onko kukaan koskaa päässy h&m, jim&jill tai seppälää tai vastaavaa kauppaan kesätöihin?? pitääkö olla tutkinto suoritettu?... ja miten sinne haetaa edes töihin?
musta tuntuu että sinne on niin vaikeeta päästä... itse olen 18v...
kiitoksia
h&m
19
10526
Vastaukset
- ex-työntekijä
Sinun on oltava 18-vuotta täyttänyt, jotta voit toimia myös kassalla. Hae ekstratyöntekijäksi, eli sellainen jota kutsutaan töihin tarpeen vaatiessa. Vihjaile että olisit valmis olemaan koko kesän ja jatkossakin iltoja ja viikonloppuja niin silloin on hyvät saumat päästä töihin. Itsekkin aloitin ekstrana ja pian olin jo vakinaistettu myyjäksi. Ja eikä mennyt kauaa kun toimin jo johtotehtävissä. HM kouluttaa työntekijänsä, oli alan koulutusta tai ei... Työtä riittää tosi paljon! Nyhjääjiä ei katsota kauaa.
- namiii
Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.
- maukka
namiii kirjoitti:
Ei kassan tarvii olla 18-vuotta!!Olen itse 17 ja olen ollu kohta 2 vuotta kassalla. Ja tiedän monta,jotka ovat alaikäisiä ja kassalla töissä!!myös vaatekaupassa,ei pelkästään elintarvikekaupoissa.
niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!
- namiii
maukka kirjoitti:
niin siis tässähän ei ollut kyse mistä tahansa RUOKAkaupasta tai edes vaatekaupasta..vaan juuri henkkamaukasta! älä sekaannu asioihin, joista et tiedä mitään!
että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..
- rauha
namiii kirjoitti:
että se olisi ruokakauppa...tai edes vaatekauppa..
siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?
- ....
rauha kirjoitti:
siis mitä?? että sanoitko, että henkkamaukka olisi ruokakauppa tai vaatekauppa? et. mitä sitten?
ihme sulla on?puuttees tai jotain?tuu kertomaan mulle..
- opiskelijaaaa
kiitos vastauksesta!! :) nyt sitte vaan henkkaa ja maukkaa hakemaan töitä.:)
Hyvää Joulua sulle..:) - rousannanaana
paljon saa palkkaa jos on h&m :llä kesätöis ?
- haluu rahaa
paljon siitä saa palkaa et menee h&m:n töihin, ihan vaan kesätöihin?
- zetzi
ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!
- minävaann
zetzi kirjoitti:
ei ruokakaupas saa kyllä olla kassalla jos on alle 18!
SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!
- 3827
minävaann kirjoitti:
SAA olla!! mun kavereita on ollu monia alle 18 vuotiaita ihan isoissa ja pienis ruokakaupoissa kassalla!!
mun kaverin veljen kaiman tyttären isoäidin puoliserkku on ollu ni silloin saa!! lisäks huutomerkit vielä lisää mun uskottavuutta!!
- afpjosik
kiitos asiallisista vastauksista -.-
- kesätyötäettimäs
ite olin tetis ruokakaupassa, ja tuli mieleen että kesätöitä voisi miettiä. H&M ja muut vaatekaupat: millaista siellä on olla töissä?
Olen alaikäinen, eli en pääse kassalle. Jossain kuulemma ovat laitelleet hälyttimiä vaatteisiin ja vieneet tankoon.. - 320
Olin itse H&M:llä tetissä. Ite tykkäsin ainakin ihan hirmusesti ja laiteltiin juurikin hälyttimiä vaatteisiin, viedä vaatteita myyntiin, saatiin myös pari kertaa vaihtaa myymälässä järjestystä ja muuta mukavaa. Ja tosiaan H&M ei ota alle 18-vuotiaita kesä- tai muihinkaan töihin. Tettiin kyllä pääsee :)
- jjaa...
ALAIKäSET pääsee kassalle ainaki seppäläs
- Milla
alaikäset saa olla kassalla töissä, mutta esim. ruokakaupassa ne ei saa myydä tupakkaa tai alkoholia. Muuta saa kyllä.
- tarkistin tänään
16 vuotta täyttäneet saa olla kassalla töissä, ja myydä myös tupakkaa ja alkoholia kunhan on täysi-ikäinen paikalla samaan aikaan :)
- Overthinker XD
Oon nyt 13.v mut seuraavan vuon 14 ni aattelin kesätöihi jonneki vaatekauppaa/ ruokakauppaa, ni mihi ois chanssei?
Tänä vuon en tiä et oisinx ees päässy minnekää tän ikäsen, mut en kerenny sitä paljoo ees miettii ku on olluu kaikkee muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391