Läskit kourijanaiset

onneksienlyönaista

Mikä vittu siinä on että joidenkin pitää kouria miehiä lupaa kysymättä haarojen välistä? Meinasin tintata yhtä läskiä känniläistä neli-viiskymppistä ämmää eilen illalla. Tuli ensin lässyttämään 'oot komea' ja sitten kun sanoin että 'kiitos mutta et ole tyyppiäni', loukkaantui ja kouraisi lopulta munista. Vituttaa ihan saatanasti tuollainen käytös. Henkilökunta voisi puuttua tuollaiseen käytökseen. En varmasti ole ainoa jota tuokin läski on kourinut.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasotkohdalleen

      Läskit ämmät ovat käyneet röyhkeiksi. Ennen ymmärsivät itsekin hävetä itseänsä. Nyt kuvitellaan, että jokainen kropastaan huoltapitävä mies haluaa naida jotain silavavuorta.

    • tavat_kunniaan

      Aloittajalla on hyvät tavat haussa tai on muuten imbesilli. Jos joku kehuu komeaksi se tuskin tarkoittaa, että haluaa seksiä..pelkkä kiitos olisi riittänyt ja mukavan illan jatkon toivotukset

      • patakattilaa

        Sano tuo naisille, jotka reagoi heti aggressiivisesti heti kun niille sanoo hei (siis silloin jos sanoja ei ole YTM)


      • patakattilaa kirjoitti:

        Sano tuo naisille, jotka reagoi heti aggressiivisesti heti kun niille sanoo hei (siis silloin jos sanoja ei ole YTM)

        Noin se on. Kohtelias käytös naisia kohtaan on hyväksyttyä vain komeille miehille. Jos ruma mies avaa naiselle oven, niin se on väärin: "mitäköhän tuokin ruma mies yrittää". Jos taas komea mies avaa naiselle oven niin: "ihanaa että herrasmiehiäkin on vielä jäljellä".


      • 11111111

        Tuolla läskillä ämmälle se on hyvät tavat haussa. Tuollainen seksuaalinen ahdistelu on lailla kielletty.


    • vihatipunen

      Olinkohan mä eilen liikenteessä...Ööö..Ei, kyllä mä olin ihan kotona. Ja viimeksi kun olen komeaan mieheen koskenut, koskin vain käteen.

    • Munaotus

      Läskit aina haluaa komeaa miestä kun eihän niille omantasoine kelpaa.

      • Läskit naiset haluaa yleensä pitkän ja ison (lihaksikkaan) miehen, jolla saa ehkä olla pieni masu, koska eivät halua tuntea itsään läskeiksi ja isoiksi miehen rinnalla.


      • vihatipunen

        No voihan lihava mieskin olla komea.


      • herkkupeppuirmeli

        Ei kyllä voi.


    • Tulivaanmieleen

      Oikea mies ei ahdistu jos nainen vähän kouraisee. Taidat olla miehiin päin.....

      • läskionrumaa

        On rumille naisille tyypillistä, että kun nämä torjuu, alkavat ne heti homotteleman


      • KomeaJaYlpeäSiitä
        läskionrumaa kirjoitti:

        On rumille naisille tyypillistä, että kun nämä torjuu, alkavat ne heti homotteleman

        Nimenomaan! Hahahhaaa! Olen umpihetero mutta ruma ja läski ei kiihota, no eipä minun sellaisiin onneksi tarvitse tyytyäkään vaan saan kauniita naisia ihan tuosta vaan koska olen komea mies. Rumat ämmät pysykööt kaukana.


      • Neitiolet
        KomeaJaYlpeäSiitä kirjoitti:

        Nimenomaan! Hahahhaaa! Olen umpihetero mutta ruma ja läski ei kiihota, no eipä minun sellaisiin onneksi tarvitse tyytyäkään vaan saan kauniita naisia ihan tuosta vaan koska olen komea mies. Rumat ämmät pysykööt kaukana.

        Tosi mies panee naista kuin naista


      • voisuasäkkiä
        Neitiolet kirjoitti:

        Tosi mies panee naista kuin naista

        Syy miksi toimit noin on ihan muuta, kuin mainitsemasi asia. =D


    • atännä

      "Hei, saisinko luvan kouraista haaroistasi?"

      ??

      • kiltti.atm

        Onko atännä aivan uusi tuttavuus palstalla?


      • Saisit.


    • selibaatti

      Missä kouri ? , annoitko munaa ?, jätkäl kävi viuhka .
      Mä oisin tunkenu heti jäykän sykkivän kalun sen suuhun.

      • hullukooltet

        Sulle kelpais joku vitun mätisäkki vai?


      • lskdjwkfhwiuy
        hullukooltet kirjoitti:

        Sulle kelpais joku vitun mätisäkki vai?

        Sinäkin mätisäkki nyt turpakiinni!


    • ätmel

      Mä mielelläni kouraisisin erästä läskipersettä. ;)

    • määvaan

      Kourispa muakin joku nainen

    • jyfv

      En todellakaan kourisi ketään miestä. Sehän on törkeää seksuaalista häirintää.
      Ihan vaan sivusta seuranneena, ihan peruspainoisetkin naiset tällaista tekevät. Ylipaino ei tällaista käytöstä aiheuta. Oliskohan alkoholi poistanut estot?
      Miehetkin ovat lahjakkaita tällaisessa..

    • vähemmänUpeeNaikkonen

      ...rapatessa roiskuu ja kännissä kaahaillaan ja valitettavasti naisetkin ovat välillä ääliöitä...anteeksipyyntö on kovaa valuuttaa, kun sattuu lukemaan toista väärin..
      ...itseäni ärsyttää vaan tämä rumiin ja läskiin jako, sekä miesten että naisten osalta...olis niin samperin tylsää, jos me kaikki oltais toistemme kopioita! Jokaikisestä ihmisestä löytyy viehättäviä piirteitä ja kauneus ja kiinteys ovat katoava luonnonvara vanhetessa, annetaan kaikkien kukkien kukkia, kukkivathan perunatkin...eikä kukka sen hassumpi oo kuin muutkaan ;) Ei komeasta tai vähemmän kauniista voi löytyä upea rakas/rakastaja/rakastajatar...
      <3: komean miehen

      • @vähemmänUpeeNaikkonen

        Ei alkoholi ole syy käyttäytyä noin, ei miehillä eikä naisilla.....

        Miksi pitää väkisin yrittää jotain, josta jo 99,9%:sesti tietää, ettei toinen ole "fyysisesti" kiinnostunut sinusta ja jos kuitenkin haluaa "testata" mahdollisuutensa, niin tehdä se hyviä käytöstapoja noudattaen?

        Yksi kysymys vielä miksei "vähemmänUpeelleNaikkoselle", kelpaa "vähemmänUpeeMiekkonen"???


      • Eikövain
        PunaValkoRitari kirjoitti:

        @vähemmänUpeeNaikkonen

        Ei alkoholi ole syy käyttäytyä noin, ei miehillä eikä naisilla.....

        Miksi pitää väkisin yrittää jotain, josta jo 99,9%:sesti tietää, ettei toinen ole "fyysisesti" kiinnostunut sinusta ja jos kuitenkin haluaa "testata" mahdollisuutensa, niin tehdä se hyviä käytöstapoja noudattaen?

        Yksi kysymys vielä miksei "vähemmänUpeelleNaikkoselle", kelpaa "vähemmänUpeeMiekkonen"???

        Jokainen haluaa parasta


      • Eikövain kirjoitti:

        Jokainen haluaa parasta

        @Eikövain

        En pääse tuohon kiinni, on todella mitään sanomaton ilmaisu, eli informaatio taso todella alhainen. =D

        Halu ei ole syy käyttäytyä "eläimellisesti", jos ei ole eläin halujensa ohjaamana, eli jos ei ole itse "ratissa" vaan "halut", niin todella huolestuttavaa.....

        Vaikka haluaisikin, niin syytä huonoon käytökseen ei ole ja mikä on "parasta" ja mihin tarkoitukseen on todella laaja käsitys.


    • edellinenSiis

      piti kirjoittamani: "kännissä kaahoillaan"

    • miesyli40

      Itsellekin joskus noin käynyt, että tuntematon nainen alkaa kourimaan. Oli ihan tavallinen nainen humalassa kuin käki. Onneksi se on oman kokemuksen mukaan melko harvinaista ja en ajattele kaikki naiset ovat tuollaisia. Päinvastoin ajattelin, että voi kauheaa, tälläisenkö kohteeksi monet naiset johtuvat melkein koko ajan. Ällöttävä tunne, kun joku sellainen koskettelee, jonka ei halua koskettelevan, oli mies tai nainen.

      • PahaMuistoJäi

        Näin on. Olen kerran joutunut miehen kourimaksi enkä unohda sitä ikinä! :( Se oli lahnajärven vesipuistossa, kun laskin sellasta vesiliukumäkeä ja se äijä laski heti perään ja otti tisseistä kiinni. Olin sillon vielä teini ja olin vanhempieni kanssa siellä ja halusin heti lähteä pois!!

        Enkä suostunut mennä ikinä enää sinne vaikka oli mökkimatkan varrella ja olin aina halunnut matkalla mennä sinne uimaan. Tietenkään en kertonut siitä kellekkään kun hävetti. :( Enkä menisi vieläkään Serenaan vaikka se tos vieres onki :( Jäi sellanen kammo.


    • pikku-Edo

      Tekeehän naisetkin näköjään alotteita! Hyvä!

      Alottajakin olisi ollut into piukeena, jos nainen olisi vain ollut hivenen kevyempi. Mutta kai sait sentään pari olematonta senttiä selkärankaasi, kun pääsit läskittelemään julkisesti näin jälkikäteen. Pari protskupirtelöä vielä seuraavalle levelille!

      Yleensähän alotteet tulevat alemmilta portailta, koska hypo... mikä se nyt oli? Mutta kai sekin voi aloittajan kaltaisella heinähatulla nousta hattuun.

      Ei minun tyyppiä... ihaa ihaa, aasi.

    • Mies32veee

      Näin Tosimiehenä on sanottava, että ei se haittaa. Hienoa jos löytyy sitä rohkeutta. Yleensä pyytelevät myös anteeksi ja tarjoavat hytissä vähintään 12vuotiasta. Kaikki hyvin.
      Nuori verso vain hihittää tai hillitysti on asiallinen ja katselee taaempaa. Tyyliin piipittää - tule palstalle kirjoitteleva kusipää ja iske mua typerillä laineillasi!!

      Kypsä mimmi elää elämäänsä, on kännissä, ja - on Nainen. Onneksi laivaristeilyillä heitä vielä on.

      Ehkä se siitä. hmmmm ;)

      • Aisaatana

        Eikö sua oksettais jos joku paskasäkki tulis kourimaan?


      • Mies32veee

        Ei. Eikä ole oksettanu. Innokkaimmille olen sanonu että joku toinen kerta sitten. Sivistyneesti ja herrasmiesmäisesti.

        Jossain mielentilassa kyllä vituttaa sellaset vitun läskipallot ihan helvetisti. En mahtanu mitään, sori. :D


      • rakastanvaimoani
        Aisaatana kirjoitti:

        Eikö sua oksettais jos joku paskasäkki tulis kourimaan?

        Vaimoni halusi minulle järjestää yllätyksen ja tuli työpaikalleni hakemaan minua. Mutta tämä ylipainoinen biojätesäkkiämmä oli niin kovaa kouraissut mua haarojen välistä että, molemmat murehdimme ettemme saaneet juhlia rakkaan vaimoni yllätystä. Rakastan vaimoani yli kaiken ja haluan että, nämä sikolätit jättävät minut rauhaan että, saan vaimoni kanssa viettää rakkaudellista elämää. Onneksi siistijä koputti erään kerran ovelle ja lihava jätesäkki jätti minut rauhaan kun siistijä piti pienen puhuttelun miten työpaikalla käyttäydytään. Minä olen uskollinen vaimolleni ja meillä on kivaa yhdessä vaimoni kanssa. Kiitos vaimolleni että, jaksoi odottaa haarojen välin paranemisen ajan.


    • miehetkähmii

      Naiset ovat oppineet miesten tavoille. Hyvässä ja pahassa.

      • @miehetkähmii

        Ei edellenkään tekosyy ja kähmijöitä en edes miehenä mieheksi laske. :|

        Pelkkiä "sitä itseään" ovat, vaikka muuta kuvittelevatkin.


    • 92lksldkjs211

      Olisko niin että naiset(kaan) ei uskalla tehdä aloitteita selvinpäin? Sitten tulee ylilyöntejä, kun estot on poissa dokaamisen seurauksena. En kylläkään hyväksy kourimista en miesten enkä naisten taholta.

    • Sinnevaan

      Läskit Riihimäen ongelmajätelaistokselle!

      • pelle.olet

        mutta sinunlaiset ensin


    • NykäsenMasa

      Läskit on lihavia

      • en.voi.kiistää

        tuosta olen samaa mieltä, totuus, kun on totuus, eikä siitä mihinkään pääse. ;)

        Mutta läskiksi sanominen on haukkumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe