Miten noi hapot toimii?

täysintietämätönurpo

Mikä niiden toimintaperiaate oikein on? Ostin apteekista Glycol-12 ja siinä pitää aluksi laittaa joka toinen ilta se yöksi kasvoille,sen jälkeen joka ilta.Ei kerrota kuinka kauan sitä käytetään?! Olen nyt käyttänyt jonkin aikaa ja iho kuivuu pinnalta,mutta miten tämä sitten niinkuin alkaa toimimaan ja mitä tässä pitäisi tapahtua???? Osaako kukaan kertoa??

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjf

      Et huomaa mitään eroa ihossa käytön jälkeen? Kyseessä on kemiallinen kuorinta ja huomaan itse eron jo 3% tuotteen käytössä ja tuo on 12%. Iho kirkastuu, finnit vähenevät, arvet haalenevat ja pidemmässä käytössä pitäisi vaikuttaa UV-vaurioihin ja ryppyihin (stimuloida kollageenin tuotantoa), mutta kaikki on tietysti yksilöllistä.
      Laita ihmeessä kosteusvoidetta päälle tai harvenna käyttöä, jos iho kuivuu, ja suojaudu säteilyltä (myös pilvisellä säällä), sillä hapot ohentavat ihoa.

    • tarvinsitä

      Tietääkö kukaan mistä voi ostaa vahvempaa tuollaista happokuorinta-ainetta?

    • xzxz

      Ite tilasin chemicalpeelshopista 20% salisyylihappoa. Käy kattoon kotisivut niin sielä tarkempaa infoa. Itelle melasma ja kuiva iho .. käytän sitä vain ongelma kohtiin pienille alueille .

      • tarvinsitä

        Toimiiko hyvin tuo kuorinta?


      • kiinnostaakovasti

        Onko tuo luotettava ostopaikka?


      • xzxz

        Mä sain kotiin paketin ja toimutus nopeaa. Noi cemicalpeelin sivutkin on ammattimaisen oloisia jonka vuoksi uskalsin tilata. Sielä selvä tietoa noista tököteistä ,käyttö ohjeet sun muut. Käykää tutustumassa ! :) itella on auttanut,sain varpaastanikin pois sellasen inhittavan kuivan pinnan mikä ei millään muulla oo lähtenyt! Eikä oo mikään kalliskaan paikka!


    • xzxz

      Kyllä ite oon huomannut eron etenkin kuivuuden osalla,ton melasman kanssa joudun varmasti käymään astetta rankemman happohoidon tca jona tietysti ihan lääkärin tekemänä. Ite suosittelen happo kuorintoja ♡

    • KotonaHapotellut

      Jos tilaa vahvempia happoja netistä, niin aloittakaa aina pienillä prosenteilla ja muistakaa että happo täytyy myös neutralisoida.

      Minä tilasin aluksi liian vahvaa happoa ja neutralisoin huonosti. Tuloksena oli paikoittain palanut ja punaläikikäs iho, joka onneksi parani vähän yli viikossa.

      Eikä mitään tca:ta aloittelijalle, tai ei mielellään ylipäätään kotona tehtynä. Se on vahva happo ja vaatii sen viikon kotona olemisen kun iho kuoriutuu suikaleina.

      • tyhmänäkysyn

        Mitä tuo neutralisoiminen tarkoittaa? Ohentamista?


      • zxz

        Vedellä laimentamista että ei oo liian vahvaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe