Aika mielenkiintoisia nuo ryhmähaastattelut :-D
Elämäänsä kyllästynyt keski-ikäinen on tehnyt jonkun naurettavan rasti ruutuun lomakkeen jonka perusteella (plus naamakertoimen) työpaikat jaetaan.
Ei merkitse mitään työkokemukset ja positiiviset työtodistukset.
Säälittävää. No, en aio silti itse muuttua katkeroituneeksi..:-)
Opteam ryhmähaastattelussa
11
105
Vastaukset
- onneeeeeee
onnittele itseäsi mikäli et tullut valituksi
- Pippuriliisa
Kui?
- anaaliperse
Pippuriliisa kirjoitti:
Kui?
olet parempi kuin muut, jos et tullut valituksi. osoitit olevasti tarpeeksi fiksu. sinua ei kannata edes yrittää kusettaa
- SiisJust
Ai jaa? Saako niistä sitten mitään perusteita jos ei valita/valitaan?
- karkkinekkuu
missä ryhmähaastattelussa? samaan työhön monta hakijaa vai?
- mitäänjiitä
Siis "haastatellaan" montaa tyyppiä kerralla, ryhmässä. Ei niissä oo oikein mitään järkeä kai
- SamaaMieltä
Aika jännä, itsellä sama fiilis. Itseäni ei valittu, vaikka mulla oli ryhmässä eniten kokemusta ja hyvät suositukset. Tuli fiilis ettei haastattelija vaan tykännyt musta tyyppinä ?
No jäivät ilman erinomaista työntekijää. :-)- YksinkertainenSyy
Luultavasti olisit ollut kovempaa palkkaa vailla ja toisaalta taas kokemattomat keltanokat tyytyy "alipalkkaukseenki"...
- 3568468
Ei kun henkilöstövuokrauksen idea on kokonaan siinä että hynäväki maksaa näille firmoille siitä että palkkaa heidän sukulaisen tms. "muka puolueettomalta arvioijalta", ettei saisi nepotismisyytteitä. Paremmalle hakijalle tulee CV:n aukko, jolloin voidaan jälkeenpäin väittää että parempi hakija sai paikan. Papereihin kun ei jää muuta merkintää kuin se hakija kuka sai paikan, ei mitään perusteluja. Vuoden päästä kokemattomampaa hakijaa voi väittää paremmaksi ja hän saa seuraavankin paikan. Se on CV-bisnes millä nämä paskiaiset elävät, eli kiusaaminen. Ei firmojen kannattaisi muuten palkata työntekijöitä näiden kautta, kun joutuvat maksamaan 10-15€ enemmän tunnilta, kuin suoraan palkattuna. Ja markknathan on työttömiä tulvillaan, joten mitään henkilöstövuokrauksia ei tarvittaisi ollenkaan. Henkilöstövuokraus ei ole koskaan vaihtoehto oikealle työlle, karttakaa näitä firmoja.
- Sieltä
Työnhakijalla on kai oikeus tietää miksei ole tullut valituksi.Opteam Tku on ihan sieltä jostakin..;)
- Zeuss
Tuskin olisit sinne oikeesti nollasopparilla halunnutkaan.. Hei antaa ämmien etsiä yksinkertaisia jotka tekee parista työtunnista mitä vaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559