Ei tosin puhu eläimiin sekaantujistakaan.
Ilmeisemmin syy on sama.
Päivänselvyys
Jeesus ei puhu sanaakaan homoista
76
61
Vastaukset
- siissitäeiollut
Homous oli juutalaisessa kulttuurissa hirvistys
torre12 kirjoitti:
Jeesus oli kai aika hiljainen kaveri, eikä ottanut ollenkaan syntejä esiin.
No ei. Kolmentoista miehen muodostama herrainklubi. Homoemona Maria.
- Tammi23
torre12 kirjoitti:
Kyllä hän sanoi naisen kivittäjille joka teistä on synnitön heittäköön ensimäisenä kiven. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven Joh 8:7
- eipahalle
torre12 kirjoitti:
Eikö Jeesus sanonut tehkää parannus, mistä luulet että pitäisi tehdä parannus.
eipahalle kirjoitti:
Eikö Jeesus sanonut tehkää parannus, mistä luulet että pitäisi tehdä parannus.
No tuo oli mun heikko vitsi, Kyllähän Jeesus puhui eri synneistä paljonkin, ja siitä mitä pitäisi tehdä. Mutta ei tosiaan homoista; se on jäänyt ainakin nykykristityn tehtäväksi. Onko Jeesus sen teille delegoinut? Onko asia nykyään tärkeä, mutta Jeesus ei ottanut asiaa edes esille?
- jokkerille
torre12 kirjoitti:
No tuo oli mun heikko vitsi, Kyllähän Jeesus puhui eri synneistä paljonkin, ja siitä mitä pitäisi tehdä. Mutta ei tosiaan homoista; se on jäänyt ainakin nykykristityn tehtäväksi. Onko Jeesus sen teille delegoinut? Onko asia nykyään tärkeä, mutta Jeesus ei ottanut asiaa edes esille?
Etkö osaa edes keskustelun aihetta lukea vai etkö ymmärrä?
jokkerille kirjoitti:
Etkö osaa edes keskustelun aihetta lukea vai etkö ymmärrä?
Luuletko sinä, ettei pettämisen syntisyys ollut päivänselvä? Tai varastamisen? Niistä Jeesus mm. siis puhui synnin tekona ja lakeina.
Mutta monesta muusta ei puhunut, niin onko se sitten niin, että nykyuskovan on niistä puhuttava? Mutta ei ole kuitenkaan puhuttu edes kuukautistilassa olevan naisen kanssa makaamisesta mitään, vaikka se on kuolemansynti 3.Moos 18. Onko siis Jeesus delegoinut sen, että puhutte paljon yhdestä synnistä,kun hän ei vuosien aikana pitänyt asianaan siitä puhua?- dikduk
Mistä " hirvistyksen" näkee? Varmaan oli tietty prosentti väestöstä homoja kuten nykyäänkin, mutta eivät he olleet erityisen jahtauksen kohde tai puheenaihe. Jeesus ei maininnut asiaa lainkaan ja Paavali taas oli diasporajuutalainen, hellenistiseen kultuurin keskellä kasvanut.
- eipahalle
torre12 kirjoitti:
Jeesuksesta löytyi myös räväkkyyttä kun kaatoi rahanvaihtajien pöydät temppelissä.
Syntejä hän otti esiin kertomalla että synnit on annettava tarvittaessa anteeksi 70 x 7 kertaa.
Jeesus viittasi Nooan aikaan jota Hän piti niin moitittava että ihmiset piti hävittää vedenpaisumuksella paitsi Nooa ja muutama muut kyseessä oli elintapojen turmeltuneisuus.
Apostolien kertomuksista löytyy sitten lisää puheena olevista väittämistä tällä palstalla jos viitsitte vain lukea ilman aurinkolaseja.
Miksi muuten yleensä kiemurtelette että ei ole sitä tai tätä ettekö ole lukeneet vaan väitättekö vaan sen takia kun ei itsestänne tunnu hyvältä kun omatuntonne näistä asioista teitä jatkuvasti huomauttaa.
Onko jotain yhtenevää hallituksen ja opposition keskusteluissa ja uskonnollisissa keskusteluissa siten että vastaan vaikka olisi ylämäki periaatteessa pääasia vastaan se on totuus joka ei ole uskottava jonka jokainen voi Raamatusta tarkistaa.
Jos pysytte totuudessa niin palkaksi siitä saa kaikkien kunnioituksen.
Koetetaan mutta vaikeaa on onhan monet asiat arvo-valta kysymyksiä mutta ei Raamatun ristiriitoja. eipahalle kirjoitti:
Jeesuksesta löytyi myös räväkkyyttä kun kaatoi rahanvaihtajien pöydät temppelissä.
Syntejä hän otti esiin kertomalla että synnit on annettava tarvittaessa anteeksi 70 x 7 kertaa.
Jeesus viittasi Nooan aikaan jota Hän piti niin moitittava että ihmiset piti hävittää vedenpaisumuksella paitsi Nooa ja muutama muut kyseessä oli elintapojen turmeltuneisuus.
Apostolien kertomuksista löytyy sitten lisää puheena olevista väittämistä tällä palstalla jos viitsitte vain lukea ilman aurinkolaseja.
Miksi muuten yleensä kiemurtelette että ei ole sitä tai tätä ettekö ole lukeneet vaan väitättekö vaan sen takia kun ei itsestänne tunnu hyvältä kun omatuntonne näistä asioista teitä jatkuvasti huomauttaa.
Onko jotain yhtenevää hallituksen ja opposition keskusteluissa ja uskonnollisissa keskusteluissa siten että vastaan vaikka olisi ylämäki periaatteessa pääasia vastaan se on totuus joka ei ole uskottava jonka jokainen voi Raamatusta tarkistaa.
Jos pysytte totuudessa niin palkaksi siitä saa kaikkien kunnioituksen.
Koetetaan mutta vaikeaa on onhan monet asiat arvo-valta kysymyksiä mutta ei Raamatun ristiriitoja.Ei tällä ole omatunnon kanssa mitään tekemistä, vaan totuudella.
Onko totuus, se mitä Jumala on mieltä; että homous ei ole synti, ja ettei Jeesuksella ollut siihen mitään lisättävää tai sanottavaa?
Tai se, että Paavali sallii naisimuksen periä Jumalan valtakunnan, muuta ei salli sitä miehimykselle?
Kallistun sille kannalle kuin Jumala ja Jeesus: turha puhua homoudesta syntinä.- ellen.tietäisi
dikduk kirjoitti:
Mistä " hirvistyksen" näkee? Varmaan oli tietty prosentti väestöstä homoja kuten nykyäänkin, mutta eivät he olleet erityisen jahtauksen kohde tai puheenaihe. Jeesus ei maininnut asiaa lainkaan ja Paavali taas oli diasporajuutalainen, hellenistiseen kultuurin keskellä kasvanut.
Tuo on totta ja aloittajan homouden ja eläimiin sekaantumisen vertaaminen toisiinsa on sairasta.
- Vel-vel
Lue oikein, raamatun sanaa.
Luukkaan evankeliumi:
10:16 Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
Room 1:25-32. ”nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.”- sage8
Paavalin höpinöitä, ei Jeesuksen suusta.
- atskulle
sage8 kirjoitti:
Paavalin höpinöitä, ei Jeesuksen suusta.
Eikö ateisti tiedä, että kaikki Raamatun sanat ovat totta?
- terveisiyksvaan
Jeesus sanoi lähettävänsä seuraajilleen Pyhän Hengen Johanneksen evankeliumissa, joka opettaa ja selittää Jeesuksen opetuksia evankeliumeissa joten Paavalin kirjoittamat kirjoitukset ovat Pyhän Hengen inspiroimia ja Jeesuksen opetusten laajemmin selittämiä joten on turha väittää etteikö Jeesuksen kanta homosteluihin peiton alla olisi selvä. Tämän asian tulee jokainen kohtamaan joku päivä tulevaisuudessa eikä siinä selitykset auta. MOT
atskulle kirjoitti:
No tuo näkyy olevan yhtä vähän totta kuin se, että Paavali tulisi tuomitsemaan maailman, tai että aikaa oli silloin niin vähän, kun maailma oli muuttumassa, että aviomiesten piti alkaa eleämmän kuin heillä ei vaimoja olisikaan.
Olisi aika hyvä juttu, jos tajuttaisiin Paavalin joskus lyöneen pahasti yli. Ja ettei kaikkea pidä ottaa todesta.- enoleateisti
atskulle kirjoitti:
Siis lapsi pitää heti tappaa siihen paikkaan jos hän kiroaa vanhempansa?
- atskulle
enoleateisti kirjoitti:
Siis lapsi pitää heti tappaa siihen paikkaan jos hän kiroaa vanhempansa?
Jos et ymmärrä mitä luet niin parasta olla lukematta. Jos et edes erota mikä on menneiden tapahtuminen kertomista ja mikä on meille ihmisille kehoitusta niin ole tosiaan lukematta kokonaan.
atskulle kirjoitti:
Jos et ymmärrä mitä luet niin parasta olla lukematta. Jos et edes erota mikä on menneiden tapahtuminen kertomista ja mikä on meille ihmisille kehoitusta niin ole tosiaan lukematta kokonaan.
En ole ateisti, hän sanoo.
Mutta miten sitten kristityn tulisi suhtautua lakiin, jota Jeesus on käskenyt noudattamaan? "Joka kiroaa vanhempansa, on kuolemalla kuoltava". "Mutta te haluatte noudattaa vain perinnäissääntöjänne, ja jätätte noudattamasta Jumalan lakia".
Onko siis tuota pidettävä "menneiden aikojen tapahtumista kertomisena". No totta puhuen; niin on kyllä parasta!. Se ei voi olla kehoitus meille; ei millään. On aina valittava mitä uskomme ja mitä emme.
- mpzq
Aika huono kirja koko raamattu .ja taitaa olla puppua !??? Jos jeesus oli ruskean reiän ritari ... tai sitä ei ollu ollenkaan !??
- sage8
Ruotsalainen tutkija Alvar Ellegård on sitä mieltä , että Jeesus on kokonaan myyttinen hahmo ja että evankeliumitkin ovat täyttä fiktiota . Kun kukaan aikalainenkaan ei ole häntä nähnyt eikä roomalainenkaan historia hänestä kerro on hyvin todennäköistä, että Jeesus on ollut joku juutalainen kapinallinen ja saarnamies jonka ympärille sitten Paavali ja myöhemmät kirkkoisät rakensivat myyttien sikermän.
- mitä.sitten.jos.on
sage8 kirjoitti:
Ruotsalainen tutkija Alvar Ellegård on sitä mieltä , että Jeesus on kokonaan myyttinen hahmo ja että evankeliumitkin ovat täyttä fiktiota . Kun kukaan aikalainenkaan ei ole häntä nähnyt eikä roomalainenkaan historia hänestä kerro on hyvin todennäköistä, että Jeesus on ollut joku juutalainen kapinallinen ja saarnamies jonka ympärille sitten Paavali ja myöhemmät kirkkoisät rakensivat myyttien sikermän.
Hah, mitä arvoa on kaikenmaailman "tutkijoilla" ja heidän mielipiteillään. Usko oj jokaisen henkilökohtainen asia eikä sitä voi kenellekään väkisin antaa eikä myös ottaa pois. Usko on Jumalan lahja ja sitä ei kaikille vain anneta.
- sage8
mitä.sitten.jos.on kirjoitti:
Hah, mitä arvoa on kaikenmaailman "tutkijoilla" ja heidän mielipiteillään. Usko oj jokaisen henkilökohtainen asia eikä sitä voi kenellekään väkisin antaa eikä myös ottaa pois. Usko on Jumalan lahja ja sitä ei kaikille vain anneta.
Pitäisi kai siinä uskossa olla jotain tolkkuakin ettei jollain Raamatun kohdalla tuomita toisia helvettiin ja sitten samoilla sivuilla oleville kohdille sanotaan että eheei ne koskee vain joitain muita kun ne sattuu iskemään omalle kohdalle.
- mitä.sitten.jos.on
sage8 kirjoitti:
Pitäisi kai siinä uskossa olla jotain tolkkuakin ettei jollain Raamatun kohdalla tuomita toisia helvettiin ja sitten samoilla sivuilla oleville kohdille sanotaan että eheei ne koskee vain joitain muita kun ne sattuu iskemään omalle kohdalle.
Homot eivät peri taivasten valtakuntaa sanoo Raamattu. Oletko samaa mieltä?
- sage8
Jeesus ei sitä ole sanonut , siitä ollaan samaa mieltä.
- sage8
Tämä Raamatun kirjoitusten mukaan, mitä Jeesus on sanonut vai onko hän sanonut mitään mistään on silminnäkijöiden ja kuulijoiden puutteen vuoksi mahdotonta tietää.
- hölmöläisille
sage8 kirjoitti:
Tämä Raamatun kirjoitusten mukaan, mitä Jeesus on sanonut vai onko hän sanonut mitään mistään on silminnäkijöiden ja kuulijoiden puutteen vuoksi mahdotonta tietää.
Olet kipeä tyyppi kinaat ja kinaat etkä,kuitenkaan ole itse mitään mieltä. Olet ihna samaa sarjaa kuin tott12 eli helsinkijokkeri. Ei mitään sanottavaa etkä ymmärrä mitään mutta pää on olatava auki joka asiassa.
- sage8
hölmöläisille kirjoitti:
Olet kipeä tyyppi kinaat ja kinaat etkä,kuitenkaan ole itse mitään mieltä. Olet ihna samaa sarjaa kuin tott12 eli helsinkijokkeri. Ei mitään sanottavaa etkä ymmärrä mitään mutta pää on olatava auki joka asiassa.
Annoitpa hyvän näytteen lahkolaisen älykkäästä ja terveestä mielipiteestä. Otit selvän kannan homoasiaankin; minun kantani on selvä ja olen tuonut sen selvästi esiin: Jeesus ei kirjoitusten mukaan puhunut mitään homoudesta.
- tyhmälle.jankalle
sage8 kirjoitti:
Annoitpa hyvän näytteen lahkolaisen älykkäästä ja terveestä mielipiteestä. Otit selvän kannan homoasiaankin; minun kantani on selvä ja olen tuonut sen selvästi esiin: Jeesus ei kirjoitusten mukaan puhunut mitään homoudesta.
Hau-hau hau, viu-viu viu. Olet tyhmä!
- hölmöläisille
sage8 kirjoitti:
Mitä sitten jos Jeesus ei puhunut homouden synnistä?
Raamattu ei niin sano. Se sanoo, että ne miehet, jotka makaavat miesten kanssa, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Siis moni homo periikin, ne jotka eivät makaa miehen kanssa. Mutta jotkut ukkomiehet ja biseksuaaliset eivät peri, ne jotka makaavat miesten kanssa.
Jeesus ei sano senkään vertaa.- mitä.sitten.jos.on
torre12 kirjoitti:
Raamattu ei niin sano. Se sanoo, että ne miehet, jotka makaavat miesten kanssa, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Siis moni homo periikin, ne jotka eivät makaa miehen kanssa. Mutta jotkut ukkomiehet ja biseksuaaliset eivät peri, ne jotka makaavat miesten kanssa.
Jeesus ei sano senkään vertaa.Onko sulta kysytty jotakn? EI! Sun jankutukset tiedetään, vedä ittes vesasta!
Onko sulta kysytty jotakn? EI! Sun jankutukset tiedetään, vedä ittes vesasta!
Minä kerron vain Jumalan lain ja ketkä sitä vastaan rikkovat. Mutta sinä haluat että vedän itseni vessasta. Onko tämä asia sinulle kipeä?
- mitä.sitten.jos.on
torre12 kirjoitti:
Minä kerron vain Jumalan lain ja ketkä sitä vastaan rikkovat. Mutta sinä haluat että vedän itseni vessasta. Onko tämä asia sinulle kipeä?
Minulle ei mikään aihe ole kipeä mutta kaltaisesi tyhmät ihmiset ja heidän vielä tyhmemmät kommenttinsa ottavat todellakin päähän!
Minulle ei mikään aihe ole kipeä mutta kaltaisesi tyhmät ihmiset ja heidän vielä tyhmemmät kommenttinsa ottavat todellakin päähän!
Tekeekö Raamatun lainaus ihmisestä tyhmän? Jaa, voihan se olla.
- mitä.sitten.jos.on
torre12 kirjoitti:
Tekeekö Raamatun lainaus ihmisestä tyhmän? Jaa, voihan se olla.
Periaattessa ei mutta sen vääristely kyllä. Kiistatta tyhmän se tekee, että ei voi myöntää haukkuneensa Päiviä väärin perustein kun ei ole nähnyt hänen rukoilleen eikä ole tietoinen ettei Raamatussa puhuta mitään hatusta.
Periaattessa ei mutta sen vääristely kyllä. Kiistatta tyhmän se tekee, että ei voi myöntää haukkuneensa Päiviä väärin perustein kun ei ole nähnyt hänen rukoilleen eikä ole tietoinen ettei Raamatussa puhuta mitään hatusta.
No olen käyttänyt myös termiä "päähine". Jos Paavali on kuitenkin puhunut pään peittämisestä, niin periaatteessa on sama millä nainen sen peittää. Jos haluat nähdä tämän vääristelynä, niin on aika outoa. Koen että hattu sopisi Päiville paremmin kuin vaikka huivi.
Ja se, että en tiedä miten Räsänen rukoilee, vai rukoileeko ollenkaan, niin siitä esitin sen oletuksen, että hän varmaan lipsuu tässä pään peittämisessäkin, kun on lipsunut niin monessa muussakin Paavalin sanassa. En koe sitä valehteluna: jokainen saa kyllä arvioida onko oletukseni oikea vai väärä.
Eli en nyt tiedä miten olen vääristänyt Raamattua, kun olen tuonut esiin mitä siellä sanotaan.- eipahalle
sage8 kirjoitti:
Jeesus ei sitä ole sanonut , siitä ollaan samaa mieltä.
Jeesus sanoi kaiken sen mikä esiintyy myös Koko Raamatussa sanomalla kaiken olevan totta piirulleen. Jeesus ei ole kumonnut jumalan sanaa.
- eisiitäminkäpääse
Aloittajalle ovat nämä eläimiin sekaantujat ja pedofiilit ovat peruskauraa ja näiden yhdistäminen homoihin kertoo lähinnä mielen ongelmista eikä mistään muusta.
- alatyyliäuskovilta
Tuossa toisessa ketjussa joku syytti ateisteja ja homoja ja vaikka ketä irvistelystä ja typeryydestä mutta kun katsoo näitä ketjujen aloituksia niin kyllä ne törkyturvat löytyy sieltä uskovien kristittyjen , näitten ei- luterilaisten porukasta niinkuin tämänkin ketjun aloitus.
- kala86
Onko synnin osoittaminen synniksi alatyyliä tai tuomitsemista?
- alatyyliäuskovilta
kala86 kirjoitti:
Onko synnin osoittaminen synniksi alatyyliä tai tuomitsemista?
Jos puhutaan kyrvistä ja perseen nuolemisesta niin minusta se on alatyyliä, noin uskovilta.
Tokko sinusta? - anteeksi.kuinka
alatyyliäuskovilta kirjoitti:
Jos puhutaan kyrvistä ja perseen nuolemisesta niin minusta se on alatyyliä, noin uskovilta.
Tokko sinusta?Vain uskoviltako ja muilta ei? Eikö kaikki olekaan tasa-arvoisia?
- kala86
alatyyliäuskovilta kirjoitti:
Tokko sinusta?Jos joku on tuollaista kieltä käyttänyt niin hän tuskin on uudestisyntynyt kristitty. Onhan tässä pari tuhatta vuotta jo nähty kaikenlaisia "kristittyjä" - eikä eksyttäjien määrä ainakaan vähentynyt ole, vrt. Kari Mäkinen ja Markku Koivisto.
- eisiitäminkäpääse
kala86 kirjoitti:
Jos joku on tuollaista kieltä käyttänyt niin hän tuskin on uudestisyntynyt kristitty. Onhan tässä pari tuhatta vuotta jo nähty kaikenlaisia "kristittyjä" - eikä eksyttäjien määrä ainakaan vähentynyt ole, vrt. Kari Mäkinen ja Markku Koivisto.
Sinäkin käytät alatyyliä jatkuvasti kun olet korottanut itsesi tuomarin tasolle ja lajittelet ihmiset vuohiin ja lampaisiin.
- kala86
eisiitäminkäpääse kirjoitti:
Sinäkin käytät alatyyliä jatkuvasti kun olet korottanut itsesi tuomarin tasolle ja lajittelet ihmiset vuohiin ja lampaisiin.
Minä en toimi tuomarina missään asiassa koska vain Jumalalla on siihen oikeus! Enkä myöskään lajittele ihmisiä kuten ei tee Jumalakaan! Kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia Jumalan edessä!
- eisiitäminkäpääse
Eksyttäjät Mäkinen ja Koivisto syntisiä, minä tässä synnittömänä tuomaroin!!!!!
- kala86
Eksyttäjät Mäkinen ja Koivisto syntisiä, minä tässä synnittömänä tuomaroin!!!!!
Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni, tiedän kyllä mitä sanon. Edelleenkään kukaan ei ole synnitön enkä minä(kään) edes voisi ketään tuomita. Itse olen hyvin syntinen ihminen ja teoistani joudun vastuun kantamaan täällä maan päällä. Varsinkin siitä homouden synnistä joka on monelle tässä ajassa vaikea asia käsitellä...
- eisiitäminkäpääse
kala86 kirjoitti:
Älä viitsi laittaa sanoja suuhuni, tiedän kyllä mitä sanon. Edelleenkään kukaan ei ole synnitön enkä minä(kään) edes voisi ketään tuomita. Itse olen hyvin syntinen ihminen ja teoistani joudun vastuun kantamaan täällä maan päällä. Varsinkin siitä homouden synnistä joka on monelle tässä ajassa vaikea asia käsitellä...
Lopeta sitten toisten sanomista "eksyttäjiksi" , siinähän nimenomaan otetaan oikeassaolijan rooli ja se tarkoittaa selvästi että näin meillä ollaan synnittömiä ja lopullisen totuuden tietäviä.
- kala86
Lopeta sitten toisten sanomista "eksyttäjiksi" , siinähän nimenomaan otetaan oikeassaolijan rooli ja se tarkoittaa selvästi että näin meillä ollaan synnittömiä ja lopullisen totuuden tietäviä.
Eksyttäjä on sellainen henkilö joka puhuu muunneltua totuutta ja vääristelee Raamattua, Jumalan Sanaa. "Lopullinen totuus" löytyy Raamatusta - sen kertominen ei kenestäkään tee synnitöntä - vaikkeivathan he kuulla voi joilla ei korvia ole. Usko on lahja!
Siunausta sinullekin! :-)
- eivaanJeesuspuhunut
tt11 alias nykyinen multinikki markkinoi tätä eläimiin sekaantumisteemaa uudestisyntyneen uskovan kristityn "rehellisyydellä" ja Jeesuksen salaisimpienkin ajatuksien suurena asiantuntijana.
- realismi
Jeesus mainitsi ettei heteroseksuaalinen parisuhde sovi kaikille, ja se osa on ANNETTU joillekin (esim. homoille). "On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat (heteroseksuaaliseen)avioliittoon kelpaamattomia" (Matt. 19:11,12). "Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."
Tämä on Jeesuksen kannanotto homouden puolesta.- eivaanJeesuspuhunut
Voitpa olla oikeassa, varmaan ainakin lähempänä totuutta kuin nämä tuomitsijat, itse en osaa asiaan sen kummemmin sanoa.
- kala86
Jeesus puhuu vain parisuhteesta ja siitä (eli myös seksistä) pidättäytymisestä eikä missään kohtaa Raamattua puolusta homoutta tai muuta haureutta. Lainaamasi tarkoittaa sinkkuna elämistä, yksinkertaisesti. Älä valehtele ja väännä Raamattua mielesi mukaan!
kala86 kirjoitti:
Jeesus puhuu vain parisuhteesta ja siitä (eli myös seksistä) pidättäytymisestä eikä missään kohtaa Raamattua puolusta homoutta tai muuta haureutta. Lainaamasi tarkoittaa sinkkuna elämistä, yksinkertaisesti. Älä valehtele ja väännä Raamattua mielesi mukaan!
No joo. Homolle tosiaan sopii paremmin kahden miehen tai kahden naisen välinen parisuhde. Ja tietysti sen mukainen avioliitto. Sitä ei äidin kohtukaan estä.
- anu.saukkonen
torre12 kirjoitti:
No joo. Homolle tosiaan sopii paremmin kahden miehen tai kahden naisen välinen parisuhde. Ja tietysti sen mukainen avioliitto. Sitä ei äidin kohtukaan estä.
Jos haluaa perseeseensä mulkun niin kai se sitten niin on. Mutta se ei siitä tee muuta kuin luonnotonta irstailua.
anu.saukkonen kirjoitti:
Jos haluaa perseeseensä mulkun niin kai se sitten niin on. Mutta se ei siitä tee muuta kuin luonnotonta irstailua.
Ei kai se nyt ihan noinkaan ole. Kukaan lesbo ei halua sitä, ja homoustakin vain noin 65% sanoo harrastavansa sitä. Eli sinun luonnotonta irstailua tekee noin 33% homoseksuaalista. Ja jonkin verran myös heterot irstailevat: panevat jopa mulkkua naisen perseeseen. Pitääkö heidän avioliittonsa purkaa?
- anu.saukkonen
torre12 kirjoitti:
Ei kai se nyt ihan noinkaan ole. Kukaan lesbo ei halua sitä, ja homoustakin vain noin 65% sanoo harrastavansa sitä. Eli sinun luonnotonta irstailua tekee noin 33% homoseksuaalista. Ja jonkin verran myös heterot irstailevat: panevat jopa mulkkua naisen perseeseen. Pitääkö heidän avioliittonsa purkaa?
Homolla on vain yksi paikka mihin mulkkunsa työntää. Sääli kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin paskaluukku.
- sage8
Mikään ei ole luonnotonta irstailua jos seksiä harrastavat ovat kumpikin täysi-ikäisiä ja kaikki tapahtuu vapaaehtoispohjalta. Likainen mielikuvitus uskovilla on eri asia.
- dfasfdasfda
anu.saukkonen kirjoitti:
Homolla on vain yksi paikka mihin mulkkunsa työntää. Sääli kun ei ole muuta vaihtoehtoa kuin paskaluukku.
Sinä irstas mätäkasa nim anu.saikkonen aivoton idiootti!!! yleistät liikaa ja valehtelet !!
- ujhnt
torre12 kirjoitti:
Homot eivät ole syntyneet homoista.
Joten homoiksi koulutetaan, mm kirkko kouluttaa homoja ja ne koulutetut homot kouluttavat lisää homoja ja lisääntyvät kouluttamalla lisää. Mm Hollannissa suljettiin kristittyjen poikakoulu, joka toimi papiston ilotalona.
Jos raamattu on Jumalan tahtoa osoittava tietolähde, niin homot eivät täytä Jumalan ihmisille asettamia vaatimuksia lisääntymisestä.
1. Moos. 1:28
Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".
1.Mooseksen kirja:
1:28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."
HUOM!!!
9:1 Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.
Jumala ei käskenyt homojen lisääntyä edes makaamalla:
3.Mooseksen kirja:18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
Joten asiasta ei pitäs olla Jumalallisesti mitään epäselvää.
se on rikos Jumalan tahtoa vastaan."
Jumala ei ole syyllinen nk. homogeenin kehittymiseen.
Jumalaa vihaavat saavat ilmeisesti seuraavaksi pedofiiligeenin maailman lasten turmelemiseksi, kristittyjen rikollisuus teetättää ihmiskunnan itsemurhaa.
Jumala loi ihmisen kaltaisekseen;
Onko Jumala homo?
tai
eikö homo ole ihminen?
Minun vastaukseni on tässä:
Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
Jumala ei ollut homo vaan hetero, Jeesuksen Isä.
- näinnäenn
Kiitos Jari Laurila.Kukaan Raamatun sanaa uskova ei väitä, etteikö homous ole kuoleman synti. Se on nimenomaan sitä,jos siitä ei luovu ja tee parannusta.
Sen sanoo jo luonnonlakikin,koska miehellä ja naisella on erilaiset värkit,eli sukupuolielimet.Mies ei voi synyttää , eikä nainen siittää. Siinä s eon jo sanottu.Eikä s eole vihapuhetta ketään vastaan. Koettakaa jo huurupäät ymmärtää. - sarety
NIm näinäen täällä sinä vatipää raakut yhtenään. Tuollainen itseriittoinen narsisti on ensimmäisten joukoissa menossa kohti kadotusta sairas idiootti!!
- Jumalanlapseksi
Tekopyhistä teeskentelijöistä ja toisten ihmisten tuomitsijoista Jeesus sen sijaan puhui useinkin. Ilmeisesti turhaan, kun aloitusta katsoo.
Aivan turhaan jos näitä palstan "uskovia" kuuntelee sillä heillehän homouden tuomitseminen on ainoa asia joka on maininnan arvoista. Jeesuksen moraaliset opetukset ovat heille suurinta myrkkyä mitä kuvitella saattaa.
- Ilmoitus.g
Jeesus ei tietenkään muuttanut mitenkään Isä Jumalan käskyjä ja ilmoitusta, että himoitseminen on syntiä jasiis myös homoseksi on syntiä. Jeesus ei kieltänyt Jumalan tahtoa, vaan puhui kaikessa sen mitä Isä Hänelle antoi. Amen
Mitä hassua! Jumala puhuu himoista vain yhden kerran; kun kieltää himoitsemasta naapurin "omaa": taloa, peltoa, autoa, härkää, kesämökkiä, vaimoa.
Jeesus ei lisännyt tähän kuin sen, että ei saa katsoa naista himoiten. Pitää olla tarkka mitä lainaa toisen nimissä.- ilmoitus.h
Jeesus puhui ja mainitsi "Älä himoitse" - käskyn, jossa Jeesus siis kielti kaikki himoitsemiset, myös seksin himon sekä heteroilta että homoilta. Jopa himoitseva katse on syntiä. Eikä Jumalan käskyjä homoseksin harjoittamisen synnistä Jeesus ei mennyt millään muodoin muuttamaan. Näillä siis mennään .... Kannattaa ottaa tarkka vaari tästä, muuten ei hyvä seuraa.
ilmoitus.h kirjoitti:
Jeesus puhui ja mainitsi "Älä himoitse" - käskyn, jossa Jeesus siis kielti kaikki himoitsemiset, myös seksin himon sekä heteroilta että homoilta. Jopa himoitseva katse on syntiä. Eikä Jumalan käskyjä homoseksin harjoittamisen synnistä Jeesus ei mennyt millään muodoin muuttamaan. Näillä siis mennään .... Kannattaa ottaa tarkka vaari tästä, muuten ei hyvä seuraa.
Ei kannata valehdella mulle, en arvosta valehtelijoita pennin vertaa.
Jeesus ei sano, että älä himoitse, vaan että "älä katso naista himoiten". Se käsittää vain yhden tavan.
Paavali puhuu pari kertaa asiasta; kun heterona olleet alkoivat himoissaan olemaan saman sukupuolen kanssa, ja kun on parempi mennä naimisiin kuin olla himon tulessa.Kuka hetero nuori mies voisi välttää naisen katsomista himoiten? Ei kukaan. Vain farisealaiset fundamentalistit valheellisesti uskottelevat pystyvänsä siihen.
>Päivänselvyys
2000 vuotta sitten oli päivänselvää, että tähdet olivat valoja taivaankannessa.- RepeRuti
Ja on yhä vieläkin .... josset usko, niin katso taivaalle kirkkaana yönä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814