Kuinka monet farkut omistatte?

Inventoija

Järjestelin juuri vaatekaappiani ja laskin, että sieltä löytyi yhteensä 31 farkut. Noista ajattelin heittää kuudet kierrätykseen. Suurin osa poisheitettävistä hutiostoksia, joita en ole koskaan pitänytkään. Jotenkin kuvittelin, että olisi ollut farkkuja vähemmän. Tuntuu aika paljolta tuo jäljelle jäävä 25:kin. Paljonkos täällä muilla löytyy farkkuja vaatekaapista?

8

2143

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkparpa

neljät...aivan riittävästi. En ajatellut farkkukauppaa perustaa. Ostan sitten uudet, kun tarvitsen.

• NiitäOn

n. 15, joista pari remontti hommiin.

• djfguiwpi

Neljät, joista kaksia käytän. Muita housuja on paljon enemmän, varsinkin erivärisiä puuvillahousuja,

Uusia farkkuja kuulemma ei pitäisi pestä, jotta väri ehtii kiinnittyä niihin. Sitten pesut mahdollisimman harvoin nurinpäin käännettynä.

• Jeans-on

Kahdet mustat, yhdet siniset ja yhdet ruskeat. Lisäksi yhdet farkkutyyliin ommellut nahkahousut, joita joskus kutsutaan (hölmösti) nahkafarkuiksi. Kaikilla denim-farkuillani on samankaltainen kierto: alussa siistiä käyttöä, myöhemmin sekalaisempaa, ja lopulta kaikkein likaisimpiakin hommia. Viime vaiheessa housuja ei enää pestä, joten poisheitettäessä ne ovat jo todella kamalan näköiset ja usein monesta kohdasta rikki.

Pyrin pitämään vaatevarantoni melko suppeana, joten uutta tavaraa hankkiessani hävitän vanhaa säälimättä. En pidä tulvivista kaapeista!

• öyy... oon nyt vuoden verran käyttänyt vaalean ruskeita chinoja, joten farkkuja oon nyt vaan käyttänyt ku on pitänyt loskassa ajaa polkupyörällä. Tein nyt pienen inventaarion: omistan yhdet (1) farkut (tai ehkä kahdetkin..) :D Ja noikin sain veljeltä ku se oli tilannut itselleen liian pienet. Muut farkut, joita oli jotai 3-4 parii laitoin vasta kirpparille viime viikolla ja parit heitin roskiin, koska ne oli niin vanhat, epämuodikkaat ja rikkinäiset.

En usko että tuun nyt vähään aikaan ostamaan farkkuja sillä tykästyihin noihin ei-farkkuihin. Nyst vasta ostin harmaat (chinot?) mut se taisi olla virhe sillä noi on kaikesta muustasopivuudestaan huolimatta aika tiukat vyötäröltä...

• Anonyymi00005

10 käyttökelpoiset farkut, vanhimmat vuodelta 2017

7 x siniset

(2 x nudie, levi's, Reserved, Wrangler, jack & jones, weekday)

2 x mustat

(Zara, Weekday)

1 x harmaat

(Zara)

Jack & jonesin pöksyt on sellaisessa kunnossa, ettei enää kaupungilla viitsi käyttää eli mulla on erikseen kotihousuina kotifarkut. Tulevaisuudessa hankin seuraavaksi vaaleiden levisten pariksi nappikiinnistyksellä tumnansiniset levikset.

• Anonyymi00006

0 varkkua löytyy ne ei musta ole kivat päällä kukin tyylillään

• Anonyymi00007

Ei oo. Collegehousuja mulla vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      570
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe