En ole ehtinyt palautua, huomenna takaisin

Lomanjälkeinenvitutus

oravanpyörään. Arvatkaa kuinka paljon nappaa? Kyllä, EI TIPPAAKAAN!

Jos raha kasvaisi puussa, en heilauttaisi pikkusormeanikaan työn eteen enää ikinä.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtönn

      Ota loparit ja anna paikkasi jollekin meille työttömille ) Sitten saisit levätä.

    • 12plus8

      Jos raha kasvais puussa niin joko Nalle W omistaisi kaikki tämän maan metsät, tai sitten ministeri Mauri Pekkarinen (Kepu) olisi myynyt ne puut alle 1% niiden käyvästä arvosta norjalaisille.

    • työonpaskaa

      kohta pitäisi mennä iltavuoroon eikä kyllä vittuakaan kiinnostaisi mennä, en jaksaisi sekuntiakaan kattella niitä naamoja työpaikalla.
      vittu kun ei voi olla rikas!

      • tarpeex.jo.kahtellut

        Yritä olla olematta kuin vetelä bazka vesliukkarissa. Mulgeron räbläämisen voit hoitaa tauoillas etkä työaikana. Työt zujuu sillon sutjakkaammin eikä rasita työkavereitas.


    • JamesJones

      Jos työ harmittaa, niin mikset aloittaisi vaikka sivuhommana omaa verkkokauppaa, sen voi tehdä kotoa käsin, myydä Aasialaista tavaraa suomalaisille omasta verkkokaupasta, ihan samaan tyyliin kuin e-ville com, jopa 90% katteella. Ei siis ole mikään vedätys (et siis liity mihinkään, tai maksa kenellekkään mitään vaan alat tekemään asioita itse), eikä vaadi edes yrityksen perustamista alussa, alat myymään netissä sinua kiinnostavan alan tavaraa, vaikka esim. lemmikkitarvikkeita tai äänentoisto tavaraa tai kännykänkuoria. Kuluja tulee korkeintaan satasia ekana vuonna ja pääset heti töihin kotonasi ja saatat saada rahaa tilillesi jo tällä viikolla. Tuolla on mielenkiintoinen ketju siitä miten sen voi tehdä itse (painotus sanalla itse, teet kaiken tässä itse, mutta pidät voitotkin), kannattaa lukea ajatuksella: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13563775

    • JamesJonesIII

      Kas, ketju olikin hävinnyt, joten tässä toimiva linkki ohjeisiin:
      http://www.tinyurl.com/verkkokauppiaaksi

      • kiinalaispaskaa

        olen itse ostanut joitain kiinalaistuotteita verkkokaupoista ja kyllä on sellaista kuraa että enpä suosittelisi kenellekään sellaiseksi rojukauppiaaksi ryhtymistä. Voi mennä rahat kankkulan kaivoon toimimattomien ja viallisten tuotteiden palautuksiin, kuluttajaneuvojien kanssa riitelemiseen, takaisinvetoihin jne.


    • KaubaSeKannattaa

      Juurihan eville leuhki talouslehdessä tekevänsä monen miljoonan liikevaihtoa 5% voitolla tuolla rojulla, faktahan on että e-ville (vai sinä?) juuri noin toivookin. Sanoo mitä tahansa ettei vaan tulisi kilpailua ja saisi jatkaa rahastusta yksin. Heidän etunaan on että ihmisiä pelotellaan miten kauhean kamalan vaikeaa ja hankalaa kaikki mahdollinen on! Niin minä ainakin e-villenä tekisin. Eikä niistä kuluttajaneuvojista tai muistakaan vastuista tarvi kauheasti välittää kun yritys on Kiinassa, se taisi olla juuri tuon ohjeen idea. Sata kertaa helpompaa se firman perustaminen sinne vaikuttaa olevan kun googlaa vähän. Itse ainakin aion kokeilla, itseasiasa aloitin jo katsoon tuotteita, ei se nyt kovin vaikeaa näyttänyt olevan! Ville rypee niin rahasa että eivät enää edes vaivaudu laittaan tuotteista muuta kuin suttuisen kuvan ja kauhean hinnan viereen. Eikä se edes oikein mitään maksa kokeilla, päinvastoin, kasvattaa baypal tiliä toivottavasti jo ensiviikolla! $$$ :D $$$

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe