h&m

opiskelijaaaaaaaa

onko kukaan koskaa päässy h&m, jim&jill tai seppälää tai vastaavaa kauppaan kesätöihin?? pitääkö olla tutkinto suoritettu?... ja miten sinne haetaa edes töihin?
musta tuntuu että sinne on niin vaikeeta päästä... itse olen 18v...

kiitoksia

19

10349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-työntekijä

      Sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt, jotta voit toimia myös kassalla. Hae ekstratyöntekijäksi, eli sellainen jota kutsutaan töihin tarpeen vaatiessa. Vihjaile että olisit valmis olemaan koko kesän ja jatkossakin iltoja ja viikonloppuja niin silloin on hyvät saumat päästä töihin. Itsekkin aloitin ekstrana ja pian olin jo vakinaistettu myyjäksi. Ja eikä mennyt kauaa kun toimin jo johtotehtävissä. HM kouluttaa työntekijänsä, oli alan koulutusta tai ei... Työtä riittää tosi paljon! Nyhjääjiä ei katsota kauaa.

      • namiii

        Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.


      • maukka
        namiii kirjoitti:

        Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

        niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!


      • namiii
        maukka kirjoitti:

        niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

        että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..


      • rauha
        namiii kirjoitti:

        että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

        siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?


      • ....
        rauha kirjoitti:

        siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

        ihme sulla on?puuttees tai jotain?tuu kertomaan mulle..


      • opiskelijaaaa

        kiitos vastauksesta!! :) nyt sitte vaan henkkaa ja maukkaa hakemaan töitä.:)

        Hyvää Joulua sulle..:)


      • rousannanaana

        paljon saa palkkaa jos on h&m :llä kesätöis ?


    • haluu rahaa

      paljon siitä saa palkaa et menee h&m:n töihin, ihan vaan kesätöihin?

      • zetzi

        ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!


      • minävaann
        zetzi kirjoitti:

        ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

        SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!


      • 3827
        minävaann kirjoitti:

        SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

        mun kaverin veljen kaiman tyttären isoäidin puoliserkku on ollu ni silloin saa!! lisäks huutomerkit vielä lisää mun uskottavuutta!!


    • afpjosik

      kiitos asiallisista vastauksista -.-

    • kesätyötäettimäs

      ite olin tetis ruokakaupassa, ja tuli mieleen että kesätöitä voisi miettiä. H&M ja muut vaatekaupat: millaista siellä on olla töissä?
      Olen alaikäinen, eli en pääse kassalle. Jossain kuulemma ovat laitelleet hälyttimiä vaatteisiin ja vieneet tankoon..

    • 320

      Olin itse H&M:llä tetissä. Ite tykkäsin ainakin ihan hirmusesti ja laiteltiin juurikin hälyttimiä vaatteisiin, viedä vaatteita myyntiin, saatiin myös pari kertaa vaihtaa myymälässä järjestystä ja muuta mukavaa. Ja tosiaan H&M ei ota alle 18-vuotiaita kesä- tai muihinkaan töihin. Tettiin kyllä pääsee :)

    • jjaa...

      ALAIKäSET pääsee kassalle ainaki seppäläs

    • Milla

      alaikäset saa olla kassalla töissä, mutta esim. ruokakaupassa ne ei saa myydä tupakkaa tai alkoholia. Muuta saa kyllä.

      • tarkistin tänään

        16 vuotta täyttäneet saa olla kassalla töissä, ja myydä myös tupakkaa ja alkoholia kunhan on täysi-ikäinen paikalla samaan aikaan :)


    • Overthinker XD

      Oon nyt 13.v mut seuraavan vuon 14 ni aattelin kesätöihi jonneki vaatekauppaa/ ruokakauppaa, ni mihi ois chanssei?
      Tänä vuon en tiä et oisinx ees päässy minnekää tän ikäsen, mut en kerenny sitä paljoo ees miettii ku on olluu kaikkee muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe