oravanpyörään. Arvatkaa kuinka paljon nappaa? Kyllä, EI TIPPAAKAAN!
Jos raha kasvaisi puussa, en heilauttaisi pikkusormeanikaan työn eteen enää ikinä.
En ole ehtinyt palautua, huomenna takaisin
8
90
Vastaukset
- työtönn
Ota loparit ja anna paikkasi jollekin meille työttömille ) Sitten saisit levätä.
- 12plus8
Jos raha kasvais puussa niin joko Nalle W omistaisi kaikki tämän maan metsät, tai sitten ministeri Mauri Pekkarinen (Kepu) olisi myynyt ne puut alle 1% niiden käyvästä arvosta norjalaisille.
- työonpaskaa
kohta pitäisi mennä iltavuoroon eikä kyllä vittuakaan kiinnostaisi mennä, en jaksaisi sekuntiakaan kattella niitä naamoja työpaikalla.
vittu kun ei voi olla rikas!- tarpeex.jo.kahtellut
Yritä olla olematta kuin vetelä bazka vesliukkarissa. Mulgeron räbläämisen voit hoitaa tauoillas etkä työaikana. Työt zujuu sillon sutjakkaammin eikä rasita työkavereitas.
- JamesJones
Jos työ harmittaa, niin mikset aloittaisi vaikka sivuhommana omaa verkkokauppaa, sen voi tehdä kotoa käsin, myydä Aasialaista tavaraa suomalaisille omasta verkkokaupasta, ihan samaan tyyliin kuin e-ville com, jopa 90% katteella. Ei siis ole mikään vedätys (et siis liity mihinkään, tai maksa kenellekkään mitään vaan alat tekemään asioita itse), eikä vaadi edes yrityksen perustamista alussa, alat myymään netissä sinua kiinnostavan alan tavaraa, vaikka esim. lemmikkitarvikkeita tai äänentoisto tavaraa tai kännykänkuoria. Kuluja tulee korkeintaan satasia ekana vuonna ja pääset heti töihin kotonasi ja saatat saada rahaa tilillesi jo tällä viikolla. Tuolla on mielenkiintoinen ketju siitä miten sen voi tehdä itse (painotus sanalla itse, teet kaiken tässä itse, mutta pidät voitotkin), kannattaa lukea ajatuksella: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13563775
- JamesJonesIII
Kas, ketju olikin hävinnyt, joten tässä toimiva linkki ohjeisiin:
http://www.tinyurl.com/verkkokauppiaaksi- kiinalaispaskaa
olen itse ostanut joitain kiinalaistuotteita verkkokaupoista ja kyllä on sellaista kuraa että enpä suosittelisi kenellekään sellaiseksi rojukauppiaaksi ryhtymistä. Voi mennä rahat kankkulan kaivoon toimimattomien ja viallisten tuotteiden palautuksiin, kuluttajaneuvojien kanssa riitelemiseen, takaisinvetoihin jne.
- KaubaSeKannattaa
Juurihan eville leuhki talouslehdessä tekevänsä monen miljoonan liikevaihtoa 5% voitolla tuolla rojulla, faktahan on että e-ville (vai sinä?) juuri noin toivookin. Sanoo mitä tahansa ettei vaan tulisi kilpailua ja saisi jatkaa rahastusta yksin. Heidän etunaan on että ihmisiä pelotellaan miten kauhean kamalan vaikeaa ja hankalaa kaikki mahdollinen on! Niin minä ainakin e-villenä tekisin. Eikä niistä kuluttajaneuvojista tai muistakaan vastuista tarvi kauheasti välittää kun yritys on Kiinassa, se taisi olla juuri tuon ohjeen idea. Sata kertaa helpompaa se firman perustaminen sinne vaikuttaa olevan kun googlaa vähän. Itse ainakin aion kokeilla, itseasiasa aloitin jo katsoon tuotteita, ei se nyt kovin vaikeaa näyttänyt olevan! Ville rypee niin rahasa että eivät enää edes vaivaudu laittaan tuotteista muuta kuin suttuisen kuvan ja kauhean hinnan viereen. Eikä se edes oikein mitään maksa kokeilla, päinvastoin, kasvattaa baypal tiliä toivottavasti jo ensiviikolla! $$$ :D $$$
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915