Opteam ryhmähaastattelussa

OpteamTurkuLOL

Aika mielenkiintoisia nuo ryhmähaastattelut :-D
Elämäänsä kyllästynyt keski-ikäinen on tehnyt jonkun naurettavan rasti ruutuun lomakkeen jonka perusteella (plus naamakertoimen) työpaikat jaetaan.
Ei merkitse mitään työkokemukset ja positiiviset työtodistukset.
Säälittävää. No, en aio silti itse muuttua katkeroituneeksi..:-)

11

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneeeeeee

onnittele itseäsi mikäli et tullut valituksi

• Pippuriliisa

Kui?

• anaaliperse
        Pippuriliisa kirjoitti:

Kui?

olet parempi kuin muut, jos et tullut valituksi. osoitit olevasti tarpeeksi fiksu. sinua ei kannata edes yrittää kusettaa

• SiisJust

Ai jaa? Saako niistä sitten mitään perusteita jos ei valita/valitaan?

• karkkinekkuu

missä ryhmähaastattelussa? samaan työhön monta hakijaa vai?

• mitäänjiitä

Siis "haastatellaan" montaa tyyppiä kerralla, ryhmässä. Ei niissä oo oikein mitään järkeä kai

• SamaaMieltä

Aika jännä, itsellä sama fiilis. Itseäni ei valittu, vaikka mulla oli ryhmässä eniten kokemusta ja hyvät suositukset. Tuli fiilis ettei haastattelija vaan tykännyt musta tyyppinä ?
      No jäivät ilman erinomaista työntekijää. :-)

• YksinkertainenSyy

Luultavasti olisit ollut kovempaa palkkaa vailla ja toisaalta taas kokemattomat keltanokat tyytyy "alipalkkaukseenki"...

• 3568468

Ei kun henkilöstövuokrauksen idea on kokonaan siinä että hynäväki maksaa näille firmoille siitä että palkkaa heidän sukulaisen tms. "muka puolueettomalta arvioijalta", ettei saisi nepotismisyytteitä. Paremmalle hakijalle tulee CV:n aukko, jolloin voidaan jälkeenpäin väittää että parempi hakija sai paikan. Papereihin kun ei jää muuta merkintää kuin se hakija kuka sai paikan, ei mitään perusteluja. Vuoden päästä kokemattomampaa hakijaa voi väittää paremmaksi ja hän saa seuraavankin paikan. Se on CV-bisnes millä nämä paskiaiset elävät, eli kiusaaminen. Ei firmojen kannattaisi muuten palkata työntekijöitä näiden kautta, kun joutuvat maksamaan 10-15€ enemmän tunnilta, kuin suoraan palkattuna. Ja markknathan on työttömiä tulvillaan, joten mitään henkilöstövuokrauksia ei tarvittaisi ollenkaan. Henkilöstövuokraus ei ole koskaan vaihtoehto oikealle työlle, karttakaa näitä firmoja.

• Sieltä

Työnhakijalla on kai oikeus tietää miksei ole tullut valituksi.Opteam Tku on ihan sieltä jostakin..;)

• Zeuss

Tuskin olisit sinne oikeesti nollasopparilla halunnutkaan.. Hei antaa ämmien etsiä yksinkertaisia jotka tekee parista työtunnista mitä vaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1666
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1571
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      276
      1317
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      895
    6. 66
      864
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      42
      838
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      801
    Aihe