Tässä jonkun aikaa päässä hautonut ajatusta ottaa toiseen nänniin (ainakin näin alkuun)lävistyksen.
Yazkan nettisivuilla käynyt kattomassa kuvia ja yhden kokemus-kertomuksen lukemassa.
Tämän kertomuksen mukaan lävistäminen ja parantumisvaihe ei olisi sattunut, mutta kyseessä oli mies joten en tiedä onko niillä helpompaa..?
Itse kuullut pelotteluja siitä että nännilävistys olisi kivulias, millaisia kokemuksia teillä on?
Mulla on ollut lävistykset nenässä,kulmassa,huulessa ja kielessä ja näistä mulle kivuliain oli kieli.(lyhyt kieli, ei saanut rennoksi) Jos jollain antaa nännin lävistämisen aiheuttamasta kivusta (?) jonkinnäköistä vertailua eri lävistyksien aiheuttamaan kipuun, niin olisin kiitollinen. Ihan vain mielenkiinnosta että mikä teillä sattunut enempi, onko nännilävistys sittenkin piece of cake..Tietääpä varautua..;)
Myös kiinnostaisi tietää että miten päin teillä barbelli on nännissä, vaakatasossa,pystytasossa,vinottain?
Entä onko lävistyksienne kanssa ollut ongelmia, kipua, tulehduksia, onko hankala vai huomaamaton lävistys?
Kiitos kovasti jos joku vaivautuu vastaamaan ja mukavaa joulun odotusta kaikille! :)
NAISTEN nännilävistys-kokemuksia?
11
31230
Vastaukset
- Amina
Nännilävistys sattui hiukan, oikeasti kyllä huusin prkl:ttä =). Puolisen tuntia lävistyksen oton jälkeen kuumotti, mutta ei muuta. Kannattaa olla joku löysä paita päällä mikä ei hierrä (rintsikat voit jättää himaan :D ). Parantunut on ilman mitään ongelmia, ei ole tulehtunut tai vastaavaa. Mutta varmaankin tuo kipu on henk.koht. asia, toisilla ei tule sen kummempia kiksejä suuntaan taikka toiseen.
Veikkaan, etä tuo kielilävsitys tuntuupi enemmän.
Tosin mulla laitettiin kaksi lävistystä samalla kertaa ja nänniläväri sattui mulle enempi.
Kävin itse tuolla mainitsemassasi paikassa ottamassa lävistykset--> ei mitään ongelmia!
Ja vaakatasossa mulla on...tappi siis! - sow68
Näin tv:ssä kielilävistyksen laiton, ja ilman kokemusta (kielestä tai nännistä) voin sanoa, että nänni ei taatusti ole pahempi.
- nännissä
Itse otin molempii nänneihin samalla kerralla ja voisin ottaa vaikka uudestaa. Kuitenkin kaikilla on eri kipukynnys ja itse voisin sanoa että nautin vaan pienestä "rääkistä". Alussa itselläni oli renkaat = helppo putsata ja pyörittää, niin ja vaakatasossa on. Tappiakin välillä käytän. Rintsikoita ei kannata pitää ehkä viikkoon (?) painaa sillai ikävästi. Mitää ongelmia ei ole tullut. Putsata vaan ahkerasti..
- jannika
Oli kyllä kivulias operaatio. Jos ei kestä yhtään kipua niin kannattaa kyllä harkita. On se kyllä sen kivun väärti :)
Vuosi kulunut otosta, on parantunut hyvin. Alkuviikot olivat hieman kivuliaita.
Tulehduksia eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Varmaan oma järkikin kertoo että kannattaa hoitaa hyvin ettei vaan pääse tulehtumaan.
Välillä koru on jäänyt kii esim peittoon ja on sattunut hetken. Muuta kamalaa ei ole tapahtunut eikä toivottavasti tapahdu.
Itselläni on barbelli vaakatasossa. Lävistäjä oli taitava ja sai sen suoraan.
Tuntemukset ovat erilaiset (paremmat) kuin toisessa - lävistyksettömässä nännissä :)
Ja kaunis on!! :)- jannika
Minusta tuntui paremmalta pitää rintsikoita, ne tukivat. Kai sekin sitten on yksilöllistä. Kokeile! :)
- nainen
Otin nännilävistykset molempiin yhtä aikaa kaverini kanssa. Häntä sattui niin, että meinasi pyörtyä. (Hänellä on ennestään huulessa ja klitoriksessa) Ensimmäinen nänni ei sattunut itselläni yhtään, ja toinen jonkun verran. Vaakasuoraan otin barbellit. Kokeillut olen myöhemmin renkaita, mutta sattui joka kerta kun vähän osuivat johonkin. Nännit olivat herkkänä jonkun aikaa, muistaakseni pari kuukautta. Korujen otosta on nyt pari vuotta. Tykkään edelleen, joskus tekee kipeää, kun koru jää johkin kiinni. Hyvä olisi myös tykätä suihkussa käynnistä, itsellä ainakin ihan vuorokauden aikana kerääntyy koruihin samankaltaista mönjää kuin korvakoruihinkin.
Henkilökohtainen kipujärjestys
1. kieli
2. korvat
3. nenä
4. nännit
5. silmien väli
6. huuli
7. silmäkulma
(jos ajatellaan koko prosessia, eikä vain itse lävistämistä) - Tumppi
Voin sanoa, että varpaan pöydänjalkaan lyöminen sattuu enempi kuin nännilävärin otto tai sen paraneminen. ;) Itse lävistäminen jännitti itteeni hirmusesti (mulla vaan toisessa nännissä läväri), muttei sattunut, kuumotti vain.
Ja joltain kuulin neuvon, että ekoina päivinä kannattaa pitää löysää paitaa, ilman rintsikoita, jottei läväri hankaa ikävästi. Noh, ekan päivän olin niin, kunnes totesin, että jatkuva pieni painaminen tuntuu paremmalta kuin joka liikkeen mukaan heiluva löysä paita.
Barbelli on mulla vaakatasossa. Ongelmia ei ole ollut - ainakaan vielä. Vasta viime toukokuussa otin tämän. Hyvin kun jaksaa pestä ja pyöritellä, niin ei kummempia pitäis ollakaan. Barbellinkin oon jo tähän vaihtanu. Kaikenkaikkiaan aika huomaamaton läväri, enempi arkipäivän ongelmia aiheuttaa nuo muutamat korvakorut --> hiukset tarttuu niihin kiinni. :)- Lisäys
Ja Harnessilla kävin ottamassa, tosin en itse Yazkalla. Suosittelen (sekä paikkaa että läväriä)!
- Suzy22
Lisäys kirjoitti:
Ja Harnessilla kävin ottamassa, tosin en itse Yazkalla. Suosittelen (sekä paikkaa että läväriä)!
Yazkalla en ole käymässä koska Turussa asun, Tämän sivut ovat vaan niin kaiken kattavat että aina ennen uutta lävistystä, käyn sieltä sivuilta kokemukset, kuvat jne läpi. :)
Ens viikon keskiviikkona olis tarkoitus mennä ottamaan, että kyllä mä sen olen päättänyt.. Jännittää vaan.. :)
- Suzy22
Nyt on kummassakin nännissä barbellit vaakatasossa, eikä sattunut pahemmin!
Oikea nänni oli verrattavissa huulilävistyksen ottoon eli helppo ja vasen oli hiukan herkempi, verrattavissa kielilävistyksen ottoon.
Ei kumminkaan ylitsepääsemätön juttu, oon tyytyväinen! :)
Toivottovasti parantuvat hyvin ja "pian"! - Nännäriiii
Kävin ottaan neljä päivää sitten. Piti ottaa molempiin nänneihin kerralla, mutta sen verran paljon nipisti, ettei kantti kestänykkään. :D Ei oo ollenkaan ollu ny kipeenä, lävistämispäivänä oli pari tuntia. Tappi vaakasuorassa.
Muut lävistykseni: kieli, korva (rusto), venytys ja nenä (septum). Näiden kipu järjestys seuraava: 1. Rusto, 2. Nänni, 3. Kieli, 4. Nenä.
Kävin ottaan Tampereen Putka tattoossa, lävistäjänä Mimmi. Mitään muuta moitittavaa ei ole, kuin että lävistys on aavistuksen verran vinossa. Häiritsee enemmän itseäni, kuin poikaystävääni tosin.
Niin ja tässä pari vinkkiä, mitä tämä lävistäjä sanoi parantumisen kannalta: ei saa käydä saunassa tai uimassa ensimmäisten kahden viikon aikana. Suositeltavaa olla ilman rintsikoita ja löysähkö paita päällä (n. Kaksi viikkoa). Ei saa räplätä lävistystä. Putsaa miedolla saippualla mieluiten ainakin kerran päivässä. Jos ärtyy jostain syystä, liota suolaliuoksessa 10-15 min, huuhtele hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274