h&m

opiskelijaaaaaaaa

onko kukaan koskaa päässy h&m, jim&jill tai seppälää tai vastaavaa kauppaan kesätöihin?? pitääkö olla tutkinto suoritettu?... ja miten sinne haetaa edes töihin?
musta tuntuu että sinne on niin vaikeeta päästä... itse olen 18v...

kiitoksia

19

10526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-työntekijä

Sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt, jotta voit toimia myös kassalla. Hae ekstratyöntekijäksi, eli sellainen jota kutsutaan töihin tarpeen vaatiessa. Vihjaile että olisit valmis olemaan koko kesän ja jatkossakin iltoja ja viikonloppuja niin silloin on hyvät saumat päästä töihin. Itsekkin aloitin ekstrana ja pian olin jo vakinaistettu myyjäksi. Ja eikä mennyt kauaa kun toimin jo johtotehtävissä. HM kouluttaa työntekijänsä, oli alan koulutusta tai ei... Työtä riittää tosi paljon! Nyhjääjiä ei katsota kauaa.

• namiii

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

• maukka
        namiii kirjoitti:

Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

• namiii
        maukka kirjoitti:

niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

• rauha
        namiii kirjoitti:

että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

• ....
        rauha kirjoitti:

siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?

ihme sulla on?puuttees tai jotain?tuu kertomaan mulle..

• opiskelijaaaa

kiitos vastauksesta!! :) nyt sitte vaan henkkaa ja maukkaa hakemaan töitä.:)

Hyvää Joulua sulle..:)

• rousannanaana

paljon saa palkkaa jos on h&m :llä kesätöis ?

• haluu rahaa

paljon siitä saa palkaa et menee h&m:n töihin, ihan vaan kesätöihin?

• zetzi

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

• minävaann
        zetzi kirjoitti:

ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

• 3827
        minävaann kirjoitti:

SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!

mun kaverin veljen kaiman tyttären isoäidin puoliserkku on ollu ni silloin saa!! lisäks huutomerkit vielä lisää mun uskottavuutta!!

• afpjosik

kiitos asiallisista vastauksista -.-

• kesätyötäettimäs

ite olin tetis ruokakaupassa, ja tuli mieleen että kesätöitä voisi miettiä. H&M ja muut vaatekaupat: millaista siellä on olla töissä?
      Olen alaikäinen, eli en pääse kassalle. Jossain kuulemma ovat laitelleet hälyttimiä vaatteisiin ja vieneet tankoon..

• 320

Olin itse H&M:llä tetissä. Ite tykkäsin ainakin ihan hirmusesti ja laiteltiin juurikin hälyttimiä vaatteisiin, viedä vaatteita myyntiin, saatiin myös pari kertaa vaihtaa myymälässä järjestystä ja muuta mukavaa. Ja tosiaan H&M ei ota alle 18-vuotiaita kesä- tai muihinkaan töihin. Tettiin kyllä pääsee :)

• jjaa...

ALAIKäSET pääsee kassalle ainaki seppäläs

• Milla

alaikäset saa olla kassalla töissä, mutta esim. ruokakaupassa ne ei saa myydä tupakkaa tai alkoholia. Muuta saa kyllä.

• tarkistin tänään

16 vuotta täyttäneet saa olla kassalla töissä, ja myydä myös tupakkaa ja alkoholia kunhan on täysi-ikäinen paikalla samaan aikaan :)

• Overthinker XD

Oon nyt 13.v mut seuraavan vuon 14 ni aattelin kesätöihi jonneki vaatekauppaa/ ruokakauppaa, ni mihi ois chanssei?
      Tänä vuon en tiä et oisinx ees päässy minnekää tän ikäsen, mut en kerenny sitä paljoo ees miettii ku on olluu kaikkee muuta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe