Reilu vuosi nettideittailua, treffejä lähemmäs 20 eri miehen kanssa. Muutaman kanssa uusintatreffit, parin kanssa jopa ollaan tavattu jopa useammin. Muille paitsi yhdelle olen joutunut itse antamaan pakit, koska kiinnostusta ja minkäänlaista ihastumista ei ole puoleltani syttynyt. Enemmänkin ainoa fiilis treffien jälkeen on ollut epätoivo!
Olen koittanut avarakatseisesti (ja aktiivisesti myös) ottaa yhteyttä erilaisiin profiileihin. Kuvallisiin ja kuvattomiin. Itselläni ei kuvaa ole. Tekstiäkin on ollut joissakin vähemmän, mutta kirjotellessa jotain sitten selvinnyt toisesta. Itse olen saanut kivasti yhteydenottoja, vaikka kuvaa ei olekaan. Kuvia on vaihdettu ja tavattu.
Olen huomannut, että kuvat ei kerro yhtään mitään. Ensimmäiset sekunnit on kauheimmat, ja aina sama tyrmistys: "Eih, se ei voi olla toi!". Vanhan näkösiä papparaisiahan siellä on vastaan tullut! Miten voi 40 ikäiset miehet näyttää niin vanhalta? Urheilulliset miehet=riutuneita, trendikkäät=jääny usein 80-luvulle, poikamaset=mitähän toi tarkottaa, en ole törmännyt.
Juttu on luistanut oikeastaan kaikilla treffeillä, mutta enemmänkin niin että olen pitänyt itse juttua yllä, kysellyt, koittanut vaikka säästä puhua, jos toinen on osoittautunut mykäksi. Muutama taas on itse puhunut niin, etten ole väliin ehtinyt sanoa mitään. Jos jotain olen ehtinyt kommentoida/kertoa, niin toinen ei ole sitten kuunnellut niitäkään :) Olen tyytynyt kuuntelemaan monologin (missä kehutaan itseä maasta taivaaseen) loppuun. Millon joka toinen sana on ollut v____ttu, tai muu pilkuksi todettava (olisko se sitä poikamaisuutta sitte :)). Ei pysty, ei jaksa, ei kykene. Millon on räkätippa roikkunu nenästä (ei voi kattoa päin myötähäpeästä), millon on isoisän kengät kaivettu kaapista, jollakin kaljamaha (profiilissa vartaloksi ilmoitettu urheilullinen/normaali) on keikkunut niiden kenkien päällä niin, että niitä kenkiä ei itse taida nähdäkkään. Parta ihan järkyttävässä kunnossa jne jne.
En ymmärrä. Mitä tapahtuu näille neljäkymppisille ja millon? Toki sama käy monille naisille. Ei välitetä itsestä, ei katsota peiliin. Vaatteet on ostettu joskus viime vuosituhannella. Mitä, mitä, mitä?
Mielestäni en vaadi sen ihmeempää. Ainoastaa tässä ajassa elävää, terveelliset elämäntavat ja jonkinlainen sivistys riittäis mulle.
Ei tästä taida mitään tulla. Kaunis, reipas ja aktiivista elämää viettävä nainen jää näillä markkinoilla mieluummin loppuelämäkseen yksin.
Ei mulla muuta :(
Miten sen "oikean" voi löytää +40 vuotiaana?
112
7038
Vastaukset
- 8plus17
Älä nyt luovuta. Mutta jos jatkuvasti deitit on pettymyksiä niin kannattaa varmaan tarkistella myös omia toimintapoja. Itse olen mies ja vaikka en nyt niin älyttömästi ole treffeillä rampannut , niin ihan normaaleja ihmisiä siellä on tullut vastaan. Yksi seurustelusuhdekkin aikoinaan syntynyt. Tarkka seula vain käyttöön ja rohkeasti yhteydenottoja edelleen kiinnostaviin ja laadukkaisiin miehiin.
Kyllä se siitä! - Toivonsa.menettänyt.jo
Toki ne vanhat vaatteet kannattaa käyttää loppuun, mutta treffeille voisi kyllä vähän paremmat ja ainakin ehjät ja puhtaat laittaa.
Kyllä ne kuvat vaan minulle ainakin jotain kertovat. On olemassa jotkut rajat, minkä näköiset kiinnostaa ja minkä näköiset ei. Vaikka hyvinkin laajat rajat, mutta rajat kuitenkin. Joistakin tekee jo ulkonäön perusteella riittävät johtopäätökset.
Niin, ja olen jo liian vanha aloittajalle, isäksi ikäni puolesta sopisin. On meissä miehissä joka lähtöön jos on naisissakin. Aina kannattaa muistaa, että ne parhaat on jo parinsa löytäneet. Maissä ylijäämissä on joka sortin kulkijaa, on toki helmiäkin, mutta vaikeus on juuri siinä löytämisessä. Kun ei ketään missään tapaakaan.
Itse olen vakuuttunut sosiaalisesta osaamattomuudestani kun en osaa suhdetta luoda. Ja silloin harvoin kun sopiva kohdalle joskus sattuu, tilanne menee äkkiä ohi. Voisi naisetkin olla aktiivisempia.
Vamaan kymmenkunta nettideittiä 20 vuoden aikana takana. Nähnyt ehkä puolet. Muutama sieti vähän aikaa; pari jäi satunnaiseksi nettituttavaksi (etä-). Enää en uskalla etsiäkään. Vanha totuus pitää tässäkin paikkansa: Tekemällä aina samaa, saa tulokseksi aina samaa. Olet yli vuoden hakannut päätäsi seinään nettitreffeillä, kuinka kauan vielä tarvitaan, että ymmärrät kokeilla jotain muuta?
Livenä näet heti tyylin, ulkonäön, olemuksen, ryhdin, ja vuorovaikutustaidotkin selviävät välittömästi.- 4plus8
Mä en sano, että se on oikein tai että sen pitäisi olla näin mutta kun nelikymppisten miesten kova sarja saa 25-30 -vuotiailta naisilta yhteydenottoja niin oman ikäiset jää helposti kakkoseksi. Näin kävi itselleni ja näin tiedän useammalle toiselle kierrokselle lähteneelle käyneen kun vaimo on nuorentunut kymmenen vuotta tai enemmän.
Minä niin toivoisin, että tämän palstan vakkarivalittajat lukisivat kirjoituksesi. Heidän mukaansahan naiset "eivät oikeasti edes etsi ketään", "eivät vastaa ikinä kenellekään" tai jos vastaavat niin ovat lihavia ja/tai yksinhuoltajia ja/tai muuten vaan kurppia.
Kuitenkin sinäkin tiedät useampiakin miehiä, jotka ovat nelikymppisenä saaneet itselleen netin kautta nuoren ja ilmeisesti puoleensavetävän naisen, mikä todistaa että heitä on ja käy pyydykseen ;)- 4plus8
helka kirjoitti:
Minä niin toivoisin, että tämän palstan vakkarivalittajat lukisivat kirjoituksesi. Heidän mukaansahan naiset "eivät oikeasti edes etsi ketään", "eivät vastaa ikinä kenellekään" tai jos vastaavat niin ovat lihavia ja/tai yksinhuoltajia ja/tai muuten vaan kurppia.
Kuitenkin sinäkin tiedät useampiakin miehiä, jotka ovat nelikymppisenä saaneet itselleen netin kautta nuoren ja ilmeisesti puoleensavetävän naisen, mikä todistaa että heitä on ja käy pyydykseen ;)On näitä mun juttuja monesti luettu mutta aina kuitattu sillä että "sä oot ilmeisesti alfa tai YTM" joten ei koske muita. Palstan vakiot kyllä selittää vaikka valkoisen mustaksi kun eivät suostu ymmärtämään, että vika on peilissä ja he ovat oikeasti pieni mutta vain täällä onneksi äänekäs vähemmistö.
- Toivotonta
Onnittelut 4plus8! Onneksi jotkut ihmiset sentään löytävät toisensa. Antaa toivoa toivottomallakin :) Tosin en kyllä voisi kuvitella, että rakastuisin 50 vuotiaseen. Jokainen tyylillään.
Kahden vaiheilla, että antaakko periksi nettitreffirintamalla ja olis onnellisena yksin loppuelämänsä. Ei paha vaihtoehto sekään. Parempi kuin elämä puolison kanssa, joka ei yhtään vedä puoleensa.
Live-elämässä tuskin tulen häneen törmäämään. Normi arkihässäköissä ei tule vastaantulijalta kysyttyä siviilisäätyä, vaikka kuinka komea ilmestys olisikin. Ravintolaan en jaksa millään vaivautua, en usko sieltä löytyvän kovin tasokasta seuraa.- Ihmetellä.tätä.saa
Olisko se paras sellainen avoin suhde? Tarkoitan, että kumpikin puolisko asuisi erillään, mutta aina halutessaan viettäisi aikaa yhdessä? Äkkiä ajatellen tuntuisi kiinnostavalta, mutta enpä pysty tuohonkaan kun en ns osaa iskeä naista, tosin en missään tekemisissä heidän kanssaan olekaan. Nähtävästi olen sosiaalisesti lahjaton, ehkä jopa lievä asperger, vaikka nettitestin mukaan en sellsinenkaan.
- Anonyymi
Ihmetellä.tätä.saa kirjoitti:
Olisko se paras sellainen avoin suhde? Tarkoitan, että kumpikin puolisko asuisi erillään, mutta aina halutessaan viettäisi aikaa yhdessä? Äkkiä ajatellen tuntuisi kiinnostavalta, mutta enpä pysty tuohonkaan kun en ns osaa iskeä naista, tosin en missään tekemisissä heidän kanssaan olekaan. Nähtävästi olen sosiaalisesti lahjaton, ehkä jopa lievä asperger, vaikka nettitestin mukaan en sellsinenkaan.
Eihän tuo ole avoin suhde vaan etäsuhde! Ilmankos Tinderistä löytyy etäsuhteessa olevia pettäjiä, kun tulkitsevat avoimeksi suhteeksi.
- epätoivoton
Aloittajan tarina on kuin suoraan minun vielä pari kuukautta sitten. Melkein pakkomielteistä deittailua vuoden verran, kainkenlaista ukkoa tuli nähtyä ja pettymyksiä joka lähtöön. Itse olen nuorekas ja urheilullinen, sieväkin nelikymppinen ja kriteereinä oli oikeastaan vain se, että vastapuoli olisi suunnilleen normaalivartaloinen eikä aivan sohvaperuna, synkkaaminen henkisellä ja fyysisellä tasolla tietysti ykköskriteerinä.
Meinasin jo vaipua epätoivoon mutta sain kuin sainkin yhteydenoton rennolta ja reippaalta, urheilulliselta kaverilta jonka pipoa ei kiristä ja aktiiviseen elämäntapaansa mahtuu seurustelua suunnilleen saman verran kuin omaani. Ja nyt sitä tuntuu ettei rakastumista voi kohta estää.
Eli pointtina aloittajalle, älä luovuta, nelikymppisissä on myös heitä jotka ovat pitäneet itsensä kunnossa eivätkä niin kiinnostu nuorempien naisten vauvanhuuruisista haaveista tai ehkäpä vain arvostavat elmänkokemusta ja tasapainoista parisuhdetta myös henkisellä puolella. Tsemppiä!- Toivotonta
Kiitos kannustuksesta :) Ja onnea teille!
- Kilttis
Jos sulle tuotais brätt pitt eteen niin et olisi siitäkään tyytyväinen. Naisille ei kelpaa mikään. Aina löytyy joku vika, jos on 10 hyvää ominaisuutta niin se yksi huono pilaa treffit eikä naisia kiinnosta. Naiset vaan on tosi nirsoja.
- AvuliasAada
Brad Pitt on
- liian vanha (51 v.)
- asuu hakualueen ulkopuolella (puolen vuorokauden lentomatka on liikaa)
- akkamaisen näköinen
- ei samoja harrastuksia
- ei yhteistä kieltä
- liikaa lapsia, että ehtisi seurustella
- VARATTU
- Yli40v
Itse olen käynyt n.10:llä treffeillä 4kk aikana ja täytyy sanoa että naistarjonta on kyllä hyvä yli nelikymppiselle miehelle ollut mutta kuullut naisilta ettei hyviä yli nelikymppisiä miehiä muka ole?
Ihmettelen kovasti missä ne sitten on... Itse ole varmaankin vastakohta sitten koska kiinnostusta on ollut mutta vielä on jäänyt jotain puuttumaan.
Ensimmäinen kirjoittaja kyllä kuulostaa kiinnostavalta " kaunis, reipas ja aktiivinen" sellaiselle olisi kyllä paikka avoinna jos on 09-alueelta :)- Toivotonta
Niinpä, missähän ne sitte on...
Tai onko sitten vaan niin, että niitä hyviä on, ja niitä olen tavannutkin, mutta ne ei vaan ole ollu just mulle niitä hyviä :) Oon miettiny omia kriteereitä, ja suhtautumista uusiin tuttavuuksiin, mutta eipä se auta vaikka kuinka miettii, jos sitä kipinää ei näiden kanssa vaan syty.
09-alueelta olen :) - Yli40v
Sinun kanssasi voisi olla kiva jutella muualla kuin täällä :)
- Toivotonta
Sun täytyy löytää mut tuolta treffipuolelta, kun en vielä ole periks antanu :) Vielä koitan jaksaa muutamat (pettymykset) treffit...
- Yli40v
Näillä tiedoilla mitä on löytyy satoja vaihtoehtoja, minäkin olen siellä. Mutta en kyllä löydä sinua sieltä jos ei ole jotain erityistä mistä tunnistan. Minä olen kuvan kanssa ja siksi en halua tässä antaa yhtestietojani enempää ;)
- Toivotonta
Ymmärrän!
Mulla ei siellä tosiaan kuvaa ole. Mitenhän sä löytäisit mut, niin ettei tuhannet muut löytäis... Menipäs hankalaksi :( - Yli40v
Minulla on meiliosoite jota en juurikaan käytä, laita sinne tietoa sinusta niin jos sitä kautta onnistuisi ? Osoite on [email protected]
- Yli40v
Niin laitatko sähköpostia minulle ?
- Toivotonta
Juu, laitan laitan, kun nyt ehdin :)
- Yli40v
Miehet myös kyllästyy turhanpäiväiseen odotteluun jos meilin lähettäminen kestää tuntikausia ;)
- Toivotonta
Hahaa, laita sellanen osoite mikä toimii!
- Yli40v
Toivotonta kirjoitti:
Hahaa, laita sellanen osoite mikä toimii!
Anteeksi ! Kuten sanoin en ole pitkään aikaan käyttänyt ja se oli roskapostia täynnä mutta nyt tyhjennetty...
- Yli40v
Ei se toimi näköjään vieläkään,!!
- Yli40v
Mut normi kuvio, heti kun elisa ottaa jotain käyttöönsä ei mikään toimi...
- Yli40v
Nyt se toimii, testasin :)
- Yli40v
Et sitten enään meilannut nyt kun sähköposti toimii...
- rumamies-
Nainen jää yksin vain oman nirsoutensa takia.
- atännä
Samoin mies. Rumakin mies saa naisen. Nainen määritellään siis sosiaaliturvatunnuksen loppuosan perusteella...
- 19eaa
Luulisi että kaunis, reipas ja aktiivista elämää viettävä nainen olisi jo nelikymppisenä löytänyt sen oikeansa. Mitä luulet, että se sinun oikeasi on tehnyt kaikki nämä vuodet?
- Toivotonta
Näinhän sitä luulis, mutta elämä ei aina meni niin kuin haluaisi :( Ja nyt sitä ei siis löydy.
Ja sehän onki mielenkiintosta tietää, miten se mun oikea on tehnyt kaikki nämä vuodet. Siinä riittääki juteltavaa pitkäksi aikaa. Ehkä nämä vuodet on opettanu meille yhtä ja toista, ja muokannu meitä toisillemme sopiviksi. Näin koitan asian ajatella :) - oikea_oli_väärä
Mitäs naisena teet, jos kuvittelet löytäneesi sen oikeasi, mutta tämä miespä ottaa ja löytää itselleen vielä oikeamman naisen, eli vaihtaa muijaa? Olisiko yli vuosikymmenen ajan kestäneessä liitossa pitänyt kokoajan etsiskellä jotain kakkosvaihtoehtoa jos niin ikävästi pääsee käymään että tulee jätetyksi?
Ihan älytöntä kuvitella että nelikymppisenä sinkkuna pyörivä nainen on aina ollut sinkku. Joidenkin miesten kohdalla niin voi ollakin. - 19eaa
oikea_oli_väärä kirjoitti:
Mitäs naisena teet, jos kuvittelet löytäneesi sen oikeasi, mutta tämä miespä ottaa ja löytää itselleen vielä oikeamman naisen, eli vaihtaa muijaa? Olisiko yli vuosikymmenen ajan kestäneessä liitossa pitänyt kokoajan etsiskellä jotain kakkosvaihtoehtoa jos niin ikävästi pääsee käymään että tulee jätetyksi?
Ihan älytöntä kuvitella että nelikymppisenä sinkkuna pyörivä nainen on aina ollut sinkku. Joidenkin miesten kohdalla niin voi ollakin.No mutta jos entinen oikea on löytänyt uuden oikean, niin uudelta oikealtahan on vapautunut yksi hänelle väärä mies, joka voisi olla sinulle oikea. Tai ei juuri hän, mutta joku muu vapautunut. Missä ongelma?
- 19eaa
Toivotonta kirjoitti:
Näinhän sitä luulis, mutta elämä ei aina meni niin kuin haluaisi :( Ja nyt sitä ei siis löydy.
Ja sehän onki mielenkiintosta tietää, miten se mun oikea on tehnyt kaikki nämä vuodet. Siinä riittääki juteltavaa pitkäksi aikaa. Ehkä nämä vuodet on opettanu meille yhtä ja toista, ja muokannu meitä toisillemme sopiviksi. Näin koitan asian ajatella :)Vähän kuulostaa, että olet tavannut vain niitä, joita vuodet on muokannut epäsopiviksi. On tuossa vähän haasteita: pitäisi olla historia, joka on muokannut miehen sopivaksi sinulle ja sinut ei pelkästään sopivaksi vaan kaikkein sopivimmaksi miehelle.
- poeenotain
19eaa kirjoitti:
Vähän kuulostaa, että olet tavannut vain niitä, joita vuodet on muokannut epäsopiviksi. On tuossa vähän haasteita: pitäisi olla historia, joka on muokannut miehen sopivaksi sinulle ja sinut ei pelkästään sopivaksi vaan kaikkein sopivimmaksi miehelle.
Muuten hyvä mutta miksi naiselle pitäisi riittää sopiva ja miehelle pitää olla kaikkein sopivin? Eikös pikemminkin päinvastoin, kun kuulemma nainen on se joka valinnan tekee ja naisille on enemmän tarjolla kuin miehille.
- 19eaa
poeenotain kirjoitti:
Muuten hyvä mutta miksi naiselle pitäisi riittää sopiva ja miehelle pitää olla kaikkein sopivin? Eikös pikemminkin päinvastoin, kun kuulemma nainen on se joka valinnan tekee ja naisille on enemmän tarjolla kuin miehille.
Voin olla väärässäkin, mutta epäilen että se naiselle sopiva kelpaisi varsin monelle muullekin samassa ja eri tilanteessakin olevalle naiselle. Mitäpä jos se aika kun miehiä on tarjolla ja nainen valitsee koskeekin vain nuorempia ikäluokkia? Voisiko olla niin?
- Kasvapapappajoaikuiseks
Ikävä juttu, että sinä et saanut nuorena niiltä hemaisevilta pimuilta, joista näit märkiä unia. Sehän on tosiasia, että nuoret miehet panevat kaikkia joita voivat, ja että kaikki nuoret miehet haluaisivat mieluiten panna niitä seksyimpiä tyttöjä. Ilmeisesti et siinä kisassa menestynyt ja edelleen pukkaa katkeruutta.
Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä vakavan parisuhteen kanssa. Jos joku nainen löytää itselleen parisuhteen, niin silloin joku mieskin löytää sen samalla. Tämä on matematiikkaa, jota ekaluokkalainenkin ymmärtää. Ei ole mitään "miehiä on tarjolla" -tilannetta, kuten sinun panomuistoissasi. Ja jo koita hiljalleen tajuta, että harva nainen unelmoi tilanteesta, jossa joukko seksinpuutteessa olevia finninaamoja vonkaa minuutin nylkytyspanoa. - 19eaa
Kasvapapappajoaikuiseks kirjoitti:
Ikävä juttu, että sinä et saanut nuorena niiltä hemaisevilta pimuilta, joista näit märkiä unia. Sehän on tosiasia, että nuoret miehet panevat kaikkia joita voivat, ja että kaikki nuoret miehet haluaisivat mieluiten panna niitä seksyimpiä tyttöjä. Ilmeisesti et siinä kisassa menestynyt ja edelleen pukkaa katkeruutta.
Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä vakavan parisuhteen kanssa. Jos joku nainen löytää itselleen parisuhteen, niin silloin joku mieskin löytää sen samalla. Tämä on matematiikkaa, jota ekaluokkalainenkin ymmärtää. Ei ole mitään "miehiä on tarjolla" -tilannetta, kuten sinun panomuistoissasi. Ja jo koita hiljalleen tajuta, että harva nainen unelmoi tilanteesta, jossa joukko seksinpuutteessa olevia finninaamoja vonkaa minuutin nylkytyspanoa."Ilmeisesti et siinä kisassa menestynyt ja edelleen pukkaa katkeruutta. "
Jotkut haluaisi jo nuorena miehenä parisuhteen, mutta ei siinä kisassa menesty. Nettideitissäkään ei pääse alkua pidemmälle, kun niin paljon parempaa lienee "tarjolla".
"Jos joku nainen löytää itselleen parisuhteen, niin silloin joku mieskin
löytää sen samalla. Tämä on matematiikkaa, jota ekaluokkalainenkin ymmärtää. "
Totta, mutta kaikille 1. kerta ei ole niin helppo. Mutta kun on harjoitellut, niin helpommaksi muuttuu. Eikös vaan?
"... harva nainen unelmoi tilanteesta, jossa joukko seksinpuutteessa olevia finninaamoja vonkaa minuutin nylkytyspanoa. ..."
Vaikka oman ikäiset on ukkoutuneita ja finninaamat liian kiimaisia, niin jäähän silti kohtuullinen joukko, josta etsiä omansa. - ptjapothaoö
19eaa kirjoitti:
Voin olla väärässäkin, mutta epäilen että se naiselle sopiva kelpaisi varsin monelle muullekin samassa ja eri tilanteessakin olevalle naiselle. Mitäpä jos se aika kun miehiä on tarjolla ja nainen valitsee koskeekin vain nuorempia ikäluokkia? Voisiko olla niin?
No ihan realistisesti kun asioita katsoo ja ajattelee, niin kyllähän sen valinnan tekevät molemmat. Aina sanotaan, olet varmaan itsekin kuullut, että nainen tekee sen lopullisen valinnan, mies ottaa sen minkä saa. Kärjistettyä, mutta totuus tuossa piilee. Jossakin vaiheessa varmasti kääntyy niin että mies on se, joka valitsee, silloin kun ikäluokassa alkaa olla miehiä vähemmän. Se ei kuitenkaan ole sentään ihan vielä nelikymppisenä, vaan vasta pitkälle yli viisikymppisenä. Melkeinpä väittäisin lähempänä kuutta-seitsemääkymppiä. Varmasti löytyy tilastoja miten sukupuolijakauma menee eri ikäluokissa. Nelikymppisenä löytyy ihan hyvin toisiaan vastaavia ja toisilleen sopivia kumppaneita vapaana, jos tuntuu ettei, niin kannattaa sitä rimaa sitten vähän laskea. Ei kenelläkään enää siinä iässä ole varaa vaatia toisen ulkonäöltä ihan sitä samaa kuin nuorena.
- 19eaa
ptjapothaoö kirjoitti:
No ihan realistisesti kun asioita katsoo ja ajattelee, niin kyllähän sen valinnan tekevät molemmat. Aina sanotaan, olet varmaan itsekin kuullut, että nainen tekee sen lopullisen valinnan, mies ottaa sen minkä saa. Kärjistettyä, mutta totuus tuossa piilee. Jossakin vaiheessa varmasti kääntyy niin että mies on se, joka valitsee, silloin kun ikäluokassa alkaa olla miehiä vähemmän. Se ei kuitenkaan ole sentään ihan vielä nelikymppisenä, vaan vasta pitkälle yli viisikymppisenä. Melkeinpä väittäisin lähempänä kuutta-seitsemääkymppiä. Varmasti löytyy tilastoja miten sukupuolijakauma menee eri ikäluokissa. Nelikymppisenä löytyy ihan hyvin toisiaan vastaavia ja toisilleen sopivia kumppaneita vapaana, jos tuntuu ettei, niin kannattaa sitä rimaa sitten vähän laskea. Ei kenelläkään enää siinä iässä ole varaa vaatia toisen ulkonäöltä ihan sitä samaa kuin nuorena.
Pelkästään ikäpyramidia katsoen se menisi varmaan noin, mutta kun on sitten se iso ero, että naiset valitsisi ensisijaisesti suunnilleen ikäisensä ja miehet itseään nuoremman, jos ikää lukuun ottamatta muut seikat jätetään huomiotta ja olisi mahdollisuus valita. Ja luulenpa että mies nelikymppisenä "tyytyy" nelikymppiseen vain jos uskoo ettei nuorempiin ole saumoja ja siksi ne nettideitin miehet ei ole ihan odotettua "tasoa".
"...mies ottaa sen minkä saa... "
Niin se menee. Nuorena. Mies ei etsi oikeaa, vaan sitä vähiten väärää kenelle itse voisi olla se oikea.
"...Nelikymppisenä löytyy ihan hyvin toisiaan vastaavia ja toisilleen sopivia kumppaneita vapaana... "
Oikeasti? Kenen mielestä? Tein kokeeksi haun ikäisiini naisiin nettideitissä: joukossa ok-näköisiä, varmaankin mukavia ja luultavasti fiksuja naisia, joiden kanssa en koe mitään vastaavuutta tai sopivuutta, saati että olisi mitään syytä olettaa että hekään kokisivat. Jos toisilleen sopivia olisi vapaina, niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla.
- Uusilaskutoimitus
Ne käsitykset joita olemme oppineet rakkaudesta ovat kutakuinkin täysin perseellään, eikä ne siksi toimi, kuten moni on varmaan huomannutkin tätä elämää taplatessa. Löysin jotain hyvin erilaista, joka todella auttoi ymmärtään näitä asioita ihan eri tavalla, nimittäin kirjan "Rakkaus - Läheisyyttä ja särkyneitä sydämiä?", sitä voin suositella jos kiinnostaa löytää toimivia vastauksia rakkausasioihin.
- okeiokei
Miehet on siis rumia haisevia jotka ei aja partaa eikä osaa pukeutua. Naiset on tietenkin täydellisiä aina mutta miksi olet sitten sinkku. Miksi etsit netistä seuraa, mene tuonne kadulle etsimään ja ota joku hyvinpukeutva mies. Naiset ei koskaan uskalla tehdä alotteita vaan haukkuvat miehiä netissä.
- YritävoittaaJeesus
Seurakunnista ehkä. Muut ovat olleet jo kierrätyksessä.
- atännä
Ei onnistu. Ne uskovaiset miehet vasta kranttuja ovatkin. Pitää kirjoitella ensin puoli vuotta sisin tyhjäksi, sitten voit ehkä päästä treffeille, mutta seksiä saat vasta avioliitossa eli et saa.
Tarkoitan siis oikeita vakaumuksellisia uskovaisia, en niitä jotka Jumalan siunauksella kuksivat kaikkea mikä edes vähän liikkuu ja liikumatontakin. Uskovaisten joukosta löytyy näitäkin.
- tanssikengätjalkaan
Kokeilehan tanssilavoja. Siellä pyörivät miehet on yleensä melko hyväkuntoisia ja siistejäkin. Siskolla ( 50) ainakin nappasi.
40plus8 osui asian ytimeen. Niillä siisteillä, trendikkäillä, sporttisilla, poikamaisilla, keskustelutaitoisilla miehillä on vientiä nuorempienkin naisten keskuudessa, joten ainakin nettideiteissä, jotka ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, jää samanikäiset tai vanhemmat naiset helposti kakkoseksi.
itselläni on sama homma. Osa 40-kymppisistä naisista on niin tätiytyneitä tai muuten vaan niin rupsahtaneita, etten voisi ajatellakaan heitä minkään näköiseen kanssakäymiseen. Toki löytyy myös hyvin paljon timmejä, hauskoja, kauniita naisia, mutta kun tarjolla on samanlaisia 10-15 nuorenpana versiona, voittaa se nuori ainakin tällaisessa deittailuvaiheessa, kun otetaan menetettyä nuoruutta takaisin :-D
Zemppiä kuitenkin etsiskelyyn. Voisin olettaa sen oikean löytyvän jostain muualta kuin Suomi24 deitistä tai yökerhoista.- 4kymppinenx
No ei se varmaan ole ihme, jos 400-vuotiaana on jo rupsahtanut ja kenties tätiytynytkin. :DDD :P
4kymppinenx kirjoitti:
No ei se varmaan ole ihme, jos 400-vuotiaana on jo rupsahtanut ja kenties tätiytynytkin. :DDD :P
Tuo oli hyvä X-D.
kuulostipa tutulta textiltä :) ja noille..naisille ei kelpaa mikään komentoijille...seurustelisitko itse ihmisen kanssa joka ei herätä sinussa minkäänlaista mielenkiintoa? kyllä siinä toisessa pitää olla se "jokin" et syttyy..ja toisista sitä hekua ei saa "näkyviin" vaikka työntäis hehkulampun perseeseen...
tai vaikka sen LÖYLYKAUHAN ;)
- voisurkeutta
Kova on tarve jollekkin, mitä se lienee tuskin tietää alkaja itsekkään, jos on parikymmentä ukkoa jo katsastettu huh !
ei hyvänen aika kuka tällaisia mehuneniä jaksaa tontilleen vääntää ei kiitos ei!- Toivotonta
Ai onko siinä jotain väärää, jos treffailee 20 miestä? Olen ollut siinä uskossa, että se on Suomessa sallittua. Kovasti olisin toivonut että näistä herroista yksi olisi ollut kiinnostava ja saanut jonkinlaista ihastusta aikaan. Valitettavasti niin ei käynyt.
Miten se voi sun elämääsi haitata, jos jollakin on suuri tarve löytää kumppani? Et kuitenkaan pysty kenenkään tunteisiin ja tarpeisiin vaikuttamaan. Turhaan siis tuhlaat energiaasi sen asian miettimiseen. - miesvm_1967x
Kyllä hyvän kumppanin voi löytää vielä 40 iässäkin. Omien deittikokemusten mukaan ainakin ja näin muutamankin nettisuhteen jälkeen. Eroni jälkeen hankkiuduin nettitreffeille ja ikähaarukasta 40-52 (silloin) löytyi parikin ihan kivaa mimmiä joiden kanssa seukkailin 2-3kk hyvin aktiivisesti (plus monet muut treffit, tietty ei multitaskingia). Enkä usko että olisin itse ollut vastenmielisen rupsahtanut yms. päläpälä koska molemmat olis halunneet jatkaa suhdetta, itse vain tunsin ettei ole mulle se oikea ihminen kyseessä koska en kyennyt todelliseen rakkauteen heitä kohtaan, olkoonkin että olivat hyvinkin siistejä ja fiksuja naisia. Meidän elämänkäsitykset ja -tilanteet vaan loppupeleissä olivat liian kaukana toisistaan ja koska tunne ei ollut riittävän syvä omalta puoleltani, päätin katkaista ennenkuin menee liian vaikeaksi. Joidenkin deittien kanssa olen edelleen feissikamuna.
Mitä tulee sun käsitykseen nettimiehistä niin oman käsitykseni mukaan urheilullinen mies tässä varttuneemmassa 40 iässä ei ole enää antiikin pronssiveistos vaan kuitenkin edelleen hoikahko ja urheilullisen elämän jäljiltä on vielä kehossa erotettavissa lihaksien piirteet, ei ylimääräistä rasvaa kovinkaan paljon. Trendikäs, no joo ei ihan mun juttu mutta ymmärrän asian niin että kaapissa on muutakin vaatetta kuin verskat ja tuulipuku ja osaa pukeutua niihin parempiin kledjuihin ajan, paikan ja tilanteen mukaan. Ajan hengen mukaista tai ajatonta vaatetta, puhtaana, siistinä. Kauluspaidan/housut ymmärtää silittää jos on tarpeen ja ymmärtää jättää silittämättä jos tilanne edellyttää sitä. Puvun tulee olla tahraton ja kuosissa, farkkujen pestyt jne. Lenkkareiden lisäksi on ainakin yhdet kunnolliset nahkakengät joita myös HOITAA ja mun elämässä tarvii myös perinteisiä kumisaappaitakin :P Poikamaisuuden ymmärrän itse niin että miehellä on vielä tiettyä uteliaisuutta ja intoa uusia asioita kohtaan, ei ole kangistunut kaavoihinsa, fakkiintunut. Että osaa uteliaana ja positiivisena lähteä tutkimaan asioita jotka on itselleen ihan uusia juttuja. Ja pitää se hassutteluhuumorikin matkassa, ei suhtaudu uusiin asioihin liian jäykästi. Näin olen nuo kuvaukset ymmärtänyt ja näin myös kirjoitin itsestäni. Partaa ei silloin ollut, hiukset lyhyet kuten yhäkin. Puhelias olen aina ollut ja osaan myös kuunnella. Kiinnostunut juurikin siitä toisesta enkä omasta navastani joten uteliaana haluan kuulla toisen ajatuksia ja mietteitä erilaisista asioista. Eikös treffeille mennä tutustelemaan sitä toista ihmistä eikä tukemaan omaa itsetuntoa?
Ohops kuulostanko itserakkaalta narsulta? :D No mutta oman käsitykseni mukaan olen tuollainen ja aika monen naisenkin mielestä. Samanlaisia miehiä kyllä löytyy vielä olen siitä varma. Itse olen onnellisessa liitossa vuotta vanhemman vaimoni kanssa tätä nykyä. Ja mulla on libidokin ihan hyvässä kuosissa ettei ole mitään erektio-ongelmia edes täsä iäs vielä :D :D Kolmekybäsetkin tuntuu nykyään olevan surkeammassa kunnossa tai sitten kyseessä on joku itsetunto-ongelma heillä?
Loppupeleissä yritin kait selittää että kyllä sen onnen voi löytää vielä 40 iässäkin. Nettideiteissä vaan tulee huteja paljon mutta voi se osumakin tulla joten älä lannistu. Kaikkea onnea ja hyvää sulle. - lfkfkf
miesvm_1967x kirjoitti:
Kyllä hyvän kumppanin voi löytää vielä 40 iässäkin. Omien deittikokemusten mukaan ainakin ja näin muutamankin nettisuhteen jälkeen. Eroni jälkeen hankkiuduin nettitreffeille ja ikähaarukasta 40-52 (silloin) löytyi parikin ihan kivaa mimmiä joiden kanssa seukkailin 2-3kk hyvin aktiivisesti (plus monet muut treffit, tietty ei multitaskingia). Enkä usko että olisin itse ollut vastenmielisen rupsahtanut yms. päläpälä koska molemmat olis halunneet jatkaa suhdetta, itse vain tunsin ettei ole mulle se oikea ihminen kyseessä koska en kyennyt todelliseen rakkauteen heitä kohtaan, olkoonkin että olivat hyvinkin siistejä ja fiksuja naisia. Meidän elämänkäsitykset ja -tilanteet vaan loppupeleissä olivat liian kaukana toisistaan ja koska tunne ei ollut riittävän syvä omalta puoleltani, päätin katkaista ennenkuin menee liian vaikeaksi. Joidenkin deittien kanssa olen edelleen feissikamuna.
Mitä tulee sun käsitykseen nettimiehistä niin oman käsitykseni mukaan urheilullinen mies tässä varttuneemmassa 40 iässä ei ole enää antiikin pronssiveistos vaan kuitenkin edelleen hoikahko ja urheilullisen elämän jäljiltä on vielä kehossa erotettavissa lihaksien piirteet, ei ylimääräistä rasvaa kovinkaan paljon. Trendikäs, no joo ei ihan mun juttu mutta ymmärrän asian niin että kaapissa on muutakin vaatetta kuin verskat ja tuulipuku ja osaa pukeutua niihin parempiin kledjuihin ajan, paikan ja tilanteen mukaan. Ajan hengen mukaista tai ajatonta vaatetta, puhtaana, siistinä. Kauluspaidan/housut ymmärtää silittää jos on tarpeen ja ymmärtää jättää silittämättä jos tilanne edellyttää sitä. Puvun tulee olla tahraton ja kuosissa, farkkujen pestyt jne. Lenkkareiden lisäksi on ainakin yhdet kunnolliset nahkakengät joita myös HOITAA ja mun elämässä tarvii myös perinteisiä kumisaappaitakin :P Poikamaisuuden ymmärrän itse niin että miehellä on vielä tiettyä uteliaisuutta ja intoa uusia asioita kohtaan, ei ole kangistunut kaavoihinsa, fakkiintunut. Että osaa uteliaana ja positiivisena lähteä tutkimaan asioita jotka on itselleen ihan uusia juttuja. Ja pitää se hassutteluhuumorikin matkassa, ei suhtaudu uusiin asioihin liian jäykästi. Näin olen nuo kuvaukset ymmärtänyt ja näin myös kirjoitin itsestäni. Partaa ei silloin ollut, hiukset lyhyet kuten yhäkin. Puhelias olen aina ollut ja osaan myös kuunnella. Kiinnostunut juurikin siitä toisesta enkä omasta navastani joten uteliaana haluan kuulla toisen ajatuksia ja mietteitä erilaisista asioista. Eikös treffeille mennä tutustelemaan sitä toista ihmistä eikä tukemaan omaa itsetuntoa?
Ohops kuulostanko itserakkaalta narsulta? :D No mutta oman käsitykseni mukaan olen tuollainen ja aika monen naisenkin mielestä. Samanlaisia miehiä kyllä löytyy vielä olen siitä varma. Itse olen onnellisessa liitossa vuotta vanhemman vaimoni kanssa tätä nykyä. Ja mulla on libidokin ihan hyvässä kuosissa ettei ole mitään erektio-ongelmia edes täsä iäs vielä :D :D Kolmekybäsetkin tuntuu nykyään olevan surkeammassa kunnossa tai sitten kyseessä on joku itsetunto-ongelma heillä?
Loppupeleissä yritin kait selittää että kyllä sen onnen voi löytää vielä 40 iässäkin. Nettideiteissä vaan tulee huteja paljon mutta voi se osumakin tulla joten älä lannistu. Kaikkea onnea ja hyvää sulle.Et kuulosta narsulta, naiselta kylläkin...
- NäinSeMenee
Mies 67 kirjoittaa asiaa, jos on asiat kunnossa, näyttää hyvältä ja osaa puhua niin suurin ongelma on ettei tiedä kenet valitsee ;)
- miesvm_1967x
lfkfkf kirjoitti:
Et kuulosta narsulta, naiselta kylläkin...
No voi olla että mussa on feminiininen puoleni mutta ihan kyllä mies olen ja entinen YH-isä, pienen muksun kanssa nyt vaan oli pakko oppia tiettyjä arkielämän taitoja lisää. Vanhemmat oli sen verran konservatiiveja että mutsi kyllä opetti mua lyhentämään housuni, pesemään ja silittämään vaatteeni, ompelemaan, parsimaan jne. laittamaan perusruokaa ja ylipäänsä huolehtimaan asioistani ja hygieniastani ja asioista ylipäänsä. Ajattelemaan asioita ihan maalaisjärjellä, kyllä mieskin oppii ja osaa vaikka mitä kun ei ala asennevammaiseksi. Faija opetti autoista ja koneista, ehkä juurikin konservatiivisesti heillä oli roolit näin. Faija ei osaa pestä pyykkiä eikä huolehtia oikein mistään vaatekankaista eikä raha-asioista ja syödä sen tekemää ruokaa.. omg! Mutta hyvät opit olen kotoa saanut mukaani maailman melskeisiin, perustaidot sain ja loput opettelin ite, ei ne hommat nyt niin vaikeita oikeasti ole. Kun seinä tulee vastaan niin joko törmäät siihen ja alat parkuun tai keksit keinon ylittää, alittaa tai kiertää seinä :D
Myönnän kyllä itsekin että edellinen kirjoitukseni olis voinnut olla naisen suusta mutta eipä oo ;) Asenne ratkaisee! - miesvm_1967x
miesvm_1967x kirjoitti:
No voi olla että mussa on feminiininen puoleni mutta ihan kyllä mies olen ja entinen YH-isä, pienen muksun kanssa nyt vaan oli pakko oppia tiettyjä arkielämän taitoja lisää. Vanhemmat oli sen verran konservatiiveja että mutsi kyllä opetti mua lyhentämään housuni, pesemään ja silittämään vaatteeni, ompelemaan, parsimaan jne. laittamaan perusruokaa ja ylipäänsä huolehtimaan asioistani ja hygieniastani ja asioista ylipäänsä. Ajattelemaan asioita ihan maalaisjärjellä, kyllä mieskin oppii ja osaa vaikka mitä kun ei ala asennevammaiseksi. Faija opetti autoista ja koneista, ehkä juurikin konservatiivisesti heillä oli roolit näin. Faija ei osaa pestä pyykkiä eikä huolehtia oikein mistään vaatekankaista eikä raha-asioista ja syödä sen tekemää ruokaa.. omg! Mutta hyvät opit olen kotoa saanut mukaani maailman melskeisiin, perustaidot sain ja loput opettelin ite, ei ne hommat nyt niin vaikeita oikeasti ole. Kun seinä tulee vastaan niin joko törmäät siihen ja alat parkuun tai keksit keinon ylittää, alittaa tai kiertää seinä :D
Myönnän kyllä itsekin että edellinen kirjoitukseni olis voinnut olla naisen suusta mutta eipä oo ;) Asenne ratkaisee!Nykyään ei muuten enää kukaan mankeloi? Semmonenkin oppi tuli ja joskus aikoinan mangeloin lakanat mutta oon siitä luopunu, ajanhukkaa mun mielestä :P
- KaruTotuus
Toivotonta kirjoitti:
Ai onko siinä jotain väärää, jos treffailee 20 miestä? Olen ollut siinä uskossa, että se on Suomessa sallittua. Kovasti olisin toivonut että näistä herroista yksi olisi ollut kiinnostava ja saanut jonkinlaista ihastusta aikaan. Valitettavasti niin ei käynyt.
Miten se voi sun elämääsi haitata, jos jollakin on suuri tarve löytää kumppani? Et kuitenkaan pysty kenenkään tunteisiin ja tarpeisiin vaikuttamaan. Turhaan siis tuhlaat energiaasi sen asian miettimiseen.Oot jollekin jätkälle varapatja.
- MrCynical
Taas kerran, se aika etsiä kovan tason mies tuli ja meni. Sinun ikäluokkasti miehet hakevat mieluummin nuorempia, jos saavat. Julkkikset 22-vuotiaita, menestyjät 25-vuotiaita, sporttiset ja hyvässä ammatissa olevat 30-vuotiaita, tavikset 35-vuotiaita. Ne kaljamahaiset huonosti pukeutuneet...niin, oman ikäisiään.
Tässä pari kuvaajaa:
http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800
http://ell.h-cdn.co/assets/cm/15/01/54a798c431afb_-_nrm_1410470492-mens-age-versus-women2.jpg
Suosittelen realismia.- Realismia
Huvittavinta tässä on se, että 4kymppiset miehet ovat usein niin vanhan näköisiä ja oloisia väsyneitä pieruja, ja sitten ne reppanat vielä kuvittelevat saavansa nuoren naisen :) Kuten Mc Cynical... Ehkä joku saa, joku taas ei. Samoin kun joku 4kymppinen nainen voi löytää sen ikäisensä helmen, joku taas ei. Sanoisin että se on sitä realismia. Suositelen!
Ne neljäkymppiset helmimiehet, kyllä ymmärtävät että parikymppinen nainen ei vielä ole henkisesti samalla tasolla kuin hän. Eri juttu sitten näilla Mc Cynicaleilla, jotka ovat henkisesti myös jääneet sinne parikymppisen tasolle. Sellastahan me hyvät 4kymppiset naiset ei huolita, eikä ne ole lähellekään sitä helmimiestä, jota täällä ap:kin etsii. Seksikin sitä tylsää nylkyttämistä, kun ei nuori nainen juuri muuta vaadi... Onneksi ne nuoret naiset kerää teidät pois kuleksimasta, niin ette osut vahingossakaan meidän helminaisten tielle :) - ÄläMölise
Realismia kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että 4kymppiset miehet ovat usein niin vanhan näköisiä ja oloisia väsyneitä pieruja, ja sitten ne reppanat vielä kuvittelevat saavansa nuoren naisen :) Kuten Mc Cynical... Ehkä joku saa, joku taas ei. Samoin kun joku 4kymppinen nainen voi löytää sen ikäisensä helmen, joku taas ei. Sanoisin että se on sitä realismia. Suositelen!
Ne neljäkymppiset helmimiehet, kyllä ymmärtävät että parikymppinen nainen ei vielä ole henkisesti samalla tasolla kuin hän. Eri juttu sitten näilla Mc Cynicaleilla, jotka ovat henkisesti myös jääneet sinne parikymppisen tasolle. Sellastahan me hyvät 4kymppiset naiset ei huolita, eikä ne ole lähellekään sitä helmimiestä, jota täällä ap:kin etsii. Seksikin sitä tylsää nylkyttämistä, kun ei nuori nainen juuri muuta vaadi... Onneksi ne nuoret naiset kerää teidät pois kuleksimasta, niin ette osut vahingossakaan meidän helminaisten tielle :)Vi tuttaako sinua ylipainosi? Se on ihan oma valintasi ja sen takia et ole haluttu, naamallakin on tietty oma osuutensa.
- TyydyKäteesi
ÄläMölise kirjoitti:
Vi tuttaako sinua ylipainosi? Se on ihan oma valintasi ja sen takia et ole haluttu, naamallakin on tietty oma osuutensa.
Vi tuttaako sinua sinun ylipainosi? Ei se varmasti ole ainoa syy,ettet ole koskaan saanut naista.
- onsku40yli
Oletko ajatellut että voisit katsella vähän nuorempiakin? Ei nyt ihan poikasia, mutta sellaisia 30 . Siinä alkaa jo olla ihan sopivia minun mielestäni, fiksuja, vähän jo elämää kokeneita ja paremmin katseenkestäviäkin eikä niin epäsiistejä ja elähtäneitä. Tässä iässä on kiva kun ikähaarukkaa voi laajentaa. Eihän silloin parikymppisenä katsellut itseä yli kymmenen vuotta vanhempia miehiä, mieluiten ei lähellekään, vaan ikähaarukka meni jossain 5 vuotta enintään. Nyt ei ole ongelma vaikka mies olisi kymmenen vuotta nuorempi. Edelleen se yläikäraja kuitenkin on se 5 v. :) Rohkeasti vaan katselemaan, sieltä löytyy yllättävänkin hyvin, moni erityisesti hakee vähän itseä vanhempaa naista. 40 on naiselle just se ikä kun saa itse valita.
- åpoiuytrewqwerty
Saahan sitä aina kuvitella itse valitsevansa, mutta ei ole realistista, että kukaan hyvännäköinen ja fiksu 3-kymppinen mies lähtee 4-kymppisen naisen matkaan. Eikä naisen itsetunto kestä sitä, että alkaa ryppyjä tulemaan kasvoihin, ennen kuin miehelle, naisen ohut iho on monesti 10-20 vuotta miestä aikaisemmin vanhan näköinen, vaikka sen kasvosta peittää, kaula ja kädet paljastaa.
- KaruTotuus
Miehillä on kaksi rimaa: Seurustelu- ja panorima. Noille kolmekymppisille voit joskus ylittää panoriman mutta seurustelurimaa et koskaan.
- 0999999999
Ei kait oikeasti nuorekkaan, aktiivisen ja sosiaalisen tarvitse netistä seuraa hakea.
- 2ja13
Ei kai tarvitse, mutta miksei saisi sitäkin kokeilla.
- toivotonontämäkin
Tervehdys kaikki asiaa kirjoittavat kohtalotoverit! Yhdyn epätoivoonne. Täälläkin yksi 40 nainen jonka vähän vajaa viiskymppinen mies rakastui 20 vuotta nuorempaan naiseen ja katosi jonnekin keski-iän kriisin preerioille. Nyt siis yksin ja nettideittejä koluttu.
Toisen kierroksen markkinoilla luulin olevani ässä: ulkonäkö on kohdallaan, urheiluharrastusten ansiosta vartalo on timmi ja seksuaalisuus parhaimmillaan. Hauskakin olen, eikä lapsia kuulu pakettiin. Baareissa ja kekkereillä on kysyntää, miksi ei sitten nettitreffailussa.
Vaan miten kävi! 30 miehistä löytyy kyllä hyvännäköisiä kundeja seksiseuraksi, he kun arvostavat seksuaalisuutensa kanssa sinut olevia naisia. Mutta ikäisistäni ei seuraa löydy. iIsestään huoltapitävät 40 miehet treffailevat vain 30 vuotiaita. Ja jakoon jääneet 40 nettideittimiehet näyttävät järjestään itseäni 20 vuotta vanhemmilta papparaisilta! Jos treenailen 6 päivää viikossa, tarkkailen ruokavaliotani, hieron öljyjä, tarkkailen unta, juoksen lumipyryssä, kuorin ja trimmailen, hoidan ja venyttelen - niin hitto en kyllä todellakaan huoli elämääni ihmistä, jonka vastaava panostus kehoonsa (siis tärkeimpään asiaan mitä sinulla on!) on hampaiden pesu kerran viikossa.- taavi22
paska provo...
- atännä
Viestisi loppuosa on kyllä niin totta. Etpä ole ainoa itsestäsi huolehtiva nuorekas nainen, joka kauhistelee oman ikäsiä vanhoja köpötteleviä pappoja. Täältä löytyy toinen.
- millainenonnuorekas
atännä kirjoitti:
Viestisi loppuosa on kyllä niin totta. Etpä ole ainoa itsestäsi huolehtiva nuorekas nainen, joka kauhistelee oman ikäsiä vanhoja köpötteleviä pappoja. Täältä löytyy toinen.
Millainen teidän mielestä on nuorekas ihminen? Entä jos ette olekaan niin nuorekkaita kuin kuvittelette? Mun mielestä nuorekkuudella ja ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä keskenään. Voihan sitä näyttää vaikka miten hyvältä ja itsestään huolehtiminen on suotavaa mutta nuorekkuus lähtee pään sisältä.
Nuorekas ihminen elää tässä päivässä, on ennakkoluuloton, haluaa oppia uusia asioita, ei pelkää niitä. Kokee uudet asiat ja tilanteet haasteena ja hetkenä oppia aina jotain uutta. Nuorekkaalla ihmisellä ei pipo kiristä. - mnbvcxcvbnm
millainenonnuorekas kirjoitti:
Millainen teidän mielestä on nuorekas ihminen? Entä jos ette olekaan niin nuorekkaita kuin kuvittelette? Mun mielestä nuorekkuudella ja ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä keskenään. Voihan sitä näyttää vaikka miten hyvältä ja itsestään huolehtiminen on suotavaa mutta nuorekkuus lähtee pään sisältä.
Nuorekas ihminen elää tässä päivässä, on ennakkoluuloton, haluaa oppia uusia asioita, ei pelkää niitä. Kokee uudet asiat ja tilanteet haasteena ja hetkenä oppia aina jotain uutta. Nuorekkaalla ihmisellä ei pipo kiristä.Totta tuo kertomasi, nuorekkuus on ideoita, kaavoihin kangistumattomuutta, avointa mieltä, nämä tällä palstalla valittavat naiset eivät ole nuorekkaita tällä mittarilla mitattuna, mutta jo ennen, kuin täyttää 40 v, on syytä tarkistaa mitä syö ja juo, riittävä lepo, sekä liikkuminen. Liika tressi ja murheet myös romahduttaa fyysisesti nopeasti. Jos näistä ei huolehdi, niin kyllä se nuorekkuus katoaa nopeasti, sitä ei ainakaan kukaan usko.
- atännä
Nuorekas ihminen elää tässä päivässä, on ennakkoluuloton, haluaa oppia uusia asioita, ei pelkää niitä. Kokee uudet asiat ja tilanteet haasteena ja hetkenä oppia aina jotain uutta. Nuorekkaalla ihmisellä ei pipo kiristä.Nuorekkuudella ja ulkonäöllä on erittäin paljon tekemistä keskenään. Viestisi loppuosassa määrittelit oman näkemyksesi nuorekkaasta ihmisestä. Jos ihminen toimii noin, lisäksi elää terveellisesti, harrastaa aktiivisesti liikuntaa, syö hyvin, (ja lisäksi miljoona muuta asiaa), niin varmasti näyttää nuoremmalta kuin mitä keskivertostressiperuna, joka mataa massan mukana.
Näitä upeita naisia on mm. harrastuspiireissäni paljon. Tällainen 40 ikäinen nainen on kropaltaan upeampi kuin 90% 20-vuotiaista ja kasvoiltaan kuin kolmekymppinen. Sama kyllä koskee miehiäkin, jotka huolehtivat itsestään. Treenaavan miehen kroppa on parhaimmillaan siinä 30-vuotiaana, ja monella treenaavalla 50 -vuotiaalla on edelleen nuorekas lihaksikas vartalo.
Viina, tupakka, huono ravinto, henkinen jämähtäminen ja istuminen saavat aikaan paitsi henkisen vanhenemisen myös ruumiillisen rupsahduksen. - toivotonontämäkin
Nuorekas ihminen elää tässä päivässä, on ennakkoluuloton, haluaa oppia uusia asioita, ei pelkää niitä. Kokee uudet asiat ja tilanteet haasteena ja hetkenä oppia aina jotain uutta. Nuorekkaalla ihmisellä ei pipo kiristä.Hei, en kirjoittanut olevani "nuorekas" ihminen. En ole nuorekas, olen ihan tasan oman ikäiseni näköinen, mutta ilman itsehankittuja negoja: ylipainoa, tupakkaryppyjä, epätoivoista pakkomiellettä 80-luvun nuoruusvuosien tyyliin, naurettavaa pakkomiellettä 20-vuotiaiden pikkutyttöjen tyyliin jne..
Minulla ei ole mitään syytä yrittää olla "nuorekas", vaan terveen ja oman itseni näköinen. Ilmeisesti toimii, sillä seurani on eron jälkeen kiinnostanut itseäni nuorempia miehiä. Nykyinen miesystäväni (FB) ei todellakaan sano että olen "nuorekas" tai nuoren näköinen, hänhän kiinnostui minusta juuri siksi että olen aikuinen sensuelli nainen. Se tässä vaan harmitta että haluaisin kuitenkin elämänkumppanin samanikäisestä, en vain hienoa seksisuhdetta kolmikymppisen kanssa.
Kiva muuten että tällä palstalla on muitakin kaltaisiani naisia. - KaruTotuus
Noi 4-kymppiset kärkikastin miehet treffailee kolmekymppisiä naisia. Sulle jää makkaraperunoiden ystävät tai sitten yli viiskymppiset.
- Yli40v
No ei kaikki hyvältä näyttävät ja fiksut yli 40v miehet ole kiinnostuneita 30v naisista, itsekkin olen kiinnostunut oman ikäisistä joita tapaillutkin mutta ongelmana on ettei heillä ole aikaa tavata.
Pitää vielä lapsia ja koiria sinne ja tänne, nyt kun näyttää ettei sellainen neito osu kohdalle niin fb:kin olisi aika kiva mutta sen löytäminen vasta vaikeaa onkin..... Ensimmäisellekkin kirjoittajalle vastailin jopa antamalla sähköpostinikin mutta kun se ei heti toiminut niin sitten ei enään mitään kuulunut. Vähän ihmettelin...
- Normaali_Mies
Joopa joo, tämä ketju taitaa olla oikein nykynettideitin aatelia. Kauniit ja rohkeat valittavat etteivät löydä toisiaan ja haukkuvat tavalliset ihmiset maan rakoon. Pitäkää saatanan idiootit leikkikenttänne, minä lähden helvettiin koko nettideitistä. Ja kiitos vaan, että olette pilanneet meidän tavallisten ja normaalien ihmisten viimeisetkin mahdollisuudet löytää oma puoliso. Tähän on maailma mennyt, että mikään ei enää riitä, köyhät kyykkyyn, rumat voi tehdä itsarin ja mitä vielä, moido!
- Huhheijaa
Mikä on tavallinen ja normaali? `
Mitä kaikkea olet tehnyt, kun sekään ei sitten ole riittänyt?
Varmaan jokaisella on oma käsityksensä tästä. Normaali ja tavallinen on jollekin se kaunis ja rohkea, ja toiselle kaunis ja rohkea se normaali ja tavallinen... Tavoitteletko itse kuuta taivaalta, eikä normaali ja tavallinen nainen ole sinulle kelvannut?
Jos nyt itse ajattelet, että mikään ei riitä, ja toiset on vieny sulta mahdollisuuden löytää puoliso, niin sehän olet sinä itse joka niin ajattelee. Se pahin vihollinen löytyy sieltä peilistä... - naamavaihtoon
Joopa joo...todellakin se vihollinen löytyy sieltä peilistä...tai voisko sanoa jopa, että Tinderistä!
- sipukka
Hurjaa.. olin noin reilun kuukauden nettideiteissä, kun sitten se mies iski kiinni. Alkuun ei todellakaan ollut mitenkään uskottava tai edes mielenkiintoinen, mutta olin jo niin kyllästynyt jatkuvaan esittelyyn, että päätin antaa mahdollisuuden. Ja se kannatti.
Joskus kannattaa todellakin nähdä vaivaa.. se palkinto voi olla yllättävänkin ihana..- hakemista
Olet ymmärtänyt nettideittailun nyt ihan väärin. Ensin täytyy odottaa, että riittävästi sosiaalista pääomaa profiilitekstissään tihkuva mies ottaa yhteyttä. Sen jälkeen voi aloittaa tutustumisen vastailemalla lyhyesti ja sopivalla viiveellä toisen osapuolen lähestymisyrityksiin. Sitten onkin jo aika odotella kahvittelukutsua tai vaihtoehtoisesti kadota mitään sanomatta odottelemaan seuraavaa tarpeellisen annoksen sosiaalista pääomaa huokuvan kokelaan kutsuhuutoa. Myös kahvituokion jälkeen on vielä mahdollista pistää mutelle ja siirtyä kohtaan hakeminen, joka siis tarkoittaa odottamista.
Eihän nyt kukaan ihminen muutu kiinnostavaksi vasta tutustumisen yhteydessä... - sipukka
No, tuota en osannut tehdä. Myönnän tein aivan väärin. Eikä sen miehen profiilissa suuria lukenut, eikä se leperrelläkkään osaa, mutta pussata osaa ja siitä on kyllä hyvä jatkaa.
Kyllä minä poloinen kävin jo kahvittelemassakin sen kanssa ja pyysin kotiin kyläänki.. kait minun pitää se lempata..
Tai en uhastakaan, minä jaksa niitä lihamarkkinoita enää. Väsynyt itsensä markkinointiin ja jatkuvaan esittelyyn. Profiilinkin nakkasin roskiin, kun totesin, etten jaksa ketään varalla pitää.Nyt katotaan tämä yksi mies ja jos tarve vaatii niin mietitään profiili uusiksi.
Se on tuolla nettideiteissä sellainen jatkuvanhaunmenettely.. haetaan, haetaan ja kadotaan. Se on päivän sana..
- Edwardo_ja_lauma_eläimiä
Vaikkei naisia kiinnosta ätmeille antaakkaan, niin kannattaisi heitä silti kuunnella.
Aloittajalla käýnyt niin sanoitusti klassiset. Nuorempana totuttu että kivan nuorekkaita ja terhakoita miehiä pörrää ympärillä, joten kiusaus maksimoida kotiutus on ollut varmasti suuri. No sitten kävi niin ja näin, ja nyt nelikymppisenä olisi kiva kun säännöt olisi samat, mutta eihän ne enää ole. Ankaraa ja vittumaistakin, mutta vähintään oikeudenmukaista miehisestä näkökulmasta.
Laadukkaat ikätovereisi katselevat nuorempien suuntaan, joten eipä ole tarjolla enää kuin mustaapekkaa... Eipä tuohon voi oikein mitään neuvoakkaan, kun nelikymppisetkin on makuun jo kulahtaneita. Nuoremmista ei suhdetta saa kuin ätmien kanssa ja vaikuttavat ilmeisesti huvittavilta aloittajasta räät poskella yms.
Mutta jos lohtua haluat, niin osalla miehistä tilanne ei ole ollut edes sinun nykyisyyden veroinen koskaan. Mietitään vaikka sitä joukolla tässä.- sätkäle
Minä nyt olen hakenut ilman kuvaa, enkä ole sitä kuvaa pyytänyt mieheltäkään, koska se ei ole se juttu, vaan se mitä on pään sisällä. Ei tässä yli nelikymppisenä ole enää itsekkään priimaa, joten miksi siinä vastapuolessa ei saisi ikä näkyä??
Ja tärkeintä minulle on ainakin se, että synkkaa muuten ja juttu luistaa. Ei se elämä sen Prinssi Uljaankaan kanssa helppoa ole, jos ei yhtään mene jutut yksiin..
Ja tuon olen kyllä itsestänikin huomannut jos niitä ehdokkaita on monta ei osaa keskittyä siihen yhteen, joten profiilin piilottaminen on ihan paikallaan jos haluaa tilanteen rauhottaa ja keskittyä siihen yhteen.. ja se toimi ainakin minulla. - Anonyymi
Haha, taidat olla ihan vitun yksinkertainen. Miksi ihmeessä edes haluaisin niitä miehiä jotka katselevat nuoria, luuletko että vittuakaan kiinnostaa tai että elämäni on siitä kiinni kuka perässäni juoksee? Enkä haluaisi olla nuori nainen, jonka perässä kaikki juoksevat vain sen takia että hän on nuori, mutteivät muuten välittäisi paskaakaan? Suurin osa näistä perässäjuoksijoista on joka tapauksessa aina epäkiinnostavia. Haluan ihmisen joka valitsisi juuri minut olin sitten minkä ikäinen tahansa, ja haluaa aidosti olla kanssani. Muu ei ole kannattavaa ellei ole lapsentekoiässä. Jos lapsia haluaa niin on tietty etu että innokkaita isäehdokkaita juoksee perässä.
- Fhgjhgklhklööäk
Olen nainen 40 . Ei mitään ulkonäkö- tai toimeentulokriteerejä ollut enää vuosiin, mutta sittenkään ei löydy. Miehiä tavattu, tarpeeksi. Neula heinäsuovasta on hävinnyt. Kenenkään kanssa ei tunnetta kuin todella olisi jonkun kanssa.
- KaruTotuus
Tässä graafia asian tiimoilta:
http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800- Toivotonta
KaruTotuus, oot kyllä aivan ihana noiden taulukoittesi kanssa :) Ihan mahtavaa, että katsot niistä totuudet. Pidä toi :) Taidat olla maisterismiehiä :)
Sen verran tähän aloittajana vielä, että tottakai kaikki me vanhennutaan, tulee ryppyjä ja kroppa ei todella ole samanlainen kun parikymmentä vuotta sitten. Ei sen tarviikkaan olla, kuuluu elämään. Samoin tässä iässä (toivottavasti) on myös sen kakskyt vuotta fiksumpikin. Jotkut ehkä ei, jotkut toivottavasti on. Itse etsin ikäistäni, koska haluan myös sen fiksun miehen, jolla jo elämänkokemusta enemmän kun pari- tai edes kolmekymppisellä. Uskon että samanikäisillä myös elämäntilanne suht. samanlainen. Tästä syystä vähän ihmettelen miehiä, jotka haluavat sen 20 vuotta nuoremman... En siis koe että menettäisin itse näissä miehissä mitään. Tuskin se viisaus on kovasti matkan varralla heihin tarttunut. Mutta se on heidän asia, toivotan onnea nuorten naisten kanssa heille.
Se mitä olen ihmetellyt, ja koitin aloitukseenkin laittaa on, että mielestäni neljäkymppisen ei vielä kuitenkaan tarviste olla ns. "luovuttanut"... Miks siihen peiliin ei voi katsoa (vaikka niitä ryppyjä on, tai hiusraja vetäytynyt), ja tehdä muutama poikittaisiike :), että näyttäisi edes pikkusen olevan tässä ajassa kiinni. Samoin jos vähän ympärilleen vilkuilee, niin voi tehdä havaintoja millasissa vaatteissa ihmiset vuonna 2015 yleensä liikkuu. Jos omat vaatteet on kulahtaneet jo viime vuosikymmenellä, niin mars kauppaan niitä siistempiä vaatteita ostamaan.
Ymmärrän että kaikki eivät tietenkään välitä ulkonäöstään ja siitä mitä päälleen laittavat. Se on tietenkin jokaisen oma asia. Mutta ihmettelen että näitä on neljäkymppisissä miehissä suurin osa! Missä vaiheessa näin käy???
Samoin terveydestä huolehtiminen. Millon se loppuu? Senhän pitäis lisääntyä, kun ikää tulee? Ei tarvitse olla himoliikkuja, mutta sen verran voisi vaivautua, että kunnossa pysyy! Pikkasen selkärankaa, eikä sitä ruikutusta "ei tässä iässä enää jaksa". Jumankauta, jaksaahan!
En siis halua omaan elämääni ketään huolehdittavaa, enkä perässävedettävää papparaista vielä tässä vaiheessa. Täähän on ihan paras ikä mitä voi vaan olla. Vielä jaksaa (kun on hyvässä kunnossa), elämänkokemusta ja viisautta löytyy (virheitä tehty, ja niistä opittu), seksi on hienompaa kuin koskaan (siis olis jos sitä olis. Mutta viimesimpiin kokemuksiin vedoten voin tämän sanoa :)), hormoonit hyrrää, tietää mitä elämältä haluaa ja mitä ei halua (myös seksin puolella), talouspuoli kunnossa jnejne. Senkin ymmärtänyt jo, että elämä on ihanaa pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Mitään draamaa ei tarvitse pikkuasioista kehitellä jne.
Sanoisin siis miespuolisille ikätovereille, että älkää nyt herranjestas luovuttako tässä
vaiheessa :)
Mies yli 40v. En jaksanu enää yrittää laittaa viestiä, jos vaikka et ookkaan ihan tosissas. - Tue14
Toivotonta kirjoitti:
KaruTotuus, oot kyllä aivan ihana noiden taulukoittesi kanssa :) Ihan mahtavaa, että katsot niistä totuudet. Pidä toi :) Taidat olla maisterismiehiä :)
Sen verran tähän aloittajana vielä, että tottakai kaikki me vanhennutaan, tulee ryppyjä ja kroppa ei todella ole samanlainen kun parikymmentä vuotta sitten. Ei sen tarviikkaan olla, kuuluu elämään. Samoin tässä iässä (toivottavasti) on myös sen kakskyt vuotta fiksumpikin. Jotkut ehkä ei, jotkut toivottavasti on. Itse etsin ikäistäni, koska haluan myös sen fiksun miehen, jolla jo elämänkokemusta enemmän kun pari- tai edes kolmekymppisellä. Uskon että samanikäisillä myös elämäntilanne suht. samanlainen. Tästä syystä vähän ihmettelen miehiä, jotka haluavat sen 20 vuotta nuoremman... En siis koe että menettäisin itse näissä miehissä mitään. Tuskin se viisaus on kovasti matkan varralla heihin tarttunut. Mutta se on heidän asia, toivotan onnea nuorten naisten kanssa heille.
Se mitä olen ihmetellyt, ja koitin aloitukseenkin laittaa on, että mielestäni neljäkymppisen ei vielä kuitenkaan tarviste olla ns. "luovuttanut"... Miks siihen peiliin ei voi katsoa (vaikka niitä ryppyjä on, tai hiusraja vetäytynyt), ja tehdä muutama poikittaisiike :), että näyttäisi edes pikkusen olevan tässä ajassa kiinni. Samoin jos vähän ympärilleen vilkuilee, niin voi tehdä havaintoja millasissa vaatteissa ihmiset vuonna 2015 yleensä liikkuu. Jos omat vaatteet on kulahtaneet jo viime vuosikymmenellä, niin mars kauppaan niitä siistempiä vaatteita ostamaan.
Ymmärrän että kaikki eivät tietenkään välitä ulkonäöstään ja siitä mitä päälleen laittavat. Se on tietenkin jokaisen oma asia. Mutta ihmettelen että näitä on neljäkymppisissä miehissä suurin osa! Missä vaiheessa näin käy???
Samoin terveydestä huolehtiminen. Millon se loppuu? Senhän pitäis lisääntyä, kun ikää tulee? Ei tarvitse olla himoliikkuja, mutta sen verran voisi vaivautua, että kunnossa pysyy! Pikkasen selkärankaa, eikä sitä ruikutusta "ei tässä iässä enää jaksa". Jumankauta, jaksaahan!
En siis halua omaan elämääni ketään huolehdittavaa, enkä perässävedettävää papparaista vielä tässä vaiheessa. Täähän on ihan paras ikä mitä voi vaan olla. Vielä jaksaa (kun on hyvässä kunnossa), elämänkokemusta ja viisautta löytyy (virheitä tehty, ja niistä opittu), seksi on hienompaa kuin koskaan (siis olis jos sitä olis. Mutta viimesimpiin kokemuksiin vedoten voin tämän sanoa :)), hormoonit hyrrää, tietää mitä elämältä haluaa ja mitä ei halua (myös seksin puolella), talouspuoli kunnossa jnejne. Senkin ymmärtänyt jo, että elämä on ihanaa pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Mitään draamaa ei tarvitse pikkuasioista kehitellä jne.
Sanoisin siis miespuolisille ikätovereille, että älkää nyt herranjestas luovuttako tässä
vaiheessa :)
Mies yli 40v. En jaksanu enää yrittää laittaa viestiä, jos vaikka et ookkaan ihan tosissas."En siis halua omaan elämääni ketään huolehdittavaa, ..."
Ja onneksi ei ole pakko. Voi olla yksinkin.
"... viisautta löytyy (virheitä tehty, ja niistä opittu), ..."
Näin ne kaikki aina sanoo, mutta kukaan ei täällä kerro mitä on opittu. Siis siten, että jos olisi mahdollisuus, niin jättäisikö jonkun virheen tekemättä. Vai oliko ne virheet vaan tehtävä, jotta on voinut tulla siksi ihmiseksi, joka on nyt.
"... seksi on hienompaa kuin koskaan (siis olis jos sitä olis. ... "
Kaikki miehet tietää tämän. Seksi on hienointa aina silloin kun sitä ei ole. :D
" Mitään draamaa ei tarvitse pikkuasioista kehitellä jne. "
Hmm? Ja joskus ennen on tarvinnut? Voi teitä naisia, höpönassuja :D
- n43
itse päädyin lopettamaan tuon nettideittailun, huomasin että ne 40 miehet joita treffailin oli huomannut "arvonsa" noilla nettitreffeillä ja sieltä poistuminen oli noh, sanotaan vaikka vaikeaa. sain kuulla olevani mukava, ihana, kauniiksikin joku kehui mutta aina löytyi se mukavampi, ihanampi ja kauniimpi joten ei vain jaksa enään ottaa riskiä että ihastuu ja ...
eli en löytänyt sitä 40 miestä joka olisi ollut valmis minun kanssani katsomaan onko tulevaisuudessa meitä ilman että välillä käydään tarkastamassa josko parempi löytyisi.
40 nainen jolle parisuhde on elämän jakamista hyvissä ja huonoissa asioissa. yhteisiä suunnitelmia mutta myös omia menoja, ei mitään 24/7 suhdetta jossa mustasukkaisesti vahditaan toisen tekemisiä.... joka etsi miestä ja rakastajaa - samassa paketissa poistui linjoilta. - LiikaOnLiikaa
Minulle tulee aina sellainen hohhoijaa-reaktio tällaisista naisista:
"Jos treenailen 6 päivää viikossa, tarkkailen ruokavaliotani, hieron öljyjä, tarkkailen unta, juoksen lumipyryssä, kuorin ja trimmailen, hoidan ja venyttelen..."
Jos nelikymppisen naisen elämän sisältö on lähes pelkkää treenaamista ja pakkomielteistä ulkonäön huoltamista, niin ei kuulosta kovinkaan kiinnostavalta naiselta, vaikka olisi kuinka "nuorekas". Tulee lähinnä mieleen vanhenemisesta kauhuissaan oleva ja ulkonäkökeskeinen nainen.
Minäkin urheilen säännöllisesti, pidän huolen hygieniastani jne, mutta sen lisäksi tykkään syödä hyvin, käydä välillä viihteellä, välillä laiskotella jne. Elämässä on hemmetin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Kaunis nuorekas kuori tyhjällä sisällöllä on ainakin minulle parisuhdemielessä yhtä tyhjän kanssa. Ennemmin vaikka se hieman ylipainoinen, vanhemman näköinen mutta persoonanan mielenkiintoinen nainen.- Toivotonta
Kuulostaa hyvältä! Tuon enempää sen ei omasta mielestäni tarviikkaan olla. Ja itse varmasti samoilla linjoilla liikkumisen, syömisen ja muun elämän kanssa. Teen kaiken niin että itellä on hyvä olla, ja voin olla tyytyväinen itseeni, niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
En siis kirjoittanut tuota lainaustasi... Jokainen tyylillään ja mieltymyksillään... Joku voi mennä (esim. mun mielestä) liian pitkälle näiden asioiden kanssa (omasta mielestään ehkä ei). Ja hän sitten etsii sitä kaltaistaan miestä, jolle samat asiat on tärkeitä.
Taitaa pointti olla siinä, että kun vain löytyisi se, joka suunnilleen samoilla leveleillä tallustelee näiden asioiden kanssa :) - toivotonontämäkin
Miksi nostit ykköseksi ulkonäön vaikka suurin osa noista liittyi terveyteen? Kyllä minulle on alkanut tulle 40 jo sellaisia iän mukana tuomia juttuja (ja yksi ihan synnynnäinen), joihin ainakin lääkäri on suositellut monipuolista ja runsasata liikuntaa. Nuo öljyämiset ja muut pampeloinnit on myös mielenvirkistystä. Käytän aikaani liikkumiseen myös yksinäisyyden takia. Kyllä olisi kiva peuhata kotona sen mihehn kanssa joka karkasi lapsenvahdiksi, mutta nyt kun olen yksininen niin mieluimmin lähden ulkoilemaan kun istun kotona sohvalla vetämässä sipsilastin tai viinipullon.
- eräskinmies
Niinpä. Jotkut naiset eivät vielä 40 vuotiainakaan tunne itseään. Kun katsoo peiliin niin siltähän tuijottaa se satujen prinsessa - prinssit ovat vaan vanhenneet ja menettäneet vetovoimansa. Sun pitää pistää sinne profiilisi: Olen 40 puuma, mutta tunnen olevani korkeintaan 20 ja näin rajaat kokelaat esim 18-22 vuotiaisiin prinsseihin. Ei kestä kiittää....
- Toivotonta
Jos toi kommentti oli minulle tarkoitettu, niin toivottavasti luet kommenttini uudelleen,
"Sen verran tähän aloittajana vielä, että tottakai kaikki me vanhennutaan, tulee ryppyjä ja kroppa ei todella ole samanlainen kun parikymmentä vuotta sitten. Ei sen tarviikkaan olla, kuuluu elämään. Samoin tässä iässä (toivottavasti) on myös sen kakskyt vuotta fiksumpikin. Jotkut ehkä ei, jotkut toivottavasti on. Itse etsin ikäistäni, koska haluan myös sen fiksun miehen, jolla jo elämänkokemusta enemmän kun pari- tai edes kolmekymppisellä. Uskon että samanikäisillä myös elämäntilanne suht. samanlainen. Tästä syystä vähän ihmettelen miehiä, jotka haluavat sen 20 vuotta nuoremman..."
Eli tuota neuvosi meni vähän vikaan. Kiitos kuitenkin :)
- zfy65ukjkujjhg
Jos oikeassa elämässä ihmiset pariutuisivat nettideittailun tyyliin niin kuoltaisiin sukupuuttoon. Mutta on totta että tuo 40 tuntuu suomessa olevan jokin muumioitumisen raja, joko ei enää viitsitä tai ylikompensoidaan kauhealla tempomisella ja odotetaan samaa muilta.
Itse tykkään värikkäistä, itsevarmoista ja positiivisista naisista joissa on vähän punkkia, rockkia ja heviä niin arvata saattaa että kuinka paljon nyt 38 vuotiaana heitä tulee vastaan.- eikellarihumpalle
No et ole sitten minua tullut vastaan. Olen räväkkä, persoonallinnen mutta silti kiltti ja asiani hoitava 40 nainen, joka ei kuuntele mtn iskelmää tai suomipoppia, eikä laula karaokea tai käy lavatansseissa. Van ei ole mistä löytynyt. Olen kai pelottava? En kyllä ole enää miestä etsinytkään, kun netissä vastauksia tulee vaan itseäni 10-20v vanhemmilta pilkillä käyviltä kellarihumppaäijiltä. Hyvässä lykyssä joku uusionuoruutta elävä motoristi voi vastata, mutta en ole kiinnostunut moottoreistakaan. Baareissa en käy, eikä harrastuksita löydy miestä. Olen jo luovuttanut..
- 12plus2
eikellarihumpalle kirjoitti:
No et ole sitten minua tullut vastaan. Olen räväkkä, persoonallinnen mutta silti kiltti ja asiani hoitava 40 nainen, joka ei kuuntele mtn iskelmää tai suomipoppia, eikä laula karaokea tai käy lavatansseissa. Van ei ole mistä löytynyt. Olen kai pelottava? En kyllä ole enää miestä etsinytkään, kun netissä vastauksia tulee vaan itseäni 10-20v vanhemmilta pilkillä käyviltä kellarihumppaäijiltä. Hyvässä lykyssä joku uusionuoruutta elävä motoristi voi vastata, mutta en ole kiinnostunut moottoreistakaan. Baareissa en käy, eikä harrastuksita löydy miestä. Olen jo luovuttanut..
Pelkäänpä että tilannearviosi on pielessä. Et sinä ole pelottava mutta et myöskään kiinnostava niiden mielestä, joiden toivoisit olevan kiinnostuneita. Toisaalta se, että edes kellarihumppaajat on kiinnostuneita kertoo, että tuossakin elämänvaiheessa olet kiinnostavampi ihminen kuin joku toinen ikinä.
- zfy65ukjkujjhg
eikellarihumpalle kirjoitti:
Mitä nettideittailuun tulee niin ihmisen luonne harvoin näkyy profiilista, etenkään koska pääasiassa katsotaan kuvia ja tehdään päätelmä toisesta muutaman sanan perusteella. Eihän se ongelma olisi jos ihmiset kehtaisivat ilmaista itseään mutta meillä se vaan ei ole niin. Itsekin tietysti katson kuvia ja tuohon pitämääni tyyliin mahtuu ikäluokassani ehkä pari sadasta, eivätkä hekään luonteeltaan kuvasta ulkonäköään.
- nasjgöakak
Ketjun kummallisuus on että 40 naisisten pääsisällöstä kirjoittavat täällä eniten 30 tai sitä nuoremmat miehet, joilla ei ole mitään tajua tun ikäisten naisten elämästä. Ainoa asia mikä teksteissä näkyy on ne omat ennakkoluulot ja periaatteellinen ajatus että ei itse seurustelisi ja sekstailisi 40 naisen kanssa. En minäkään sekstailisi 70 vuotiaan miehen kanssa mutta en väitä täällä ettei kukaan järkevä nelikymppinen seurustele sen ikäisten kanssa. Tottakai sellainen on ihan mahdollista ja ok.
Tuttava ja työpiireissä on ihmisiä, joiden iän olen päätellyt 15 vuotta harhaan. Olen pitänyt 55 vuotiasta korkeintaan 40 vuotiaana ja luullut 43 vuotiasta vähän vajaa kuusikymppiseksi. Tällaisia ylläreitä varmaan sattunut kaikille.- Edwardo_ja_kaljapaffit
Turhaan kaikkia niputtelet siinä pikkuviisastelija. Itellä on kyllä kokemusta 35-45v naisista vaikka ite olen kolmekymppinen. Enhän minä heitä tietenkään suhteisiin huoli, kun tarjolla on parikymppisiäkin, mutta ihan kokemuksena. Ja onhan heidän itsevarmuutensa hyvin miellyttävää verrattuna itsestään kovin epävarmoihin nuoriin verrattuna. Mutta kunnon suhteeseen mielummin hiomaton timantti kuin joku omasta mielestään kaiken niin helvetin hyvin tietävä kypsempi marja, joka ei voi oikein hehkeydelläänkään kilpailla nuoria sisaria vastaan.
Ja tämänkin ketjun nelikymppikset ovat varmasti kovin symppiksiä, mutta kun kyse on ajasta ja tilasta niin kuin tässä maailmassa oikeastaan aina. Olette siinä jamassa missä valtaosa miehistä koko elämän eli se mitä haluatte on ulottumattomissa. Ankaraa ja julmaa, ja olisi vain kannattanut viisastua kymmenkunta vuotta nopeammin!
Mutta ehkä omakohtainen vastoinkäyminen auttaa hahmottamaan muidenkin ongelmia pariutusmarkkinoilla ja heikompi onniset miehet eivät tunnukkaan enää niin onnettomilta ja päähän potkittavilta? - nskNG
Sittenhän kaikki on ihan balanssissa. En minäkään ottaisi 30 kundia elämääni kuin panemaan. Rakastajana he ovat kiihekitä ja innkkaita, mutta useamman kerran koettuna aika mieleikuvituksettomia. Selvästi se ensimmäinen pornolla päänsä kyllästänyt sukupolvi. Eikä heillä muutenkaan ole tuo elämäntaju vielä kovinkaan vhavaa. Mutta seksiin kyllä, joo. Kelpaa.
Ja yksi muistutus vielä 30 mieheille. Muutaman vuoden kulutta alkaa harventua hiukset sitten seksuaalinen jaksaminen että pitäkääs hauskaa niin kauan kun voitte. 40 nainen on seksuaalisuutensa huipussa, 40 mies jo kiihtyvässä alamäessä.
- tulipa_mieleeni
Kaikkia viestejän en edes lukenut, mutta mikä ensimmäisenä tuli mieleen, on se, että ovathan nettideitti -profiilisi jossain muualla kuin täällä Suomi24:ssa?
Kun on muutama saitti vertailukohteena, tästä palvelusta voi vain todeta, että masennus ja angsti on valitettavan yleinen piirre tämän palvelun profiileissa. Ikäänkuin oman yksinäisyyden täyttäminen olisi millään tavalla kiinnostava hakukriteeri. Siirry sellaiselle, jossa on enemmän kuvia. Mikäs Tinderin tilanne on tänä päivänä? Onko siellä jo enemmän 40 profiileja kuin mitä siellä oli esim. vuosi sitten? Se on ihan turhaan pinnallisena parjattu. Näkeepähän heti miltä se toinen näyttää. - Anonyymi
Ihmiseen sitä ihastutaan, ei ikään. Jos mies haluaa sen nuoremman, ei hän sinulle ollut tarkoitettukaan.
- Anonyymi
Tuossa pääsyyt miksi aikanaan itse lopetin nettideittailun. Ei nettinaiset etsi sinusta kuin pelkkiä vikoja eivätkä nää sitä ihmistä siellä "vikojen" sisällä.
Eipä tuon vuodatuksen jälkeen ihmetytä miksi jäät yksin.
Oman rakkaani löysin muutama vuosi sitten ihan live elämästä. Onneksi siis enää koskaan ei tuonne nettideittailuun tarvi mennä kuin korkeintaan täällä s24.lla lukemaan marmatuksia. - Anonyymi
Sen oikean löysin 46vuotiana ihan paarista. Haki tansii ja ei se heti mielytänyt. Vaihdoin numeron kuitenkin sen kanssa ja ulkokuori todella petti.Mahtava mies,valitetavasti on nyt kuollut sai sydän kohtaus.Mitän pysyvä et deitti sivusto löydä.Vähän samaa kuin katsot Tv illalla ja avat TV 3 teksti tv sivut.Törkeitä seksualisia hakuja miehillä siellä numeroineen.Kertoo miesten ajatus maailma nainen on vain pano.Ei ihminen.
- Anonyymi
Hyvin helposti
- Anonyymi
Nyt tuollaiset puheet pois. Pelko pois.
- Anonyymi
Asikainen sai naisen nyrkkeilemällä...
- Anonyymi
Yli 40-kymppinen nainen tietää mitä hän haluaa, hormoonit ei niin enää hyrrää että järki jää. Ongelma on se että niitä 40-kymppisen haluja vastaavia miehiä ei ole olemassa - fantasiaolentoja. Ja vaikka hieman laskisitkin niitä vaatimuksia niin sellaisia miehiä jotka haluavat parisuhteen ja osaavat olla parisuhteessa ei ole vapaana. Tarjolla on niitä jotka ovat parisuhteeseen jo pettyneitä tai eivät sellaisessa osaa olla - ja tietävät sen itsekkin. Eli haluavat vain seksiä - eivät yli 40-kymppistä marmattavaa, pihtaavaa akkaa... Vapaat miehet tuossa iässä enää kaipaavat seksiä - eivät parishudetta - liian vaivalloista ja riskaabelia siihen pieneen iloon nähden mikä siitä naisesta voi tulla miehelle. Vastoin yleistä nasiten olettamusta miehet eivät ole täällä vain naisten iloksi ja palvelemiseksi ja sama tietenkin pätee toisinpäin kanssa, ergo miehet eivät halua enää parishuteeseen kun kokemusta rupeaa olemaan todellisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077