitenkin herräät ajoissa että kerkiät sossusta rahaa hakemaan Ja sitten purnaamaan kaikesta ja haukkumaan yhteiskuntaa ja sitten keppanaa kaaliin ja nukkumaan. On se niiiin mahtavaa! Ja seuraavana päivänä taas sama kierros ja seuraavana ja .......


    • Kyllä äänestän, sillä jokainen antamaton ääni on ääni kristillisille.

    • joopasejooopa

      Kemin pösilöt jotka äänestää pah. Me kemin nukkujat olemme voittajia emme häviä .Voitto kotiin.

    • karjalatakassinheti

      Kiitos muistutuksesta en nukun

    • hevonjaskaa

      Eihän Kemi äänestä keskusta ajatella nimi jossa kusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe