Järjestelin juuri vaatekaappiani ja laskin, että sieltä löytyi yhteensä 31 farkut. Noista ajattelin heittää kuudet kierrätykseen. Suurin osa poisheitettävistä hutiostoksia, joita en ole koskaan pitänytkään. Jotenkin kuvittelin, että olisi ollut farkkuja vähemmän. Tuntuu aika paljolta tuo jäljelle jäävä 25:kin. Paljonkos täällä muilla löytyy farkkuja vaatekaapista?
Kuinka monet farkut omistatte?
8
2113
Vastaukset
- fkparpa
neljät...aivan riittävästi. En ajatellut farkkukauppaa perustaa. Ostan sitten uudet, kun tarvitsen.
- NiitäOn
n. 15, joista pari remontti hommiin.
- djfguiwpi
Neljät, joista kaksia käytän. Muita housuja on paljon enemmän, varsinkin erivärisiä puuvillahousuja,
Uusia farkkuja kuulemma ei pitäisi pestä, jotta väri ehtii kiinnittyä niihin. Sitten pesut mahdollisimman harvoin nurinpäin käännettynä. - Jeans-on
Kahdet mustat, yhdet siniset ja yhdet ruskeat. Lisäksi yhdet farkkutyyliin ommellut nahkahousut, joita joskus kutsutaan (hölmösti) nahkafarkuiksi. Kaikilla denim-farkuillani on samankaltainen kierto: alussa siistiä käyttöä, myöhemmin sekalaisempaa, ja lopulta kaikkein likaisimpiakin hommia. Viime vaiheessa housuja ei enää pestä, joten poisheitettäessä ne ovat jo todella kamalan näköiset ja usein monesta kohdasta rikki.
Pyrin pitämään vaatevarantoni melko suppeana, joten uutta tavaraa hankkiessani hävitän vanhaa säälimättä. En pidä tulvivista kaapeista! öyy... oon nyt vuoden verran käyttänyt vaalean ruskeita chinoja, joten farkkuja oon nyt vaan käyttänyt ku on pitänyt loskassa ajaa polkupyörällä. Tein nyt pienen inventaarion: omistan yhdet (1) farkut (tai ehkä kahdetkin..) :D Ja noikin sain veljeltä ku se oli tilannut itselleen liian pienet. Muut farkut, joita oli jotai 3-4 parii laitoin vasta kirpparille viime viikolla ja parit heitin roskiin, koska ne oli niin vanhat, epämuodikkaat ja rikkinäiset.
En usko että tuun nyt vähään aikaan ostamaan farkkuja sillä tykästyihin noihin ei-farkkuihin. Nyst vasta ostin harmaat (chinot?) mut se taisi olla virhe sillä noi on kaikesta muustasopivuudestaan huolimatta aika tiukat vyötäröltä...- Anonyymi00005
10 käyttökelpoiset farkut, vanhimmat vuodelta 2017
7 x siniset
(2 x nudie, levi's, Reserved, Wrangler, jack & jones, weekday)
2 x mustat
(Zara, Weekday)
1 x harmaat
(Zara)
Jack & jonesin pöksyt on sellaisessa kunnossa, ettei enää kaupungilla viitsi käyttää eli mulla on erikseen kotihousuina kotifarkut. Tulevaisuudessa hankin seuraavaksi vaaleiden levisten pariksi nappikiinnistyksellä tumnansiniset levikset. - Anonyymi00006
0 varkkua löytyy ne ei musta ole kivat päällä kukin tyylillään
- Anonyymi00007
Ei oo. Collegehousuja mulla vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719