h&m

opiskelijaaaaaaaa

onko kukaan koskaa päässy h&m, jim&jill tai seppälää tai vastaavaa kauppaan kesätöihin?? pitääkö olla tutkinto suoritettu?... ja miten sinne haetaa edes töihin?
musta tuntuu että sinne on niin vaikeeta päästä... itse olen 18v...

kiitoksia

19

10726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-työntekijä

Sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt, jotta voit toimia myös kassalla. Hae ekstratyöntekijäksi, eli sellainen jota kutsutaan töihin tarpeen vaatiessa. Vihjaile että olisit valmis olemaan koko kesän ja jatkossakin iltoja ja viikonloppuja niin silloin on hyvät saumat päästä töihin. Itsekkin aloitin ekstrana ja pian olin jo vakinaistettu myyjäksi. Ja eikä mennyt kauaa kun toimin jo johtotehtävissä. HM kouluttaa työntekijänsä, oli alan koulutusta tai ei... Työtä riittää tosi paljon! Nyhjääjiä ei katsota kauaa.

• namiii

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

• maukka
        namiii kirjoitti:

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

• namiii
        maukka kirjoitti:

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

• rauha
        namiii kirjoitti:

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

• ....
        rauha kirjoitti:

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

ihme sulla on?puuttees tai jotain?tuu kertomaan mulle..

• opiskelijaaaa

kiitos vastauksesta!! :) nyt sitte vaan henkkaa ja maukkaa hakemaan töitä.:)

Hyvää Joulua sulle..:)

• rousannanaana

paljon saa palkkaa jos on h&m :llä kesätöis ?

• haluu rahaa

paljon siitä saa palkaa et menee h&m:n töihin, ihan vaan kesätöihin?

• zetzi

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

• minävaann
        zetzi kirjoitti:

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

• 3827
        minävaann kirjoitti:

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

mun kaverin veljen kaiman tyttären isoäidin puoliserkku on ollu ni silloin saa!! lisäks huutomerkit vielä lisää mun uskottavuutta!!

• afpjosik

kiitos asiallisista vastauksista -.-

• kesätyötäettimäs

ite olin tetis ruokakaupassa, ja tuli mieleen että kesätöitä voisi miettiä. H&M ja muut vaatekaupat: millaista siellä on olla töissä?
      Olen alaikäinen, eli en pääse kassalle. Jossain kuulemma ovat laitelleet hälyttimiä vaatteisiin ja vieneet tankoon..

• 320

Olin itse H&M:llä tetissä. Ite tykkäsin ainakin ihan hirmusesti ja laiteltiin juurikin hälyttimiä vaatteisiin, viedä vaatteita myyntiin, saatiin myös pari kertaa vaihtaa myymälässä järjestystä ja muuta mukavaa. Ja tosiaan H&M ei ota alle 18-vuotiaita kesä- tai muihinkaan töihin. Tettiin kyllä pääsee :)

• jjaa...

ALAIKäSET pääsee kassalle ainaki seppäläs

• Milla

alaikäset saa olla kassalla töissä, mutta esim. ruokakaupassa ne ei saa myydä tupakkaa tai alkoholia. Muuta saa kyllä.

• tarkistin tänään

16 vuotta täyttäneet saa olla kassalla töissä, ja myydä myös tupakkaa ja alkoholia kunhan on täysi-ikäinen paikalla samaan aikaan :)

• Overthinker XD

Oon nyt 13.v mut seuraavan vuon 14 ni aattelin kesätöihi jonneki vaatekauppaa/ ruokakauppaa, ni mihi ois chanssei?
      Tänä vuon en tiä et oisinx ees päässy minnekää tän ikäsen, mut en kerenny sitä paljoo ees miettii ku on olluu kaikkee muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2110
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1099
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      899
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe