Ei uskaltanut mies rakastua

tyhmäsyy

Ollaan 30-40v. Olin kuulemma hyvin rakastumisen arvoinen nainen. Oli hyvin ihastunut. Mutta siis tällaiseen syyhyn suhde nyt loppui. Vai loppuiko?

Mies naissuhteissaan pahasti pettynyt ja petetty/jätetty. Useamman vuoden sinkkuna ollut, kuvailee itseään yksinäiseksi sudeksi. Oli selkeästi ihastunut minuun ja sanoi "ettei minun laisia pitänyt olla olemassa". Sanoi suoraan ettei kestä mahdollisia tulevia riitatilanteita, pettymyksiä yms.. Yksin ollessa on helpompaa ja turvallisempaa.

Eihän tämmöisen asenteen kanssa voi kuin menettää? En ole hajalla mutta kyl käy päivittäin mielessä tähänkö syyhyn se nyt oikeasti loppui. Pari viikkoa ollaan oltu hiljaiseloa.

11

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjdfls

      kamppailen vastaavassa tilanteessa, mies 39v. Meillä vielä riesana, että asutaan eri maissa.. mies sanoo rakastavansa, olevansa ns. yksinäinen susi myös, eronnut 6v. sitten ja sen jälkeen tottunut olemaan yksin..jotenkin ihan sekaisin ressukka.. ja itselle todella kuluttavaa kun ei koskaan tiedä miten tässä pitäisi olla. Yrittää antaa tilaa jne, mutta silti ei päästää toista kokonaan karkuun kun kumminkin tunteita on. Hankalaa.

      • tyhmäsyy

        Kiva kun muitakin samassa tilanteessa. Jos tätä nyt voi kivaksi tilanteeksi sanoa.

        Onko tämä sun mies laittanut ikinä suhdetta poikki tän syyn takia, tai yrittänyt laittaa? Tämä on jo toinen kerta kun mies jättää, tai siis laittaa suhteen poikki. Viime kerralla onnistuin takomaan järkeä sen päähän ja sen ekan kriisin jälkeen meillä meni aivan mahtavasti hetken aikaa. Kunnes tuli tää toinen alamäki ja mies oli jopa töykeä, ihan kuin kaikki tunteet olisi poissa. Toivotti jopa hyvät jatkot mutta en suostunut samaan koska tämä tuntuu niin naurettavalta syyltä lopettaa suhde, kun toinen pelkää niin paljon epäonnistumista ja pettymyksiä.


    • lkjdfls

      Ekan kerran laittoi poikki jo elokuussa eli siitä lähtien on roikuttu hirressä..selvästi näillä on sama syndrooma näillä meidän miehillä..Tämä on pikemminkin alunperin antanut mulle 1000 ja yksi syytä miksei meidän suhde voi onnistua, silti vihjaillut jatkuvasti että pelkää suhdetta jne ja että myöhemmin eroaminen olisi vaikeampaa ja se kumminkin tulee väistämättä eteen ?! ihan kauheaa tälläinen. Ja kyllä, välillä on ollut todella tyly myös ja syyttänyt asioista joihin en voi olla syyllinen..Nyt meidän olisi pitänyt taas tavata, mutta huomaan, että alkaa taas lipeämään ja viivyttelemään ja keksimään syitä. Pakko kohta iskeä hanskat tiskiin, oma sydän ei vaan kestä. Ja joka kerta kun olen ollut valmis itsekin lähtemään, tulee paniikinomaisesti hetkeksi takaisin, vain lähteäkseen jälleen.. :(

    • lkjdfls

      Ja raskaintahan tässä on se, että väkisinkin sitä pohtii että jos sitä vain on kuitenkin "väärä nainen" eikä mies epäröisikään jos olis se oikea..ja että jos nuo rakkauspuheet on paskapuhetta ja tosiasiassa haluaisi vaan tavata jonkun muun. Mutta itse kun on rakastunut niin sitä mielellään tietysti uskoo vain havoitetun miehen -teoriaan. Saisikin varmuuden, että tuhlaako tässä vaan omaa elämäänsä..

      • tyhmäsyy

        Okei juttusi kuulostaa kyl astetta vakavammalta, taidat olla tosi rakastunut ja kiinni miehessä?

        Tää mies ei ole syyllistänyt mua mistään. Selkeästi kyllä vähän katkeroitunut ja "uhriutunut" menneisyydestään. Selkeästi ei usko että minun kaltainen nainen voisi aidosti rakastaa häntä. Ei kuitenkaan ota elämää liian vakavasti, paljon ollaan naurettu ja hassuteltu.

        Eilen kysyin kuulumisia ja vastasi kyllä takaisin. Uskon että tässä jutussa aika vaan näyttää mitä tapahtuu. Paras kun jatkaa normaalisti omaa elämää ja silloin tällöin kyselee toiselta kuulumisia. Oon edelleen sitä mieltä että mies tolla asenteella menettää enemmän kuin minä.


    • lkjdfls

      No aivan..Ei tässä auta kun ottaa päivä kerrallaan, eikä antaa itsensä uskoa mihinkään enää. Pidän omat silmät auki kyllä muuallekin nyt kun ei kerran voi luottaa siihen että tulevaisuutta on viikkoa pidemmälle. Ei voi satuttaa kun luopuu odotuksista..Toisaalta olen henkisesti kiinni ellen laita pistettä tälle touhulle kokonaan..Minun eiliseen viestiin ei vastattu. Toissailtana kyllä juteltiin hetken..

    • lkjdfls

      Näinhän se sitten päättyi että mut laitettiin tänään friendzonelle eikä halua enää tavata. Hienoa.. Kuulemma ansaitsen miehen joka rakastaa mua "hyvin".

      • jekku-

        Toi nyt vaan kuulostaa siltä että sinä rakastat enemmän kuin mies. Kun olet jo noinkin monta kuukautta roikkunut löysässä hirvestä. Karu totuus.


      • lkjdfls

        Joo lienee itsestäänselvää. Ei auta kun alkaa surutyö nyt..sitä vaan halusi uskoa toisen sanoihin, vaikka teot puhui muuta..ja mies kertoi "tekemättömyydelleen" syitä..


      • lkjdfls

        No tänään sitten tuli selitys lopulta kaikelle...kaikkien kuukausien tuska selvisi yhdellä lauseella. On kuulemma sitten tajunnut olevansa homo :( Että näinkin voi käydä.. ja varmaan olisi tullut ennemminkin ilmi, mutta kun ei asu tosiaan Suomessa, niin ei ole hetkeen nähty. Jotenkin huijattu olo, ihan kun joku olisi kuollut.


    • tyhmäsyy

      Vaan otti tämä mies vielä yhteyttä ja haikaili perääni. Muistutin hänelle miten keväällä sanoi minulle "kiitos mutta ei kiitos". Myönsi tehneensä tyhmästi ja että oli oma häpeä kun sanoi mitä sanoi. Jos kuitenkin nyt uskaltaisi vielä yrittää.

      Mutta oon jo uudessa suhteessa ja hyvin onnellinen tämän uuden miehen kanssa.

      Mitä tästä opimme? Kannattaa takoa silloin kun rauta on kuuma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe