Olen seurannut monia eri joukkuelajeja ainakin satunnaisesti ja tämä on kyllä ainoa laji missä hävittyjäkin pisteitä juhlitaan porukalla. Siis oikeasti, piste hävitään ja silti juhlitaan kuin oltaisiin voitettu se piste?
Juhliiko noi koko pelinkin häviämistä?
Siis oikeasti, mitä paskaa tämä laji on?
2
452
Vastaukset
- Tiiikeritonrautaa
Kyllä huomaa tosiaan, että et oo lajia seurannu. Se, että sinä ihmettelet tiettyä osa-aluetta lajissa ei tarkoita sitä, että jokin siinä osa-alueessa mättäis vaan et vaan ole ymmärtänyt asian pointtia.
Lentopallo on tosi nopeatempoinen laji jossa tuomarit joutuu tekemään päätöksiä sekunneissa. Suurin syy sille hävityn pisteen "juhlimiselle" on vaikeuttaa tuomarin päätöstä.
Esimerkkitapaus: Pallo menee torjunnan käsistä leveäksi niin ei torjujan kannata laittaa pettyneenä leukaa rintaan ja näin viestittää tuomarille, että osuma käteen tuli.
Toinen syy on varmasti sitten ryhmärengen ylläpitäminen vaikeissakin tilanteissa. Sama pätee mm. Tenniksen nelinpelissä jossa parin kättä läpsäistään epäonnistuneenkin suorituksen jälkeen. - Anonyymi
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991