saavutin sairauteni..

sairaspaska

Elin monta vuotta parisuhteessa missä jouduin kärsimään jatkuvasta puolisoni mustasukkaisuudesta, kaikki eteni niin pitkälle että tilanne oli se ettei televisiota voi katsoa tai kaupassa käydä, ilman valvontaa. Heräsi sitten minussa kanssa kysymysmerkki mitä helvettiä nainen sitten puuhaa kun on noin mustasukkanen aina, ja pahenee vain. Tuli isoriita ja pyysin saada katsoa hänen puhelimeensa, puhelimessa oli salasana lukko johon hän ei tahtonut antaa salasanaa. Raivoistuin kun tunne sisälläni voimistui, siitä että minua onkin petetty kokoajan, ei suostunut vieläkään näyttämään puhelinta. Raivo senkuin kasvoi ja viha nousi pitkin silmiä naista katsoessa, lopuksi tilanne kärjistyi siihen että räin häntä päin kasvoja ja kohotin käteni, en lyönyt mutta tönäisin hänet sivuun ja lähdin menemään asunnosta pois. Nyt on ero hoidossa, ja seuraavaksi pitäisi sitten oma pää. VOIKO TÄLLÄISESTÄ SAIRAUDESTA PARANTUA EDES? Kadun tilannetta ja kaikkea mitä tapahtui, haluaisin pyytää anteeksi ja selvittää oliko kyse todella pettämisestä vai mistä.. Nainen aloitti uudessa työpaikassa n 6kk sitten ja työpäivät ovat kestäneet työajan jälkeen n 3 tuntia tai enemmän. lähinnä iltamyöhään tullut kotio, vaikka pitäisi olla jo klo 18 työt loppu. Selitys oli että työpaikalla pitää aina siivota jne.. En tiedä.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaista

      Ihan kuin oma tarinani,olen puoli vuotta tapaillut miestä,ja hän on alun alkaen vaatinut kuytätä puhelintani,kay tarkistamassa yllätysvieraana kotiani,ilmoittamatta! Hän on alusta asti haukkunut h.ksi,käy tarkkailemassa asuinalueellani mitä touhuan ilmoittamatta,sylki kasvoilleni kun en kuullut soittoaan,ja juttelin erään ystäväni kanssa! Koko ajan soittelee ja tarkistaa että olen kunnolla.Vastaavaa ei ole kenekään muun kanssa tapahtunut!Kun vaihdoin erään osan kodissani,hän väitti että olen pyytänyt miehiä kotiini.tÄMÄ ON SAIRASTA,mykkäkoulua pidetty viikko ,en jaksa tällasta,se tekee vaittomasta naisesta pikkuhiljaa hullun! Ihan kipeetä,en oole koskaan pettänyt,eikä toiset kumppanit ole koskaan vaatinut kännykkääni tutkittavaksi.Pesen itseni irti tästä kyttäämisestä,vaikka tunteita olisikin,se repii ihmisiä,olen viaton ja en jaksa enää todistella mitään!

      • Jenniina1

        Tietenkin lähdet. Miksi et lähtenyt jo ensimmäisestä hu..ittelusta ja kasvoille sylkemisestä? Seurustelu/tapailu on sitä aikaa kun katsotaan sopiiko toinen kumppaniksi vai ei. Sinä taisit huomata sen jo heti alussa, että ei sovi. Hyvä jos nyt pelastat itsesi.


    • happamiaovat

      Sairaalloisesta mustasukkaisuudesta voi parantua, mutta vain jos siitä kärsivä itse myöntää sairautensa, ja on todella motivoitunut siitä paranemiseen.
      Sittenkin se vie aikaa ja vaatii sinnikästä terapiaa.
      En kyllä itse jaïsi suhteeseen jossa toinen osapuoli sairastaisi mustasukkaisuutta.Siis sairastaisi, jonkin verranhan sitä kai on täysin normaalia olla. Tuo ei ole normaalia.
      Mielestäni sinun ei tarvitse itseäsi syytellä. Hoidit asian (kiukunpurkauksen) sentään melko fiksusti. Reaktioisi oli täysin ymmärrettävä. Jos et lyönyt etkä turvautunut fyysiseen väkivaltaan,voit antaa anteeksi itsellesi. Vuosien kidutus tuollaisessa suhteessa kyllä katkaisee vahvimmankin kamelin selän. On sinulla oikeus pelastaa itsesi, vaimosi velvollisuus aikuisena ihmisenä on hakea apua.
      Onhan tietenkin korrektia koettaa keskustella vielä hänen kanssaan ja kertoa oma näkökantasi. Voit sanoa,että olet pahoillasi mutta tilanne ajautui tähän. Älä jää riitelemään jos hän reagoi negatiivisesti, fiksuna ihmisenä kävele paikalta. Sinunei tarvitse kuunnella epäasiattomuuksia ja solvauksia. Ja hanki itsellesi oma terve elämä.

    • LähdinAikoinaanItsekin

      Mun mielestä tuo aloittajan akka ei ole kyllä terveimmästä puusta veistetty. Lähteminen oli fiksu veto, älä vain missään tapauksessa palaa enää takaisin. Tuo ei tuosta tule paremmaksi muuttumaan, hullummaksi sen sijaan yleensä menee ajan myötä. Tässä maailmassa on olemassa tervepäisiäkin naisia, miksi pilata ainutkertainen elämänsä lyöttäytymällä jonku sekopaattiämmän kyykytettäväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2349
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1345
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1069
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      216
      961
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe