Missä työssä saisi asua kohdemaassa pidempiluontoisesti? Haluaisin kokea erilaisia kulttuureja pidempään kuin parin viikon lomamatkojen verran ja oppia puhumaan monia kieliä sujuvasti.
Vastaukset 9
- tällaista-haluan
Oho, tämän piti tulla tuonne työ ulkomailla -osioon...
- Ap- tällaista-haluan
Eikun mitä sekoilen, tulihan se. :D Pahoittelut!
- menolippumaailmalle.com
Hei, ylläpidän www.menolippumaailmalle.com -sivustolla listaa suomenkielisille tarkoitetuista ulkomaan työpaikoista. Ehkä löydät listalta sinulle sopivan duunin.
- hyifan
just joo ei ole tota sivua olemassakaan
- 34y343y4
hyifan kirjoitti:
just joo ei ole tota sivua olemassakaan
On se, pälli.
- ju-u
EU-alueella voi olla missä maasa tahansa niin pitykään kuin huvittaa, Aasiassa n. 3 kk per maa kerrallaan.
- Ja-a
Jep, ja EU:n ulkopuolelle suunnattaessa kannattaa ensin selvittää millainen viisumi tarvitaan, että töitä saa tehdä. Viisumikäytännöt ja vaatimukset vaihtelee maittain, kuin myös viisumitta työskentelyn seuraukset.
Töitä/viisumia hakiessa koulutus ja työkokemus on tärkeitä, ns. hanttihommiin ei yleensä viisumia myönnetä.
- l456jhgfd
Diplomaattiputkeen kannattaa hakea jos vanhemmilla sopivat kontaktit tiettyihin tahoihin. Muussa tapauksessa kannattaa harkita alkaa reportteriksi, valokuvaajaksi tai matkaoppaaksi, tosin millään niistä ei helposti elä. Jos olet päättänyt nähdä maailmaa niin älä anna rahanpuutteen estää sitä, vähälläkin pystyy matkustaan ja asuun ulkomailla.
- Ltltl
It insinööri, kauppatieteiden maisteri, tradenomi... Ainakin noilla aloilla voi saada kansainvälisen työsopimuksen oikeanlaisella työkokemuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061444Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja138671Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat36580Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530