Naisten vaatimukset ovat nykysin aivan liian kovat

järkeäyläpäähän

Vaaditaan sitä sun tätä ja tuota, siksi komeat miehet pittäis antaa enemmän pakkeja naisille, että naisten vaatimukset muuttuisivat ja alkaisivat ajattelemaan vähän näit asioita paremmin.

50

1479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on.näppylät

      Ja mitä enemmän naisten vaatimukset kasvaa niin sitä enemmän miehet sortuu itseään alempitasoisiin naisiin. Surullinen noidankehä syntyy tästä.

      • Ja tasoero parisuhteissa miesten ja naisten välillä vaan naisten nirsoilun myötä kasvaa suuremmaksi. Tämän seurauksena yhä useampi mies jää ilman naista, koska ei kelpaa kenellekään naiselle. Tietysti vastaavasti naisia jää yhä enemmän sinkuiksi koska "tarpeeksi hyvää miestä ei löyty ja silloin on parempi olla yksin". Ja kun sen tarpeeksi hyvän kriteerit naisilla vaan kovenevat suhteessa siihen mitä itse olevat niin näin käy. Ollaan yksin sitten. Sujuu elämä ihan hyvin näinkin.


    • hrsrthsrhshwfwe12

      Varmaan ne on aina ollut samat. Naisilla oli vaan ihan älyttömästi miettimis aikaa, ensimmäisestä tapaamisesta ja kosinnasta, itse parisuhteeseen tai sata vuotta sitten naimisiin menoon.

      Nykyään naisilla on niin helvetisti vaihtoehtoja, että ne voivat loputtomasti selata tinderiä, mennä esille jonnekkin baariin tai yökerhoon ja odottaa kosijoita. Tietysti usealla tulee sitten päätepiste tähän, kun he rupsahtavat. Sitten syyttelevät miehiä ja väittävät suureen ääneen, etteivät tarvitse miestä tms. Tästä ilmiöstä hyvänä esimerkkinä ylen ohjelma "parittomat"

      • tytytyhyhy

        Parittomat oli kyllä hyvä osoitus naisten kohtuuttomista vaatimuksista, sarjan naisilla ei olisi pitänyt olla mitään vaatimuksia, niin vaatimattoman näköisiä olivat kaikki.
        Naiset itse eivät tunnu tajuavan että menekki=ulkonäkö eikä joku korkea koulutus auta yhtään. Ne korkeasti koulutetut miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen eikä koulutettua naista.


      • vammaasdasjasjasdk
        tytytyhyhy kirjoitti:

        Parittomat oli kyllä hyvä osoitus naisten kohtuuttomista vaatimuksista, sarjan naisilla ei olisi pitänyt olla mitään vaatimuksia, niin vaatimattoman näköisiä olivat kaikki.
        Naiset itse eivät tunnu tajuavan että menekki=ulkonäkö eikä joku korkea koulutus auta yhtään. Ne korkeasti koulutetut miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen eikä koulutettua naista.

        Varsinkin kun se koulutus kyseisillä henkilöillä ei ollut mitään tajuamista asioista. Vaan he istuivat näiden "korkeakoulutus" kunniamerkkiensä päällä sellainen hapan virastotäti ilme päällä, rääkyen että "nyt on koulutus" "missä on mun mies"...

        Kertoohan tuokin jo paljon koulutuksesta, kun yliopistoissa opettajakunta on miehiä ja opiskelijat naisia. Olen tämän omakohtaisestikkin nähnyt että naiset ovat helvetin epäkiinnostuneita siitä asioiden todellisesta laidasta tieteiden kohdalla. Lopulta ne kyhäilevät jonkun minkä tahansa kokonaisuuden kasaan opinnoistaan graduksi ja tyytyväisinä häipyvät papereidensa kanssa yliopistolta. Sitten luulevat kai olevansa jotain kun heillä on "korkeakoulutus". Ihmekkös monet naiset hakeutuvatkin kulttuurialoille tai tekevät jonkun todella köykäisen tason epätieteellisen pläjäyksen humanistisesta tai valtiotieteellisestä.

        Naisia ei kiinnosta minkään asian haltuun ottaminen tai sille jotenkin omistautuminen. He haluavat olla jotenkin sex and the city tyyliin "korkeakoulutettuja" kertoo jotain tästä testosteronin puutteesta. Heillä ei ole vaan draivia. Parempi että palaisivat niiden asioiden pariin jotka osaavat, hoivaamisen ja ylläpitämisen. Heille löytyy kunniallinen paikka sieltä. Feminismi ei ole koskaan nähnyt sukupuolten biologisia eroja. Ja tämä paska ajatellumalli on nyt vielä onnistunut istuttamaan tämän vammaisen ideologiansa tälläisten naistenlehti tasoisten pintaliitäjien päähän. Nyt näitä "korkeakoulutettuja" "itsenäisiä" idiootteja sikiää joka paikasta, luulevat vielä olevansa jotain papereidensa kanssa. Sitä asemaa yhteiskunnassa että on vakavasti otettava toimija ja ymmärtää asioista syvällisesti kun ei voi vaan ostaa jollain maisterin papereilla.


      • mustarotta

        Toisessa ketjussa valitetaan kun naiset esittävät miehen mieliksi tyhmää ja täällä kerrotaan, että se on se ja sama mitä nainen älyllään tekee, työntäköön vaikka hanuriinsa, kouluttautuminen on turhaa, kauneus on tärkeintä. Äijät eivät vain osaa olla tyytyväisiä, vaikka nainen tekisi mitä.


      • dafaffa
        mustarotta kirjoitti:

        Toisessa ketjussa valitetaan kun naiset esittävät miehen mieliksi tyhmää ja täällä kerrotaan, että se on se ja sama mitä nainen älyllään tekee, työntäköön vaikka hanuriinsa, kouluttautuminen on turhaa, kauneus on tärkeintä. Äijät eivät vain osaa olla tyytyväisiä, vaikka nainen tekisi mitä.

        No en nyt niinkään sanonut. Sanoin että he luulevat että koulutus=älykkyys.

        Ja muutenkin mulla on ihan sama paljo naisilla on kapasiteettia päntätä jotain juttuja. Jos he päästelevät suustaan jotain juttuja tyyliin "sukupuolia ei ole, kaikki on konstruktiota" "mun mielestä tää taiteilija pohdiskelee pla pla..."

        Jos sitä vammasta lauma identitteettiä ei ole ongittu MeNaisista ja rakennella jotain pesää miehensä rahoilla. Se on sitten ongittu ylioppilaslehdestä ja muista populistista anarkisti sekoiluista.


      • mustarotta

        Se on sääli, jos miehiä ei lainkaan kiinnosta kuinka paljon naisesta löytyy kapasiteettia. Se rinta- ja pyllyosasto kun tuppaa ajan mittaan vähän repsahtamaan, joten jotain muutakin täytyy olla, joka saa parin viihtymään yhdessä.
        Aika vähättelevää väittää, että naisilla on jokin peruslaumaidentiteetti. Jokaisella meistä on useitakin identiteettejä riippuen siitä, millaisia rooleja meillä on elämässä ja millaisiin yhteisöihin kuulumme.


      • faktat_kehiin
        vammaasdasjasjasdk kirjoitti:

        Varsinkin kun se koulutus kyseisillä henkilöillä ei ollut mitään tajuamista asioista. Vaan he istuivat näiden "korkeakoulutus" kunniamerkkiensä päällä sellainen hapan virastotäti ilme päällä, rääkyen että "nyt on koulutus" "missä on mun mies"...

        Kertoohan tuokin jo paljon koulutuksesta, kun yliopistoissa opettajakunta on miehiä ja opiskelijat naisia. Olen tämän omakohtaisestikkin nähnyt että naiset ovat helvetin epäkiinnostuneita siitä asioiden todellisesta laidasta tieteiden kohdalla. Lopulta ne kyhäilevät jonkun minkä tahansa kokonaisuuden kasaan opinnoistaan graduksi ja tyytyväisinä häipyvät papereidensa kanssa yliopistolta. Sitten luulevat kai olevansa jotain kun heillä on "korkeakoulutus". Ihmekkös monet naiset hakeutuvatkin kulttuurialoille tai tekevät jonkun todella köykäisen tason epätieteellisen pläjäyksen humanistisesta tai valtiotieteellisestä.

        Naisia ei kiinnosta minkään asian haltuun ottaminen tai sille jotenkin omistautuminen. He haluavat olla jotenkin sex and the city tyyliin "korkeakoulutettuja" kertoo jotain tästä testosteronin puutteesta. Heillä ei ole vaan draivia. Parempi että palaisivat niiden asioiden pariin jotka osaavat, hoivaamisen ja ylläpitämisen. Heille löytyy kunniallinen paikka sieltä. Feminismi ei ole koskaan nähnyt sukupuolten biologisia eroja. Ja tämä paska ajatellumalli on nyt vielä onnistunut istuttamaan tämän vammaisen ideologiansa tälläisten naistenlehti tasoisten pintaliitäjien päähän. Nyt näitä "korkeakoulutettuja" "itsenäisiä" idiootteja sikiää joka paikasta, luulevat vielä olevansa jotain papereidensa kanssa. Sitä asemaa yhteiskunnassa että on vakavasti otettava toimija ja ymmärtää asioista syvällisesti kun ei voi vaan ostaa jollain maisterin papereilla.

        Hyvin kiteytetty! Itse olen jo pitkään sanonutet että naiset suorittavat useimmiten helppoja akateemisia tutkintoja jotka kuulostavat joltain harrastukselta enemmän ja miehet sitten kovien alojen vaikeita tutkintoja. Sitten feministit huutavat kun koulutetut naiset eivät tienaa yhtä paljoa kuin miehet. Ja missä on naisten perustamat korkean teknologian yritykset?! Ne huutavat poissaoloaan.


      • asdasdadggegergeg
        mustarotta kirjoitti:

        Se on sääli, jos miehiä ei lainkaan kiinnosta kuinka paljon naisesta löytyy kapasiteettia. Se rinta- ja pyllyosasto kun tuppaa ajan mittaan vähän repsahtamaan, joten jotain muutakin täytyy olla, joka saa parin viihtymään yhdessä.
        Aika vähättelevää väittää, että naisilla on jokin peruslaumaidentiteetti. Jokaisella meistä on useitakin identiteettejä riippuen siitä, millaisia rooleja meillä on elämässä ja millaisiin yhteisöihin kuulumme.

        """Jokaisella meistä on useitakin identiteettejä riippuen siitä, millaisia rooleja meillä on elämässä ja millaisiin yhteisöihin kuulumme."""

        Olipas paska latteus. Myöntäkää pois naiset ovat asteen vaan vesiperäisempi versio miehistä, kun ajatellaan elämänsä haltuun ottoa ja asioiden tosissaan tekemistä. Se ei ole sattuma, että kaikissa urheilulajeissa miehet treenaa kovemmin, musiikkia tehdessä miehet on ne jotka säveltää, tuottaa ja soittaa yms. Puhumattakaan ihan tavallisesta työelämästä, syystäkin naiset jää jalkoihin.

        Olkaa sitten hyviä siinä missä voitte olla, hoivatkaa, olkaa kauniita yms. Älkää kirkuko että teidät pitää ottaa tosissaan, kun ette ota itseännekään tosissaan. Toisaalta ette ikinä mene siihen asioiden syvimpään olemukseen ja katsoa itseänne ja koko maailma silmiin, niin ette edes tiedä että, ette ota itseänni tosissaan.

        Ihmekkös kun niin monet miehet usein huomaavat tulleensa umpikujaan ja tappavat itsensä. Ehkä parempi niin. Samurai joko taistelee kuolemaan asti tai huomaa tappionsa ja tekee julkisen itsemurhan. Se on oikeaa jaloa käytöstä.

        Naisten itsemurha yritykset ovat jotain hätähuutoja siitä että heistä pitää välittää. Miehet tietävät ihmisen eläimellisen itsekkään pohjimmaisen käyttäytymisen ja toimivat sen kanssa. Tietysti on aina hyvä olla jalo ja kunnioitaa edes muutamia arvoja.


      • nössöt

        Miehet tappavat itsensä ja naiset kestävät koko matkan. Aika selvää ketkä ovat heikkoja.


      • afsasfasf
        nössöt kirjoitti:

        Miehet tappavat itsensä ja naiset kestävät koko matkan. Aika selvää ketkä ovat heikkoja.

        Jos mut olisi saarrettu jossakin väkivaltaisessa tilanteessa ottaisin miekan käteen ja taistelisin viimeiseen hengen vetoon. Se on jaloa. Eikä joku passiivinen nyhräys.

        Naisilla ei ole kunnian ja oikeudenmukaisuuden käsitystä. Joskus on jalompaa lähteä oman käden kautta, kuin nysvätä vailla tarkoitusta loppu ikänsä


      • niin.se.vaan.on

        Nimenomaan. Itsemurhakaan ei onnistu nössöiltä.


      • asdasdadggegergeg kirjoitti:

        """Jokaisella meistä on useitakin identiteettejä riippuen siitä, millaisia rooleja meillä on elämässä ja millaisiin yhteisöihin kuulumme."""

        Olipas paska latteus. Myöntäkää pois naiset ovat asteen vaan vesiperäisempi versio miehistä, kun ajatellaan elämänsä haltuun ottoa ja asioiden tosissaan tekemistä. Se ei ole sattuma, että kaikissa urheilulajeissa miehet treenaa kovemmin, musiikkia tehdessä miehet on ne jotka säveltää, tuottaa ja soittaa yms. Puhumattakaan ihan tavallisesta työelämästä, syystäkin naiset jää jalkoihin.

        Olkaa sitten hyviä siinä missä voitte olla, hoivatkaa, olkaa kauniita yms. Älkää kirkuko että teidät pitää ottaa tosissaan, kun ette ota itseännekään tosissaan. Toisaalta ette ikinä mene siihen asioiden syvimpään olemukseen ja katsoa itseänne ja koko maailma silmiin, niin ette edes tiedä että, ette ota itseänni tosissaan.

        Ihmekkös kun niin monet miehet usein huomaavat tulleensa umpikujaan ja tappavat itsensä. Ehkä parempi niin. Samurai joko taistelee kuolemaan asti tai huomaa tappionsa ja tekee julkisen itsemurhan. Se on oikeaa jaloa käytöstä.

        Naisten itsemurha yritykset ovat jotain hätähuutoja siitä että heistä pitää välittää. Miehet tietävät ihmisen eläimellisen itsekkään pohjimmaisen käyttäytymisen ja toimivat sen kanssa. Tietysti on aina hyvä olla jalo ja kunnioitaa edes muutamia arvoja.

        Yksilöerot molempien sukupuolten sisällä ovat niin suuret, että on turha yleistää pelkän sukupuolen perusteella. Onhan niitä naispuolisia uraohjuksia ja huippututkijoita, ja sitten on miehiä (kuten minä), joita ei juurikaan nappaa yrittää tosissaan mitään.


      • 12323131241412
        outsider1 kirjoitti:

        Yksilöerot molempien sukupuolten sisällä ovat niin suuret, että on turha yleistää pelkän sukupuolen perusteella. Onhan niitä naispuolisia uraohjuksia ja huippututkijoita, ja sitten on miehiä (kuten minä), joita ei juurikaan nappaa yrittää tosissaan mitään.

        Niin niitä huipputapauksia löytyy naisista se 4%. 95% onkin sitten miehiä. Loput yksi prosentti on jotain kovari lesbaadiolaisia. Jotka hytisevät nyrkkeilysäkkien edessä


      • Tervemenoa
        niin.se.vaan.on kirjoitti:

        Nimenomaan. Itsemurhakaan ei onnistu nössöiltä.

        Olisi parempi että sinunkaltaiset ihmiset kuolisivat pois.


      • Anonyymi
        nössöt kirjoitti:

        Miehet tappavat itsensä ja naiset kestävät koko matkan. Aika selvää ketkä ovat heikkoja.

        Vain koska naiset pääsevät elämästä paljon helpommalla kuin miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain koska naiset pääsevät elämästä paljon helpommalla kuin miehet

        No mikä siitä miesparkojen elämästä nyt sitten niin mahdottoman vaikeaa oikein tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siitä miesparkojen elämästä nyt sitten niin mahdottoman vaikeaa oikein tekee?

        Seksin puute?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä siitä miesparkojen elämästä nyt sitten niin mahdottoman vaikeaa oikein tekee?

        Miesten demonisointi naisparkojen pahan mielen aiheuttajiksi. "yhyy mikään ei ole koskaan naisten vika!"


    • TietäkääSe

      Näin maailman lopun alla ei ihmisten enää kuulukkan pariutua!

      • Ehkä kuitenkin pariutua voi mutta lisääntyminen on tyhmää, jos maailmanloppu on tiedossa. Minulle on ihan sama mitä tälle mailmalle tapahtuu sen jälkeen kun olen kuollut. Voi kuulostaa itsekkäältä, mutta mitä sitten. Ovathan naisetkin itsekkäitä kun en kelpaa parisuhteeseen. Ja kun en kelpaa parisuhteeseen, niin ei minulla ole eikä tule olemaankaan lapsia. Miksi siis olisin yhtään kiinnostunut minkälaiseen maailmaan naisten ja toisten miesten lapset syntyvät. Sama asenne pätee sotaan. Jokainen naisille kelpaamaton mies voi miettiä motivaatiotaan lähteä sotaan kuolemaan ja puolustamaan viholliselta näitä nirsoilevia naisia ja toisten miesten lapsia.

        Jos mies on naisten silmissä arvoton atm, niin ihan turha on odottaa että atm olisi heille missään kiitollisuudenvelassa tekisi heidän hyväkseen yhtään mitään. Siksi ymmärrän hyvin sinkkumiehiä, jotka tarkoituksella jättäytyvät työttömiksi, koska eivät tahdo verojen kautta elättää perheellisiä, yksinhuoltajia, toisten lapsia, yms.


      • Äidinmaa
        super-atm kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin pariutua voi mutta lisääntyminen on tyhmää, jos maailmanloppu on tiedossa. Minulle on ihan sama mitä tälle mailmalle tapahtuu sen jälkeen kun olen kuollut. Voi kuulostaa itsekkäältä, mutta mitä sitten. Ovathan naisetkin itsekkäitä kun en kelpaa parisuhteeseen. Ja kun en kelpaa parisuhteeseen, niin ei minulla ole eikä tule olemaankaan lapsia. Miksi siis olisin yhtään kiinnostunut minkälaiseen maailmaan naisten ja toisten miesten lapset syntyvät. Sama asenne pätee sotaan. Jokainen naisille kelpaamaton mies voi miettiä motivaatiotaan lähteä sotaan kuolemaan ja puolustamaan viholliselta näitä nirsoilevia naisia ja toisten miesten lapsia.

        Jos mies on naisten silmissä arvoton atm, niin ihan turha on odottaa että atm olisi heille missään kiitollisuudenvelassa tekisi heidän hyväkseen yhtään mitään. Siksi ymmärrän hyvin sinkkumiehiä, jotka tarkoituksella jättäytyvät työttömiksi, koska eivät tahdo verojen kautta elättää perheellisiä, yksinhuoltajia, toisten lapsia, yms.

        Aivan. Minulle onkin ihan sama vaikka olisin ensi vuonna tähänaikaan venäläinen. En omista maata, ei ole perhettä, ei ole mitään mitä puolustaa. Sama kenelle ne verot maksaa, kun maksettava on ja oltava aisuri niitten muodossa kaikenmaailman kuramunan äpärille.


      • Näin.minä.sen.näen

        Näinhän se on. Ei sodassa mitään "isänmaata" tms puolusteta, vaan sätkytellään meitä terrorisoivien roistojen narujen jatkona. Kaikenlaiset puheet isänmaasta, demokratiasta ja ihmisoikeuksista ovat syvältä ja poikettain. Vain valtaeliittimme yhä suurempi valta ja raha kaiken takana on. Siksipä ei minua kiinnosta pätkääkään tehdä näille roistoille lisää sätkynukkeja orjiksi.


    • Kohtalonkoettelema

      Tuo on ainoastaan hyvä asia. Eihän tästä muutoin tule mitään. Naista ei saa helpolla. Menettää helpolla. Yksi virhe riittää. Se on kerrasta poikki sanoi suoraan sen. Älä ihmeessä totta tosiaan. Viinan syytä oli. Kahta ei voi pidellä yhtä aikaa, sen karvaasti sain kokea.

    • pitkäurheilevanainen

      Niin no.. Aina puhutaan siitä, että naisilla on niin kovat vaatimukset. Harvoinpa vaan nämä keskinkertaiset miehet jotka tästä asiasta valittavat yrittävät oikeasti oman tasoisia naisia. Itseäni inhottaa saada ulkona ollessa nartun maine sen takia, että itsestään huolta pitämättömät miehet saavat minulta pakit. Täytyy nimittäin sanoa, että jos itse näen sen vaivan että harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti ollakseni terve ja näyttääkseni hyvältä, niin silloin ei kaljamahaiset itseäni 15-vuotta vanhemman miehet kiinnosta. Ja miksi näidenkin täytyy lähestyä aina niin jäätävässä humalassa.. Niin ja se takapuolen käpälöinti tanssilattialla ei myöskään toimi..
      Eli siis, tarkoitan seuraavaa: miehet haluavat sen hyvännäköisen naisen vaikka itse olisivat löysiä ja pukeutuisivat miten sattuu. Sitten kun nämä naiset eivät kumma kyllä syty heidän lähestymis yrityksistä, niin he ovat automaattisesti nirsoja ja narttuja.

      • Anonyymi

        On siellä baarissa myös paljon meitä ihan tavallisia miehiä jotka odottelevat oman tasoisten naisten lähestymisiä ja ottaisivat ne ilolla vastaan. Niitä ei vaan tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä baarissa myös paljon meitä ihan tavallisia miehiä jotka odottelevat oman tasoisten naisten lähestymisiä ja ottaisivat ne ilolla vastaan. Niitä ei vaan tapahdu.

        Niinhän siinä käy varmaan jos vaan kädet ristissä laupiaana odottelee naisen löhestymistä. Eiköhän sitä pitäisi olla hieman aktiiivsempi molemmin puolin? Osoittaa että olet edes elossa sentään?
        Toinen asia jota olen ajatellut on se, että miksi vaaditaan ja edellytetään että naiset alentaisivat vaatimuksiaan ja tyytyisivät vähempään. Miksi naisen pitää luopua omista toiveistaan ja kriteereistään jotta teille ei tulisi paha mieli? Miksi naisen pitäisi uhrautua ja sitä pidetään normaalina että niin tekisivät? Uhrautuisitko itse jos asia käännettäisiin toisin päin, ottaisit naisen joka ei miellytä? Vain säälistä?
        Miksi miehen pitäisi saada se mitä he haluavat, siis nainen joka ei heitä halua? Miehen tarve ja tahto menee edelle, miksi? Olisiko se hyvä ja onnellinen parisuhde? Vai onko miehen tavoite vain saada yhden illan patja aina kun sattuvat sitä haluamaan? Niin uskon sen olevan.
        Itse en ole parisuhteessa enkä sellaista hae enkä halua. Se kortti on jo katsottu ja huonoksi havaittu. Mutta jos olisin miestä etsimässä niin takuulla en huolisi muuta kuin hänet joka minua miellyttäisi ja johon tuntisin vetoa! Jos sellaista en löytäisi mikään korvike ei kelpaisi. Eihän siinä olisi mitään järkeä! En pystyisi sellaiseen suhteeseen kirveelläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän siinä käy varmaan jos vaan kädet ristissä laupiaana odottelee naisen löhestymistä. Eiköhän sitä pitäisi olla hieman aktiiivsempi molemmin puolin? Osoittaa että olet edes elossa sentään?
        Toinen asia jota olen ajatellut on se, että miksi vaaditaan ja edellytetään että naiset alentaisivat vaatimuksiaan ja tyytyisivät vähempään. Miksi naisen pitää luopua omista toiveistaan ja kriteereistään jotta teille ei tulisi paha mieli? Miksi naisen pitäisi uhrautua ja sitä pidetään normaalina että niin tekisivät? Uhrautuisitko itse jos asia käännettäisiin toisin päin, ottaisit naisen joka ei miellytä? Vain säälistä?
        Miksi miehen pitäisi saada se mitä he haluavat, siis nainen joka ei heitä halua? Miehen tarve ja tahto menee edelle, miksi? Olisiko se hyvä ja onnellinen parisuhde? Vai onko miehen tavoite vain saada yhden illan patja aina kun sattuvat sitä haluamaan? Niin uskon sen olevan.
        Itse en ole parisuhteessa enkä sellaista hae enkä halua. Se kortti on jo katsottu ja huonoksi havaittu. Mutta jos olisin miestä etsimässä niin takuulla en huolisi muuta kuin hänet joka minua miellyttäisi ja johon tuntisin vetoa! Jos sellaista en löytäisi mikään korvike ei kelpaisi. Eihän siinä olisi mitään järkeä! En pystyisi sellaiseen suhteeseen kirveelläkään.

        Eiköhän se aktiivisuus ole sellainen asia että vaikka monista asioista voi miehiä syyttää niin siinä asiassa naiset ovat heikompi lenkki. Kyllä minusta useimpien pitää hieman alentaa vaatimuksiaan, ellei satu olemaan ihan huippuluokan yksilö jota kaikki tavoittelevat. Ainakin minä joudun miehenä alentamaan vaatimuksiani jos haluan edes joskus saada naisseuraa ja mieluummin tingin ulkonäöstä. Luulisin että aika monella naisellakin olisi tinkimisen tarvetta koska harvemmin elämässä ihan kaikkea haluamaansa kuitenkaan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se aktiivisuus ole sellainen asia että vaikka monista asioista voi miehiä syyttää niin siinä asiassa naiset ovat heikompi lenkki. Kyllä minusta useimpien pitää hieman alentaa vaatimuksiaan, ellei satu olemaan ihan huippuluokan yksilö jota kaikki tavoittelevat. Ainakin minä joudun miehenä alentamaan vaatimuksiani jos haluan edes joskus saada naisseuraa ja mieluummin tingin ulkonäöstä. Luulisin että aika monella naisellakin olisi tinkimisen tarvetta koska harvemmin elämässä ihan kaikkea haluamaansa kuitenkaan saa.

        Pitääkö sitten saadakaan kaiken haluamansa? Onni löytyy siitä että pystyy luopumaan ja hyväksyy että kaikkea ei saa.
        Jos tarve vaatii on sitten ilman sitä kunnollista ja itseä miellyttävää puolisoa. Ei huonoon tarvitse tyytyä eikä mitään kuviteltuja rimoja laskea, miksi pitäisi? Ollakseen onneton jonkun epämieluisan tyypin kanssa? Eikö silloin onnellisinta ole olla kokonaan ilman?
        Ihminen voi elää varsin hyvää elämää myös yksin, ja ainakin tuhat kertaa parempaa kuin paremman puutteessa tai säälistä otetun kanssa.
        Niin minä sen olen ajatellut ja sen mukaan elän.


      • Anonyymi

        Emmä haluaa rumaa naista koska olen komea ja pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän siinä käy varmaan jos vaan kädet ristissä laupiaana odottelee naisen löhestymistä. Eiköhän sitä pitäisi olla hieman aktiiivsempi molemmin puolin? Osoittaa että olet edes elossa sentään?
        Toinen asia jota olen ajatellut on se, että miksi vaaditaan ja edellytetään että naiset alentaisivat vaatimuksiaan ja tyytyisivät vähempään. Miksi naisen pitää luopua omista toiveistaan ja kriteereistään jotta teille ei tulisi paha mieli? Miksi naisen pitäisi uhrautua ja sitä pidetään normaalina että niin tekisivät? Uhrautuisitko itse jos asia käännettäisiin toisin päin, ottaisit naisen joka ei miellytä? Vain säälistä?
        Miksi miehen pitäisi saada se mitä he haluavat, siis nainen joka ei heitä halua? Miehen tarve ja tahto menee edelle, miksi? Olisiko se hyvä ja onnellinen parisuhde? Vai onko miehen tavoite vain saada yhden illan patja aina kun sattuvat sitä haluamaan? Niin uskon sen olevan.
        Itse en ole parisuhteessa enkä sellaista hae enkä halua. Se kortti on jo katsottu ja huonoksi havaittu. Mutta jos olisin miestä etsimässä niin takuulla en huolisi muuta kuin hänet joka minua miellyttäisi ja johon tuntisin vetoa! Jos sellaista en löytäisi mikään korvike ei kelpaisi. Eihän siinä olisi mitään järkeä! En pystyisi sellaiseen suhteeseen kirveelläkään.

        Arvostsn naista, joka pitää itsestään huolen. Varsinkin jos on yli 35v. Se vaan tuppaa olemaan niin, että naiset ja myös me miehet laiskistumme ja lihomme 35 jälkeen. Minun (42v ikisinkkuerakkomies, 192/89) vaatimukseni naiselle ovat: 35-42v, sinkku, hoikka ja pitää itsensä hoikkana, lapseton eikä halua lapsia sekä sellainen mukava jonka kanssa tulee toimeen. Harvassa ovat tällaiset naiset. En voi vaatimuksiani laskea, koska naisen pitää olla viehättäväkin.

        Pitäisi ottaa käyttöön kansallinen kuntoilupakko kaikille kykeneville. Ylipainosta tulisi sakkoa. Vertailtaisiin kuukausittain painoindeksiä aloitushetken painoindeksiin ja määrättäisiin joku taso miten paljon pitäisi indeksin tippua kuukaudessa. Yksikökohtaisesti. Tavoitteena olisi terveempi yhteiskunta. Samalla ihmisten viehättävyys kasvaisi ja pareja syntyisi ja ehkä niitä lapsiakin.

        Elän ilolla ja mielummin yksin, jos en voi haluamaani naista löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän siinä käy varmaan jos vaan kädet ristissä laupiaana odottelee naisen löhestymistä. Eiköhän sitä pitäisi olla hieman aktiiivsempi molemmin puolin? Osoittaa että olet edes elossa sentään?
        Toinen asia jota olen ajatellut on se, että miksi vaaditaan ja edellytetään että naiset alentaisivat vaatimuksiaan ja tyytyisivät vähempään. Miksi naisen pitää luopua omista toiveistaan ja kriteereistään jotta teille ei tulisi paha mieli? Miksi naisen pitäisi uhrautua ja sitä pidetään normaalina että niin tekisivät? Uhrautuisitko itse jos asia käännettäisiin toisin päin, ottaisit naisen joka ei miellytä? Vain säälistä?
        Miksi miehen pitäisi saada se mitä he haluavat, siis nainen joka ei heitä halua? Miehen tarve ja tahto menee edelle, miksi? Olisiko se hyvä ja onnellinen parisuhde? Vai onko miehen tavoite vain saada yhden illan patja aina kun sattuvat sitä haluamaan? Niin uskon sen olevan.
        Itse en ole parisuhteessa enkä sellaista hae enkä halua. Se kortti on jo katsottu ja huonoksi havaittu. Mutta jos olisin miestä etsimässä niin takuulla en huolisi muuta kuin hänet joka minua miellyttäisi ja johon tuntisin vetoa! Jos sellaista en löytäisi mikään korvike ei kelpaisi. Eihän siinä olisi mitään järkeä! En pystyisi sellaiseen suhteeseen kirveelläkään.

        Aloitteentekeminen kuuluu nyky-yhteiskunnassa aina naisille. Olkaapa siis aktiivisempia tai ainakin selkeämpiä osoittamaan kiinnostustanne mirstä kohtaan. Ajatuksia kun ei osaa lukea. Pelkkä katse tai hymy ei vielä riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sitten saadakaan kaiken haluamansa? Onni löytyy siitä että pystyy luopumaan ja hyväksyy että kaikkea ei saa.
        Jos tarve vaatii on sitten ilman sitä kunnollista ja itseä miellyttävää puolisoa. Ei huonoon tarvitse tyytyä eikä mitään kuviteltuja rimoja laskea, miksi pitäisi? Ollakseen onneton jonkun epämieluisan tyypin kanssa? Eikö silloin onnellisinta ole olla kokonaan ilman?
        Ihminen voi elää varsin hyvää elämää myös yksin, ja ainakin tuhat kertaa parempaa kuin paremman puutteessa tai säälistä otetun kanssa.
        Niin minä sen olen ajatellut ja sen mukaan elän.

        Töissäkään et sitten pärjää, et tule toimeen ellei työkaveri miellytä ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä haluaa rumaa naista koska olen komea ja pitkä.

        Allu ei taida koskaan ymmärtää ettei ole komea. Komeat saa naisia.


    • Anonyymi

      Pakko kertoo että oon 34 v masentunut heikkolahjainen kärsin epävakaasta masennuksesta,ihmiset vihaa mua. Tunnen olevani tosi yksin. En omista yhtään kavereita. Töissä oon ja aina yksin salilla tai yksin chatis. En saa huomiota ja ketää ei koskaa kiinnosta mun seura. Mut naiset on jättäny. Mä suutun helposti ja hermostun ja haukun naisia. Kuka tätä jaksaa? Oon vammanen ja ruma.

      • Anonyymi

        Tuossa ylempänä kerroit olevasi komea


    • Anonyymi

      Yksin tulen tod näkösesti päättämään päiväni ilman naista ja rakkautta 2 v sisällä.

      T: Allu

    • Mä lähden siitä, et jos nainen vaatii jotain mitä minä en ole, ei sellainen nainenkaan mulle kelpais.

      Eli saahan sitä vaatia, mutta ne vaatimukset kertovat eniten siitä vaatijasta itsestään.

    • Ottaisko aloittaja naisen, joka ilmoittaisi että "kaikki kelpaa"?

    • Anonyymi

      Ei tää ole mikään mysteeri
      kyse on oikean tai sopivan luonteen löytämisestä.

      Miten löydät? Katsomalla photoshopattua naamaa?
      Ehkä tisseistä?

      • Hyväluonteiset tissit :D


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Hyväluonteiset tissit :D

        juuri näin
        Kuka sitä nyt pahansisuisia tissejä.

        Tissijuttu on sellainen, että palauttaa kenet tahansa maanpinnalle.
        Eletään jotain instagram illuusiossa.
        Tää on miehille niin heikko kohta

        Hyvinvoinnin vuodet ei ehkä tehny hyvää tälle populaatiolle


    • Anonyymi

      Jos sinä maaseudun isäntänä haluat emännän tai riuskan puurtajan luolaasi, miten löydät sopivan?

      Kiiltävän ja säteilevän, kakunkoristeen ja pokaalin tietysti!
      Ehkä jopa missin 🤔

      Mitäs se pokaali, missi ja koriste arvostaa? Omaa elämää vai haaveileeko hän maatalouslomittaajan ilmaistyöstä, rivakan ja komentavan miehen pirtissä?💩


      Olenko nyt inhottava? Mies, kunnianhimoinen mies etsii silmillään. Jopa kyläkauppias tahtoo täyden kympin. Kyllähän ylpeän miehen naisella on turkki, timantit ja kaunis kuin Armi Aavikko. Näin liidellään alkuhuumassa, lehtien palstoilla, isäntä mainostaa löytämäänsä ja samalla hyväksyttää ”eukkonsa” muiden miesten silmissä.

      Ja sitten kun ylpeän miehen honey moon on ohi, alkaa naisen haukkuminen ...kaikki on sillä hetkellä miehen omaisuutta tulitikusta lähtien. Mies pillittää baaritiskillä, miten nainen ei arvostanut ihanan miehen ihanan omistautuvaa luonnetta vaan - rahaa. Sitä samaa jota mies piti vieheenä. Mitäs aasianosakkeille nyt tapahtuu?
      Tästä voisi kirjoittaa näytelmän.

      Miten Jukka Pekka Antero Simon poika sitten löytää itselleen sopivan naisen?

      • Ei kaikki kyllä haluu mitään missejä.


      • Anonyymi

        Tiedän Suomesta kaksi tunnettua kyläkauppiasta, kummallakaan ei ole nättiä missitasoista naista.


    • Anonyymi

      joo.1970 luvulla erehyin ns.maatalonpoikaan.työtä työtä paskanluontii ja köyhyyttä.oma ol vikain,tietysti,mut ÄLKÄÄ tyttöhyvät uskoo muuta.anoppi kokoajan kannoillain ,et ossookoo tuo ees tuota,etkö miehelleis sitä tätä.....lälälällä.sit PINNA katkes monen vuoden jälkeen ja KERROIN vähä totuuksia.ja ny OK:

    • Anonyymi

      Täytyy kyl sanoa, että kun tulee väkivaltaisesta kodista jossa tyttölapset sai modernisti haukkumista, alistamista ja lyöntejä, oppii ainakin jotain pärjäämisestä.

      Ei ollut sikäli etuoikeutettu heittäytymään itsekkäästi taiteilijaksi, muusikoksi tai tieteen tekijäksi. Oli pakko mennä töihin, aikuistua ja pärjätä omillaan.

      Sitten piti valita ottaako miehen ja perheen JA tekee paskaduunia.
      Vai jättääkö koko ihmissuhde draaman väliin, menee töihin ja tekee taiteet, tieteet jos voimia riittää.
      Nainen ei voinut automaatilla laittaa lasta tulemaan ja jättä lasten hoitamista miesten hommaksi, kuten mies on tehnyt naiselle vuosisatoja. Pulla uuniin, 5 minuuttia ja sitten takaisin omien harrastusten pariin.

      Naisen uravalintaprosessi on vähän toisenlainen.

      Suomalaiset poikalapset kasvatetaan ottamaan. Ottaa oikeuden olla hyvis, renttu tai tyhmänä pomo. Kaikki onnistuu. Mies tukee toista miestä, portaissakin, ilman koulutusta.

      En ole sitä sukupolvea joka olisi saanut töitä pelkällä kansakoulupohajalla. Mutta minulta aina on muistettu vaatia, ja vielä vähän lisää. Mikään ei riitä, ei työlämälle, eikä kumppaniehdokkaille. Aina on jokin vialla. Eihän kouluja käymätön mies palkkaa naista vaikka nainen olisi insinööri.

      Mikä tässä sitten on tärkeää? Miellyttää jotain tuntematonta randomia äijälaumaa, joka kiusaa ja vittuilee huvikseen...kaikissa tapauksissa muutenkin.
      Miellyttää aikuisia ihmisiä työpaikalla, pelkkä työnteko ja asiallisuus ei riitä. Resurssit vähenee ja aikuiset kiusaa toisiaan töissäkin.

      Mikä minä olen kasvattamaan aikuista ihmistä.
      Eikö parisuhteessa pitäisi hyväksyä toinen sellaisenaan?

      No way, elä rauhassa, sellaista elämää kuin mitä oma kasvu tai rauha edellyttää.
      Ota kulissi ukko/ akka jos sun sielu tarvii sellaista.
      Ole sinkku, pidä ystäviä ja sisäinen rauhasi.
      Etsi rakkautta jos kestät noin 10000 torjuntaa ennen löytämistä.


      Näkisin että vilpittömyydellä pääsee nuotilta toiselle.

    • Anonyymi

      "Pakko kertoo että oon 34 v masentunut heikkolahjainen kärsin epävakaasta masennuksesta,ihmiset vihaa mua. Tunnen olevani tosi yksin. En omista yhtään kavereita. Töissä oon ja aina yksin salilla tai yksin chatis. En saa huomiota ja ketää ei koskaa kiinnosta mun seura. Mut naiset on jättäny. Mä suutun helposti ja hermostun ja haukun naisia. Kuka tätä jaksaa? Oon vammanen ja ruma."

      Olen oikeasti pahoillani että sinulla on noin paha olo. Tunnistat sitten kuitenkin itsekin ongelmasi; suutut helposti ja hermostut ja haukut naisia, omin sanoin kerrot näin.
      Olet ilmeisesti muutenkin vetäytyvä ja vihamielinen.
      Ymmärrät kai että tuo ei todellakaan vedä ihmisiä puoleesi? Olet syvästi uhriutunut ja itsesäälin vallassa. Ei mikään mukava ominaisuus. Kehottaisin hakemaan apua.
      Tilannettaisi voisi varmasti helpottaa oikeanlainen apu. "Epävakaan persoonallisuuden hoito vaatii tähän erityisesti suunnatun psykoterapian.
      Myös lääkkeistä voi olla hyötyä: Psykoosilääkkeet, mielialan tasaajat tai serotoniinin takaisinoton estäjät saattavat lievittää joitain epävakauden oireita, kuten impulsiivisuutta, aggressiivisuutta, mielialojen heittelyä ja ahdistuvuutta. Rauhoittavista lääkkeistä kuten bentsodiatsepiineista ei ole todettu hyötyä.

      Epävakauden hyvä hoito tulee toteuttaa pääosin avohoidossa ja sairaalahoidon osalta pääasiassa päiväsairaalaolosuhteissa. Koko hoidon kulmakivi on epävakaudesta kärsivän pitkäjännitteinen hoitoon sitoutuminen ja valmistautuminen kriisitilanteisiin ennakolta. Oireiston vakaannuttua on hyvä selvittää laaja-alaisempi hoidon tarve.

      Epävakaan persoonallisuuden ennuste on varsin hyvä. Kymmenen vuoden kuluttua vain osa potilaista täyttää diagnoosin kriteerit. Potilaiden toimintakyky paranee oireista toipumista hitaammin"
      Epävakaa persoonallisuus haittaa merkittävästi arjessa selviytymistä sekä ihmissuhteiden solmimista ja ylläpitämistä. Sitä voidaan kuitenkin hoitaa hyvin tuloksin, vaatii omaa tahtoa ja panosta. Hae siis apua!

      • Anonyymi

        Et siis tiedä Allua, hänellä on jo lääkitys. On mielestään komea ja pitkä, rumat naiset ei kelpaa koska on komea ja pitkä, naiset haluaa sellaisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2188
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1500
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1453
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1203
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1192
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      50
      1168
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1091
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe