Onko kellään kokemuksia Kaakon viestinnän varhaisjakelusta? Millainen palkka? Miten ekat yöt lähtevät käyntiin?
Kaakon viestinnän varhaisjakelu
1
119
Vastaukset
- Jakaja56775
Itse olen ollut varhaisjakajana nyt viime kesän lopulta asti ja tykkään kyllä vaikka palkka onkin aika kehno, 8,70€ tunti ellen väärin muista, pari tuntia yössä, riippuen piirin pituudesta, itsellä on piiri mitoitettu 3 tuntia 11 min. Käy minulle koska olen yöihmisiä muutenkin. Jos autopiirille pääset niin säiden puolesta helpompaa mut pyöräpiirillä aika kehnoa mennä jos lunta tai vettä tulee taivaan täydeltä, mutta tämä on vain asennekysymys. Ensimmäiset yöt sinulla on perehdyttäjä joka jelppaa reitissä, mutta mahdollisimman nopeasti kannattaa itse kokeilla reittiä jotta oppii piirin. Se tulee nopeasti tutuksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146