Miksiköhän minna nosti todennäköisesti HV:ni tekemiä avauksia esille, ainakin kolmena eri versiona?
HV:ni ja Minnasmile
13
50
Vastaukset
Minnalla ja sinulla on siis sama kiinnostuksen kohde.
- Päällikköjohdosta
Olen oppinut väessä, että kouluttaja-kasvattajan on tunnettava oppilaansa holistinen kokonaisolemus jos aikoo tehdä työnsä kirurgin tarkkuudella.
On mahdotonta oppia tuntemaan kasvatuksen kohde kunnolla, ellei ole kiinnostunut. - Päällikköjohdosta
Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
Toki aina silloin kun kerkeää. - Ei_sitä_aina_kerkeä
Päällikköjohdosta kirjoitti:
Kasvattajan on työssään myös herkeämättä seurattava kasvatettavan kehittymistä. Sitä olen parhaani mukaan pyrkinyt tekemään.
Toki aina silloin kun kerkeää.Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.
- Ossin-kouluttaja
Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:
Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.
HOH HOH HOH
Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.
Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!
Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!Ei_sitä_aina_kerkeä kirjoitti:
Välillä voinut mennä pari tuntia että kapi ei ole mielessä. Joskus yöllä.
Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))
- Päällikköjohdosta
kapi_ kirjoitti:
Heh heh tuohonkin. Kai minä sentään yölläkin hänen unissaan olen;-))
Höppänä olet kun itsellesi vastailet! Ho hoo, ho hoo!
- Päällikköjohdosta
kapi_ kirjoitti:
Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.
Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!
Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään. Päällikköjohdosta kirjoitti:
Mukava kuulla, että hyväksyt minut vihdoin ja viimein tasavertaiseksi keskustelukumppaniksi, kuten viestissäsi annat ymmärtää.
Olet sentään oppinut koulutuksessani vaikka vaikealta näytti pitkään.Pystyyn_kuolleelle tuo vastaukseni on, hänelle siinä tunnustusta annan. Ja sinulle piruilevalle (ei sitä aina kerkiä) on tuo vastaukseni, jota ilmeisesti pidät vastauksena tuohon Pystyyn_kuolleelle osoittamaani viestiin.
Vaikka en ole viettänyt täällä edes murto-osaa ajasta, jonka sinä olet täällä ahkeroinut, olen kuitenkin oppinut ymmärtämään tämä ”uudistetun” (sitaatit aiheelliset) palstan tekniikan. Kovin on heikko sinun oppimiskykysikin. Ei yllätä. Ja noilla ”kyvyilläsi” (sitaatit jälleen aiheelliset) sinä ressukka luulet pystyväsi olemaan opettajani!!!!- Päällikköjohtajisto
Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.
Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.
Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus! - Ossin-rankaisija
Päällikköjohtajisto kirjoitti:
Maavoimissa jalkaväkijohtaja on aina päävastuussa. Siksi muiden aselajien edustajat alistetaan hänelle. Sinäkin HV:ni kuulut tuohon alistettavien joukkoon.
Katson em seikan vuoksi, että johtamis- ja kouluttamisvastuuni koskee myös Sinua.
Tottelevaisuus on hyvä alaisen perusominaisuus!Molopää kävi taas googlettamassa armeijan jutut, ja taas meni päin persettä.
HOH HOH HOH kapi_ kirjoitti:
Heh heh. Sinulla on sana hallussasi. Osaat sanoa totuuden lyhyesti ja tyhjentävästi! Erääseen toiseen asiaan liittyen sen juuri totesin myös tuolla omalla avauksellani.
Mikähän tuollainen Minnasmile mahtaa olla? En ole huomannut viestejä tuolla lähettäjänimellä. Koskahan tuo sekopää alkaa nähdä Sinutkin minuna?? Mutta onhan hänellä hirtehishuumoria, kun sanoo olevansa kasvattajani ja opettajani!
Tuolla omalle avaukselleni jättämässäni viestissä jälleen harmittelin asialliseen keskusteluun kykenevien häipymistä palstalta. Käythän täällä sentään vielä Sinä. Toivottavasti pääsemme kivaan sananvaihtoon piakkoin, kun varsinainen vaalitohina alkaa!Vai et tunne vielä MinnaSmileä, vaikka hän on ollut palstan vakionikeistä yksi aktiivisimmista viimeisten parin, kolmen viikon aikana. Luulenpa, että tulet häneen vielä usein törmäämään.
Minnalla on aika erikoinen tapa osallistua keskusteluihin. Hän iskee ikään kuin puun takaa kommentilla, joka ensi silmäyksellä ei näytä liittyvän lainkaan avauksen aiheeseen, mutta toisinaan kun miettii syvällisemmin ja lukee rivien välitkin, se alkaa vaikuttaa aiheeseen oikeinkin sopivalta. Minna myös mielellään nostaa ylös vanhoja ketjuja.
Miinuksena Minnassa on, että hänen kommenteissaan on paljon toistoa samaan tapaan kuin jo tuntemallasi toisella uudella palstalaisella, pakkomielleruotsi-hoosiannalla. Minna on myös keskustelijana varsin vaitelias. Ei juurikaan vastaile, kun hänelle tekee tarkentavan kysymyksen tai haluaisi muuten vain jatkokeskustella hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519