VAALIMAINOKSEN OMITUINEN ELÄMÄ

Tarkkailija1

Torin laidassa sijaitsevassa telineessä on yksi kirkuvan punainen vaalimainos .
Aluksi mainoksessa oli alareunaan liisteröitynä huonolaatuinen mustavalkokuva
tuiman näköisestä mieshenkilöstä vieressään lappu , niin pientä tekstiä , ettei
sitä varmasti kukaan ohikulkija jää lukemaan.
Suraavaksi mainokseen ilmestyi jo parhaat eläkepäivänsä nähnyt toinen puolueen ehdokas
huonoine kuvineen.
Kilpaileva kanditaatti päätti kuitenkin peittää koko esityksen liisteröimällä oman
numeronsa kaiken tämän päälle.
Lopullinen silaus tuli , kun mainokseen käytiin rakentamassa ilmastointiteipillä
kookas nuolenkärki .
Tässä vaiheessa mainos oli jo niin epäesteettisen näköinen , ettei tulisi
mieleenkään valita noita ehdokkaita omaan vaalilippuunsa.
suurikokoinen nuolenkärki osoittamaan ehdokkaan numeroa.

38

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTP-mainokset

      Onko kyse Kommunistisen Työväenpuolueen mainoksesta?

      Onko joku sabotoinut kyseistä mainosta? Tällä puolueellahan on vain kaksi ehdokasta, onkos siellä nyt siis liikaa vai liian vähän ehdokkaita?

      Sama puolue on julkaissut vähintäänkin erikoisia lehtimainoksia, joissa ei selviä mikä puolue on kyseessä, numeroita on puhekuplissa, eikä ehdokkaiden nimiä.

      Kyseisen puolueen ehdokkaat ovat molemmat tunnettuja kommunisteja.

      He ovat:

      106 Suomalainen, Heikki, elektroniikka-asentaja, mikrotukihenkilö Rovaniemi
      107 Nurmikumpu, Kaarlo, puistotyöntekijä, eläkeläinen Kemijärvi

      Onko revisionistit siis tehneet sabotaasia? Vai oikeistolaiset kapitaaliherrat?

      • 9567800

        Ei niitä tarvitse enää sapotoida , sillä he hoitavat sen asian aivan itse .
        Vain kirkkoveneen kuva puuttuu.


      • Anonyymi

        raiskaajat attelisia nussinee jopa 1 vuotiaita


    • mainos.asia

      tämä sama mainoskysymys on Kemijärven 24 osalta huomioitu, vastaten asian kyseisen KTP puolueen ehdokas, mikä täten julkaistaan tässäkin, huomioiden ettei KTP puolueella ole rahaa isoihin lehti tv ja muihin mainoksiin joten on ihan hyvä asia että he mainostavat myös ulkomainos paikoille

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13544097

      harmajapää
      15.4.2015 14:23
      Uusi
      Nuo kaikki mainosväittämäsi ovat minulle aivan uutta, ja ei varmastikaan allekirjoittaneen väsäämiä.
      Ainoat mainokset jotka ovat Koti-Lappi lehdessä painettuna pieninä nimi, numero ja kuvamainontana, 8.4, -15 numerossa ja uusintana tänään 15.4. numerossa...
      Niiden mainosten hinta on minun satsaus ko. vaaliin, eli 188.50 euroa...
      -Tiedän, etten tule valituksi, -tai ettei KTP vielä näissä vaaleissa saa edustajaa Eduskuntaan Lapista, -mutta mukana on oltu, -ja ollaan aina 19.4.-15 asti.
      Puolueen Työkansan Sanomia tuli levitykseen 500 kpl: a, -ja ne on jaettu...
      -Jos niistä joku, -tai jokunen ryhmä on värkännyt po. mainoksen, -on se tietenkin tehty ilkikurisessa hengessä...
      -Itse en ole ripustellut mainoksia markkinatorille, -ja en muualle tolppiin, tauluihin..- ja en edes sitä ole nähnyt, -kulkiessa torin kautta kauppaan ko. markkinapäivinä...
      Ilmeisesti mainoksen kyhääjällä oli "vilpitön tahto sabotoida KTP: n ehdokkaita näissäkin vaaleissa"?
      Olen sata varma, -että on laariin KTP: e Lapissa, -meille kahdelle ehdokkaalle tipahtanut yhteensä muuan ääni, myös allekirjoittaneelle, vähintään PIIP!
      Itse käyn äänestämässä varsinaisena vaalipäivänä, 19.4.-15... ja piirrän ehdokasnumeron 107, -sen tiedottaminen ei ole vaalisalaisuus...
      En esim. tarjoillut, -kun ei edes ollut puoluetelttaa: -kahvia, ja en makkaroita, -tulitikkuja, -niin kuin toiset teltta-asukit.
      19.4. päivän ilta, 20 jälkeen alkaa tulemaan tuloksia, -ja niissä sitten lopullisissa pitää olla ainakin h k. minulle yksi ääni, -oma- tai jos ei sitä ole, -on tapahtunut vaalivilppi, ja vaali Lapissa uudestaan...
      Tosin eräät on jo sanoneet antaneensa no. äänen KTP: n ehdokkaana numerolle 107, -eli allekirjoittaneelle, -että tulossa on ääniä enemmän kuin yksi.
      Vielä kerran sanon vaalimainostelusta; -en ole itse mainostanut teidottajan esittämällä mainonnalla, -se on sabotointia työväenluokan marxilais - leniniläistä KTP: a vastan, härskiä sellaista, -mutta oikeistolla on jo hätä, -ja se teettää jos minkälaista vastamainontatekoja, -kuten kerrottu...
      Kiitän jo tässä yhteydessä mahdollisesti kaikkia Lapin KTP: n ehdokkaiden ennakkoäänestäjiä.
      -Te jotka ette ole vielä äänestäneet, käykää 19.4. äänestämässä, -ja kemijärviläisiltä odotan neuvoa antavana ennakkovaalina, -tulevaan kunnallisvaaliin 2016 kannatusta vähintään sata ja juttu - kuten olen sanonnut.
      -Jos jää kannatus 13. - TAI ALLE, -ON AIKA LUOPUA "PYRKYRIN OSASTA"...
      Asettuessani KTP: n ehdokkaaksi, -olen aina asiassa aatteellisesti mukana, -ja se aate velvoitti vielä ainakin kerran... -mutta ei KTP: a ole mainostamiseen varoja, ja ei h k. minulla.
      -Sanovat minua "julkkikseksi" - -joten tuntee monet aatteellisesti vakaumuksellisen. - 107 - työn ja kansan oikeuksien ja etuja puolustajaan...
      107 - Kaarlo Nurmikumpu KTP - Kemijärvi
      Ilmianna
      Jaa
      Lisää kommentti

      • klapikirves

        Juu näkyy kyllä ihan itse sapotoivan, ei noista ole kuin klipien pilkkomiseen, jos siihenkään.


      • puolusta.sananvap

        kuka sabotoi kommunistien vaalityötä? heilläkin punikeilla on oikeus sananvapauteen! siis annetaan kaikkien kukkien kukkia


      • Hiljaavirtaadon

        Katselin YLE:n vaaligalleriasta KTP:n ehdokkaiden edesottamuksia .
        Olisi muuten Nurmikummullekin ollut aivan ilmaista mainosta ja näkyvyyttä.
        Etukäteen luovuttamiselta vaikutti koko juttu.


      • harmajapääkaarlo

        Olisikohan pamahtanut "jytky"(Lainasin Soinia), -jos olisin voinut lähteä Kemijärveltä neljän minuutin haastatteluun, omaishoitajana aina Ouluun asti?

        -Sain KTP: e Lapista yhteensä 21 ääntä, -Kemijärveltä oman äänen kanssa niistä kahdeksan. -Siihen mainokseen riittävästi tuli ääniä.
        Ilkeydestä vaalimainoksiin ovat tehneet roiskeita siellä Rovaniemellä, ilmeisesti SKP: n kannattajat? -Tai joku muu lahko?
        Eduskuntavaalit on historiaa, ja hk. se oli minulle viimeisin vaali "pyrkyrinä" Eduskuntaan, kun ei ole kannatusta tässä oikeistolaisten kulta-ajassa, -niin ei ole, ja pulinat poissa, -sanoi aikanaan muistaakseni Virolainen!?

        Kaarlo Nurmikumpu - KTP - Kemijärvi, ehdokas numero 107. Kkiitos äänestäneille.


    • Toverit

      Ideologiaa ymmärtämättömät bandiitit ovat Hillapolulla purkaneet fasistista vihaansa
      proletaarien poliittisiin julkaisuihin.
      Vastavallankumoukselliset voimat ovat sanan mukaisesti vetäneet
      toverien rintakuvat lokaan.

      • KOMMARITNOUSEE

        mutta sorrettu kansa nousee kapitaalin yöstä äänestämällä KTP puoluetta, olipa vaalimainos hyvä tai huono! KTP puolueella on kaksi teräksenlujaa ehdokasta ja heitä äänestetään. voi sopia kotona että vaimo äänestää toista ja mies toista


      • Dadaisti
        KOMMARITNOUSEE kirjoitti:

        mutta sorrettu kansa nousee kapitaalin yöstä äänestämällä KTP puoluetta, olipa vaalimainos hyvä tai huono! KTP puolueella on kaksi teräksenlujaa ehdokasta ja heitä äänestetään. voi sopia kotona että vaimo äänestää toista ja mies toista

        Kyllä minun akka täytyy pieksää ensten , ei se muuten sitä tee.


      • Pro-Kaarlo

        Miksi KTP:n mainoksessa on vain toisen ehdokkaan kuva useassa telineessä?

        Eikö pitäisi olla yhteismainos telineissä, molemmat kuvat eikä vain toisen naama ja numero?

        Puuttuva ehdokas on 107 Kaarlo Nurmikumpu, puistotyöntekijä, muurari, opiskellut Moskovassa ja Sirola-opistossa, oikea työväenliikkeen ehdokas. Ei kannata revisionismia (SKP).


      • Kaarlokehiin
        Pro-Kaarlo kirjoitti:

        Miksi KTP:n mainoksessa on vain toisen ehdokkaan kuva useassa telineessä?

        Eikö pitäisi olla yhteismainos telineissä, molemmat kuvat eikä vain toisen naama ja numero?

        Puuttuva ehdokas on 107 Kaarlo Nurmikumpu, puistotyöntekijä, muurari, opiskellut Moskovassa ja Sirola-opistossa, oikea työväenliikkeen ehdokas. Ei kannata revisionismia (SKP).

        Pienistä pienin puolue , mutta noinkin vähäisestä asiasta saadaan silti
        riita aikaiseksi , kuten nimim: Pro-Kaarlo on aivan oikein havainnut.


      • komukka-arvio

        Suomessa on kolme kommunistista puoluetta, mutta he ovat pahoissa riidoissa keskenään. KTP, SKP ja STP. Lapissa oli viimeksi STP:n lista, mutta nyt ei ole enää ollenkaan heillä ehdokkaita. KTP on kaikkein kovinta kommunismia edustava, jyrkkiä Marxin oppilaita. SKP on vähän lievempi, mutta sekin kommunistinen puolue. Nämä puolueet tekivät viimeksi vaaliliiton, nyt eivät ole missään tekemisissä. Lisäksi on nyt erikoinen pohdinta kyseessä, että onko joku sotkenut ilkeyksissään KTP:n vaalimainoksen Rovaniemellä. Työstä epäillään joko toisia kommunisteja (revisionistit) tai sitten oikeisto-porvareiden ilkikurista tihutyötä. Joka tapauksessa luokkataisteluun liittyvä teko, ainakin kommunistien itsensä mielestä.

        KTP saa jonkun verran protestiääniä, jotka ovat oikeistohallintoon suuttuneita. Tietenkään kukaan KTP:n tai SKP:n ehdokas ei pääse eduskuntaan, ei nyt eikä koskaan.


        Näin olen asioita huomioinut.


    • KTP
    • KTP
      • ktphyökkäyksenkohteena

        Kaiken lisäksi Satakunnassa ovat eduskuntavaalissa hukanneet todistettavasti ainakin neljä, KTP: e annettua ääntä...
        -Aika näyttää tuleeko ko. Satakunnassa po, vaalipiirissä vaalit uudestaan?

        Tuosta päätellen, jääköhän vain neljään ääneen kautta maan, ne KTP: n hukatut äänet?

        Kun KTP: e Lapissa antoivat enää 39 äänestäjää kannatuksen, on herännyt kysymys, -montakohan ääntä meni siirtoina jollekulle toiselle, tai hukkasivat?
        -Ainakin epäilyttää vilppiä muuallakin kuin Satakunnassa.


      • kenen-joukoissa-seisot
        ktphyökkäyksenkohteena kirjoitti:

        Kaiken lisäksi Satakunnassa ovat eduskuntavaalissa hukanneet todistettavasti ainakin neljä, KTP: e annettua ääntä...
        -Aika näyttää tuleeko ko. Satakunnassa po, vaalipiirissä vaalit uudestaan?

        Tuosta päätellen, jääköhän vain neljään ääneen kautta maan, ne KTP: n hukatut äänet?

        Kun KTP: e Lapissa antoivat enää 39 äänestäjää kannatuksen, on herännyt kysymys, -montakohan ääntä meni siirtoina jollekulle toiselle, tai hukkasivat?
        -Ainakin epäilyttää vilppiä muuallakin kuin Satakunnassa.

        Onneksi Lapista tuli kuitenkin 39-ääntä , vaikka 4-ääntä hukattaisiinkin
        , tai sosialisoitaisiin Demareille , niin ei mennä vielä miinuksen puolelle.


    • 987678

      Eli Suomi oli yksi näistä kymmenestä?? Ja Orpo sanoo, että Suomi taipui enemmistön tahtoon??

      MIKSI ORPO VALEHTELEE??
      MIKSI YLE TUKEE VALHETTA??

      Orpo vaihtoon valehtelusta ja Yle Euroopan tuomioistuimeen tietoisesta manipulaatiosta!!

      • miten.liittyy

        Miten Orpo liittyy hyvät ihmiset tähän asiaan kokonaisuutena? Täällä puhutaan KTP puolueen, ei Kokoomus puolueen asioista! Kuka tärveli KTP puolueen vaalijulisteen. KANSA VAATII TOTUUDTA


      • vaali-valinta

        asettaako KTP mainoksia kunta vaaliin?


    • isätön
    • MITENONnyt

      Miksi KTP ei ole asettanut ehdokkaita tämän kevään eduskuntavaaleihin Rovaniemeltä eikä Kemistäkään???

      KTP Rovaniemi on ollut ehdokkaita ennen. Onko puolueen toiminta lopussa?
      SKP ehdokkaana ollut pariskunta on myös pois vaaleista. MIKSI?

      Onko kommunistien nyt äänestettävä esim. Pertti Ahokasta Tähti puolueesta?

      • RauhaMuistolleen

        KTP.n vanhat ehdokkaat ovat kuolleet vanhuuteen (ei ole vitsi).
        Näin käy , kun ollaan omasta mielestään korvaamattomia , eikä päästetä
        ikinä ketään muuta , nuorempaa ehdolle .

        Nurmikumpuun ovat ehdokkaat menneet !


      • toteamustähän

        Tässä keskustelussa mukana ollut Kaarlo Nurmikumpu on kuollut marraskuussa 2016.

        Hän oli aktiivinen Suomi 24 keskustelija ja arvostettu kannan ottaja henkilö.


      • Toveri-

        Siellä Kaarlo soittelee harppua pilvenreunalla Koivuahon kanssa .
        Muistelevat maallisia harppuja joita oli riittämiin ja kauhistelevat nykymenoa
        , jossa oma pankkitili on tärkein ja romutuspalkkio autokauppiaalle.
        Ehkä jossain joku vielä ottaa manttelin hoitaakseen.


      • Anonyymi
        Toveri- kirjoitti:

        Siellä Kaarlo soittelee harppua pilvenreunalla Koivuahon kanssa .
        Muistelevat maallisia harppuja joita oli riittämiin ja kauhistelevat nykymenoa
        , jossa oma pankkitili on tärkein ja romutuspalkkio autokauppiaalle.
        Ehkä jossain joku vielä ottaa manttelin hoitaakseen.

        Hmm?


    • Anonyymi

      Mitä kuuluu Rovaniemen kommareille?

      Onko täällä enää SKP puolueen toimintaa? Onko KTP puolueen toimintaa? Onko STP puolueen, Kommunistien Liiton toimintaa?

      Revisionisteja on, mutta heitä en tarkoita!

      • Anonyymi

        Onko kommunisteilla ehdokkaita Rovaniemellä??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kommunisteilla ehdokkaita Rovaniemellä??????

        Miksi kommunisteilla ei ole ehdokkaita?
        Ei edes SKP asettanut listaa?
        Ennen on ollut!


    • Anonyymi

      Vaikka kurjat ajat ovat saaneet ihmiset pahasti polsuuntumaan päin,
      mutta ei silti vielä viherpolsuuntumisesta ole kyse.

      • Anonyymi

        SKP:lla on ollut Rovaniemellä kyllä ehdokkaita, niin että ihmetys on suuri, mihin katosivat!?


    • Anonyymi

      MIKSI SKP ei asettanut ROVANIEMELLÄ ehdokaslistaa? Minne ehdokkaat katosivat?

      T: Nimimerkki "Epätietoinen"

    • Anonyymi

      Aluevaaleihin kysyn?
      Ketä kommarit äänestää?

    • Anonyymi

      mina nain koira oli eilen kusu mainos aiva kelttanen.

      • Anonyymi

        Mikä on tämä "hoono soomi" kirjoittaja.
        Muka huonosti kirjoittaa aina täällä.
        Ihmettelen... Hmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tämä "hoono soomi" kirjoittaja.
        Muka huonosti kirjoittaa aina täällä.
        Ihmettelen... Hmm...

        Hän on omasta mielestään hauska.
        Hirttänyt levy päälle, eikä ymmärrä lopettaa.


    • Anonyymi

      Onko Rovaniemen kommunisteilla ehdokasta eduskuntaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe