Jos parisuhdetta etsivät "kiltit ja kunnolliset" miehet toivovat kumppanikseen siveää naista, miksi he käyvät baarissa vonkaamassa yöseuraa? Eivätkö vonkaukseen suostuvat ole juuri todennäköisesti niitä "huonoja" naisia joita ette halua!?
Mikseivät tällaiset miehet, jotka toivovat, että nainen tutustuisi heidän persoonaansa eikä pakittaisi suoriltakäsin, mieluummin lähestyisi naista esim baarissa, herättäisi kiinnostusta ja ehdottaisi treffejä myöhemmin? Miksi pitää ehdottaa että ilta päättyy vaakamamboon, kun ei se saaminen ole kaikille kuitenkaan todennäköistä, varsinkaan jos on siveä nainen kyseessä. Pakkien saamiseenhan se päättyy ja homma loppuu siihen.
Miksi ei sanoisi, että vaikutat kiinnostavalta, tavataanko joskus selvinpäin, antaisi naiselle mahdollisuuden tutustua? Ei edes yrittäisi saada? Koska tapavonkaajille automaattivastaus on usein ei, jollei kohtaamisessa ole välitöntä vetovoimaa. Itse olisin hyvin imarreltu, josta olisin kivasta miehestä aidosti naisena ja IHMISENÄ kiinnostava ja minua kohdeltaisiin kunnioittavasti.
Näinä vuosina kun baarissa on käynyt, em toimintatapaa näkee harmillisen vähän. Kerran pyysin itse vokottelemani kiltin miehen puhelinnumeron lähtiessämme eri teille ja se päättyi parisuhteeseen (joka onkin sittemmin kyllä kariutunut). Minun puhelinnumeroani ei kyllä ole juurikaan kysytty, en kai sitten ole ollut parisuhdekiinnostava tai näytän vaan horolta kun pimpero olis kuitenkin kelvannut. Vastaus yleensä ei.
Miksi näin? Mitä mieltä olisitte tällaisesta toimintatavasta? Kokemuksia?
Miehet miksi vonkaatte?
71
<50
Vastaukset
- ätmel
Vaikutat kiinnostavalta, tavataanko joskus selvinpäin?
- Eiymmärrä
Olen imarreltu ;) Tälleen sokkona vähän eri asia.
- ätmel
Ai, tykkäät vain komeista miehistä. :(
- Eiymmärrä
Monet asiat aistii livenä paremmin muun muassa ihmisen energian ja persoonan, ei liity pelkästään ulkonäköön, sekään ei toki ole täysin merkityksetön. :)
"Miksi ei sanoisi, että vaikutat kiinnostavalta, tavataanko joskus selvinpäin, antaisi naiselle mahdollisuuden tutustua?"
Tuota pitääkin joskus kokeilla. Vaikka viikon päästä.- Eiymmärrä
Onnea matkaan! :) Olisi kiva kuulla kuinka kävi.
@Eiymmärrä
"Jos parisuhdetta etsivät "kiltit ja kunnolliset" miehet toivovat kumppanikseen siveää naista, miksi he käyvät baarissa vonkaamassa yöseuraa?"
Mistä tälläinen yleistys, eli mistä tälläinen analyysi rakentuu?
Itse en ole vongannut, enkä vonkaa, itselle viihteellä käyminen on ihan tuttujen kanssa seurustelemista, mieluiten kyllä uusiin ihmisiin tutustumista.....
Itse toivoisin tälläisiltä naisilta, myös enemmän aloitteellisuutta, eli ilmaisisivat selkeämmin myös itse olevansa halukkaita keskustelemaan lisää ja tutustumaan paremmin....
Yleensä naiset odottavat, että mies on ennustaja, eli vaikka itsekin keskustelen välillä mielenkiintoisen naisen kanssa ja keskustelua riittää, sekä nainen tuntuisi tätä ehdotusta toivovan, niin monesti se vaan jää tekemättä, ainakin ensimmäisellä kohtaamisella, koska signaalit ovat epämääräiset ja ajatukseksi jää ehdottaa sitä seuraavalla/seuraavilla kohtaamisilla, mutta tässä kohtaa se meneekin pieleen, kun seuraavaa kertaa ei välttämättä ihan heti tulekaan, kun ollaan samaan aikaan ja samassa paikassa viihteellä.....
Toivottavasti sait minulta jotain ideoita, itse sain sinulta, mutta monesti se ei vaan tunnu luontevalta pyytää numeroa heti, varsinkaan jos et ole ehtinyt keskustelemaan pidempään illan aikana hänen kanssaan....- Eiymmärrä
"Mistä tälläinen yleistys, eli mistä tälläinen analyysi rakentuu?"
Tämä yleistys perustuu täysin ja ainoastaan täältä lukemiini ristiriitaisiin lausuntoihin. :) Toisaalta toivotaan sitä aitoa tutustumista ja toisessa ketjussa kerrotaan, ollaanko onnistuttu jallittamaan baarista joku sänkyyn vai ei. Ja ollaan sitten kuitenkin kilttejä ja kunnollisia ja halutaan siveä nainen.
Mutta oikeasti, tämä on asia, jota olen miettinyt. Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle. Luettuani em lauseen, en ole varma olenko sittenkään menettänyt mitään. Mutta ehkä, jos lähestymistapa olisi toinen, paljastuisi että nämä moukkamaiset elkeet ovat vain jotain, mitä herrat kuvittelevat naisen odottavan ja ovat oikeasti kivoja miehiä. Täälläkin kirjoitellaan, kuinka naiset ihastelevat röyhkeyttä, mutta mahtaako se kaikille tuottaa tulosta? Joskus toisenlainen lähestymistapa voi yllättää.
Kyllä tiedän ettei se aloitteen tekeminen ole miehellekään helppoa ja uskon, että naiset sortuvat siihen, että uskovat kyllä miehen arvaavan, että kiinnostusta on. Olet oikeassa, kukaan ei ole ennustaja. Olen samaa mieltä siitä, että molempien pitäisi tehdä aloitteita.
Siinä ohikiitävässä hetkessä kun aidosti joku kiinnostaa, pitäisi tarttua tilaisuuteen ja pyytää se puhelinnumero - ei sitä niin usein tapahdu - tämän tietäen yritän ottaa opiksi. Tsempataan ;) Eiymmärrä kirjoitti:
"Mistä tälläinen yleistys, eli mistä tälläinen analyysi rakentuu?"
Tämä yleistys perustuu täysin ja ainoastaan täältä lukemiini ristiriitaisiin lausuntoihin. :) Toisaalta toivotaan sitä aitoa tutustumista ja toisessa ketjussa kerrotaan, ollaanko onnistuttu jallittamaan baarista joku sänkyyn vai ei. Ja ollaan sitten kuitenkin kilttejä ja kunnollisia ja halutaan siveä nainen.
Mutta oikeasti, tämä on asia, jota olen miettinyt. Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle. Luettuani em lauseen, en ole varma olenko sittenkään menettänyt mitään. Mutta ehkä, jos lähestymistapa olisi toinen, paljastuisi että nämä moukkamaiset elkeet ovat vain jotain, mitä herrat kuvittelevat naisen odottavan ja ovat oikeasti kivoja miehiä. Täälläkin kirjoitellaan, kuinka naiset ihastelevat röyhkeyttä, mutta mahtaako se kaikille tuottaa tulosta? Joskus toisenlainen lähestymistapa voi yllättää.
Kyllä tiedän ettei se aloitteen tekeminen ole miehellekään helppoa ja uskon, että naiset sortuvat siihen, että uskovat kyllä miehen arvaavan, että kiinnostusta on. Olet oikeassa, kukaan ei ole ennustaja. Olen samaa mieltä siitä, että molempien pitäisi tehdä aloitteita.
Siinä ohikiitävässä hetkessä kun aidosti joku kiinnostaa, pitäisi tarttua tilaisuuteen ja pyytää se puhelinnumero - ei sitä niin usein tapahdu - tämän tietäen yritän ottaa opiksi. Tsempataan ;)"Tämä yleistys perustuu täysin ja ainoastaan täältä lukemiini ristiriitaisiin lausuntoihin. :) Toisaalta toivotaan sitä aitoa tutustumista ja toisessa ketjussa kerrotaan, ollaanko onnistuttu jallittamaan baarista joku sänkyyn vai ei. Ja ollaan sitten kuitenkin kilttejä ja kunnollisia ja halutaan siveä nainen."
En voi ottaa kantaa, kun en tiedä kenestä puhut, mutta itse en toimi näin....
"Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle."
Tuskimpa olet menettänyt yhtään mitään, jos tunne on ollut epämukava.....
"Luettuani em lauseen, en ole varma olenko sittenkään menettänyt mitään."
Haluaisin tähän tarkennusta, eli en ymmärrä sanomaasi?
"Mutta ehkä, jos lähestymistapa olisi toinen, paljastuisi että nämä moukkamaiset elkeet ovat vain jotain, mitä herrat kuvittelevat naisen odottavan ja ovat oikeasti kivoja miehiä."
Riippuu mitä etsit, mutta moukkamaisuus on moukkamaisuutta, kertoo jotain ihmisestä, tuskimpa olet menettänyt mitään ainutlaatuista.
"Täälläkin kirjoitellaan, kuinka naiset ihastelevat röyhkeyttä, mutta mahtaako se kaikille tuottaa tulosta?"
Röyhkeyskin kuuluu tietyille persoonille, etsitkö sellaista?
"Siinä ohikiitävässä hetkessä kun aidosti joku kiinnostaa, pitäisi tarttua tilaisuuteen ja pyytää se puhelinnumero - ei sitä niin usein tapahdu "
Niin totta, hyvä ohje myös itselle, kun sitä toista kohtaamista ei välttämättä tule, eli myös itselle opittavaa ;)......toivottavasti myös muut ihanaiset naiset päättävät näin toimia, kun itsellä on "jahkaus" vaihde päällä aina välillä. =D- Eiymmärrä
PunaValkoRitari kirjoitti:
"Tämä yleistys perustuu täysin ja ainoastaan täältä lukemiini ristiriitaisiin lausuntoihin. :) Toisaalta toivotaan sitä aitoa tutustumista ja toisessa ketjussa kerrotaan, ollaanko onnistuttu jallittamaan baarista joku sänkyyn vai ei. Ja ollaan sitten kuitenkin kilttejä ja kunnollisia ja halutaan siveä nainen."
En voi ottaa kantaa, kun en tiedä kenestä puhut, mutta itse en toimi näin....
"Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle."
Tuskimpa olet menettänyt yhtään mitään, jos tunne on ollut epämukava.....
"Mutta ehkä, jos lähestymistapa olisi toinen, paljastuisi että nämä moukkamaiset elkeet ovat vain jotain, mitä herrat kuvittelevat naisen odottavan ja ovat oikeasti kivoja miehiä."
Riippuu mitä etsit, mutta moukkamaisuus on moukkamaisuutta, kertoo jotain ihmisestä, tuskimpa olet menettänyt mitään ainutlaatuista.
"Täälläkin kirjoitellaan, kuinka naiset ihastelevat röyhkeyttä, mutta mahtaako se kaikille tuottaa tulosta?"
Röyhkeyskin kuuluu tietyille persoonille, etsitkö sellaista?
"Siinä ohikiitävässä hetkessä kun aidosti joku kiinnostaa, pitäisi tarttua tilaisuuteen ja pyytää se puhelinnumero - ei sitä niin usein tapahdu "
Niin totta, hyvä ohje myös itselle, kun sitä toista kohtaamista ei välttämättä tule, eli myös itselle opittavaa ;)......toivottavasti myös muut ihanaiset naiset päättävät näin toimia, kun itsellä on "jahkaus" vaihde päällä aina välillä. =D"Luettuani em lauseen, en ole varma olenko sittenkään menettänyt mitään."
Viittasin omaan edeltävään lauseeseeni ("Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle"), johon kommentoit täsmälleen kuten itsekin ajattelin ("Tuskimpa olet menettänyt yhtään mitään, jos tunne on ollut epämukava.")
Mutta pohdin tässä sitä, onko sen takana kuitenkin vain ihminen, joka ei osaa muuta tapaa lähestyä tai luulee sen olevan sitä, mitä naisen iskemiseksi tarvitaan. Sitä mietin välillä, jos luen joitakin kirjoituksia täällä ja siksi myös tein tämän aloituksen. Olisiko mahdollista, että jos lähestymistapa olisi erilainen, voisi saadakin sen paljon toivotun kontaktin? Ihminen voi käyttäytyä typerästi ja moukkamaisesti, mutta se ei määritä sitä mitä ihminen pohjimiltaan on. Kaikki käyttäytyvät joskus typerästi, mutta se ei tee koko ihmisestä typerää - ihmiset tekevät virheitä.
Röyhkeys liittyykin sitten tähän moukkamaiseen käytökseen. Uskon, että röyhkeydelle on paikkansa silloin, jos mies röyhkeyden takana on toivottua seuraa. Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus), sen jälkeen tällainen käytös voi vedota joihinkin naisiin. Ei voi kuitenkaan ajatella kuten olen täältä olen lukenut, että pitää olla röyhkeä, jotta voi olla naisten silmissä kiinnostava. Jos ei ihminen ole valmiiksi kiinnostava ja toivottua seuraa, hän on AINOASTAAN röyhkeä (moukka).
Luulen, että röyhkeä käytös toimii naisiin, jotka etsivät yhden illan seuraa ja haluavat tulla halutuiksi ja otetuiksi. Mutta kuten sanoin, naisen täytyy kokea, että tyyppi on toivottua seuraa. Se mikä on naisen mielestä kiinnostavaa, onkin sitten eri aihe, johon minun ei kannata täällä lähteä tulematta tyrmätyksi :D Sekin riippuu paljon siitä, millainen vaihe elämässä on.
Minä etsi yhden illan seuraa enkä halua tulla otetuksi, joten sekä röyhkeys että moukkamaisuus purevat minuun huonosti. ;) Näin saattaa ehkä aloituksestanikin päätellä. Minä etsin sitä aitoa molemminpuolista kiinnostusta. :) Eiymmärrä kirjoitti:
Viittasin omaan edeltävään lauseeseeni ("Kuka tietää, kuinka monta hyvää tyyppiä olen itsekin pakittanut, kun heti kättelyssä ehdotellaan sitä sun tätä ja pyritään iholle"), johon kommentoit täsmälleen kuten itsekin ajattelin ("Tuskimpa olet menettänyt yhtään mitään, jos tunne on ollut epämukava.")
Mutta pohdin tässä sitä, onko sen takana kuitenkin vain ihminen, joka ei osaa muuta tapaa lähestyä tai luulee sen olevan sitä, mitä naisen iskemiseksi tarvitaan. Sitä mietin välillä, jos luen joitakin kirjoituksia täällä ja siksi myös tein tämän aloituksen. Olisiko mahdollista, että jos lähestymistapa olisi erilainen, voisi saadakin sen paljon toivotun kontaktin? Ihminen voi käyttäytyä typerästi ja moukkamaisesti, mutta se ei määritä sitä mitä ihminen pohjimiltaan on. Kaikki käyttäytyvät joskus typerästi, mutta se ei tee koko ihmisestä typerää - ihmiset tekevät virheitä.
Röyhkeys liittyykin sitten tähän moukkamaiseen käytökseen. Uskon, että röyhkeydelle on paikkansa silloin, jos mies röyhkeyden takana on toivottua seuraa. Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus), sen jälkeen tällainen käytös voi vedota joihinkin naisiin. Ei voi kuitenkaan ajatella kuten olen täältä olen lukenut, että pitää olla röyhkeä, jotta voi olla naisten silmissä kiinnostava. Jos ei ihminen ole valmiiksi kiinnostava ja toivottua seuraa, hän on AINOASTAAN röyhkeä (moukka).
Luulen, että röyhkeä käytös toimii naisiin, jotka etsivät yhden illan seuraa ja haluavat tulla halutuiksi ja otetuiksi. Mutta kuten sanoin, naisen täytyy kokea, että tyyppi on toivottua seuraa. Se mikä on naisen mielestä kiinnostavaa, onkin sitten eri aihe, johon minun ei kannata täällä lähteä tulematta tyrmätyksi :D Sekin riippuu paljon siitä, millainen vaihe elämässä on.
Minä etsi yhden illan seuraa enkä halua tulla otetuksi, joten sekä röyhkeys että moukkamaisuus purevat minuun huonosti. ;) Näin saattaa ehkä aloituksestanikin päätellä. Minä etsin sitä aitoa molemminpuolista kiinnostusta. :)"Monet asiat aistii livenä paremmin muun muassa ihmisen energian ja persoonan, ei liity pelkästään ulkonäköön, sekään ei toki ole täysin merkityksetön. :)"
Tämän lainasin sinulta toisesta tekstistä ja voin lyödä vetoa, että olet herkkä ihminen, herättää pelkästään positiivisia tunteita.....luultavasti hyvin herkkä ;)
"Ihminen voi käyttäytyä typerästi ja moukkamaisesti, mutta se ei määritä sitä mitä ihminen pohjimiltaan on. Kaikki käyttäytyvät joskus typerästi, mutta se ei tee koko ihmisestä typerää - ihmiset tekevät virheitä."
Riippuu täysin tilanteesta, eli kun tietää syyn tähän käytökseen, niin ehkä olen samaa mieltä, mutta itse suhtautuisin varauksella ja varovaisesti, kunnes "syy" olisi selvillä.
Mutta viitaten tuohon sinun "aistiisi", niin luultavasti pärjäät ihan hyvin, jos olet sinut itsesi kanssa. ;)
"Uskon, että röyhkeydelle on paikkansa silloin, jos mies röyhkeyden takana on toivottua seuraa. Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus)"
Toimii sopivasti "leikkinä" parisuhteessa, kun molemmat ovat tilanteessa mukana, jos tilanne tuntuu oikealta. ;)- Eiymmärrä
"Monet asiat aistii livenä paremmin muun muassa ihmisen energian ja persoonan, ei liity pelkästään ulkonäköön, sekään ei toki ole täysin merkityksetön. :)"
Tämän lainasin sinulta toisesta tekstistä ja voin lyödä vetoa, että olet herkkä ihminen, herättää pelkästään positiivisia tunteita.....luultavasti hyvin herkkä ;)
"Ihminen voi käyttäytyä typerästi ja moukkamaisesti, mutta se ei määritä sitä mitä ihminen pohjimiltaan on. Kaikki käyttäytyvät joskus typerästi, mutta se ei tee koko ihmisestä typerää - ihmiset tekevät virheitä."
Riippuu täysin tilanteesta, eli kun tietää syyn tähän käytökseen, niin ehkä olen samaa mieltä, mutta itse suhtautuisin varauksella ja varovaisesti, kunnes "syy" olisi selvillä.
Mutta viitaten tuohon sinun "aistiisi", niin luultavasti pärjäät ihan hyvin, jos olet sinut itsesi kanssa. ;)
"Uskon, että röyhkeydelle on paikkansa silloin, jos mies röyhkeyden takana on toivottua seuraa. Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus)"
Toimii sopivasti "leikkinä" parisuhteessa, kun molemmat ovat tilanteessa mukana, jos tilanne tuntuu oikealta. ;)"voin lyödä vetoa, että olet herkkä ihminen"
Olet oikeassa. :) Olen kyllä kuullut ettei se valitettavasti näy päällepäin. ;)
Intuitio on yleensä oikeassa ja sitä kannattaa kuunnella. Niinä kertoina, kun olen toiminut sitä vastaan, on menty pahasti pieleen. Täällä vähätellään intuitiota tai ainakin "kemiaa" kuten tuossa myöhemminkin, mutta pohjimmiltaan kyse on toimimisesta siten kuin itsestä tuntuu oikealta. Se, kuinka hyvä "ihmistuntija" on (siinä mielessä kuinka hyvin aistii esimerksi ihmisen aitouden) vaikuttaa varmasti siihenkin kuinka hyvin aistii keinotekoisen yrityksen luoda kemiaa, mistä myöskin täällä puhutaan.
Se, että kuuntelee ja lukee tilannetta oikein, on tärkeä taito myös miehelle. Sinä taidat taitaa sen... ;)
Ja toi viimeinen kommenttisi. Joo. Nousipa terve puna poskille. :D ;)
Haluaisitko kertoa lisää siitä "jahkaus" vaiheesta? :) Mistä se kumpuaa? "Olet oikeassa. :) Olen kyllä kuullut ettei se valitettavasti näy päällepäin. ;)"
Ei näy täysin varmasti, mutta jotain voi huomata toisessa jo olemuksessa, mutta tässäkin kohtaan tulee se vastaan, onko tämä ihminen vielä sinut asian kanssa, eli jos ei ole, niin voi olla, että joutuu hieman varovaisesti häntä lähestymään asiaa koskien....
"Intuitio on yleensä oikeassa ja sitä kannattaa kuunnella. Niinä kertoina, kun olen toiminut sitä vastaan, on menty pahasti pieleen. Täällä vähätellään intuitiota tai ainakin "kemiaa" kuten tuossa myöhemminkin, mutta pohjimmiltaan kyse on toimimisesta siten kuin itsestä tuntuu oikealta. Se, kuinka hyvä "ihmistuntija" on (siinä mielessä kuinka hyvin aistii esimerksi ihmisen aitouden) vaikuttaa varmasti siihenkin kuinka hyvin aistii keinotekoisen yrityksen luoda kemiaa, mistä myöskin täällä puhutaan."
Sinun täytyy tiedostaa, että sinulla on tähän "työkaluja" joita kaikilla ei ole, se mikä sinusta tuntuu "luonnolliselta" ja luulet kaikilla olevan, niin valitettavasti näin ei ole, herkyys on synnynnäinen ominaisuus, herkkyyden asteita monia ja myös piirteitä monia, joillakin on joitakin osia, joillakin kaikki piirteet........herkkyys antaa paljon, mutta myös ottaa, mutta jos olet sinut asian kanssa, niin tiedät mikä sinulle on hyväksi ja mikä ei.
"Se, että kuuntelee ja lukee tilannetta oikein, on tärkeä taito myös miehelle. Sinä taidat taitaa sen... ;)"
Voi olla, syyn saat arvata ihan itse =D
Hyvä, että sain edistää "verenkiertoasi" ja hieman, ehkä jopa hymyä suunpieliin =D
Olen hieman positiiviseti yllättynyt kiinostuksestasi, mutta "jahkaus" =DD vaihe estää minun kommentoimisen asiaan ainakin ihan avoimesti, joten jos laitat tämän profiiliin sähköpostia, niin ehkä voidaan keskustella näistä asioista enemmän......- Eiymmärrä
"Olet oikeassa. :) Olen kyllä kuullut ettei se valitettavasti näy päällepäin. ;)"
Ei näy täysin varmasti, mutta jotain voi huomata toisessa jo olemuksessa, mutta tässäkin kohtaan tulee se vastaan, onko tämä ihminen vielä sinut asian kanssa, eli jos ei ole, niin voi olla, että joutuu hieman varovaisesti häntä lähestymään asiaa koskien....
"Intuitio on yleensä oikeassa ja sitä kannattaa kuunnella. Niinä kertoina, kun olen toiminut sitä vastaan, on menty pahasti pieleen. Täällä vähätellään intuitiota tai ainakin "kemiaa" kuten tuossa myöhemminkin, mutta pohjimmiltaan kyse on toimimisesta siten kuin itsestä tuntuu oikealta. Se, kuinka hyvä "ihmistuntija" on (siinä mielessä kuinka hyvin aistii esimerksi ihmisen aitouden) vaikuttaa varmasti siihenkin kuinka hyvin aistii keinotekoisen yrityksen luoda kemiaa, mistä myöskin täällä puhutaan."
Sinun täytyy tiedostaa, että sinulla on tähän "työkaluja" joita kaikilla ei ole, se mikä sinusta tuntuu "luonnolliselta" ja luulet kaikilla olevan, niin valitettavasti näin ei ole, herkyys on synnynnäinen ominaisuus, herkkyyden asteita monia ja myös piirteitä monia, joillakin on joitakin osia, joillakin kaikki piirteet........herkkyys antaa paljon, mutta myös ottaa, mutta jos olet sinut asian kanssa, niin tiedät mikä sinulle on hyväksi ja mikä ei.
"Se, että kuuntelee ja lukee tilannetta oikein, on tärkeä taito myös miehelle. Sinä taidat taitaa sen... ;)"
Voi olla, syyn saat arvata ihan itse =D
Hyvä, että sain edistää "verenkiertoasi" ja hieman, ehkä jopa hymyä suunpieliin =D
Olen hieman positiiviseti yllättynyt kiinostuksestasi, mutta "jahkaus" =DD vaihe estää minun kommentoimisen asiaan ainakin ihan avoimesti, joten jos laitat tämän profiiliin sähköpostia, niin ehkä voidaan keskustella näistä asioista enemmän......Kyllä tiedostan, että kaikki eivät ole herkkyydeltään samanlaisia, mutta välillä se unohtuu ja erehtyy kuvittelemaan, että kaikki näkevät maailman ja muut ihmiset samalla tavalla. Mutta eihän se tietenkään niin ole. Ne, jotka eivät ole niin herkkiä, pääsevät joissain tilanteissa helpommalla, kun kaikki on yksinkertaisempaa - ja sekin on mukava tapa elää tätä elämää. Eli kuten sanoit herkkyys antaa paljon, mutta myös ottaa.
"Olen hieman positiiviseti yllättynyt kiinostuksestasi"
Tähän voin kommentoida ainoastaan, että olen kiinnostunut syvällisistä ihmisistä ja hyvästä keskustelusta ja tässä oli merkkejä molemmista. :) Myös ihmisen käyttäytymisen ilmiöt ovat kiinnostavia, siksi utelin ajattelusta jahkaamisen takana. Ymmärrän, jollet halua puhua näistä ajatuksista julkisesti. Joka tapauksessa oikein hyvä keskustelu, kiitos siitä. :) Katsotaan, josko palattaisiin asiaan. ;) Eiymmärrä kirjoitti:
Kyllä tiedostan, että kaikki eivät ole herkkyydeltään samanlaisia, mutta välillä se unohtuu ja erehtyy kuvittelemaan, että kaikki näkevät maailman ja muut ihmiset samalla tavalla. Mutta eihän se tietenkään niin ole. Ne, jotka eivät ole niin herkkiä, pääsevät joissain tilanteissa helpommalla, kun kaikki on yksinkertaisempaa - ja sekin on mukava tapa elää tätä elämää. Eli kuten sanoit herkkyys antaa paljon, mutta myös ottaa.
"Olen hieman positiiviseti yllättynyt kiinostuksestasi"
Tähän voin kommentoida ainoastaan, että olen kiinnostunut syvällisistä ihmisistä ja hyvästä keskustelusta ja tässä oli merkkejä molemmista. :) Myös ihmisen käyttäytymisen ilmiöt ovat kiinnostavia, siksi utelin ajattelusta jahkaamisen takana. Ymmärrän, jollet halua puhua näistä ajatuksista julkisesti. Joka tapauksessa oikein hyvä keskustelu, kiitos siitä. :) Katsotaan, josko palattaisiin asiaan. ;)"......välillä se unohtuu ja erehtyy kuvittelemaan, että kaikki näkevät maailman ja muut ihmiset samalla tavalla."
Noh, en ole itsekään paras puhuja, näin käy itsellekin jatkuvasti, kunnes oivaltaa taas mistä se mahtaakaan johtua.....se on helpompi nähdä näin sivusta, kyllähän sen itsekin hokaa aina taas hetken päästä, mutta kun on mietiskelyt ja ihmettelyt päällä, niin välillä hiukan sokaistuu. ;)
"Tähän voin kommentoida ainoastaan, että olen kiinnostunut syvällisistä ihmisistä ja hyvästä keskustelusta ja tässä oli merkkejä molemmista. :) Myös ihmisen käyttäytymisen ilmiöt ovat kiinnostavia"
Ymmärrän ihan täysin, näin itselläkin, johtunee varmasti tietyistä palasista, luonteessa ja ominaisuuksissa.....
Kiitos myös itsellesi hyvästä keskustelusta ja aurinkoista viikonloppua. ;)- 1212
Nimim. Eiymmärrä on väärässä.
Kaksi huomiota.
1. Et voi erottaa toisistaan miehen kiinnostavuutta ja röyhkeää käytöstä. Ne ovat osa samaa pakettia.
2. Mies ei voi tietää onko hän se kiinnostava mies vai se ällöttävä mies. Mutta hän tietää kokemuksensa ansiosta että olemalla kiltti hän ei tule olemaan kumpaakaan.
"Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus), sen jälkeen tällainen käytös voi vedota joihinkin naisiin. Ei voi kuitenkaan ajatella kuten olen täältä olen lukenut, että pitää olla röyhkeä, jotta voi olla naisten silmissä kiinnostava. Jos ei ihminen ole valmiiksi kiinnostava ja toivottua seuraa, hän on AINOASTAAN röyhkeä (moukka)"
Pl. julkkikset, kukaan ei ole "valmiiksi kiinnostava". Tämä on naisten fantasiaa jossa kuvitellaan että ihastuminen on tähtiin kirjoitettua. Jokaisen miehen on valloitettava nainen, ja se ei onnistu ilman riskiä että ällöttää naista. Se röyhkeä mies oletti että nainen kiinnostuu hänestä. Joskus niin myös käy, joskus ei. - f9e0s8ut89yrub
1212 kirjoitti:
Kaksi huomiota.
1. Et voi erottaa toisistaan miehen kiinnostavuutta ja röyhkeää käytöstä. Ne ovat osa samaa pakettia.
2. Mies ei voi tietää onko hän se kiinnostava mies vai se ällöttävä mies. Mutta hän tietää kokemuksensa ansiosta että olemalla kiltti hän ei tule olemaan kumpaakaan.
"Ensin pitää olla naisen kiinnostus (ja miehen kiinnostus), sen jälkeen tällainen käytös voi vedota joihinkin naisiin. Ei voi kuitenkaan ajatella kuten olen täältä olen lukenut, että pitää olla röyhkeä, jotta voi olla naisten silmissä kiinnostava. Jos ei ihminen ole valmiiksi kiinnostava ja toivottua seuraa, hän on AINOASTAAN röyhkeä (moukka)"
Pl. julkkikset, kukaan ei ole "valmiiksi kiinnostava". Tämä on naisten fantasiaa jossa kuvitellaan että ihastuminen on tähtiin kirjoitettua. Jokaisen miehen on valloitettava nainen, ja se ei onnistu ilman riskiä että ällöttää naista. Se röyhkeä mies oletti että nainen kiinnostuu hänestä. Joskus niin myös käy, joskus ei.@1212
Koko tekstisi pohjautuu omaan persoonaasi ja omiin ominaisuuksiisi, eli älä yleistä, kun et tiedä mistä puhut, jookos?
"1. Et voi erottaa toisistaan miehen kiinnostavuutta ja röyhkeää käytöstä. Ne ovat osa samaa pakettia. "
Sinä siis olet tälläinen, koita laittaa tämä "selko kielellä", jolloin siitä saa jotain selvää, eli on todella sekava lause, en pääse sanomaasi siihen kiinni?
"2. Mies ei voi tietää onko hän se kiinnostava mies vai se ällöttävä mies. Mutta hän tietää kokemuksensa ansiosta että olemalla kiltti hän ei tule olemaan kumpaakaan."
Pohjautuu vain ja ainoastaan sinuun, itse tiedän, enkä voi sille mitään, jos sinä joudut käyttämään jotain kokemukseen perustuvaa kaavamaista toimintatapaa.
"kukaan ei ole "valmiiksi kiinnostava"
Taas sinun olettamus, omalla kohdalla ihminen herättää alku kiinnostuksen, liittyen seuraaviin asioihin, ulkoinen olemus, liikkeet, eleet.....naisen ei tarvitse antaa mitään signaaleja, vaan jos nämä herättävät mielenkiinnon, niin otan kontaktin, en seksiseuran takia, vaan koska haluan tietää hänestä lisää....
Puutuin vain ja ainoastaan kirjoitukseesi, koska puhuit yleistäen, kun tosiasiassa puhuit vain toimintatavoista, jotka ovat sinulle luontaisia, eli kerroit vain sinun kaltaisen ihmistyypin toimintatavasta. - Eiymmärrä
1212 kirjoitti:
Kaksi huomiota.
Pl. julkkikset, kukaan ei ole "valmiiksi kiinnostava". Tämä on naisten fantasiaa jossa kuvitellaan että ihastuminen on tähtiin kirjoitettua. Jokaisen miehen on valloitettava nainen, ja se ei onnistu ilman riskiä että ällöttää naista. Se röyhkeä mies oletti että nainen kiinnostuu hänestä. Joskus niin myös käy, joskus ei.En ala tästä vänkäämään. Voin toki kertoa miten itse ajattelen ja se on minun totuuteni. Ajattele sinä miten haluat. Toki sen myönnän että olen höpsö romantikko. ;)
1. Voin erottaa miehen kiinnostavuuden ja röyhkeyden. Olen ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole olleet röyhkeitä. Nämä miehet eivät myöskään ole käyttäneet teidän kaavojenne mukaisia "temppuja". Olen tavannut tällaisia miehiä muualla kuin baarissa. Miehissä, joita en ole tuntenut, on kiinnostanut olemus (he EIVÄT ole olleet ystävien ympäröimiä alfoja vaan yksin) eivätkä he ole olleet edes poikkeuksellisen komeita eivätkä pitkiä. He eivät myöskään ole yrittäneet kosketella minua sopimattomasti tai muutenkaan.
Miehissä, jotka tunnen ja joista olen ollut kiinnostunut, on kiinnostanut huumorintaju, äly, empaattisuus ja sosiaaliset taidot.
Kukaan näistä edellä mainituista miehistä ei ole ollut röyhkeä. Ei siis ole totta, että röyhkeys ja kiinnostavuus olisivat aina osa samaa pakettia.
2. En ota kantaa, koska en ole mies. Kiltteyden osalta lue kohta 1. Haluaisin myös tuoda ilmi, että kiltteys ei ole sama kuin olla hajuton ja mauton ja vailla mitään kunnollista sanottavaa.
"Pl. julkkikset, kukaan ei ole "valmiiksi kiinnostava" "
- en ole kiinnostunut julkkiksista. On naisia, joihin tämä vetoaa. En kuulu heihin. Tämä todistaa, että kaikkia naisia ei julkisuus ja tämän tyyppinen status kiinnosta.
"Tämä on naisten fantasiaa jossa kuvitellaan että ihastuminen on tähtiin kirjoitettua"
On se romanttinen ajatus, en kiellä. Rakastuneena sitä haluaa sepitellä kaikkia kauniita tarinoita kohtalosta, lähinnä piehtaroidakseen onnessaan. :) Jos se tuntuu oikealta, se voi johtua myös siitä, että on kohdannut ihmisen, jonka kanssa sopii hyvin yhteen, siitä että ihmisessä on jotain selittämätöntä tuttua ja tavoitteet ja arvpt elämässä ovat samat. Joskus käy niin onnekkaasti, että tällaista hmistä kohtaan tuntee myös voimakasta vetovoimaa. Jos tapaaminen on vielä tapahtunut sattumalta, on se nin harvinaista herkkua elämässä, että sitä hyvin mielellään hieman mystifioi.
"Jokaisen miehen on valloitettava nainen, ja se ei onnistu ilman riskiä että ällöttää naista"
Minun kokemukseni mukaan on mahdollista hurmaantua miehestä ilman, että mies tekee yhtään mitään tai edes osoittamalla erityishuomiota naiselle. Aina ei siis tarvitse aktiivisesti "valloittaa".
Myös jokaisen naisen on valloitettava yksi mies, jos haluaa seurustella.
Jos tarkoitat tällä sitä riskiä, että saattaa saada pakit, niin saman riskin ottaa myös nainen, joka tekee aloitteen. (Tämäkin on koettu ja pakit tuli). - ATMaisteri
Eiymmärrä kirjoitti:
En ala tästä vänkäämään. Voin toki kertoa miten itse ajattelen ja se on minun totuuteni. Ajattele sinä miten haluat. Toki sen myönnän että olen höpsö romantikko. ;)
1. Voin erottaa miehen kiinnostavuuden ja röyhkeyden. Olen ollut kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole olleet röyhkeitä. Nämä miehet eivät myöskään ole käyttäneet teidän kaavojenne mukaisia "temppuja". Olen tavannut tällaisia miehiä muualla kuin baarissa. Miehissä, joita en ole tuntenut, on kiinnostanut olemus (he EIVÄT ole olleet ystävien ympäröimiä alfoja vaan yksin) eivätkä he ole olleet edes poikkeuksellisen komeita eivätkä pitkiä. He eivät myöskään ole yrittäneet kosketella minua sopimattomasti tai muutenkaan.
Miehissä, jotka tunnen ja joista olen ollut kiinnostunut, on kiinnostanut huumorintaju, äly, empaattisuus ja sosiaaliset taidot.
Kukaan näistä edellä mainituista miehistä ei ole ollut röyhkeä. Ei siis ole totta, että röyhkeys ja kiinnostavuus olisivat aina osa samaa pakettia.
2. En ota kantaa, koska en ole mies. Kiltteyden osalta lue kohta 1. Haluaisin myös tuoda ilmi, että kiltteys ei ole sama kuin olla hajuton ja mauton ja vailla mitään kunnollista sanottavaa.
- en ole kiinnostunut julkkiksista. On naisia, joihin tämä vetoaa. En kuulu heihin. Tämä todistaa, että kaikkia naisia ei julkisuus ja tämän tyyppinen status kiinnosta.
"Tämä on naisten fantasiaa jossa kuvitellaan että ihastuminen on tähtiin kirjoitettua"
On se romanttinen ajatus, en kiellä. Rakastuneena sitä haluaa sepitellä kaikkia kauniita tarinoita kohtalosta, lähinnä piehtaroidakseen onnessaan. :) Jos se tuntuu oikealta, se voi johtua myös siitä, että on kohdannut ihmisen, jonka kanssa sopii hyvin yhteen, siitä että ihmisessä on jotain selittämätöntä tuttua ja tavoitteet ja arvpt elämässä ovat samat. Joskus käy niin onnekkaasti, että tällaista hmistä kohtaan tuntee myös voimakasta vetovoimaa. Jos tapaaminen on vielä tapahtunut sattumalta, on se nin harvinaista herkkua elämässä, että sitä hyvin mielellään hieman mystifioi.
"Jokaisen miehen on valloitettava nainen, ja se ei onnistu ilman riskiä että ällöttää naista"
Minun kokemukseni mukaan on mahdollista hurmaantua miehestä ilman, että mies tekee yhtään mitään tai edes osoittamalla erityishuomiota naiselle. Aina ei siis tarvitse aktiivisesti "valloittaa".
Jos tarkoitat tällä sitä riskiä, että saattaa saada pakit, niin saman riskin ottaa myös nainen, joka tekee aloitteen. (Tämäkin on koettu ja pakit tuli)."- en ole kiinnostunut julkkiksista. On naisia, joihin tämä vetoaa. En kuulu heihin. Tämä todistaa, että kaikkia naisia ei julkisuus ja tämän tyyppinen status kiinnosta."
Ei todista. Teoria todistetaan oikeaksi tai vääräksi siinä vaiheessa kun olet julkkiksen kanssa treffeillä ja huomaat kuinka kaikki katsovat julkkista ylöspäin, kuinka pikkulapset kyselevät nimmareita, jne. - Eiymmärrä
Eiymmärrä kirjoitti:
En ala tästä vänkäämään. Voin toki kertoa miten itse ajattelen ja se on minun totuuteni. Ajattele sinä miten haluat. Toki sen myönnän että olen höpsö romantikko. ;)
Jos tarkoitat tällä sitä riskiä, että saattaa saada pakit, niin saman riskin ottaa myös nainen, joka tekee aloitteen. (Tämäkin on koettu ja pakit tuli).Jos tarkoitat tällä sitä riskiä, että saattaa saada pakit, niin saman riskin ottaa myös nainen, joka tekee aloitteen. (Tämäkin on koettu ja pakit tuli).
Kommentoin vielä itseäni :D ja totean, että riskin ottaminen saattaa myös kannattaa, kuten aloituksessanikin kirjoitin. Tämä kommenttini siis vain todisteena siitä, että nainenkin ottaa pakkien saamisen riskin tehdessään aloitteen. - Eiymmärrä
ATMaisteri kirjoitti:
"- en ole kiinnostunut julkkiksista. On naisia, joihin tämä vetoaa. En kuulu heihin. Tämä todistaa, että kaikkia naisia ei julkisuus ja tämän tyyppinen status kiinnosta."
Ei todista. Teoria todistetaan oikeaksi tai vääräksi siinä vaiheessa kun olet julkkiksen kanssa treffeillä ja huomaat kuinka kaikki katsovat julkkista ylöspäin, kuinka pikkulapset kyselevät nimmareita, jne.Nyt taitaa olla niin, että ajattelet niin eri lailla, että sinulle on turha edes yrittää selittää. Totean vain, että minua ei tämän tyyppinen julkisuus kiinnosta ja haluaisin ihan tavallisen miehen.
- 0sd890safyuh
Eiymmärrä kirjoitti:
Jos tarkoitat tällä sitä riskiä, että saattaa saada pakit, niin saman riskin ottaa myös nainen, joka tekee aloitteen. (Tämäkin on koettu ja pakit tuli).
Kommentoin vielä itseäni :D ja totean, että riskin ottaminen saattaa myös kannattaa, kuten aloituksessanikin kirjoitin. Tämä kommenttini siis vain todisteena siitä, että nainenkin ottaa pakkien saamisen riskin tehdessään aloitteen.Otan riskin....tai no, empä taidakaan.. ;)
- ATMaisteri
Eiymmärrä kirjoitti:
Nyt taitaa olla niin, että ajattelet niin eri lailla, että sinulle on turha edes yrittää selittää. Totean vain, että minua ei tämän tyyppinen julkisuus kiinnosta ja haluaisin ihan tavallisen miehen.
Voisitko hyväksyä sellaisen mahdollisuuden että alitajuisesti miehen kiinnostavuus saattaisi kasvaa jos huomaisit että:
- useat miehet seuraavat miestä, ja kuuntelevat tarkkaan mitä hän sanoo
- monet naiset pitävät miestä ihanana ja haaveilevat hänestä
- lapset pitävät miestä esikuvanaan ja hymyilevät aurinkoisesti saadessaan häneltä huomiota
- kun olette treffeillä, saatte loistavaa palvelua poikkeuksellisen aurinkoisesti käyttäytyvältä henkilökunnalta
Voisiko olla että jollain tasolla mies jota muut ihailevat ja lapset rakastavat voisi synnyttää mielesi sopukoissa ajatuksen "tässä miehessä on jotain..."?
Jos vastasit yhteenkin näistä kyllä tai ehkä, julkkikset vetoavat sinuun. Onnittelut neiti Special Snowflake, olet samanlainen kuin muutkin. - Eiymmärrä
ATMaisteri kirjoitti:
Voisitko hyväksyä sellaisen mahdollisuuden että alitajuisesti miehen kiinnostavuus saattaisi kasvaa jos huomaisit että:
- lapset pitävät miestä esikuvanaan ja hymyilevät aurinkoisesti saadessaan häneltä huomiota
- kun olette treffeillä, saatte loistavaa palvelua poikkeuksellisen aurinkoisesti käyttäytyvältä henkilökunnalta
Voisiko olla että jollain tasolla mies jota muut ihailevat ja lapset rakastavat voisi synnyttää mielesi sopukoissa ajatuksen "tässä miehessä on jotain..."?
Jos vastasit yhteenkin näistä kyllä tai ehkä, julkkikset vetoavat sinuun. Onnittelut neiti Special Snowflake, olet samanlainen kuin muutkin.En ole väittänytkään olevani yhtään erikoisempi kuin muutkaan. En vain ole kiinnostunut seurustelemaan julkisuuden henkilön kanssa enkä kaipaa mitään ylimääräistä huomiota muilta. En ole myöskään väittänyt, etteikö jotakuta muuta sellainen kiinnostaisi. Olen väittänyt ettei kaikkia naisia kiinnosta.
Jos tarkoitat tällä listallasi:
= mies, jolla on järkevää ja kiinnostavaa sanottavaa, joten ihmiset jotka tuntevat hänet, kuuntelevat häntä kun hänellä on puheenvuoro koska ovat kiinnostuneita hänenkin mielipiteestään keskusteluun
= mies, jolla on ominaisuuksia (empaattisuus, perhearvot, muiden ihmisten kunnioittaminen ym), jotka tekevät hänestä hyvän puolison ja joku muukin voisi kelpuuttaa puolisokseen
= mies, joka tulee toimeen lasten kanssa ja joka pitää lapsista. Lapset ihailevat usein aikuisia, joten se ei ole mitenkään poikkeuksellista.
= mies, joka osaa käyttäytyä kohteliaasti julkisilla paikoilla ja kohtelee muita ihmisiä hyvin > saa siksi hyvää palvelua. Poikkeuksellisen aurinkoista palvelua ei tarvitse saada, kohteliaan ystävällinen riittää.
...sitä, että kiinnostaisiko minua tällainen mies kuin tulkitsin niin miksi ihmeessä EI KIINNOSTAISI? Kuvailit juuri unelmapuolison. Mutta sillä ei ole julkisuuden kanssa yhtään mitään tekemistä. En etsi ketään poikkeuksellisen karismaattista miestä, jos sitä tällä haet.
Saat vapaasti ajatella minusta ihan mitä haluat, jos siitä saat vahvistusta uskollesi, se ei suuremmin kiinnosta minua. Usko on henkilökohtainen asia . Jos haluat nähdä naiset tietyllä tavalla ajattelevana laumana, voit toki tehdä niin. Sinä siinä häviät ja katseesi kapeutuu, näet maailmasta vain oman "totuutesi". - ATMaisteri
Eiymmärrä kirjoitti:
En ole väittänytkään olevani yhtään erikoisempi kuin muutkaan. En vain ole kiinnostunut seurustelemaan julkisuuden henkilön kanssa enkä kaipaa mitään ylimääräistä huomiota muilta. En ole myöskään väittänyt, etteikö jotakuta muuta sellainen kiinnostaisi. Olen väittänyt ettei kaikkia naisia kiinnosta.
Jos tarkoitat tällä listallasi:
= mies, jolla on järkevää ja kiinnostavaa sanottavaa, joten ihmiset jotka tuntevat hänet, kuuntelevat häntä kun hänellä on puheenvuoro koska ovat kiinnostuneita hänenkin mielipiteestään keskusteluun
= mies, jolla on ominaisuuksia (empaattisuus, perhearvot, muiden ihmisten kunnioittaminen ym), jotka tekevät hänestä hyvän puolison ja joku muukin voisi kelpuuttaa puolisokseen
= mies, joka tulee toimeen lasten kanssa ja joka pitää lapsista. Lapset ihailevat usein aikuisia, joten se ei ole mitenkään poikkeuksellista.
= mies, joka osaa käyttäytyä kohteliaasti julkisilla paikoilla ja kohtelee muita ihmisiä hyvin > saa siksi hyvää palvelua. Poikkeuksellisen aurinkoista palvelua ei tarvitse saada, kohteliaan ystävällinen riittää.
...sitä, että kiinnostaisiko minua tällainen mies kuin tulkitsin niin miksi ihmeessä EI KIINNOSTAISI? Kuvailit juuri unelmapuolison. Mutta sillä ei ole julkisuuden kanssa yhtään mitään tekemistä. En etsi ketään poikkeuksellisen karismaattista miestä, jos sitä tällä haet.
Saat vapaasti ajatella minusta ihan mitä haluat, jos siitä saat vahvistusta uskollesi, se ei suuremmin kiinnosta minua. Usko on henkilökohtainen asia . Jos haluat nähdä naiset tietyllä tavalla ajattelevana laumana, voit toki tehdä niin. Sinä siinä häviät ja katseesi kapeutuu, näet maailmasta vain oman "totuutesi"."Jos tarkoitat tällä listallasi:"
En tarkoita.
"- useat miehet seuraavat miestä, ja kuuntelevat tarkkaan mitä hän sanoo
= mies, jolla on järkevää ja kiinnostavaa sanottavaa, joten ihmiset jotka tuntevat hänet, kuuntelevat häntä kun hänellä on puheenvuoro koska ovat kiinnostuneita hänenkin mielipiteestään keskusteluun"
Tai muut miehet seuraavat miestä, koska hän on julkkis jonka seura nostaa heidän statustaan.
"- monet naiset pitävät miestä ihanana ja haaveilevat hänestä
= mies, jolla on ominaisuuksia (empaattisuus, perhearvot, muiden ihmisten kunnioittaminen ym), jotka tekevät hänestä hyvän puolison ja joku muukin voisi kelpuuttaa puolisokseen"
Tai naiset pitävät miestä ihanana, koska hän on julkkis ja muutkin naiset pitävät häntä ihanana.
"- lapset pitävät miestä esikuvanaan ja hymyilevät aurinkoisesti saadessaan häneltä huomiota
= mies, joka tulee toimeen lasten kanssa ja joka pitää lapsista. Lapset ihailevat usein aikuisia, joten se ei ole mitenkään poikkeuksellista."
Tai lapset pitävät miestä esikuvanaan, koska hän on julkkis.
"- kun olette treffeillä, saatte loistavaa palvelua poikkeuksellisen aurinkoisesti käyttäytyvältä henkilökunnalta
= mies, joka osaa käyttäytyä kohteliaasti julkisilla paikoilla ja kohtelee muita ihmisiä hyvin > saa siksi hyvää palvelua. Poikkeuksellisen aurinkoista palvelua ei tarvitse saada, kohteliaan ystävällinen riittää."
Tai mies saa hyvää palvelua koska hän on julkkis.
Huomasitko muuten että muut ihmiset eivät välttämättä tunne koko miestä? Hän saattaa olla fiksu, ihana ja lapsiystävällinen...tai tyhmä, ilkeä ja lapsia vihaava. Tulitko ajatelleeksi että tuollaisen vastaanoton esim. Vladimir Putin saisi? Pelkkä julkkiksen status aiheuttaa efektin jota kuvasit loistavasti kirjoituksessasi. Juuri tästä syystä status, valta ja raha vetoavat sinuun. - 1212
ATMaisteri vs Eiymmärrä 10-0
ATMaisteri kuvasi miten julkkista kuten sikailevaa rocktähteä tai kansanmurhaajadiktaattoria tyypillisesti kohdellaan. Eiymmärrä oletti automaattisesti että koska ihailu, seuraaminen ja suosio - se mieshän on varmasti ihmeellinen!
Juuri noin se julkkiksen deittikin ajattelee. Juuri noin status puree. - Eiymmärrä
ATMaisteri kirjoitti:
"Jos tarkoitat tällä listallasi:"
En tarkoita.
"- useat miehet seuraavat miestä, ja kuuntelevat tarkkaan mitä hän sanoo
= mies, jolla on järkevää ja kiinnostavaa sanottavaa, joten ihmiset jotka tuntevat hänet, kuuntelevat häntä kun hänellä on puheenvuoro koska ovat kiinnostuneita hänenkin mielipiteestään keskusteluun"
Tai muut miehet seuraavat miestä, koska hän on julkkis jonka seura nostaa heidän statustaan.
"- monet naiset pitävät miestä ihanana ja haaveilevat hänestä
= mies, jolla on ominaisuuksia (empaattisuus, perhearvot, muiden ihmisten kunnioittaminen ym), jotka tekevät hänestä hyvän puolison ja joku muukin voisi kelpuuttaa puolisokseen"
Tai naiset pitävät miestä ihanana, koska hän on julkkis ja muutkin naiset pitävät häntä ihanana.
"- lapset pitävät miestä esikuvanaan ja hymyilevät aurinkoisesti saadessaan häneltä huomiota
= mies, joka tulee toimeen lasten kanssa ja joka pitää lapsista. Lapset ihailevat usein aikuisia, joten se ei ole mitenkään poikkeuksellista."
Tai lapset pitävät miestä esikuvanaan, koska hän on julkkis.
"- kun olette treffeillä, saatte loistavaa palvelua poikkeuksellisen aurinkoisesti käyttäytyvältä henkilökunnalta
= mies, joka osaa käyttäytyä kohteliaasti julkisilla paikoilla ja kohtelee muita ihmisiä hyvin > saa siksi hyvää palvelua. Poikkeuksellisen aurinkoista palvelua ei tarvitse saada, kohteliaan ystävällinen riittää."
Tai mies saa hyvää palvelua koska hän on julkkis.
Huomasitko muuten että muut ihmiset eivät välttämättä tunne koko miestä? Hän saattaa olla fiksu, ihana ja lapsiystävällinen...tai tyhmä, ilkeä ja lapsia vihaava. Tulitko ajatelleeksi että tuollaisen vastaanoton esim. Vladimir Putin saisi? Pelkkä julkkiksen status aiheuttaa efektin jota kuvasit loistavasti kirjoituksessasi. Juuri tästä syystä status, valta ja raha vetoavat sinuun.Kiitos kommentistasi. Olin aika pettynyt ettet osannut perustella näkemystäsi mitenkään, mutta näinhän näissä uskon asioissa usein käy. :D Se mikä toiselle on totuus, on toiselle tyhjää sanahelinää. Onneksi uskon veljesi tukevat ja kannustavat siitä huolimatta sinua. ;)
- kilttiatm
En ole koskaan vonkannut pillua. OLen aina halunnut tutustua selvinpäin mutta naiset ei anna numeroo että voisi sopia tapaamisesta selvinpäin seuraavan päivnä. Naiset ei anna mahdollisuutta edes tutustua, baarista en ole seksi yötä koskaan halunnut. Naisia kiinnostaa komea tjännmiehet joiden kanssa naiset nussii.
- womensucks
No täytyypä sanoa, etten ole ikinä vongannu mitään. En yleensä tee minkäänlaisia alotteita, no kerran pyysin yhtä tyttöä tanssimaan. Siitäkin tuli sitten suhde, nainen erosi miehestään ja plää plää lisää ongelmia ja suhdesoppaa, lopetin. Olin kaks vuotta ihan ilman antaen vaan epäkohteliaita vastauksia lähentymisyrityksille, koska olin kyllästynyt naisten ongelmiin. Nyt taas alkanut kiinnostaa, mutta alotteita en tee, eipä tuu yhtään pakkejakaan. En tee aloitetta, vaikka saisin flirttejä. Maksulliset on parhaita, helvatan mutkattomia otuksia.
- KukaMitenkin
Käyn ravintolassa keskimäärin kerran kolmeen vuoteen. Toki parikymppisenä kävin useammin mutta eivät naiset ole ikinä kiinnittäneet minuun huomiota. Turhaa touhua. Enkä ole koskaan vongannut, joten siitä ei voi syytää.
- 1212
Kiltit miehet seuraavat peliä sivusta ja huomaavat että:
- pahat tytöt syttyvät "pelistä"
- kiltit tytöt syttyvät "pelistä"
Aina ei onnistu, jonkun mielestä sytyttävä mies on toisen mielestä ällöttävä. Mutta kaikkien mielestä kiltti ja kohtelias mies ei ole kenenkään mielestä sytyttävä.
Koska nainen kokee rutiinimaiset pelimieskikat (mene lähemmäs-katso pitkään silmiin-kosketa käsivartta-laita kädet vyötäisille-siirrä naista paikasta toiseen-jne) "kemiana", ei jää muuta vaihtoehtoa kun yrittää luoda sitä kemiaa.En ota kantaa noihin "peli" juttuihin, en ole tutustunut, mutta joku ketä nämä osaa, niin voi kertoa toimiiko ja millaisiin naisiin....
Tuntuu vaan niin epäaidolta, joten ei ole mun juttu.- ExPUA
Pahat tytöt voivat syttyä "pelistä", kiltit eivät. Yleensä ns.peli on hyvä keino erotella jyvät akanoista, jos haluaa naisen joka toimii kuin automaatti, jonka jokainen saa käyttämällä samoja pelailija.
Tosin, aina niihinkään se ei pelaa. Joko heidän aiemmasta kokemuksestaan, tai vain koska ne haluavat aitoa jännämiestä tai statusmiestä jne.
Lisäksi nainen valkkaa. Silloin kun naista kiinnostaa, mikä tahansa tuntuu toimivan. Kun naista ei kiinnosta, mikään ei toimi paitsi lottovoitto, jolloin nainen näkee yön yli nukuttuaan että mikä löytö olitkaan. "Koska nainen kokee rutiinimaiset pelimieskikat (mene lähemmäs-katso pitkään silmiin-kosketa käsivartta-laita kädet vyötäisille-siirrä naista paikasta toiseen-jne) "kemiana", ei jää muuta vaihtoehtoa kun yrittää luoda sitä kemiaa."
No ei. Kemia on se, jonka olemassaolo tai sen puute paljastuu muutaman ensimmäisen sekunnin aikana (erään tutkimuksen mukaan ihminen rakastuu viidesosasekunnissa). Nuo kuvaamasi asiat puolestaan kertovat itsevarmuudesta ja siitä, että mies haluaa osoittaa kiinnostustaan naiselle.
Kemiaa ei voi luoda, sitä joko on tai ei ole.- ATMaisteri
helka kirjoitti:
"Koska nainen kokee rutiinimaiset pelimieskikat (mene lähemmäs-katso pitkään silmiin-kosketa käsivartta-laita kädet vyötäisille-siirrä naista paikasta toiseen-jne) "kemiana", ei jää muuta vaihtoehtoa kun yrittää luoda sitä kemiaa."
No ei. Kemia on se, jonka olemassaolo tai sen puute paljastuu muutaman ensimmäisen sekunnin aikana (erään tutkimuksen mukaan ihminen rakastuu viidesosasekunnissa). Nuo kuvaamasi asiat puolestaan kertovat itsevarmuudesta ja siitä, että mies haluaa osoittaa kiinnostustaan naiselle.
Kemiaa ei voi luoda, sitä joko on tai ei ole.Ei pidä paikkaansa.
Tutkimusten mukaan ulkonäköön perustuva ihastuminen tapahtuu viidesosasekunnissa, mutta se on eri asia kuin rakastuminen. Geneettinen yhteensopivuus, eri paria olevat ns. MCH-geenit, selviää hajun perusteella kun ollaan riittävän lähellä eikä ominaistuoksua peitetä mm. hajusteilla - mutta nämä geenit eivät luonnollisesti kerro yhteensopivuudesta muuten.
Rakastuminen tapahtuu myöhemmin, ja tutkimusten perusteella liittyy vahvasti fyysiseen kontaktiin. Erityisesti rakastellessa erittyy hormoneja, jotka aiheuttavat rakkauden tunteen. Tähän on syynsä; historiallisesti rakastelu tarkoitti lapsia, ja siksi evoluutio on luonut mekanismin joka pitää miehen hoitamassa lasta.
...mistä voimme päätellä että fyysisellä kontaktilla on merkitystä. Etkö sinä tunne ihmisiä jotka rakastuivat hitaasti? Tapasivat monta kertaa? Olivat samassa työpaikassa, koulussa, kerhossa, tms? Mutta rakastumista ei tapahtunut - kunnes eräänä iltana bileissä mies päättikin kaverihalauksen sijaan laittaa kätensä naisen vyötäisille. Ja hupsista. Yhtäkkiä nainen näkikin miehen aivan eri tavalla ;)
Teoriasi että rakastuminen "vain tapahtuu" kemian ansiosta, on pikkutyttömäisen huvittava. Sokeakin näkee että asiaan vaikuttaa todella paljon, ehkä enemmän kuin mikään muu asia, se kuinka mies käyttäytyy. Ja se, on opeteltavissa oleva asia jota kukaan ei osaa luonnostaan. Jos tämän lisäksi tarvitaan geneettinen yhteensopivuus, olkoon niin. - PlayTheGame
Njoo. Sanotaan näin: ennen kun opettelin Peliä, odottelin turhaan sitä kemiaa. Ihastuin moneenkin tyttöön, mutta he eivät minuun. Ja vaikka olinkin lähinnä nörtti, kävin silti paljonkin ulkona ja tapasin naisia kamupohjalta. Sen jälkeen kun aloin opettelemaan Peliä, sitä kemiaa alkoi kummasti löytymään. Usein niin päin että minä en tuntenut mitään erityistä, mutta naisen mielestä sitä kemiaa oli vaikka muille jakaa.
On siinä se puoli että jonkun kanssa tuntee nopeasti että on ns. kemiaa, ja toisten kanssa ei tunne vaikka oltaisiin paperilla yhteensopivia. Eli kyllä se kemia olemassa on, yhtenä osana tätä soppaa.
Jos tehdään nörttitaulukko:
- kemiaa peliä = kyllä
- kemiaa ei peliä = ei
- ei kemiaa peliä = ehkä
- ei kemiaa ei peliä = ei
Eli kyllä Pelin puuttuminen on se pullonkaula, ellei sitten tapahdu ihmettä. Ja helkan kirjoituksista selviää miksei niitä ihmeitä tapahdu. Nainen ei osaa erottaa toisistaan millainen mies ON ja mitä mies TEKEE. Ennen "en vain ollut" kenellekään se jonka kanssa on kemiaa, nyt "vain olen" monille se jonka kanssa on kemiaa.
Sori vaan ätmit ja ketmit. Kemia on vähän kuin hyvä viini siellä pullossa, mutta yleensä miehen täytyy ruuvata pullo auki. Pitää olla riittävästi voimaa, oikeat työvälineet ja päättäväinen mutta sulava tekniikka. Sitten se korkki "vain irtoaa" ;) - PlayTheGame
"Sokeakin näkee että asiaan vaikuttaa todella paljon, ehkä enemmän kuin mikään muu asia, se kuinka mies käyttäytyy."
Tästä olen muuten samaa mieltä. Kantsii muistaa että kun miehellä on statusta ja rahaa, sellainen mies tuppaa olemaan just statuksen ja rahan ansiosta itsevarma. Gold diggereitä on vähemmän kuin ihmiset luulee, oikeasti rakkaus miehen statukseen ja rahaan on alitajuista.
Eli tarkoittaa sitä että kun olet naisen kanssa kahdestaan, olet lähes samalla viivalla kimiräikkösten ja kumppanien kanssa. Ero on siinä ttä joukossa, eli vaikka raflassa, naiset syttyy miehestä jota muut miehet katsoo ylöspäin. Se mies on niiden vaistojen mukaan heimonjohtaja, alfa, mies jolta löytyy resursseja. Jos sulla ei ole statusta, voit yrittää kompensoida sosiaalisilla taidoilla, mutta totta kai oikea statusmies lähtee joka ilta sadan metrin pikajuoksukisaan 50 metrin viivalta.
Ätmithän haaveilee samasta kuin minäkin nuorempana, että sais olla naisen kanssa kahdestaan ja pikku hiljaa tutustua. Mutta nuoret naiset haluaa olla baarissa, missä on kova meno ja eniten miehiä kisaamassa niistä. Such is life. PlayTheGame kirjoitti:
Njoo. Sanotaan näin: ennen kun opettelin Peliä, odottelin turhaan sitä kemiaa. Ihastuin moneenkin tyttöön, mutta he eivät minuun. Ja vaikka olinkin lähinnä nörtti, kävin silti paljonkin ulkona ja tapasin naisia kamupohjalta. Sen jälkeen kun aloin opettelemaan Peliä, sitä kemiaa alkoi kummasti löytymään. Usein niin päin että minä en tuntenut mitään erityistä, mutta naisen mielestä sitä kemiaa oli vaikka muille jakaa.
On siinä se puoli että jonkun kanssa tuntee nopeasti että on ns. kemiaa, ja toisten kanssa ei tunne vaikka oltaisiin paperilla yhteensopivia. Eli kyllä se kemia olemassa on, yhtenä osana tätä soppaa.
- kemiaa peliä = kyllä
- kemiaa ei peliä = ei
- ei kemiaa peliä = ehkä
Eli kyllä Pelin puuttuminen on se pullonkaula, ellei sitten tapahdu ihmettä. Ja helkan kirjoituksista selviää miksei niitä ihmeitä tapahdu. Nainen ei osaa erottaa toisistaan millainen mies ON ja mitä mies TEKEE. Ennen "en vain ollut" kenellekään se jonka kanssa on kemiaa, nyt "vain olen" monille se jonka kanssa on kemiaa.
Sori vaan ätmit ja ketmit. Kemia on vähän kuin hyvä viini siellä pullossa, mutta yleensä miehen täytyy ruuvata pullo auki. Pitää olla riittävästi voimaa, oikeat työvälineet ja päättäväinen mutta sulava tekniikka. Sitten se korkki "vain irtoaa" ;)@PlayTheGame
"Nainen ei osaa erottaa toisistaan millainen mies ON ja mitä mies TEKEE."
Mitä tällä tarkoitat, en varmasti tajua, kun en tätä harrasta, mutta jos osaisit valaista?
"Sori vaan ätmit ja ketmit. Kemia on vähän kuin hyvä viini siellä pullossa, mutta yleensä miehen täytyy ruuvata pullo auki. Pitää olla riittävästi voimaa, oikeat työvälineet ja päättäväinen mutta sulava tekniikka. Sitten se korkki "vain irtoaa" ;)"
Helppoja naisia ja niitä kehen tälläinen tehoaa ei ole vaikea saada mukaansa, itse välttelen näitä, varmasti noita taitoja tarvitaan, jos omaa tietynlaisen persoonan ja pitää yhdenillan metsästyksistä....
Itse etsin niitä harvinaisuuksia, jos vaikka muutkin palaset loksahtaisivat kohdalleen, niin löytyisi se "helmi", mutta ei niitä kyllä viihteellä oikeastaan ole muuta kuin silloin, kun tapahtuu näin, miten @eiymmärrä kertoo....
"Baarissa käyn hyvin harvoin ja yleensä silloin sinne mennään viettämään aikaa ystävien kanssa, joko keskustelemaan tai tanssimaan, joskus keikalle. Joskus pitää myös vaan päästä "ihmisten ilmoille"
Näissäkin tapauksissa yleensä on niin, että tämä ihanainen seurustelee, mutta silloinkin on antoisampaa keskustella hänen kanssaan ja ehkä jopa tanssia, kuin tehdä mitään muuta, mitä se yöelämä tarjoaa....hyviä keskusteluita näistä kertynyt.....eli itse nyt aion pitää sen riman siinä kohtaa, minkä tiedän toimivan itselleni, tiedän onnistumis prosentin todella pieneksi, mutta onhan niitä lotto voittajiakin vaikka kuinka "monta". =DDDhelka kirjoitti:
"Koska nainen kokee rutiinimaiset pelimieskikat (mene lähemmäs-katso pitkään silmiin-kosketa käsivartta-laita kädet vyötäisille-siirrä naista paikasta toiseen-jne) "kemiana", ei jää muuta vaihtoehtoa kun yrittää luoda sitä kemiaa."
Kemiaa ei voi luoda, sitä joko on tai ei ole.@helka
"Nuo kuvaamasi asiat puolestaan kertovat itsevarmuudesta ja siitä, että mies haluaa osoittaa kiinnostustaan naiselle."
Mitä itsevarmuutta on toistaa jotain autistista kaavaa?
En nyt keksi mitä tuo voisi olla, mutta mielestäni on itsevarmuutta olla oma itsensä vai oletko eri mieltä?- 1212
@helka
"Nuo kuvaamasi asiat puolestaan kertovat itsevarmuudesta ja siitä, että mies haluaa osoittaa kiinnostustaan naiselle."
Mitä itsevarmuutta on toistaa jotain autistista kaavaa?
En nyt keksi mitä tuo voisi olla, mutta mielestäni on itsevarmuutta olla oma itsensä vai oletko eri mieltä?Ei ole miesten vika että naiset ovat tottuneet tuohon kaavaan. Ja kyllähän rafla ympäristönä rajoittaa melko lailla sitä mitä voi tehdä. Nuoren naisen ilta menee kaavalla seurustelua-bailaamista-tanssimista-pelimiesvaintuleejavainsytyttääjakaikkivaintapahtuu.
1212 kirjoitti:
Ei ole miesten vika että naiset ovat tottuneet tuohon kaavaan. Ja kyllähän rafla ympäristönä rajoittaa melko lailla sitä mitä voi tehdä. Nuoren naisen ilta menee kaavalla seurustelua-bailaamista-tanssimista-pelimiesvaintuleejavainsytyttääjakaikkivaintapahtuu.
@1212
Ymmärrän, jos nainen kerran tai kaksi erehtyy, mutta jos tämä spedeily menee vielä sen jälkeen läpi, niin ei ole minun tyyppiäni, joten on vain joukkosieluinen kana.....- 1212
@1212
Ymmärrän, jos nainen kerran tai kaksi erehtyy, mutta jos tämä spedeily menee vielä sen jälkeen läpi, niin ei ole minun tyyppiäni, joten on vain joukkosieluinen kana.....No sitten kannattaa miettiä niitä naisia jotka eivät ole joukkosieluisia kanoja.
Tunnen aika hyvinkin kaksi. Yksi tosi kiva ja ujo nörttityttö, inhoaa pelimiehiä. On ihastunut erään bändin laulajaan, joka ainakin minun tietääkseni tykkää kovastikin bändäritytyöistä, jos tajuat ,mitä tarkoitan.
Toinen on sellainen aika konservatiivinen tyttö, haluaa mennä naimisiin kiltin ja luotettavan miehen kanssa. Tai halusi. Eräänä iltana baarissa nimittäin yksi puolituttu pelimies sai viime hetkellä pakit seksipommilta jota se yritti. Niinpä äkkiä ennen valomerkkiä pokaamaan joku tilalle. Etkä varmaan osaa arvata kuinka kävi kun hiljaisiin nörttimiehiin tottunut tyttö sai ensimmäistä kertaa vastaansa itsevarman, kokeneen ja sulavan miehen.
Nyt molemmat tytöt haaveilevat vakavasta suhteesta pelimiehen kanssa. 1212 kirjoitti:
No sitten kannattaa miettiä niitä naisia jotka eivät ole joukkosieluisia kanoja.
Tunnen aika hyvinkin kaksi. Yksi tosi kiva ja ujo nörttityttö, inhoaa pelimiehiä. On ihastunut erään bändin laulajaan, joka ainakin minun tietääkseni tykkää kovastikin bändäritytyöistä, jos tajuat ,mitä tarkoitan.
Toinen on sellainen aika konservatiivinen tyttö, haluaa mennä naimisiin kiltin ja luotettavan miehen kanssa. Tai halusi. Eräänä iltana baarissa nimittäin yksi puolituttu pelimies sai viime hetkellä pakit seksipommilta jota se yritti. Niinpä äkkiä ennen valomerkkiä pokaamaan joku tilalle. Etkä varmaan osaa arvata kuinka kävi kun hiljaisiin nörttimiehiin tottunut tyttö sai ensimmäistä kertaa vastaansa itsevarman, kokeneen ja sulavan miehen.
Nyt molemmat tytöt haaveilevat vakavasta suhteesta pelimiehen kanssa.@1212
Etkös juuri kuvaillut kaksi joukkosieluista kanaa, olivat vain olleet pidättyväisiä sitten, jos kerran haaveetkin jäi vielä päälle, niinkuin kerroit...=DDD
Enkä nyt ala puolustelemaan kumpaakaan sukupuolta sen enempää, tiedän että, niitä todellisia helmiä on, mutta vain niin kovin vähän, jos nyt käy niin, ettei kohdalle osu, niin se on sitten tarkoitus. =)
Dont worry, be happy!
Eli sitten naatiskellaan kaikesta muusta, tää on kuitenkin vain elämää ja pienistä hetkistäkin voi nauttia.....
Täytyy lähteä varmaan lähteä kohta, analysoimaan kanojen ja sopuleiden käytöstä yöelämään =DPunaValkoRitari kirjoitti:
@1212
Etkös juuri kuvaillut kaksi joukkosieluista kanaa, olivat vain olleet pidättyväisiä sitten, jos kerran haaveetkin jäi vielä päälle, niinkuin kerroit...=DDD
Enkä nyt ala puolustelemaan kumpaakaan sukupuolta sen enempää, tiedän että, niitä todellisia helmiä on, mutta vain niin kovin vähän, jos nyt käy niin, ettei kohdalle osu, niin se on sitten tarkoitus. =)
Dont worry, be happy!
Eli sitten naatiskellaan kaikesta muusta, tää on kuitenkin vain elämää ja pienistä hetkistäkin voi nauttia.....
Täytyy lähteä varmaan lähteä kohta, analysoimaan kanojen ja sopuleiden käytöstä yöelämään =D"Täytyy lähteä varmaan lähteä kohta,"
Alkoi itseäkin naurattamaan tuo typo, mutta toivottavasti saan anteeksi. ;)- ExPUA
PlayTheGame kirjoitti:
- kemiaa peliä = kyllä
- kemiaa ei peliä = ei
- ei kemiaa peliä = ehkä
Sori vaan ätmit ja ketmit. Kemia on vähän kuin hyvä viini siellä pullossa, mutta yleensä miehen täytyy ruuvata pullo auki. Pitää olla riittävästi voimaa, oikeat työvälineet ja päättäväinen mutta sulava tekniikka. Sitten se korkki "vain irtoaa" ;)No niin taas tämä alkoi: amerikkalaisella tv-shop-myyntipuheella sisään, jonka jälkeen aletaan ylistämään jotain epämääräistä konstruktiota "peliä",jonka olemassaolosta ei ole sen enempää näyttöä kuin niistä tähtiin kirjoitetuista ihastumisista.
Huvittava yhtäläisyys on muuten siinä, että nämä pupet uskovat samalla tavalla peliin, kuin naiset kemioihin. Minä realistisena punaisen pillerin miehenä, ja entisenä puppena voin sanoa ehkä hieman kannattaa hillitä.
Asia josta yllättäen oli helkan kanssa samaa mieltä, on se mitä se kirjoitti tähän ketjuun. Eli kääntääkseni sen naisen kielestä suomeksi: ihastus, on sama kuin se mitä nainen tarkoittaa kemialla (tai paremminkin yksipuolinen kiinnostus).
Ns. Pelin placebo-puoli tulee ilmi siinä, että sinusta kiinnostunut nainen voi antaa jopa kyseisen assburgeroinnin anteeksi. Ja jos moovsit on pätevät, voit lisätä naisen kiinnostusta niillä, mutta kiinnostuksen on jo oltava siellä. Nainen on se joka valitsee, etkä sinä voi kontrolloida toisia, vaan ensisijaisesti vain itseäsi.
Samoin, on marketoijien myytti, jolla fanipoikia sumutetaan, että voit saada jokaisen naisen. Onko kukaan miettinyt miksi englannin kielinen nimi gurujen naisille on "skank?"
(katso se sanakirjastasi, poika) - ExPUA
@PlayTheGame
"Nainen ei osaa erottaa toisistaan millainen mies ON ja mitä mies TEKEE."
Mitä tällä tarkoitat, en varmasti tajua, kun en tätä harrasta, mutta jos osaisit valaista?
"Sori vaan ätmit ja ketmit. Kemia on vähän kuin hyvä viini siellä pullossa, mutta yleensä miehen täytyy ruuvata pullo auki. Pitää olla riittävästi voimaa, oikeat työvälineet ja päättäväinen mutta sulava tekniikka. Sitten se korkki "vain irtoaa" ;)"
Helppoja naisia ja niitä kehen tälläinen tehoaa ei ole vaikea saada mukaansa, itse välttelen näitä, varmasti noita taitoja tarvitaan, jos omaa tietynlaisen persoonan ja pitää yhdenillan metsästyksistä....
Itse etsin niitä harvinaisuuksia, jos vaikka muutkin palaset loksahtaisivat kohdalleen, niin löytyisi se "helmi", mutta ei niitä kyllä viihteellä oikeastaan ole muuta kuin silloin, kun tapahtuu näin, miten @eiymmärrä kertoo....
"Baarissa käyn hyvin harvoin ja yleensä silloin sinne mennään viettämään aikaa ystävien kanssa, joko keskustelemaan tai tanssimaan, joskus keikalle. Joskus pitää myös vaan päästä "ihmisten ilmoille"
Näissäkin tapauksissa yleensä on niin, että tämä ihanainen seurustelee, mutta silloinkin on antoisampaa keskustella hänen kanssaan ja ehkä jopa tanssia, kuin tehdä mitään muuta, mitä se yöelämä tarjoaa....hyviä keskusteluita näistä kertynyt.....eli itse nyt aion pitää sen riman siinä kohtaa, minkä tiedän toimivan itselleni, tiedän onnistumis prosentin todella pieneksi, mutta onhan niitä lotto voittajiakin vaikka kuinka "monta". =DDDOlet kyllä hyvinkin oikeilla linjoilla.
Mitä näillä tempuilla saa, ja mikä on niiden kohderyhmä, ovat naiset joita tuskin olisit halunnut aiemminkaan.
Mutta kun guru käskee pelaamaan numeropeliä, eli lähestymään ulkoa opituilla skripteillä ja maneereilla mahdollisimman montaa naista, käy väkisinkin niin että sokea kana saa jyvän.
Itse olen pyrkinyt tuon nähtyäni, ja punaisen pillerin otettuani myös siirtymään tuosta eteenpäin.
Joko panostat klubilutkiin tai naiseen joka syttyy sinusta. Siinä vaihtoehdot. Valitan tai onnittelen.
- ystävyyden.kautta
En käy baareissa ja baarin ulkopuolella olen saanut lähinnä vain suoria tai lähes suoria seksiehdotuksia, jotka olen hylännyt. Osa on halunnut muutakin, mutta olleet etenemässä aivan liian nopeasti, mikä on tappanut mielenkiintoni.
Olen ihan ok-nätti nainen, mutta ujo, enkä keksi helposti jueltavaa tuntemattomille miehille, eikä tule siksi tehtyä itse aloitteita, vaikka haluaisi, eikä kiltit miehet ole tehneet juuri aloitteita. Miehen pitäisi osata mielellään myös jutella mulle, niin etten jää ihan sanattomaksi. Toisten kanssa juttu vaan luistaa paremmin, kuin toisten. Alun hiljaisuus ja muu kankeus ei saisi häiritä, en jaksa kyselyjä: "miks oot noin hiljainen", "puhuisit jotain?".
Unelmieni mies olisi sellainen, joka voisi tapailla vaikka yli kuukauden minua, ilman seksiä, ansaitsisi luottamukseni siinä että on tosissaan kanssani, olen hänelle tärkeä ja että hän kunnioittaa minua naisena. Häntä ei myöskään innosta yhdenillan jutut. Kuinka harvassa nämä, pitäisikö siirtyä ns. uskoviin miehiin?- 1212
Jos olet hylännyt kaikki seksiehdotukset, etkä ole koskaan päätynyt miehen kanssa sänkyyn tuota nopeammin, kuulostaa oikein hyvältä.
Jos taas olet, se kuulostaa vähän huolestuttavalta. Se tarkoittaisi että alitajuisesti haluat nopeammin etenevän, röyhkeämmän miehen.
- kokemustaonjuu
Usein ollaan vaatimassa liikoja tai ainakin kovin paljon ja tuntuu että osa vaatimuksista on riidassa keskenään, miltä kuulostaa esim. tämä että moni nettimies hakee naista joka on lähes heti (tai ainakin kaksien treffien jälkeen) heti valmis seksiin ja sitten kumminkin moni näyttää hakevan jotain neitsytnaista joka ei anna lähes kellekään! niin onhan tämä vähintäänkin(!) melko ristiriitaista ajattelumallia että meneehän tässä nainen kuin nainen vähän jo sekaisin että mitä pitäisi olla tai mitä tässä nyt pitäisi ajatella!? niin että miten voi olla neitsyt jos kaikkien pitää kumminkin juuri sinulle antaa ja kun joka toinen ajattelee tähän malliin niin kuka nyt neitsyenä säilyisi. Joo tiedetään ei kukaan halua koko kylän polkemaa pyörääkään, mutta mitä jos se pyörä on korjattu ja huijataan että se on uusi? Ja sitten naisen pitäisi olla tietyn näköinen tai ei uskalla/halua/kehtaa edes vastata, no mitä jos naisella on esimerkiksi pyöreät kasvot mutta ei kumminkaan ole ylipainoinen? niin kasvoistako se päätellään tai mitä jos naisella on tatuointeja niin se nainen on kumminkin kovis ja sitä rataa? ja miesten pitää olla ujoja ja tulla tänne valittamaan kun ei saa ketään kun ette oikeasti edes yritä, ei uskalleta lähestyä kun vaan niitä miss maailman näköisiä naisia jos niitäkään lähestytte. Kyllähän sitä mieluummin on yksin kuin jonkun jakomielitautisen kanssa joka ei tiedä haluaako "Viattoman" neitsyen vaiko heti ensitreffeillä antavan naisen! En vaan hyväksy enkä millään tavoin koe ymmärtäväni tätä käytöstä miehiltä, onneksi sentään in real life ei yleensä kukaan (järkevä) sano että seksiä pitää sitten tulla näiden ekojen treffien jälkeen vaikka tietysti kai ne pahimmat kyllä sanoo tai vihjaa.
Outoja nämä miesten vaatimukset! Pitäisi siis olla jakorasia joka valehtelee olleensa vain yhden miehen kanssa sängyssä jos yhdenkään ja että suostuu heti juuri sinun kanssasi mihin tahansa, olisiko tämä sitten se paras? että valheella pitkälle pötkitään?
Naisen pitäisi siis alkaa kieroksi lumpuksi mutta minun mielestäni sekään ei kyllä ole hyvä vaihtoehto, ei ainakaan rehellisille."Kyllähän sitä mieluummin on yksin kuin jonkun jakomielitautisen kanssa joka ei tiedä haluaako "Viattoman" neitsyen vaiko heti ensitreffeillä antavan naisen!"
"Naisen pitäisi siis alkaa kieroksi lumpuksi mutta minun mielestäni sekään ei kyllä ole hyvä vaihtoehto, ei ainakaan rehellisille."
Pysy vaan rehellisenä omana itsenäsi, niin löydät ehkä samanveroisen joskus, ei toimi ainakaan itsellä, jos asioita täytyy salata, siitä tulee vaan tapa toimia muihinkin asioihin ja sen kyllä aistii toisesta, jos toinen ei pysty olemaan aito oma itsensä.
Tietenkin joillekin ihmisille helppoa tuo valehtelu, tekevät sitä ihan luontevasti, mutta itse en tälläisiä etsi, jokainen tyylillään, eli kai kaksi valehtelijaa sopii toisilleen luontaisesti, mutta jos toinen on rehellinen, niin menee jossain vaiheessa hankalaksi sen rehellisen kannalta. =DD
- Ätmi-sinkku
Mitä se vonkaaminen on? Sanotteko naisille baarissa että anna pillua, lähdetäänkö panemaan?
- Ätmi-sinkku
En usko että monikaan mies hakee neitsyt naista. Se on nyt on sellaista uhoa, kaikki olisivat tyytyväisiä että saisivat edes jotain naista joskus.
- JUSTIINSAJOO
Miksiköhän aloittaja käy baareissa?????? Siveä nainen. Haahhhaaa.
- Eiymmärrä
En missään vaiheessa sanonut olevani siveä nainen. :D En myöskään sanonut, etten olisi siveä.;) Baarissa käyn hyvin harvoin ja yleensä silloin sinne mennään viettämään aikaa ystävien kanssa, joko keskustelemaan tai tanssimaan, joskus keikalle. Joskus pitää myös vaan päästä "ihmisten ilmoille" enkä katso sitä pahalla, että johonkuhun uuteen ihmiseen tutustuisikin, itseasiassa se olisi hyvin tervetullutta.
- konservatiivihkoN
Itse en ajattele muista, että eivät voisi olla siveitä käydessään baarissa, mutta itse en käy baarissa, koska olen niin siveä ja mielestäni meno on siellä usein aika siveetöntä. En välitä kännisten seurasta, enkä siitä surkeasta musiikista, joka soi yleensä liian kovaa.
- kiltteyseitoimi
Kiltit ja vonkaamattomat miehet eivät saa huomiota tai vastausta edes ketjussa, jossa kysytään, miksi miehet vonkaavat.
Kiltti ja vonkaamaton mies on naiselle näkymätön. Miehen pitää olla paha.
Positiivista pahuutta naisen näkökulmasta on, että mies on komea ja sosiaalisesti menestyvä, mutta myös paha eli rikkoo rajan miehen ja naisen välillä, vaikka ilman lupaa. Sellainen luvaton käytös on toivottavaa ja sankarillista, komealta ja sosiaalisesti menestyvältä mieheltä.
Negatiivista pahuutta naisen näkökulmasta on, että mies on ruma ja sosiaalinen hylkiö, mutta myös paha eli rikkoo rikkoo rajan miehen ja naisen välillä, vaikka ilman lupaa. Sellainen mies on hirviö.
Kiltti mies ei riko rajaa, ei vonkaa, ja kysyy aina luvan. Ei jatkoon evoluution armottomassa taistelussa.- hermesina
Mulle mies vakuutteli, ettei halua seksiä, mutta availi nappeja ja lähenteli seksuaalisesti jo muutamien ensimmäisten tuntien aikana. Myöhemmin sitten valitteli vuolaasti, kuinka piti minusta ja halusi seurustella kanssani. Miksi sitten kiireellä pilaaman asiat, jos nainen kerta tärkeä?
Ja toinen mies sanoi, että ollaan vaan ystäviä, kun ei tuntunut vielä oikealta seurustella hänen kanssaan. Kuitenkin halatessa sitten puristeli takamuksesta, imutteli väkisin huulia jne..
Komeita molemmat, mutta ei siis jatkoon.
Mielummin tavallisennäköinen naista kunnioittava mies.
Ehkä jos etsisin lähinnä seksiseuraa, voisi tietty pahuus kiehtoa, mutta kun en etsi, vaan kunnon miestä seurustelukumppaniksi. Miespuoliset ystävätkin käyvät, mutta harvoin heille vain ystävyys riittänyt.
Voi muutoin kiltti mieskin olla sopivasti tuhma parisuhteessa, luo tiettyä jännitettä, mutta tapailuvaiheessa kannattaisi korostaa hienotunteisuutta. - 1212
hermesina kirjoitti:
Mulle mies vakuutteli, ettei halua seksiä, mutta availi nappeja ja lähenteli seksuaalisesti jo muutamien ensimmäisten tuntien aikana. Myöhemmin sitten valitteli vuolaasti, kuinka piti minusta ja halusi seurustella kanssani. Miksi sitten kiireellä pilaaman asiat, jos nainen kerta tärkeä?
Ja toinen mies sanoi, että ollaan vaan ystäviä, kun ei tuntunut vielä oikealta seurustella hänen kanssaan. Kuitenkin halatessa sitten puristeli takamuksesta, imutteli väkisin huulia jne..
Ehkä jos etsisin lähinnä seksiseuraa, voisi tietty pahuus kiehtoa, mutta kun en etsi, vaan kunnon miestä seurustelukumppaniksi. Miespuoliset ystävätkin käyvät, mutta harvoin heille vain ystävyys riittänyt.
Voi muutoin kiltti mieskin olla sopivasti tuhma parisuhteessa, luo tiettyä jännitettä, mutta tapailuvaiheessa kannattaisi korostaa hienotunteisuutta.Eli samanaikaisesti myönnät syttyväsi pahoista pojista, mutta sanot etsiväsi kilttiä miestä? :D
Juuri tästä syystä miehet lähentelevät. He ovat tottuneet olemaan "hyvä jollekin naiselle" - mutta aina se nainen joka etsii kilttiä miestä kuitenkin haluaa sitä kemiaa, tiettyä jännitettä, seksuaalista vetovoimaa tai Sitä Jotakin mitä hän ei osaa kuvata sanoin.
Ja aina se jokin puuttuu siltä mieheltä joka noudattaa ohjeita. 99% tapauksista nainen päätyy sanomaan näin:
"Ensiksi luulin että se mies oli vähän sellainen pelimies, mutta sitten huomasin että..."
Ts. mies sytytti vaikkei ollutkaan kiltti. Todellisuudessa, mies sytytti KOSKA ei ollut kiltti. - rtsdte23464
hermesina kirjoitti:
Voi muutoin kiltti mieskin olla sopivasti tuhma parisuhteessa, luo tiettyä jännitettä, mutta tapailuvaiheessa kannattaisi korostaa hienotunteisuutta.voi veljet, kun oot ihana, ainakin luonteeltasi, niiltä osin mitä kerroit, toivottavasti loppu persoonakin on sitä samaa, jos oot vielä sopivasti söötti, niin sitten olet kyllä ihanainen.....
Älä paljasta jos olet, tulee vaan paha mieli =D, tai no jos saan sinuun yhteyden niin sitten, muuten pidät vaan omana tietonasi =DDD
- GentleM
Minulla olisi kysymys.
Olin reippaat 35 vuotta kiltti, ystävällinen, romanttinen mies joka useankin naisen mielestä olisi kunnon löytö sille oikealle naiselle. Lukiosta eteenpäin en muista ainuttakaan kertaa että olisin loukannut naista, tai käyttäytynyt sopimattomasti. Minulla oli aina useita naisia ystävinä.
Olin myös reippaat 35 vuotta neitsyt. Ei "vain löytynyt" Sitä Oikeaa. Muutamakin nainen olisi saattanut mielestäni olla sellainen, mutta kiinnostus jäi yksipuoliseksi.
Sitten kokeilin, oman luonteeni vastaisesti, olla pelimies. Nyt en ole neitsyt, ja näen maailman uusin silmin. Sitä kemiaa on kuin onkin, myös naisten mielestä.
Olisiko kuitenkin pitänyt jäädä odottelemaan? Mikään peli ei toimi, kaikkihan on kiinni kemiasta. Molemminpuolista kiinnostusta joko on tai ei, pelijuttuja voi yrittää vasta jos kiinnostusta on.
Jos sitä olisi odotellut vaikka toiset 35 vuotta niin olisikohan silloin vain sattumalta törmännyt siihen oikeaan?
Olkaa hyvät ja kertokaa.- GentleM
Laitetaan perään toinen kysymys.
Jos muistelen koulukavereitani, oli parikin sellaista tavallisen näköistä tyyppiä jotka rikkoivat ap:n ohjeita. Yrittivät pokailla kaikkia niin aggressiivisesti kuin suinkin uskalsivat. Mielenkiintoista oli kuinka alkuun vaikutti siltä että tämän ketjun ohjeet ovat totta. Pakkeja ja moitteita tuli, ja paljon.
Mutta ihme kyllä, vuosi pari eteenpäin ja näillä kavereilla riitti naisia. Paljon naisia. Ja kaikenlaisia naisia, tuhmista tytöistä kilteihin tyttöihin jotka vannoivat etteivät ikinä sekaantuisi pelimiehiin. Mutta kummasti se mieli muuttui kun pelimies...tarkoitan, ihana mies kävi iholle kiinni.
Mitä oikein tapahtui? 0,0001% tilastollinen ihme että nämä kaverit vain sattuivat törmäämään heille oikeisiin naisiin? Vai olisiko niin että pokaillessaan, lähennellessään ja pettäessään he jotenkin maagisesti muuttuivat kemiallisiksi? - sdfsdfew
GentleM kirjoitti:
Laitetaan perään toinen kysymys.
Jos muistelen koulukavereitani, oli parikin sellaista tavallisen näköistä tyyppiä jotka rikkoivat ap:n ohjeita. Yrittivät pokailla kaikkia niin aggressiivisesti kuin suinkin uskalsivat. Mielenkiintoista oli kuinka alkuun vaikutti siltä että tämän ketjun ohjeet ovat totta. Pakkeja ja moitteita tuli, ja paljon.
Mutta ihme kyllä, vuosi pari eteenpäin ja näillä kavereilla riitti naisia. Paljon naisia. Ja kaikenlaisia naisia, tuhmista tytöistä kilteihin tyttöihin jotka vannoivat etteivät ikinä sekaantuisi pelimiehiin. Mutta kummasti se mieli muuttui kun pelimies...tarkoitan, ihana mies kävi iholle kiinni.
Mitä oikein tapahtui? 0,0001% tilastollinen ihme että nämä kaverit vain sattuivat törmäämään heille oikeisiin naisiin? Vai olisiko niin että pokaillessaan, lähennellessään ja pettäessään he jotenkin maagisesti muuttuivat kemiallisiksi?Tarkoitat, että onnistuivat pongaamaan kanasieluisia naisia, ei mitään uutta informaatiota, joten mikä oli sanomasi?
Tuollaisia naisia on 13 tusinassa, mutta "helmiä", niin kovin vähän.....
Ei ole mitään ongelmaa saada seksiä, ongelma on löytää ihan jotain muuta. - GentleM
sdfsdfew kirjoitti:
Tarkoitat, että onnistuivat pongaamaan kanasieluisia naisia, ei mitään uutta informaatiota, joten mikä oli sanomasi?
Tuollaisia naisia on 13 tusinassa, mutta "helmiä", niin kovin vähän.....
Ei ole mitään ongelmaa saada seksiä, ongelma on löytää ihan jotain muuta.Niin kuin kirjoitin, joukossa oli naisia ns. laidasta laitaan. Oli älykkäitä, ujoja, konservatiivisia, jne. Monia sellaisia joiden mielestä nämä miehet olivat ällöttäviä/oksettavia...kunnes tosipaikan tullen ääni muuttui kellossa.
En muuten ole ikinä kuullut minkään tyyppisen naisen myöntävän että hän pitäisi pelimiehistä ;) - 3256rhfsy
GentleM kirjoitti:
Niin kuin kirjoitin, joukossa oli naisia ns. laidasta laitaan. Oli älykkäitä, ujoja, konservatiivisia, jne. Monia sellaisia joiden mielestä nämä miehet olivat ällöttäviä/oksettavia...kunnes tosipaikan tullen ääni muuttui kellossa.
En muuten ole ikinä kuullut minkään tyyppisen naisen myöntävän että hän pitäisi pelimiehistä ;)Tämä on sinun kertomuksesi, joten en voi tietää kaikkea totuutta....kuinka päissään nämä "tytöt" ovat olleet ja minkälaisen persoonan he ovat oikeasti omanneet, myös ominaisuudet joita heistä luettelit, ovat oma näkemyksisi heistä....
Minun käsitys heistä, voisi olla jotain aivan muuta, eikö? - GentleM
3256rhfsy kirjoitti:
Tämä on sinun kertomuksesi, joten en voi tietää kaikkea totuutta....kuinka päissään nämä "tytöt" ovat olleet ja minkälaisen persoonan he ovat oikeasti omanneet, myös ominaisuudet joita heistä luettelit, ovat oma näkemyksisi heistä....
Minun käsitys heistä, voisi olla jotain aivan muuta, eikö?En usko että olisi. Olen itse vanhanaikainen, romanttinen ja konservatiivinen herrasmies :) Ja tuolloin 100% kokematon naisten suhteen. Ja täysin halukas uskomaan että vain tietyn tyyppiset naiset retkahtavat pelimiehiin.
Jos pidän hyvin tuntemaani naista älykkäänä, ujona, konservatiivisena, jne - voin taata että hän myös sellainen on.
Mitä alkoholiin tulee, osa oli melko päissään. Osa selvin päin, osa siltä väliltä.
Olen pahoillani, mutta totuus maailmasta on sellainen että naiset pitävät aivan erilaisista miehistä kuin he itsekään kuvittelevat pitävänsä. - 1212
GM on oikeassa.
Jokainen nainen syttyy itsevarmasta, määrätietoisesta, rennosta pelimiehestä kunnes toisin todistetaan. Se että nainen ei syty JOKAISESTA pelimeihestä ei todista mitään. Se todistaa jos nainen antaa pakit KAIKILLE pelimiehille ja on ainoastaan kilttien miesten kanssa.
Ja ottaen huomioon sen, ettei nainen oltuaan pelimiehen kanssa kutsu häntä pelimieheksi vaan ihanaksi mieheksi, tavalliseksi mieheksi, jne. Näin on käynyt monta kertaa, kamunainen on retkahtanut mieheen jota itse kutsui pelimieheksi, ja onkin alkanut puhua miehestä eri sävyyn.
Tämä todistaa että vanha neuvo pätee yhä:
"Ignore what women say, watch what they do". 1212 kirjoitti:
GM on oikeassa.
Jokainen nainen syttyy itsevarmasta, määrätietoisesta, rennosta pelimiehestä kunnes toisin todistetaan. Se että nainen ei syty JOKAISESTA pelimeihestä ei todista mitään. Se todistaa jos nainen antaa pakit KAIKILLE pelimiehille ja on ainoastaan kilttien miesten kanssa.
Ja ottaen huomioon sen, ettei nainen oltuaan pelimiehen kanssa kutsu häntä pelimieheksi vaan ihanaksi mieheksi, tavalliseksi mieheksi, jne. Näin on käynyt monta kertaa, kamunainen on retkahtanut mieheen jota itse kutsui pelimieheksi, ja onkin alkanut puhua miehestä eri sävyyn.
Tämä todistaa että vanha neuvo pätee yhä:
"Ignore what women say, watch what they do"."Ignore what women say, watch what they do".
Tuo sopii, sekä naisiin, että miehiin.....ei ne puheet, vaan ne teot....- ExPUA
"Ignore what women say, watch what they do".
Tuo sopii, sekä naisiin, että miehiin.....ei ne puheet, vaan ne teot....Jep, tuo myös on minun ohjeeni. ET voi puhua kilteistä tytöistä, jos ne nussituttavat itseään pelimiehilöä.
Aika usein minullekin kävi niin, että lähdin lutkan tykö jatkoille, ja aina toistui se sama:en sitten halua seksiä tänään.
Eikä mennyt kauaa jatkoilla, kun ExPUAn kullia lutkutettiin sillä ihan samalla suulla kuin oltiin tehty siveyslupauksia.
Erään muistan halunneen myös jotain vakavampaakin, joten se ainakin osaltaan selittää tuon. ExPUA kirjoitti:
Jep, tuo myös on minun ohjeeni. ET voi puhua kilteistä tytöistä, jos ne nussituttavat itseään pelimiehilöä.
Aika usein minullekin kävi niin, että lähdin lutkan tykö jatkoille, ja aina toistui se sama:en sitten halua seksiä tänään.
Eikä mennyt kauaa jatkoilla, kun ExPUAn kullia lutkutettiin sillä ihan samalla suulla kuin oltiin tehty siveyslupauksia.
Erään muistan halunneen myös jotain vakavampaakin, joten se ainakin osaltaan selittää tuon.Oli aika vähän ihmisiä liikenteessä eilen/tänään, mutta vaikka menin vain seurustelemaan tuttujen kanssa, niin tarjouksia tuli, jopa niin että käytiin liiankin suoraan "päälle".
Näin myös, miten taas "tytöt" olivat viettämässä iltaa, hieman harmittaa katsoa vierestä, kun kuitenkin osan heidän kumppaneistaan tunnen...... :(
- Kilttiatm
Miten ne jännämiehet vonkaa. Ensin nyrkillä ja sitten ottavat väkisin.
- voijuimi
Toi kuulostaa ihan ExPUA:lta. Onko se AT-jännämies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083