paras hiustenhoito sarja?

HiuksetKuntoon

Hei :) käytän tällä hetkellä todella paljon eri merkkejen tuotteita hiuksiini ja oon kuullut että saman sarjan shampoo, hoitoaine, hiuksiin jätettävä hoitis ym. että niistä saisi parhaan hyödyn ja lopputuloksen.
Mun hiukset on siis luonnoniharat, hieman yli olkapää mittaiset, mustiksi värjätyt (en ole silti koskaan käyttänyt vain värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita), hieman karheat ja latvat kuivat, hiukset rasvoittuu nopeaa juuresta mutta latvat ovat aina kuivat, pesen joka toinen päivä.
Olisiko vinkata mulle jotain hyvää tuote sarjaa? Mieluiten marketista saatavaa koska hoitoainetta kuluu tolkuttomasti mutta kampaamo tuotteitakin saa vinkata jos on teidän saman laatuisille hiuksille tehny ihmeitä :) ei mitään mitä saa vain netistä/ulkomailta.
Kiitos jo etukäteen <3 parasta olisi löytää hiustenhoito sarja josta oikeasti olisi myös hyötyä :)
Psst.. Haluisin vielä kysyä tosta garnierin goobye damage sarjasta, mitä mieltä? Oon kuullut että niissä on kamalasti silikonia ja mielellään en shampooseeni sitä haluaisi. Onko kukaan käyttänyt jo pidemmän aikaa? Onko toiminut tehden hiuksista huomattavasti paremman kuntoisen näköiset? Estänyt katkeilua?.. Negatiiviset kokemukset kiinnostaa myös :)

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiuksetKuntoon

      Vinkkejä kaivattaisiin edelleen :) lähipäivinä pitäisi ostaa tää uusi hoitosarja kun edeliset tuotteet alkaa olemaan finiitto.

      • Hankkisit

        elämän!


      • HiuksetKuntoon

        Niimpä se on aika elämätöntä kysyä hiuspalstalla aiheeseen lyytyviä kysymyksiä, right?


      • HiuksetKuntoon

        Lisätään vielä se että itse hillut hiuspalstalla aamuyöstä, pyydät muita hankkimaan elämän :) Ja haluaisin vielä selventää että en tarvitse uutta elämää vaikka välissä ajatus sellaisesta houkuttaisi tässä tapauksessa pyydän kuitenkin vinkkiä ainoastaan hiustenhoito tuotteisiin liittyen, kiitos kuitenkin vinkistä ;)


      • Hyvätuotesarja

        löytyy BIOLAN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe