Kesällä Australiaan au pairiksi lähtevät!

annikaelisabet1

Hei!

Olen 20 vuotias tyttö ja olen lähdössä nyt kesällä 2015 au pairiksi Brisbanen suunnalle. Olisi kivaa löytää muita suomalaisia tyttöjä, jotka ovat myös tulossa au pairiksi samalle suunnalle. :)

10

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIH11

      SÄ MEET SINNE TÖIHIN ETKÄ SEURUSTELEMAAN!

      • annikaelisabet1

        Jos et satu tietämään niin au pairit eivät tee 24/7 töitä ja kun on vapaa-aikaa esim. kaikki viikoloput niin ehkä haluaisi lähteä ''seurustelemaan'' sen sijaan, että kököttäisi yksin kotona.


      • iddda

        Nimenomaan!! ja miks kaikki luulee että ne perheet on jotain kamalia!:D keräsin itse pari kesää sitten rahat kasaan ja lähdin kielimatkalle californiaan ja oli niin onni että ei menty asuntolaan vaan perheeseen koska ne raahas meitä ympäri californiaa käytiin surffaamassa ja erilaisilla leiripaikoilla yms mitä ei ikimaailmassa olisi tapahtunut jos siellä yksin jossain asuisi


    • Toivottavastiitsekkin

      Hei, olen aika varmasti lähdössä loppukesästä samalle suunnalle! Ootko minnepäin Brisbanea menossa ja minkä ikäisiä lapsia?

      • annikaelisabet1

        Hei, mä oon menossa ainakin aluksi sellaseen paikkaan kun Bribie Island ja se on jonkun tunnin matkan päässä Brisbanen keskustasta. Lapset on 2v ja 5v. Ootko itse vielä löytänyt sopivaa perhettä?


    • vertsi

      Moikka!
      Itse olen 21-vuotias ja lähdössä Brisbaneen myös kesällä (kesä-heinäkuun vaihteessa). Olisi tosiaankin mukava jutella esimerkiksi sähköpostitse ja jakaa vinkkejä, suunnitelmia ja kokemuksia jne. Itsellä perhe varmistui juuri viikko sitten ja nyt odotan kesää innolla. :D
      Laita ihmeessä sähköpostia tänne päin: [email protected]

    • vertsi
    • aupparijee

      Moikka!

      Mäkin oon menossa Brisbanen suunnalle! Perhe varmistui noin viikko sitten, lähtö viikolla 30 (heinäkuun puolessa välissä) ja vähän hirvittää ehdinkö hoitaa kaikki asiat siihen mennessä :D Passin jouduin uusimaan eli lennotkin saan hommattua vasta viikon päästä kun se tulee. Mulle voi laittaa s-postia [email protected]

      Ois kiva höpötellä näin etukäteen ja sit vaikka siellä paikan päälläkin treffata :)

    • Moi, kysyisin mistä olet löytänyt perheen Australiasta ?

    • aupparijee

      vladapilli,
      en tiedä kenelle sun kysymys oli, mut mä tosiaan ainakin löysin omani ihan au pair world -sivustolta. Sinne saa rekisteröityä ilmaiseksi ja perheitä on ympäri maailmaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe